Haha... wat gek zeg! Bedankt voor alle wijze raad, ben benieuwd of de tips helpen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:33 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Hahaha, te grappig. Ik ben braaf mijn appel en peer aan het inleveren voor een code, schrijf die codes op (Op hetzelfde papier als gisteren) en kom dan tot de ontdekking dat ik precies dezelfde code weer kreeg!Dus Jess, je kan gewoon die codes van gister recyclen om diezelfde vruchten weer te krijgen.
Ooooooooh, is dat dat irritante gemiauw! Ik vroeg me al af waar die !@#$kat zat haha...quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:56 schreef Cici het volgende:
Volgens mij si dat die insect die miauwt als een kat.
Dan hoor je zachtjes miauw en dan moet je bomen gaan schudden.
Hmm, die kan ik dus telkens niet vindenquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:56 schreef Cici het volgende:
De bagworm, als je een boom schud, zie je iets uit de boom hangen, met een net haal je het eruit.
Ik heb hem al een paar keer gehad.
Volgens mij si dat die insect die miauwt als een kat.
Dan hoor je zachtjes miauw en dan moet je bomen gaan schudden.
Schilderijen koop ik bij Tom ja.
Aha als ik een classic iets heb Mr.Happ-E dan zal ik het zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:44 schreef ivetje het volgende:
Classic set is een bepaalde soort meubels. Die kan je combineren in je huis, zodat alle meubels matchenKrijg je meer punten van de HRA
Ok, heb tijdje niet gespeeld ivm school maar ben weer begonnen!!Heb bijna alle vissen gevangen en in het museum gepropt
Hoef er nog maar 6 !!!!
Baal er alleen van dat mijn fossielen telkens iets anderes zijn als wat ik nodig hebIk heb alleen nog de ploseido ofzoiets nodig en krijg telkens vanalles wat ik al heb
Maar goed, ik blijf doorgaan...hoorde trouwens hier iemand iets zeggen over een worm die je uit een boom moet schudden?? Is dat alleen in een bepaalde maand of jaargetijde?? Dat is met vissen nl wel zo, sommige vissen kan je alleen vangen in de zomer ofzo. Maar goed, de insecten schieten nog niet echt op en de schilderijen ook niet...hoe komen jullie aan schilderijen?? Allemaal uit Tom Nooks winkel ??
Alvast bedankt voor de antwoorden en cross ze
Enigszins tijdgebrek gehad, vandaar ook dat ik zo weinig online benquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:26 schreef Cici het volgende:
Hoi Quiet, hoe gaat het met je site????
Vordert het al een beetje???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |