quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:31 schreef Cici het volgende:
Zo, gefeliciteerd.
Weer een verslaafde erbij, wacht maar
Oeps, dat heeft hij me ook gevraagd, maandagquote:Op maandag 17 januari 2005 15:56 schreef Cici het volgende:
Zo, ben gisteren gevraagd door Tortimer om de vuurtoren aan te doen tussen 18:00 en 22:00.
En dat tot de 23e.
Ben benieuwd
Dan weet ik dat ookquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:23 schreef Cici het volgende:
Elke zaterdag, om 20:00 uur.
Komt waarschijnlijk omdat het niet een goede plek is, zoek een betere plek een klein beetje van het water af en zonder andere bomen eromheen.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:14 schreef ivetje het volgende:
Ik heb trouwens een schep begraven en er groeit een gouden boom...alleen blijft ie heel klein. Hij is half zo groot en groeit niet meer verderMeer mensen die dat hebben gehad, en wat moet ik er nu mee? Opnieuw een schep begraven??
dat vroeg ik me dus ook af...als het geen goede plek is gaat je boompje nl meestal dood. Maar deze is wel gegroeid, hij groeit alleen niet meer verder. Heel vremd, en dat heb ik ook met 4 fruitboompjesquote:Op maandag 24 januari 2005 17:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat het niet een goede plek is, zoek een betere plek een klein beetje van het water af en zonder andere bomen eromheen.
Ja, zet mij maar in dat overzicht!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:44 schreef lizardtattoo het volgende:
Hoi Mr. Happ_E
Wil je in het overzicht in de beginpost worden opgenomen? En wil je ander fruit ontvangen van iemand? Fruit zou je wel gewoon in de winter moeten kunnen planten. Probeer eens eerst een boom om te hakken, de stomp uit te graven en in het gat een nieuwe boom te planten? En de eerste dagen niet in de buurt van het jonge boompje rondrennen, daar kunnen ze niet goed tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |