abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24903503
Natuurlijk niet Cici.. dat is valsspelen!
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_24903702
Nou en, vinden ze niet erg daar hoor.

Behalve als je de game stopt zonder te saven, dan komt Mr. Resetti en die is pissed off.
pi_24906706
Ja maar het is toch ook zo dat als je saved, en dan de klok terug zet en dan weer naar je dorp gaat dat hij ook komt?
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_24907596
Nee.
Alleen als je afsluit ZONDER te saven.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:25:53 #105
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24989634
Welke dag is het groundhogday?? Ik moet nu trouwens elke avond de vuurtoren weer aanzetten, best irritant om dat te onthouden, maar goed

Heb voor mijn verjaardag van mijn vriend een wavebird gehad voor de GC, kan nu dus lekker animal crossen vanuit mijn bedje
To infinity…and beyond!
pi_24990108
Groundhogday is 2 februari, dus een weekje terug.
pi_24991831
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:25 schreef ivetje het volgende:
-knip-

Heb voor mijn verjaardag van mijn vriend een wavebird gehad voor de GC

-knip-
Nog gefeliciteerd!

Ik heb trouwens weer even geprobeerd om boompjes te planten in de sneeuw en nu doen ze het wel! Heb meteen een schep begraven op de 'shining spot'

Ook ben ik erachter gekomen dat het niet echt bijzonder slim is om met bergen geld rond te lopen. Zou net het geld naar het postkantoor brengen om mijn schuld af te lossen kom ik een buur tegen. Ik ben zo vriendelijk om te vragen hoe het met hem is en hij vertelt me dat ie zin heeft in een spelletje. Hij verkoopt me zomaar een of ander doelloos stukje meubel voor heel heel veel geld!
pi_25000631
Hahahah, had toen meer dan 70.000 bells op zak, wilde iemand mij ook iets verkopen voor dat geld.
Echt niet dus he.
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:09:51 #109
11458 ivetje
pi_25003633
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 20:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Nog gefeliciteerd!

Ik heb trouwens weer even geprobeerd om boompjes te planten in de sneeuw en nu doen ze het wel! Heb meteen een schep begraven op de 'shining spot'

Ook ben ik erachter gekomen dat het niet echt bijzonder slim is om met bergen geld rond te lopen. Zou net het geld naar het postkantoor brengen om mijn schuld af te lossen kom ik een buur tegen. Ik ben zo vriendelijk om te vragen hoe het met hem is en hij vertelt me dat ie zin heeft in een spelletje. Hij verkoopt me zomaar een of ander doelloos stukje meubel voor heel heel veel geld!
Dank je

Dat van die poppetjes die je geld aftroggelen is idd vreselijk!! Ik heb me aangeleerd om nooit met veel geld iets aan iemand te vragen Hetzelfde doen ze trouwens met spullen...vragen ze of ze het mogen hebben, zeg je Nee en dan pakken ze het toch Je kan er dus weinig aan doen helaas
To infinity…and beyond!
pi_25005934
Op zo'n moment doe ik wel stiekem even reset, zoals toen ik 22000 betaalde voor een perzik .
pi_25006506
Ach, dan kon je iig gezond eten!
  woensdag 9 februari 2005 @ 14:28:35 #112
11458 ivetje
pi_25006556
Haha!! ik reset em dan nooit...want het is toch maar een game, ik pruts alleen met de dagen en tijd enzo...verder niet
To infinity…and beyond!
pi_25023097
Vanochtend heb ik mijn gouden schep geoogtst en is Nook weer open gegaan. Die was gisteren dicht vanwege verbouwen. Nook 'n Go is de boodschap nu Woei!
pi_25026837
Ik heb hem al een tijdje niet meer gespeeld.
Wordt wel weer eens tijd.
pi_25037080
Het is een geweldige spel. Erg verslavend moet ik je wel zeggen. Ik heb op een amerikaanse website gezien dat er een poppetje is die Bea heet en ik heet ook zo. Bestwel grappig. Alleen dat poppetje is nog niet in mijn stadje geweest jammer genoeg.
pi_25043567
quote:
Hallo,

Ik bezocht vandaag de site van Animal Crossing Ambassadors, en kwam
erachter dat jullie ermee stoppen, wat ik zeer jammer vind. Niet
alleen omdat het een leuk plan was, maar ook omdat het nooit echt van
de grond kwam. De GBA SP die te koop was, was bijvoorbeeld haast
onmogelijk te krijgen, je moest wel 400 mensen laten registreren via
je link.

Dan waren er nog de activiteiten, die waren er veel te weinig. Er was
maar een enkele activiteit per 2 weken. Ook de prijzen waren niet
geweldig, ik wilde af wachten om te zien of er nog leuke dingen te
koop zouden komen voor een goedkoop bedrag, maar op dit moment is er
nog enkel de screensaver te koop voor 750 bellen, terwijl ik er meer
dan 4000 heb. Komt er nog een kans om ze te verzilveren voor andere
dingen voor 28 februari?

Met vriendelijke groet,
Thomas Haenen
10 minuten later al het antwoord:
quote:
Beste Thomas,

Bedankt voor je e-mail. We moeten helaas stoppen met de site omdat het
een tijdelijke actie was. We zullen volgende week nog een aantal andere
prijzen erin zetten. In het begin waren er elke week activiteiten maar
later werden dit er minder onder andere ook omdat er steeds minder
interesse voor was.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Tsja, jammer van Animal Crossing Ambassadors, maar het liep niet echt lekker. Hopelijk nog iets leuks voor mijn punten.
pi_25055026
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:07 schreef Tweetyfreak_Bea het volgende:
Het is een geweldige spel. Erg verslavend moet ik je wel zeggen. Ik heb op een amerikaanse website gezien dat er een poppetje is die Bea heet en ik heet ook zo. Bestwel grappig. Alleen dat poppetje is nog niet in mijn stadje geweest jammer genoeg.
Dat is een klein bruin hondje, die heeft volgens mij bij mij gewoond. Was blij toen ze verhuisde, was niet het meest spannende karakter .
  zaterdag 12 februari 2005 @ 19:23:44 #118
11458 ivetje
pi_25060562
Soms wil je bepaalde poppetjes gewoon verrot schoppen of schelden...af en toe zijn ze echt heel irritant soms Ik heb cashmere ooit een afzeik-brief gestuurd...dat ze har mond moest houden en dat ze stom was enzo Kreeg een normale brief terug...hehe. Maar goed, soms heb ik gewoon echt zin om een poppetje op zijn/haar muil te rammen en dat kan niet in dit vredelievend spel Helaas...hehe
To infinity…and beyond!
pi_25068247
quote:
soms heb ik gewoon echt zin om een poppetje op zijn/haar muil te rammen en dat kan niet in dit vredelievend spel Helaas...hehe
Dat kan heel goed hoor; probeer het maar eens met het netje (als je heel erg je best doet kan het ook met de bijl)
Wat bosbewoners ook erg irriteert is vlak achter ze aan lopen en ze vooruit duwen.

Probeer maar eens, de reacties zijn meestal wel grappig, zeker als je een tijdje door blijft etteren....
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  maandag 14 februari 2005 @ 17:51:16 #120
11458 ivetje
pi_25087907
quote:
Op zondag 13 februari 2005 03:05 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Dat kan heel goed hoor; probeer het maar eens met het netje (als je heel erg je best doet kan het ook met de bijl)
Wat bosbewoners ook erg irriteert is vlak achter ze aan lopen en ze vooruit duwen.

Probeer maar eens, de reacties zijn meestal wel grappig, zeker als je een tijdje door blijft etteren....
Dat duwen heb ik weleens geprobeerd...maar met dat netje Dat ga ik strax eens uitproberen...als ik er de fut nog voor heb om het te gaan spelen na 1,5 uur in de bus gezeten te hebben...verkeerde bus
To infinity…and beyond!
pi_25115450
Ik heb besloten om alle onderdelen van de 'classic' set te verzamelen! Wie wil me helpen?
  donderdag 17 februari 2005 @ 06:53:08 #122
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25121906
Welke onderdelen heb je al en welke ontbreken nog, dan kan ik eens in mijn catalogus gaan kijken voor je
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25125117
Alleen de wallpaper en bank
  donderdag 17 februari 2005 @ 15:11:00 #124
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25128328
Ik heb een bed, een bureau, een servieskast, tafel en vloerkleed voor je besteld. Zodra het aankomt geef ik je de codes (met alvast de waarschuwing dat mijn codes niet altijd schijnen te werken bij iedereen, dus niet te vroeg juichen )
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25133055
Wow! Je bent te goed! Geweldig! Ik hou van je! (oke.. dat misschien niet, maar ik stel het echt heel erg op prijs )

Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')