hahaha ik dacht al wat doe ik nou fotu en ik kreeg maar op mij kop van tom Nookquote:Op woensdag 16 maart 2005 15:06 schreef Cici het volgende:
Oooooooooooohhhhhhhh, DAT was de fout, ik heb je gewone naam gedaan
Ik had Ardenlyn in Cat Town gedaan.
Maar het is Bob ja.
Sorry, zal je zo snel weer nieuwe codes doen.
Dat gebeurt alleen bij een illegale versie of als inderdaad iemand die woordjes aan de bewoners heeft geleerdquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:17 schreef Elektra het volgende:
het spel is voor een leeftijd vanaf drie, maar toch zie je af en toe brieven waarin staat: goan fuck yourself
krijg ik alleen die brief of heeft nog iemand die gekregen?
Die mishandeling valt best mee eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 02:08 schreef Lexie het volgende:
Illigale Cubegames koop je niet onbewust. Wil je die kunnen draaien dan moet je je Cube eerst grondig mishandelen.
Okee, ik zal de code voor je gaan vragen. Kan wel morgen worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:08 schreef Ardenlyn het volgende:
ja ikke ikke ikke
wat wil je treug??
ps ik heb bijna niets van regal Cici. sorry. wil je wat anders?
Mr.Happ-E wil jij die garden wall?
Ik neem aan dat je mij bedoeld...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef Cici het volgende:
Mr.Happ-E, ik heb heel veel van de lovely serie, bijna alles.
Wauwie!quote:
Lovely serie!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef Cici het volgende:
Nee, dank je Ardenlyn, ik heb verder zelf al heel veel.
Mr.Happ-E, ik heb heel veel van de lovely serie, bijna alles.
Ik vond het zelf ook al heel raar, een kerel met een roze interieur, hahahaquote:Op zondag 20 maart 2005 12:56 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Lovely serie!Waar zie je me voor aan?
![]()
Dit is normaal, ze zijn gewoon blind, of domquote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef ivetje het volgende:
Ik vraag me nog wel 1 ding af...ik heb alle soorten fruit in mijn dorp maar nog blijven die poppetjes zeuren of ik wel weet hoe ik een boom moet planten want ze kunnen alleen appels krijgenTerwijl er toch echt een berg andere fruitbomen staan...is dit normaal of moet ik nog iets doen??
Hahahaquote:Op zondag 20 maart 2005 16:24 schreef Cici het volgende:
[..]
Dit is normaal, ze zijn gewoon blind, of dom
Doe je nix aan verder.
Ja, die site van de AC communitie ofzo...heb me ook meteen aangemeld en kwam er alweer achter dat het best lastig is om uit je hoofd de map van je dorp te moeten tekenenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:23 schreef Cici het volgende:
Ivetje, welke site???
De site die Ardenlyn gegeven heeft als link???
En wat ik wel raar vind, is dat je van de meloen enzo alleen tafel en stoelen hebt, van de appel heb je een klok en tv en ik denk dat dit alles bij elkaar toch een set vormt.
Ik had een keer de hele Jingle serie en kreeg toen 100.000 punten en kreeg een model van het grote huis.
Bij 70.000 krijg je een model van je kleine huisje, en die heb ik al allebei.
Ik blijf nu telkens steken op rond de 35.000, kan ook 37.000 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |