abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25429060
Bij mij gaat het planten ook niet altijd goed maar van de 3 kokosnoten zijn er toch 2 gelukt.
Maar heel veel perebomen zijn mislukt en ook wat appelbomen en perzikbomen zijn ook niet gelukt.
Maar gelukkig is er wel wat gelukt

Dankjewel voor de kers

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2005 19:09:36 ]
pi_25432505
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:33 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]
Hahaha, te grappig. Ik ben braaf mijn appel en peer aan het inleveren voor een code, schrijf die codes op (Op hetzelfde papier als gisteren) en kom dan tot de ontdekking dat ik precies dezelfde code weer kreeg! Dus Jess, je kan gewoon die codes van gister recyclen om diezelfde vruchten weer te krijgen.
Haha... wat gek zeg! Bedankt voor alle wijze raad, ben benieuwd of de tips helpen.
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
pi_25437311
Trouwens, als iemand nog spullen van de Classic set heeft, ikke wil graag hebben! Ik heb van alles te ruil!
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25448213
Wat is een classic set?
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:44:10 #205
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_25454323
Classic set is een bepaalde soort meubels. Die kan je combineren in je huis, zodat alle meubels matchen Krijg je meer punten van de HRA

Ok, heb tijdje niet gespeeld ivm school maar ben weer begonnen!! Heb bijna alle vissen gevangen en in het museum gepropt Hoef er nog maar 6 !!!!
Baal er alleen van dat mijn fossielen telkens iets anderes zijn als wat ik nodig heb Ik heb alleen nog de ploseido ofzoiets nodig en krijg telkens vanalles wat ik al heb Maar goed, ik blijf doorgaan...hoorde trouwens hier iemand iets zeggen over een worm die je uit een boom moet schudden?? Is dat alleen in een bepaalde maand of jaargetijde?? Dat is met vissen nl wel zo, sommige vissen kan je alleen vangen in de zomer ofzo. Maar goed, de insecten schieten nog niet echt op en de schilderijen ook niet...hoe komen jullie aan schilderijen?? Allemaal uit Tom Nooks winkel ??

Alvast bedankt voor de antwoorden en cross ze
To infinity…and beyond!
pi_25456952
De bagworm, als je een boom schud, zie je iets uit de boom hangen, met een net haal je het eruit.
Ik heb hem al een paar keer gehad.
Volgens mij si dat die insect die miauwt als een kat.
Dan hoor je zachtjes miauw en dan moet je bomen gaan schudden.

Schilderijen koop ik bij Tom ja.
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:25:05 #207
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_25457364
ik heb echt super lang niet gespeeld maar ik ga vanmiddag weer beginnen, ooooh help al die beestjes en onkruid
pi_25457999
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:56 schreef Cici het volgende:
Ooooooooh, is dat dat irritante gemiauw! Ik vroeg me al af waar die !@#$kat zat haha...
~Jeff Tweedy
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:24:51 #209
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_25458158
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:56 schreef Cici het volgende:
De bagworm, als je een boom schud, zie je iets uit de boom hangen, met een net haal je het eruit.
Ik heb hem al een paar keer gehad.

Schilderijen koop ik bij Tom ja.
Hmm, die kan ik dus telkens niet vinden Maar goed, ik ga op zoek...welke periode zit dat beest er? Ik zit nu nl al in juli en nu is ie er niet

Wie heeft trouwens alle vissen al??
To infinity…and beyond!
pi_25458461
Volgens mij in oktober en maart (maart weet ik zeker want ik heb em gister nog gevangen)
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25461114
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:44 schreef ivetje het volgende:
Classic set is een bepaalde soort meubels. Die kan je combineren in je huis, zodat alle meubels matchen Krijg je meer punten van de HRA

Ok, heb tijdje niet gespeeld ivm school maar ben weer begonnen!! Heb bijna alle vissen gevangen en in het museum gepropt Hoef er nog maar 6 !!!!
Baal er alleen van dat mijn fossielen telkens iets anderes zijn als wat ik nodig heb Ik heb alleen nog de ploseido ofzoiets nodig en krijg telkens vanalles wat ik al heb Maar goed, ik blijf doorgaan...hoorde trouwens hier iemand iets zeggen over een worm die je uit een boom moet schudden?? Is dat alleen in een bepaalde maand of jaargetijde?? Dat is met vissen nl wel zo, sommige vissen kan je alleen vangen in de zomer ofzo. Maar goed, de insecten schieten nog niet echt op en de schilderijen ook niet...hoe komen jullie aan schilderijen?? Allemaal uit Tom Nooks winkel ??

Alvast bedankt voor de antwoorden en cross ze
Aha als ik een classic iets heb Mr.Happ-E dan zal ik het zeggen.
ikzelf wil graag alles in ranch stijl dus als iemand iets heeft dan heel graag
Die worm in de boom kan ik ook nog steeds niet vinden.
Ikzelf heb van alle vissen en insekten een lijstje gedownload zodat je elke maand kan zien welke vis er te krijgen is. De Bagworm is te krijgen in de maand januari, februari, maart, oktober, november en december.
Gisteravond zat mijn man in zijn dorp te vissen en beiden zaten we elke keer te kijken of wij die vis wel of niet hadden met elk een eigen lijst in de hand haha.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2005 19:42:53 ]
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:20:43 #212
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25465107
Ik weet het niet uit mijn hoofd maar ik moet geloof ik nog één vis en zes insecten. Ik heb de volgende schilderijen:
Flowery
Strange
Perfect
Classic
Scary
Fine
Worthy
Moving
Rare

Als iemand er een wil (liefst ruilen, maar als je niks te ruilen hebt geef ik ze gewoon weg ) dan roep maar.
Ik zal morgenochtend even kijken wat ik aan Ranch spulletjes in de catalogus heb staan. Welke spullen heb je al?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25466203
ik heb van de ranch de wardrobe, hutch, bookcase en table. helaas nog niet veel.
Wat wil jij hebben? Ik heb niet veel maar je weet maar nooit

Ach wat stom ik denk steeds aan de spullen in mij itemscreen of zoiets en ik vergeet steeds de catalogus. Ik heb dus meer dan ik dacht hahaha.
tja ik heb het spel ook nog maar sinds vorige donderdag

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2005 00:09:51 ]
pi_25475243
Ik moet in ieder geval nog een classic lamp.
Ik zal vanavond eens kijken wat ik allemaal van de ranch-set heb

en even O/T:

IK HEB MN RIJBEWIJS VANDAAG GEHAALD!
pi_25475696
Gefeliciteerd!!!
pi_25476078
Yahooo gefeliciteerd met je rijbewijs!!!
pi_25477860
Van harte! Rij voorzichtig enzo.
~Jeff Tweedy
pi_25477936
ow voor ik het vergeet ik heb ook 1 ranch wall en 1 ranch floor (weet niet of er meerdere zijn)
pi_25482453
Ik heb heel veel spul.
Het staat zelfs ergens op internet (Community voor AC spelers), heb mijn hele catalogus op het net staan.

Ff zoeken hoor.
pi_25482505
http://www.animalcrossingcommunity.com/ ?? bedoel je die?
Ben ik namelijk sinds gisteren lid van
pi_25483781
Ja, ik probeerde mijn items op een pagina te zetten, maar dat was teveel.

Ik heb er 2 accounts, omdat ik 2 dorpen heb (op 2 memorycards dus).

Je kunt zoeken op de namen Cecilian en JillCecilian.

Ik heb heel veel items.
pi_25493582
ik zie de ranch tea table en ranch bed en de classic (die heeft mijn man) table op je Cecilian account.
Ik snap alleen die pagina hoe het moet nog niet echt eigenlijk. Kunnen we het via hier regelen ?
Maar zou ik die 3 mogen?
Als je ook iets wil misschien heb ik iets voor je.
pi_25501696
Ik zal kijken wanneer ik weer ga spelen en dan bestel ik ze voor je.
Ik zoek eigenlijk nog een regal bed.
pi_25508596
Als ik een Regal bed vind zal ik het zeggen:)
pi_25509860
Vandaag ben ik op fruitjacht!
Ik ben op zoek naar een appel, kers en een kokosnoot. Kan iemand me hierbij helpen?
Ik heb wel enkele dingen die ik ervoor kan ruilen.
Mijn personage is Fientje, en ik woon in Antwerp. Kan iemand me ondertussen ook effe in die lijst zetten?
Thx
Don't give a damn 'cause i'm proud of what I am!
pi_25514181
hahahah ik heb jouw de graits appel gegeven :)
Naja vond ik wel grappig

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2005 22:40:47 ]
pi_25515092
@ Ardenlyn.
Ik heb je items besteld.
Moet de classic table naar je man???
En die andere 2 naar jouw account?
pi_25519276
ja dat klopt graag alvast bedankt!!
Wil jij ook nog iets?
bv van dat regal?
pi_25519334
Volgens mij heb ik nog een regal bed, zal vanmiddag kijken. Toch lekker vrij En dan ga ik écht kijken wat ik van de ranch set heb. Iemand die een classic lamp voor me heeft?
pi_25519451
Helaas heb ik geen classic lamp maar wat heb jij van classic?
Mijn man die probeert dat kompleet te krijgen.
Hij heeft al de classic stoel, schilderij, sofa en vloerbedekking(straks dus ook de de claasic table : )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2005 14:16:25 ]
pi_25521229
Ik heb even gekeken en ik heb van de Classic: Table, chair en sofa.
Van de Ranch heb ik bed, teatable en Hutch.

Ik heb zelf nog nodig van de Regal is bed, chair, dresser en table.

Verder iemand nog wat????
pi_25521358
Ik denk dat ik maar veel items ga kopen bij Tom en dan weer verkopen aan Tom, zodat mijn catalogus gevuld word en ik meer mensen hier kan helpen
pi_25522154
Hier zijn de codes.
@ Ardenlyn:
Ranch Tea Table:
wATS&TR%6GOrq6
etgkw%h&6&Qdly weet niet of die l een hoofdletter i is of een kleine L.

Ranch Bed:
wkTS2TR%lg@3q6
etlko%zB6&hOly 2e letter is een t, kijk even of die l niet een hoofdletter i is of een kleine L.

@Marc-Marcity
Classic Table:
GrPS58lu%NlxgC hier zelfde verhaal over de l.
&NdoLsLHCJ4oOa
pi_25522896
Doh, wil ik mn catalogus etc. bekijken, is Nook weer aan het verbouwen Het word morgen!
pi_25524118
Sorry Cici maar de codes lukken niet
Tenminste die van mij.

Die van mijn marc die zijn nog niet geprobeerd.

Wil jij misschien een Regal Wall Cici?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2005 18:42:16 ]
pi_25524133
Damn, ik moet 398 000 Bells afbetalen...
Dat wordt veel veel vissen...
pi_25524548
Die schuld heb ik net een paar min geleden helamaal afbetaald
pi_25526341
Hmm, probeer dan niet de hoofdletter i maar gewoon een kleine letter l waar die l staat.
De codes zijn goed, ik check ze altijd dubbel.

En 398000 is nix, je krijgt er binnenkort een van 798000
pi_25526372
Regal wall en parket heb ik al.
Heb alleen nog een bed nodig, tafel, stoel en een dresser van Regal.
pi_25529042
Ik zal de codes nog een keer proberen
pi_25529575
Heb echt allelei combinaties geprobeerd maar de codes lukken niet ()van de ranch)
Je hebt Bob in Cat Town gedaan?

We zullen hier eens kijken of wij nog datgene hebben van regal wat jij nog niet hebt. Misschien ook ngo andere voorkeuren?:)
pi_25530730
Oooooooooooohhhhhhhh, DAT was de fout, ik heb je gewone naam gedaan
Ik had Ardenlyn in Cat Town gedaan.
Maar het is Bob ja.
Sorry, zal je zo snel weer nieuwe codes doen.
  woensdag 16 maart 2005 @ 15:49:25 #243
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_25530817
ik plaats ook weer eens een tvptje
pi_25530942
Hoi Quiet, hoe gaat het met je site????

Vordert het al een beetje???
  woensdag 16 maart 2005 @ 16:41:17 #245
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_25531192
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 16:26 schreef Cici het volgende:
Hoi Quiet, hoe gaat het met je site????

Vordert het al een beetje???
Enigszins tijdgebrek gehad, vandaar ook dat ik zo weinig online ben
pi_25535473
Aha, dat kan ja.
pi_25536524
Ardenlyn, hier nog een keer de codes, ditmaal goed en naar Bob in Cat Town

Ranch Bed:
qbw5l8vAxY8oCB l is een kleine L
NR2zTYtMt5UjAJ

Ranch Tea Table:
quM5%8EAYYSoCB
NR2zTyI#t5UjAT de y kan best een grote Y zijn. De l is dit keer een hoofdletter i.

Zo MOET het goed zijn
pi_25546652
het spel is voor een leeftijd vanaf drie, maar toch zie je af en toe brieven waarin staat: goan fuck yourself
krijg ik alleen die brief of heeft nog iemand die gekregen?
pi_25547030
Haha, ik denk dat jij die alleen krijgt. Heeft iemand anders het spe gespeeld en die brieven geschreven ofzo? Want Nintendo is niet een voorstander van vloeken
pi_25548254
Nee, idd, heb nog nooit zo'n brief gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')