Koel! Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:08 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik wil je vanavond wel een sturenIk had ook geen appels maar heb nu een hele acre vol met die krengen!
Je staat er ook tussen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Jah![]()
die naam klopt helemaal.
Ik heb helaas geen appels maar alleen peren.
Zou wel graag perzikken willen.
Ow en appels ...tja eigenlijk wil ik alle fruit wel zolang het maar geen peren zijn
Ik ga een perzik voor je opsnorren!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Jah![]()
die naam klopt helemaal.
Ik heb helaas geen appels maar alleen peren.
Zou wel graag perzikken willen.
Ow en appels ...tja eigenlijk wil ik alle fruit wel zolang het maar geen peren zijn
Sjit man, ik heb vandaag nog nergens een perzik kunnen vinden! Dus ik zal je er dan morgen eentje geven, tenzij iemand anders er nog wel eentje over heeft natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:52 schreef Jessi het volgende:
Ik ga een perzik voor je opsnorren!
So true, en hoewel Blathers best grappig is (vooral insectenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:27 schreef Lexie het volgende:
-knip-
Die tekst, iedere keer dezelfde en ook nog niet door te klikken.
-knip-
Fantiestas! Hartelijk dank!quote:Op maandag 7 maart 2005 15:15 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Oh en Jes, ik moet je vruchtjes nog doen. Binnen half uur staan de codes hier hoor
Grr.. Ik heb ze per ongeluk vertrapt!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:15 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jessi,
Appel:
29NtrsnjhUQjTw
3YOJhZpX9FMVkD
Peer:
%K8@sOxhOk@sRr
uX@yiK6Q9ZNUc%
Dat zijn alvast twee, de rest volgt later
Natuurlijk, komt er vanavond aanquote:Op maandag 7 maart 2005 23:06 schreef Ardenlyn het volgende:
Oeh Mr .Happ-E zou ik ook een kers van jouw mogen hebben?
Naam: Bob
Dorp: Cat Town
-knip-
Vanavond nog een paar sturen?quote:
Je bent echt te goed voor deze wereld! Het heeft natuurlijk geen haast, maar als je een keertje tijd hebt... graag.quote:
Niet het fruit zelf, maar de pas geplante boompjes...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:17 schreef Cici het volgende:
Ik wist niet dat je fruit kon vertrappen.
Maar eens uit proberen
Nou, alleen de appel en peer in principe. Maar volgens mij gaat er iets anders mis. ik heb de kokosnoot keurig bij de zee geplant maar nu ziet ook die er wat verlept uit. En ik heb de GC uitgezet toen ik hem geplant had, dus ik heb er zeker niet op gestaan. Ik ben benieuwd wat ik fout doe, heb weinig zin om elke plant 10x te moeten planten voor het goed gaat, als ik een stuk of 10 perzikenbomen plant dan gaat zeker de helft dood. Ik kan het niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:37 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jess, heb je al je fruit vertrapt of alleen de appel en peer?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |