abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25360301
Ik wil je vanavond wel een sturen Ik had ook geen appels maar heb nu een hele acre vol met die krengen!
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25360341
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:08 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik wil je vanavond wel een sturen Ik had ook geen appels maar heb nu een hele acre vol met die krengen!
Koel! Mijn dank is groot.
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:53:00 #153
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25361004
Okee, Jessi staat er tussen nu
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25362212
zeg Jessi, wil je vanavond ook meer fruit dan alleen appels? Ik heb ze volgens mij allemaal wel
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25362341
Ik sta er al bij, dat is snel. Bedankt!

[ Bericht 81% gewijzigd door Jessi op 04-03-2005 12:45:48 (euh...) ]
~Jeff Tweedy
pi_25362347
Kijk, dat is nog eens service... kom maar op met dat fruit! Ik heb zelf alleen nog niet zoveel weg te geven.
~Jeff Tweedy
pi_25363554
Jah
die naam klopt helemaal.

Ik heb helaas geen appels maar alleen peren.
Zou wel graag perzikken willen.
Ow en appels ...tja eigenlijk wil ik alle fruit wel zolang het maar geen peren zijn

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2005 14:24:48 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:44:51 #158
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25363918
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Jah
die naam klopt helemaal.

Ow en appels ...tja eigenlijk wil ik alle fruit wel zolang het maar geen peren zijn
Je staat er ook tussen.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25363993
Whoohoo nu hoor ik er ook bijL):)
pi_25364030
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Jah
die naam klopt helemaal.

Ik ga een perzik voor je opsnorren!
~Jeff Tweedy
pi_25364079
dankje!!
Dit word mijn allereerste keer.
pi_25367747
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:52 schreef Jessi het volgende:
Ik ga een perzik voor je opsnorren!
Sjit man, ik heb vandaag nog nergens een perzik kunnen vinden! Dus ik zal je er dan morgen eentje geven, tenzij iemand anders er nog wel eentje over heeft natuurlijk...
~Jeff Tweedy
pi_25368463
Ah jammer
Ow mijn man die heeft het ook even gespeeld.
Dit is zijn naam enz
Naam: Marc
Dorp: Cat Town

Straks bijna mijn eerste schuld afbetaald. Kan niet wachten tot mijn huisje iets groter word want er is maar weinig plek.
Ook een shovel in een shinning spot (ofzoiets) begraven ben benieuwd:)
Owja en mijn eerste echte eigen pattern gemaakt op de gba. Moet zeggen dat het er geigig uit izet

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2005 20:03:56 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:17:51 #164
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25369548
Wil je hem ook in het lijstje Ardenlyn? En zo ja: heeft hij een eigen FOK!-naam of zal ik hem gewoon "Ardenlyns man" noemen?
pi_25369705
Ja graag ook in het lijstje (sorry vergeten te zeggen)
Doe maar Ardenlyn's man
pi_25374609
Nieuwe versie is uit.

http://www.nintendo-europe.com/microsite/animalcrossing/nlNL/

Als je op de bovenste 2 pelikanen drukt, paar keer, dan komt er een nieuw schermpje.

Voer je naam en stad in, met een van die pijltjes rechts kun je hoofdletters doen, en dan krijg je een code.

De code moet je in een brief sturen naar een van de bewoners.

Dus selecteer in de brief een naam.
Dan op de 1e regel een key teken. (Rechts bovenaan op je toetsenbord van AC).
Dan op de volgende regel de 1e regel van de code.
Dan op de volgende regel de 2 regel van de code.
En dan versturen
Een weekje later krijg je je kado.
pi_25375039
lachen
Eindelijk kan ik hier nu dus ook aan mee doen.
pi_25377653
Jessi,

Appel:
29NtrsnjhUQjTw
3YOJhZpX9FMVkD

Peer:
%K8@sOxhOk@sRr
uX@yiK6Q9ZNUc%

Dat zijn alvast twee, de rest volgt later
pi_25379251
Dankje!
~Jeff Tweedy
pi_25380151
Toch zijn die codes veel te omslachtig omdat je zoveel tijd kwijt bent met invoeren en opschrijven. Als ze het nu al eens zo hadden gemaakt dat je items als een pakket kon versturen was het al een stuk simpeler. Maar goed, er zitten wel meer van die dingen in Animal Crossing waarvan je je afvraagt waarom dat ik godsnaam niet beter is opgelost. Ga in de lente meer eens een hoop insecten vangen en deze afleveren in het museum. Die tekst, iedere keer dezelfde en ook nog niet door te klikken .
pi_25383224
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:27 schreef Lexie het volgende:
-knip-
Die tekst, iedere keer dezelfde en ook nog niet door te klikken .
-knip-
So true, en hoewel Blathers best grappig is (vooral insecten ) gaat ie na een tijdje toch echt vervelen. Nou ja, toen ik vanochtend een bagworm uit een boom had geschud en die naar het museum bracht moest ik toch wel weer even lachen om hem.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:08:17 #172
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_25383318
oeh , al twee maanden niet meer gekeken , ga ik vnaaf maar weer wat onkruid wieden en insecten vertrappen
pi_25387148
Echt super.
Mijn man heeft nu een eigen dorp gemaakt op een andere memorycard.
Ik ben net bij hem op bezoek geweest en heb appels meegenomen die hij daar heeft achtergelaten voor mij.
Haha echt leuk dit spel.
Ow mijn man zij naam blijft Marc maar zijn dorp heet Marcity
Dus
Naam: Marc
Dorp: Marcity (met 1 c)
Zou dat in de lijst gezet kunnen worden?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:42:20 #174
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25388863
O, goed dat ik dat nog niet gedaan had dan gewoon nog niet aan toe gekomen dus oeps)

Hij staat er tussen nu.
pi_25394011
Voor Ardenlyn:

8yg%aL%x7nWN8s
%dtStaQhXVbWsv

Veel plezier met je perzik!
~Jeff Tweedy
pi_25395104
Jippie dankjewel
Ik heb nog niet veel maar heb jij nog iets nodig?
Misschien kan ik jouw dan ook iets geven.
pi_25411746
Spelen veel dit spel eigenlijk nog?
pi_25412853
M'n huis afbetaald! Krijg morgen een verdieping erbij! (en dan die gigantische schuld nog ) Oh en Jes, ik moet je vruchtjes nog doen. Binnen half uur staan de codes hier hoor
pi_25413497
Goed. Aangezien je geen gameboy hebt heb ik ook een kokosnoot voor je. Deze moet je onderaan bij de zee planten anders groeit ie niet.

Sinaasappel:
2pNtLsnjhUQjTw
wxOQbOpX9uMVkD

Kokosnoot:
%O8@UOxboWxsRU
FX@yiK6IIszUK8 <-- twee hoofdletter i en als die z niet werkt, probeer dan een 2. Kan m'n eigen handschrift niet lezen

Kers:
AgfZevvaYJIQa# <-- hoofdletter i aan het einde
283qZmm4vCLE3H

There ya go Veel groeiplezier
pi_25413622
quote:
Op maandag 7 maart 2005 15:15 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Oh en Jes, ik moet je vruchtjes nog doen. Binnen half uur staan de codes hier hoor
Fantiestas! Hartelijk dank!
Succes met je schuld. Kleine troost: deze juf heeft soms ook grote moeite om haar eigen krabbels te ontcijferen...
~Jeff Tweedy
pi_25418033
Oeh Mr .Happ-E zou ik ook een kers van jouw mogen hebben?
Naam: Bob

Ik geniet nog steeds van dit spel. Echt geweldig bedacht dat bv een boom 5 dagen nodig heeft om te groeien en stel Tom Nook is gesloten dan moet je echt tot mrgen wachten.
Ook mij eerste schuld eergisteren afbetaald en ik moest tot de volgende dag wachten.
Het leuke is nu ook dat mijn man ik ik naar elkaars dorpje verhuizen vond het alleen niet zo leuk dat Ozzie verhuisde naar mijn man toe

Maar het was wel weer leuk toen ik Ozzie een shirt opstuurde dat hij daarna aan mijn man vertelde van kijk eens wat ik van Bob heb gekregen en het shirtje ook nog eens aanhad (jeutje ik lijk wel een kleuter )

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2005 23:08:42 ]
pi_25419563
Geweldig toch???

Ik heb dit spel sinds 5 dec 2004, en ik heb er toen UREN mee gespeeld, echt UUUUUUUUUUUUREN.
Nu vind ik het niet zoveel meer aan.

Had wel snel alle huizen afbetaald.
(Ik had dan ook 1 cheat town en 1 gewone).
Maar omdat ik er zoveel uur achter zat, deed ik ook veel.

De verslaving is wat afgenomen.

4 dagen terug was de laatste keer dat ik erop zat en daarvoor was het 3 weken op de ene card en 5 weken op de andere. *schaam schaam*.
pi_25420344
Wel typisch dat zo snel de sneeuw verdween in Animal Crossing hier in Nederland de hel pas echt losbrak .
pi_25420518
Ja, echt heel vaag was dat in AC.
Echt huis in, huis uit, weg sneeuw.
pi_25420558
Ik vind het echt super. ik speel zelf niet uren achter elkaar want ik zou het zonde vinden als het mij begint te vervelen. Ik weet van mijzelf dat ik het liefst alles zo snel mogelijk afbetaal en alles wil hebben maar ik doe het express niet en doe alles rustig aan.
Ik speel bv een uurtje en misschien wat langer om wat dingetjes te doen en stop er dan mee
en cheaten wil ik hier niet bij doen ook de feestdagen die merk ik wel zodra het die datum word. Ik ga dus niet de tijd veranderen om erachter te komen wat er gaat gebeuren.

Zoals morgen is het een rotdag. Ik wou een axe kopen en blijkt dus dat Nook dicht gaat om te verbouwen naja ik vermaak mij anders wel in het dorpje van mijn man.

Echt ik vind het een zeer leuk spel voor tussendoor. Ff kijken hoe het gaat in het dorp beetje vissen en de volgende dag ga ik weer wat anders doen goh ik moet nog boompjes planten ach dat kan morgen ook wel en soms is er gewoon weinig te doen en dan kijk ik later in de avond nog even en dan uit met het apparaat.

Begin nu beetje bij beetje alles steeds meer door te krijgen zoals bv een schep begraven op een shinning spot of niet door de bloemetjes heen lopen (dacht al steeds waarom verdwijnen ze na een tijdje) en al dat soort dingen.
Ik ben er alleen nog niet uit hoe laat nou precies die spook er is midden in de nacht.
Staat mij bij dat ik gelezen heb om 04:00??? maar ik hoop dat ik het mis heb hahaha. Kom er vanzelf achter.
pi_25420608
Van 02:00 tot 04:00.
pi_25420667
Darn ik ben nu eigenlijk moe hmm. Ik zie wel of ik het nog volhou en anders maar een andere nacht gaan ghosthunting.
Bedankt voor de tip.
pi_25422523
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 11:15 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jessi,

Appel:
29NtrsnjhUQjTw
3YOJhZpX9FMVkD

Peer:
%K8@sOxhOk@sRr
uX@yiK6Q9ZNUc%

Dat zijn alvast twee, de rest volgt later
Grr.. Ik heb ze per ongeluk vertrapt!
~Jeff Tweedy
pi_25422567
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:06 schreef Ardenlyn het volgende:
Oeh Mr .Happ-E zou ik ook een kers van jouw mogen hebben?
Naam: Bob
-knip-
Natuurlijk, komt er vanavond aan
pi_25422600
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:35 schreef Jessi het volgende:

[..]

Grr.. Ik heb ze per ongeluk vertrapt!
Vanavond nog een paar sturen?
pi_25422922
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:45 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Vanavond nog een paar sturen?
Je bent echt te goed voor deze wereld! Het heeft natuurlijk geen haast, maar als je een keertje tijd hebt... graag.
~Jeff Tweedy
pi_25423012
Ik en haast is een bijna onmogelijke combinatie Zie hierboven ergens mijn post over: 'het staat er wel over een half uur!'

Dat heeft dus anderhalf uur geduurd
pi_25425684
Harstikke bedankt alvast Mr.Happ-E
pi_25426586
Ik wist niet dat je fruit kon vertrappen.
Maar eens uit proberen
pi_25426782
Mijn klok loopt niet meer goed, terwijld de klok van de GameCubbe zelf wel op de goede tijd staat
pi_25426851
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:17 schreef Cici het volgende:
Ik wist niet dat je fruit kon vertrappen.
Maar eens uit proberen
Niet het fruit zelf, maar de pas geplante boompjes...
~Jeff Tweedy
pi_25428060
Jess, heb je al je fruit vertrapt of alleen de appel en peer?
pi_25428298
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:37 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jess, heb je al je fruit vertrapt of alleen de appel en peer?
Nou, alleen de appel en peer in principe. Maar volgens mij gaat er iets anders mis. ik heb de kokosnoot keurig bij de zee geplant maar nu ziet ook die er wat verlept uit. En ik heb de GC uitgezet toen ik hem geplant had, dus ik heb er zeker niet op gestaan. Ik ben benieuwd wat ik fout doe, heb weinig zin om elke plant 10x te moeten planten voor het goed gaat, als ik een stuk of 10 perzikenbomen plant dan gaat zeker de helft dood. Ik kan het niet...

[ Bericht 1% gewijzigd door Jessi op 08-03-2005 18:07:19 ]
~Jeff Tweedy
pi_25428579
Ik speel sinds kort ook animal crossing, het eerste spelletje dat ik ooit kocht
jammer genoeg kan ik het enkel in het weekend spelen, ik moet misschien eens zelf een game cube kopen.
Ik woon in Antwerp en ik noem Fientje. Als iemand perzikken wil zal ik die ook eens proberen opsturen, ik wist helemaal niet dat dat kon.
Don't give a damn 'cause i'm proud of what I am!
pi_25428674
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:02 schreef Jessi het volgende:

[..]

Ik kan geen bomen planten blabla

Het antwoord is: Koop een bijl een schep. Hak een bestaande boom om (niet een fruitboom) en haal de stam weg met je schepje. Donder in dat gat een vrucht en voila, het groeit. Daarnaast is het niet verstandig om pal tegen huizen, stenen of van die groene vlaktes te planten, dan gaat de boom dood.

oh en: plant geen bomen tegen elkaar aan!
Thank me later

*kwartier later*

Hahaha, te grappig. Ik ben braaf mijn appel en peer aan het inleveren voor een code, schrijf die codes op (Op hetzelfde papier als gisteren) en kom dan tot de ontdekking dat ik precies dezelfde code weer kreeg! Dus Jess, je kan gewoon die codes van gister recyclen om diezelfde vruchten weer te krijgen.

Ardenlyn voor jou een kersje :
DzC9Eh2zCZZd&Q
BAHu5A2OyIQr6E <-- een hoofdletter i aan het eind.

[ Bericht 16% gewijzigd door Mr.Happ-E op 08-03-2005 19:03:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')