indeed, en ik had nog wel X2 in een combo. Dat wordt dan de eerste verloren bet van het jaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:17 schreef Double_B het volgende:
3-1 Lazio..... helaas...
Denk dat ik deze maar overneemquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:17 schreef sander4444 het volgende:
Wat dachten jullie van deze FA-Cup combo?
Charlton Athletic - Rochdale @ 1,15
Notts County - Middlesbrough @ 1,40
Tottenham Hotspur - Brighton @ 1,25
Ik doe met je mee. Gek overigens: mijn bookie biedt 4,25 voor 2-1 Federer, maar 4,95 voor 3 sets (dus 2-1 of 1-2). Foutje.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:48 schreef sander4444 het volgende:
maybe een tennistip voor morgen. Federer en Davydenko spelen dan tegen elkaar in Doha. ze speelden 3x eerder tegen elkaar en 3x won Federer met 2-1 in sets. en ook elke keer won Davydenko de 2e set. dus maybe is Federer to win 2-1 in sets @ 5,00 een leuke bet
als ie al jaren in bloedvorm is, waarom heeft ie in voorgaande jaren tegen Davydenko dan ook nie met 2-0 in sets gewonnen, maar steeds met 2-1quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:45 schreef Jopiler het volgende:
Federer is in bloedvorm (al jaren), die wint heus wel in 2 sets.
Mwah, het aanbod van bets is een beetje vervelend. Het is een allround kampioenschap, dus ik had gehoopt dat ze met quotes zouden komen voor de uiteindelijke winnaar. Dan had ik uitermate fors op Kramer in willen zetten, met de hoop dat die - gezien zijn beperkte geschiedenis - een hoge quote zou hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:32 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Hmm jammer dat ik absoluut geen verstand van schaatsen heb hehe
Wat tips Nostra?
Heeft iemand dit gezien? Was Vitesse echt zo dramatisch slecht? En met welke spelers speelden ze?quote:
Ik heb al zo vaak verloren met het NBA dat ik niet meer durf te spelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:14 schreef sander4444 het volgende:
Tips voor NBA vannacht:
Memphis Grizzlies (-11,5)[b] - New Orleans Hornets @ 1,91
[b]Chicage Bulls (-5,0 - Utah Jazz @ 1,91
Los Angeles Lakers (-3,0) - Houston Rockets
Minnesota Timberwolves - Philadelphia 76ers @ 4,81
is nooit begonnen, het veld was niet (goed genoeg) bespeelbaar door hevige regenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:44 schreef Double_B het volgende:
Waarom is liverpool gestaakt??
Best finishing positionquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:35 schreef Falco het volgende:
Ik zet nu ook in op schaatsen en aardig succesvol ook! Voor vandaag ga ik voor Uytdehaage voor Verheijen op de 1500 meter.
die quotes stonden er wel op. ze begonnen met een stuk of 12 bets (waaronder dus ook die voor kampioeen), toen 4 en nu geen enkele meerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Mwah, het aanbod van bets is een beetje vervelend. Het is een allround kampioenschap, dus ik had gehoopt dat ze met quotes zouden komen voor de uiteindelijke winnaar. Dan had ik uitermate fors op Kramer in willen zetten, met de hoop dat die - gezien zijn beperkte geschiedenis - een hoge quote zou hebben.
Livorno is dacht ik gepromoveerd uit de serie B. Vorige speelronde verloor Juve idd, maar ze speelden wel tegen Parma, dat nu wel op de 17de plek staat, maar zich toch wel in de voorgaande seizoenen altijd wel in de top 5 bevond. Bovendien spelen ze nog steeds in de UEFA cup. Dus ik vond het eigenlijk een beetje vreemd dat Juve een lagere quote had dan Inter dat tegen livorno moest.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand enig idee of Livorno een goed team is?
Aangezien ze tegen Juventus moeten en die viel de laatste keer goed tegen.
Juve verloor toch niet van Parma?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:00 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
Livorno is dacht ik gepromoveerd uit de serie B. Vorige speelronde verloor Juve idd, maar ze speelden wel tegen Parma, dat nu wel op de 17de plek staat, maar zich toch wel in de voorgaande seizoenen altijd wel in de top 5 bevond. Bovendien spelen ze nog steeds in de UEFA cup. Dus ik vond het eigenlijk een beetje vreemd dat Juve een lagere quote had dan Inter dat tegen livorno moest.
Toen ik net om 14:05 keek stonden er 2 bets op voor de 3000m dames, waaronder Friesinger-Kleinsman 1.65-2.10 , heb maar wat op Friesinger gezet want kan me niet voorstellen dat ze dit onderling niet wint. Jammerlijke is alleen dat de sluitingstijd alweer om 14:25 was, maar toch goed dat ze er weer wat opgezet hadden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:23 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
die quotes stonden er wel op. ze begonnen met een stuk of 12 bets (waaronder dus ook die voor kampioeen), toen 4 en nu geen enkele meer
Kom op mensen allemaal ff joinen voor hopelijk een leuk middagje FA Cupquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:02 schreef sander4444 het volgende:
En vanmiddag dus wel FA Cup (2 wedstrijden al begonnen). Kom dus allemaal naar IRC, krijgen jullie van mij nog wat goede tips
http://irc.tweakers.net/fok
channel: online-gokken
Combo's zijn totaal kansloos, maar dat heb ik 5 maanden terug ook elke keer geroepen. De bookies worden weer slapend rijk, lees ik. Het gaat maar door.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:05 schreef Greetings het volgende:
Ik heb een combo voor 20 euro: Chelsea + Man Utd + Middlesbrough + Charlton + Tottenham @ 2,18
hey notoire gek, normaal gesproken ben ik een vriendelijk persoon, zo doe ik graag de afwas onder het genot van een rustgevend sky radio muziekje. En knuffel ik ook graag mijn cavia.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Combo's zijn totaal kansloos, maar dat heb ik 5 maanden terug ook elke keer geroepen. De bookies worden weer slapend rijk, lees ik. Het gaat maar door.
Tot slot dan weer m'n wekelijkse jel ......KAPPUUUUUUUUUUUUUUUUH
Had jij echt gedacht dat Chelsea een normaal elftal zou laten spelen tegen Scunthorpe? De grootste kneuzen mogen nu het veld betreden, in de hoop dat ze gelijk uit dat kuttoernooitje liggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:20 schreef sure_as_hell het volgende:
haha scunthorpe kan niet winnen van nummer 15 en laatst uit zn eigen divisie, en nu 1-0 tegen chelsea
ik had wel gehoopt dat jij weggerot zou zijn, maar nee, god besliste anders.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Had jij echt gedacht dat Chelsea een normaal elftal zou laten spelen tegen Scunthorpe? De grootste kneuzen mogen nu het veld betreden, in de hoop dat ze gelijk uit dat kuttoernooitje liggen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:25 schreef sure_as_hell het volgende:
[..]
ik had wel gehoopt dat jij weggerot zou zijn, maar nee, god besliste anders.
bidden helpt dus niet.
Toppiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
(ik heb btw maar helemaal niets gedaan vandaag)
Noem al die grote kneuzen eens op dan in de selectie van Chelsea, zelfs het 3e elftal wat ze opstellen moet nog makkelijk van Scunthorpe kunnen winnen. Ok, 1-1 ruststand is bagger natuurlijk, maar dat wordt gewoon nog 4-1 (hoop ikquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Had jij echt gedacht dat Chelsea een normaal elftal zou laten spelen tegen Scunthorpe? De grootste kneuzen mogen nu het veld betreden, in de hoop dat ze gelijk uit dat kuttoernooitje liggen.
les 1 van betting: gok nooit op Frans cupvoetbalquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Vuile teringzooi Vesoul scoort ff in de 90ste minuut de gelijkmaker.
Verlening telt normaal nooit mee, gaat altijd om de stand na 90 minuten, behalve als je hebt ingezet op wie doorgaat naar de volgende rondequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:13 schreef SimtekF1 het volgende:
Hehe met die tip mocht je ook wel eerder komen.
Nou maar hopen dat ze in de verlenging scoren.
Vraag me trouwens af hoe het komt dat Hull het zo slecht doet.
Aargh.... Man Utd scheelt me 43 euroquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:05 schreef Greetings het volgende:
Ik heb een combo voor 20 euro: Chelsea + Man Utd + Middlesbrough + Charlton + Tottenham @ 2,18
toch nog goed dusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:42 schreef 9christensen het volgende:
Tottenham+Portsmouth+Middlesborough @ 20 euro
deze heb ik staan, maar zal wel niet wat worden
Binnen 2 weken tijd ben ik de helft van m'n winst kwijtgeraakt, waar ik 4 maanden op had gespaardquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef saban het volgende:
NG: Jij was toch eigelijk die begon met gokken hier, of niet ?
Waarom wil je dat mensen hier stoppen, teveel verlies gemaakt ?
Want ik dacht ook weer van, even 15eur storten op MrBookMaker .. toch maar niet doen
Oh, dus via MrBookMaker kan je helemaal niet op wedstrijden inzetten ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Binnen 2 weken tijd ben ik de helft van m'n winst kwijtgeraakt, waar ik 4 maanden op had gespaard...het is gewoon zo dat je alleen kunt winnen als je tijdig stopt. Ga je een jaar of langer door dan ben je kansloos, verslaafd en al je poen kwijt. Als ik zie hoe hier bepaalde mensen dag in dag uit bets plaatsen is het voor mij duidelijk dat zij verslaafd zijn. Ze wedden op potjes tennis, basketbal, tweede divisie competities waar ze nog geen speler van kennen.........kortom ze gokken omdat ze niet zonder de kick kunnen. Als je zo af en toe op een voetbalwedstrijdje wilt gokken is er niks aan de hand, maar bij Mr. Bookmaker kan dat niet meer (als je Hollander bent) . Dat dankzij een wijze rechter in ons land
Andere bookies handelen nog wel met Nederlanders...illegaal dus
Hallo? eigen mening?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef saban het volgende:
NG: Jij was toch eigelijk die begon met gokken hier, of niet ?
Waarom wil je dat mensen hier stoppen, teveel verlies gemaakt ?
Want ik dacht ook weer van, even 15eur storten op MrBookMaker .. toch maar niet doen
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:01 schreef superjoden het volgende:
17,21@2,38 op Athletic Bilbao
Ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:35 schreef _Tjabbe_ het volgende:
of bedoelde je het beeld van de wedstrijd?
AZ speelde de eerste helft op volle sterkte en had Sparta geheel in de tang alleen ze speelde in een te laag tempo waardoor het maar 0-1 was met rust. Na de rust kwam er geheel een nieuw elftal waar alleen de voorhoede van goede kwaliteit was. Op basis van de 2de helft verdiende Sparta de overwinning. (2x alleen op de keeper af en niet scoren en het 2de en 3de doelpunt van Ali werd door Sparta weggegeven). Ben net thuis vanuit Spakenburg waar Ajax met 5-0 won maar wat was het koud pff.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:22 schreef nostra het volgende:
Hoe was AZ-Sparta eigenlijk, superjoden?
1-0 bij rust, niet ongunstigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:01 schreef superjoden het volgende:
17,21@2,38 op Athletic Bilbao
Athletic is de laatste weken zeer goed op dreef en 2,38 vond ik wel een hoge odd. Numancia doet het niet best. hopelijk houden ze het vast.quote:
Zeker! Milaan in bloedvorm.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:22 schreef superjoden het volgende:
Milan voor morgen @ 1,84 bij Palermo vind ik ook wel een aardige odd btw.
0-0quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:38 schreef Double_B het volgende:
Sevilla mag ook wel eens scoren...
O Lieve Heer, help deze zieke man.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:58 schreef nostra het volgende:
Godverdomme, die gelijkmaker van Numancia boort me in totaal even 1.500 euro winst door de neus. Had hem single en samen in een combo met Levante to score en Spurs > 2,5 goals.
Echt een prutsweek van net-niets, het meeste bizarre Premier League doelpunt-incident en klote Noren. Blegh!
blij is als ie live bijna alle premier league games kan volgen over 2 weken en de o zo veilige NL competitie weer is begonnen
Binnen!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:02 schreef nostra het volgende:
Ik ga Unibet overigens mailen om te vragen om bets te plaatsen op de reactietijd van Notoire_Gek. Ik heb alvast 2.500 staan op 0-5 mins @ 12,50.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef MuseMuse het volgende:
nostra, jij hebt echt een kutweek gehad net zoals vele anderen maar zoals je zegt begint gelukkig de nederlandse competitie weer![]()
mooie ondertitelquote:
Klopt niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als je zo af en toe op een voetbalwedstrijdje wilt gokken is er niks aan de hand, maar bij Mr. Bookmaker kan dat niet meer (als je Hollander bent) . Dat dankzij een wijze rechter in ons landAndere bookies handelen nog wel met Nederlanders...illegaal dus
Klopt ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat je alleen kunt winnen als je tijdig stopt. Ga je een jaar of langer door dan ben je kansloos, verslaafd en al je poen kwijt.
tering, wat een kut-quote's......zijn die van Unibet? 1.75 om 1.85 ..... Dus als je op de underdog inzet, krijg je niet eens je inzet dubbelquote:Op zondag 9 januari 2005 12:05
[b]Sven Kamer (NED) - Enrico Fabris (ita) 1,40 - 2,50 ==> gewoon beter
Eskil Ervik (Nor) - Jochem Uytdehaage (NED 1,85 - 1,75 ==> goede vorm, 50-50 en Ervik hogere quote
Oystein Grodum (Nor) - Carl Verheijen (NED) 1,55 - 2,15 Verheijen op 5km ook al beter
Haha, nou wat raar,quote:Op zondag 9 januari 2005 13:20 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
tering, wat een kut-quote's......zijn die van Unibet? 1.75 om 1.85 ..... Dus als je op de underdog inzet, krijg je niet eens je inzet dubbel![]()
zet mijn naam er dan ook maar bijquote:Op zondag 9 januari 2005 13:36 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Kan die N_G niet een ban krijgen? Desnoods alleen voor dit topic...
Ik denk dat ik maar eens een verzoek ga indienen
Nee zijn niet van Unibet, die had 1.90 (uytdehaage) om 1.80 (ervik). Zijn inderdaad wel kutquotes die sander noemde als je kijkt naar wat ze gemiddeld uitbetalen, maar de quote van 1.85 op ervik is gewoon goed wat mij betreft (denk dat het 40%(u)-60%(e) is), dan boeit het me niet hoeveel er uitbetaald wordt op de tegenstander (in dit geval).quote:Op zondag 9 januari 2005 13:20 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
tering, wat een kut-quote's......zijn die van Unibet? 1.75 om 1.85 ..... Dus als je op de underdog inzet, krijg je niet eens je inzet dubbel![]()
@unibet zijn er dagelijks 2 gratis toernooien.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:51 schreef MrLazy het volgende:
Waar kan je inschrijven voor het gratis pokertoernooi van dinsdagavond bij mrbookmaker ?
Ik zet overigens ook in op combo Barca-Real.
Je zou wat meer respect moeten hebben voor de mening van de grondlegger van dit topic. Bovendien levert het opvolgen van mijn advies je bergen met geld op....en daar hoef ik niet eens een compensatie voor te hebben, goed mens als ik benquote:Op zondag 9 januari 2005 13:36 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Kan die N_G niet een ban krijgen? Desnoods alleen voor dit topic...
Ik denk dat ik maar eens een verzoek ga indienen
Tja je zult daar wat centjes opgezet hebben tijdens live betten.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:52 schreef Jopiler het volgende:
Inter van 0-2 naar 3-2, 3 goals op 4 minuten ofzo.
Lol, en hoe ga jij dat voor elkaar krijgen? Met je glazen bol?quote:Op zondag 9 januari 2005 04:58 schreef Calella het volgende:
Op lange termijn kan je winst hebben door 4 regels in acht te nemen:
Regel 3: Wed alleen op odds van 1.80 of hoger .
Regel 4: Voorspel minimaal 56 van de 100 weddenschappen correct.
56 van de 100 heb je geen glazen bol voor nodig hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 17:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Lol, en hoe ga jij dat voor elkaar krijgen? Met je glazen bol?
En waarom houd je je dan zelf niet aan die regels? Je laatste bet even gecheckt, was een quote van 1.55 ..
beste Callela, jij gelooft toch niet werkelijk dat bookies hun quote's zo afstellen dat jij met steeds hetzelfe bedrag in te leggen er na 100 of 200 bets positief uitspringt hequote:Op zondag 9 januari 2005 17:13 schreef Calella het volgende:
[..]
56 van de 100 heb je geen glazen bol voor nodig hoor![]()
Die 1,55 was voor Friesinger tegen Groenewold op de 1500 meter, rara wie is er sneller![]()
Regel 3a:
Bij een overduidelijke fout van een bookie mag je van regel 3 afwijken.
Hier ben ik het mee eensquote:beste Callela, jij gelooft toch niet werkelijk dat bookies hun quote's zo afstellen dat jij met steeds hetzelfe bedrag in te leggen er na 100 of 200 bets positief uitspringt he Wil je toch winnen dan zul je echt mee risico met je poen moeten nemen, en zo af en toe een mille op een potje moeten kletteren dus, zoals sommigen hier wel eens doen. Met dat safe inleggen ben je verloren, hoe langer je dan meedoet, hoe groter de kans wordt dat je verliest. Jouw regels zijn een prima voorbeeld van "hoe verlies ik langzaam m'n centjes".
ach ja, we zetten iig geen geld op Angola N_G, zo wanhopig zijn we nog nietquote:Op zondag 9 januari 2005 17:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
beste Callela, jij gelooft toch niet werkelijk dat bookies hun quote's zo afstellen dat jij met steeds hetzelfe bedrag in te leggen er na 100 of 200 bets positief uitspringt heWil je toch winnen dan zul je echt mee risico met je poen moeten nemen, en zo af en toe een mille op een potje moeten kletteren dus, zoals sommigen hier wel eens doen. Met dat safe inleggen ben je verloren, hoe langer je dan meedoet, hoe groter de kans wordt dat je verliest. Jouw regels zijn een prima voorbeeld van "hoe verlies ik langzaam m'n centjes".
Whaaaaaaahahahaquote:Op zondag 9 januari 2005 17:26 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ach ja, we zetten iig geen geld op Angola N_G, zo wanhopig zijn we nog niet
Tips om succesvol beroepsgokker te worden
En hoeveel marge maakt Betfair, mijn beste NG?quote:Op zondag 9 januari 2005 17:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
beste Callela, jij gelooft toch niet werkelijk dat bookies hun quote's zo afstellen dat jij met steeds hetzelfe bedrag in te leggen er na 100 of 200 bets positief uitspringt heWil je toch winnen dan zul je echt mee risico met je poen moeten nemen, en zo af en toe een mille op een potje moeten kletteren dus, zoals sommigen hier wel eens doen. Met dat safe inleggen ben je verloren, hoe langer je dan meedoet, hoe groter de kans wordt dat je verliest. Jouw regels zijn een prima voorbeeld van "hoe verlies ik langzaam m'n centjes".
ik zat met nog een kwartier te spelen en 0-1 (odd 7,6) nog te twijfelen maar durfde het niet aan. je zou die nog maar ff gebackt hebben @ 1000.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:56 schreef nostra het volgende:
Inter Sampdoria
3 2
GOALS
Max Tonetto 44
Vitali Kutuzov 83
Obafemi Martins 88
Alvaro Recoba 90
Christian Vieri 90
Op betfair zijn een paar euro's @ 1000.00 gematcht na de 0-2.Zijn enkele mensen erg pissed en enkelen erg blij.
Lieve Notoire_Gek,quote:Op zondag 9 januari 2005 17:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Geen idee hoe die lieden hun geld binnenhalen, ik ken die club niet.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:31 schreef nostra het volgende:
En hoeveel marge maakt Betfair, mijn beste NG?
Denk je echt dat er ook maar 1 iemand is die dat gelooft? Denk dat je dat alleen een jaartje vol kunt houden als je 1 bet per maand plaatst met een quote van 1.20 .....echt niet op de manier zoals jij beschrijft.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:34 schreef Calella het volgende:
Inderdaad, per maand maak maar ik gemiddeld 20% winst.
Nou breekt mijn klompquote:Op zondag 9 januari 2005 17:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Denk je echt dat er ook maar 1 iemand is die dat gelooft? Denk dat je dat alleen een jaartje vol kunt houden als je 1 bet per maand plaatst met een quote van 1.20 .....echt niet op de manier zoals jij beschrijft.
Picserver is down.quote:
Afgelopen nacht had je het ook goed, dus denk dak nu maar weer met je meegaquote:Op zondag 9 januari 2005 23:32 schreef VinnieJones het volgende:
Ik ga vannacht maar weer 's op the Phoenix Suns wedden..handicap is wel -11, maar tegen de Pacers moet dat wel kunnen lukken..
7/10 op -11 Phoenix
5/10 op -2 Miami Heat
en de bookies zullen blij zijn je terug te zienquote:
400 euro winst in 1 weekend? post voortaan al je bets en ik volg jequote:Op maandag 10 januari 2005 02:05 schreef Greetings het volgende:
Haha ja die was ik al vergeten Sander
Ik had weer een lekker weekendje met exact 400 euro totaalwinst
Maar 1 vraagje aan jou: je postte op de vorige pagina een bet op schaatsen met odds van 1,85 en zei erbij dat je de kansen 50-50 inschatte. Maar dan zou je de bet dus niet onder odds van 2,00 moeten nemen strikt genomen
Dit zei je namelijk: "Eskil Ervik (Nor) - Jochem Uytdehaage (NED 1,85 - 1,75 ==> goede vorm, 50-50 en Ervik hogere quote"
Ik doe amper bets. Ik doe bijna alleen maar surewins, en dat is alleen te doen als je over veel geld beschikt.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:27 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
400 euro winst in 1 weekend? post voortaan al je bets en ik volg je![]()
Unibet heeft gewoon nog wel Livebetting..quote:Op maandag 10 januari 2005 15:16 schreef MuseMuse het volgende:
dat heeft unibet jammergenoeg niet, en bij mrbookmaker schrijven ze blijkbaar geen nederlanders meer in.
Haha, prachtig, zet ie in op Leiria terwijl ie eerder verkondigt nooit op ploegen in te zetten waar je niks vanaf weet.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:08 schreef Notoire_Gek het volgende:
Mooi, ook weer gelijk de laatste bets van dit jaar.
Jaarbalans 2005 minus EUR 13,50
wachten tot Inter 2 minuten voor tijd met 2-0 achter staan en dan backen @ 1000 op een overwinning van Interquote:Op maandag 10 januari 2005 22:09 schreef Jopiler het volgende:
Iemand tips voor het Italiaanse/Spaanse/Engelse bekervoetbal?
lol, toen ik de voorwaarden een keer las bij bookmaker viel het me al op hoeveel regels ze wel niet hebben omtrent boekingen. Percentage hier, 5 euro daar, ook nog een of andere vage regel dat als je geld stort, maar niet gokt dat ze dan ook daar weer een deel van pakken etc etc. Unibet daarentegen, je hoeft niks af te geven geen vaste bedragen of percentages, screenshots van overboeking en je kunt wedden en terugboekingen staan na een paar dagen op je rekening..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Wat is MrBookmaker gvd voor een KUT-bookmaker.![]()
![]()
![]()
Ik wil m'n geld terugboeken, maar ik kan nergers gegevens invoerenMoet je eerst allerlei onnozele plaatjes van jezelf opsturen. Groot TUIG is het, de drempel om te storten is er niet, maar om geld op te nemen moet je gvd kopiien gaan lopen maken. Zit ik hier op m'n hurken met m'n digitale kutcamera een foto van m'n rijbewijs te maken. Ding telkens overbelicht.......1 grote ramp. Uiteindelijk toch verstuurd. En nu? Nu wil ik geld overboeken naar m'n bankrekening......iemand enig idee hoe dat dan moet. Godzijdank gaat het om 170.85 anders trioggelen ze je ook nog eens 5 euro overboekkosten af. Bij m'n storting via rabo-internet bankieren kostte het ook al 2% .....toch 3 euri. NOOIT meer kom ik terug bij die kut-bookmaker. De quote's zijn ook kut, alles is er kut :p
Ik heb overigens wel m'n 13,50 terugverdiend met pokeren ohama high![]()
Kan iemand me svp vertellen hoe ik van m'n mr Bookmaker rekening geld overmaak naar m'n eigen bankrekening........................lief
Dank
N-G![]()
net die pokersoftware gedownload, maar zie niks hoor bij promotionsquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:50 schreef MrLazy het volgende:
Jup, je kan ze mailen met één of ander document erbij dat bewijst dat jij het echt bent zoals je rijbewijs, identiteitskaart,.... En je bankrekeningnummer natuurlijk vermelden.
Waar kan je inschrijven voor dat gratis pokertoernooi van vanavond ? Nergens, maar ook nergens vind ik er iets van terug.
aha ja, ik heb me ff geregistreerd. Niet dat ik ooit ver kom met die gratis toernooien, ik doe best vaak mee op unibet maar verder dan de eerste 3 kwartier ben ik nog niet geweest...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:23 schreef MrLazy het volgende:
Er komt een popupschermpje tevoorschijn waarin ze melden dat er elke dinsdagavond om 21.00 u een gratis toernooi is.
bij unibet duurt zo'n toernooi toch wel 3,5 uur, maar dan moet je dus wel geluk hebben en er zitten uiteraard pauzes tussenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:52 schreef MrLazy het volgende:
Duurt dat zolang dan ? Uiteindelijk is het ook allemaal geluk hebben met je kaarten en je moet het nog een beetje kunnen spelen. Maar de eerste dertig krijgen een prijs, moet haalbaar zijn.
vorige week liep je nog te zeuren dat iedereen hier zomaar allerlei winsten meldde zonder dat ie vantevoren picks had gepost en nu kom je zelf opeens met 17 euro winst, terwijl wij hier alleen je 13 euro verlies hebben gezien. btje hypocriet, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:09 schreef Notoire_Gek het volgende:
las net een mailtje dat m'n gegevens ontvangen zijn + een uitl;eg over terugstorten van geld. Zal het vanavond eens gaan proberen. Mr Bookmaker ziet me niet meer terug, heb toch nog 20.78 gewonnen minus 3 euro stortingskosten = +17.78![]()
lees mijn preview van Liverpool - Watford hierboven zou k zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:02 schreef Jopiler het volgende:
Ik ga zo als ik thuis ben (16.45) weer eens wat geld overmaken.
Waar zal ik eens op inzetten? Als het maar voetbal is.
Beker/competitie maakt me niet uit.
en nog wat gewonnen? Ik ben 41ste geworden, 11 plaatsen verwijderd van een geldbedrag (1$quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:52 schreef MrLazy het volgende:
Duurt dat zolang dan ? Uiteindelijk is het ook allemaal geluk hebben met je kaarten en je moet het nog een beetje kunnen spelen. Maar de eerste dertig krijgen een prijs, moet haalbaar zijn.
Nee, niet echtquote:
Geef het 33%/all kans. Misschien lay ik Chelsea wel @ 1,81/82 - komt neer op een X2 van 2,23. Kijk morgen nog wel even.quote:“We know we have to win it over two legs and don’t have to win it tomorrow night at Stamford Bridge. We’ll pick a team that we think can do well in the first-leg and we have got a very difficult league game at the weekend against Spurs and we have got to pick a team for that.”
volgens mij bestaan er 2 johanssons.........eentje heet dacht ik joachim, daar heb ik nog eens geld mee verdiend bij de US open, de andere kan amper een racket vasthouden. Hoop dat je de goie hebt. En who the hell is Fish?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:43 schreef nostra het volgende:
Tientje op combo Johansson/Fish @ 2,74 voor vannacht.
Nostra heeft Joachim Johansson ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
volgens mij bestaan er 2 johanssons.........eentje heet dacht ik joachim, daar heb ik nog eens geld mee verdiend bij de US open, de andere kan amper een racket vasthouden. Hoop dat je de goie hebt. En who the hell is Fish?
Ja met dat systeem heb je inderdaad altijd winst. Maar je moet, neem ik aan, wel betalen om er lid van te worden. Ik zoek mijn surewins gewoon zelf handmatig. Verder moet je wel veel geld beschikbaar om enigzins acceptabele surewins te krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:45 schreef Dreamscape het volgende:
Iemand ervaring met http://www.oddsandbets.com
Ze beweren dat je altijd winst hebt met dit systeem, arbitrage betting dus.
Wazig fenomeen, dat surebetting. Heeft te maken met odds die gedurende de aanloop naar een partij kunnen wijzigen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:45 schreef Dreamscape het volgende:
Iemand ervaring met http://www.oddsandbets.com
Ze beweren dat je altijd winst hebt met dit systeem, arbitrage betting dus.
Onzin..... en is ook niks wazig aan. Simpel voorbeeldje (fictief): MrBookmaker biedt een odds van 2,20 aan op speler A in een tenniswedstrijd. Unibet biedt 1,90 aan voor speler B (tegenstander).quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Wazig fenomeen, dat surebetting. Heeft te maken met odds die gedurende de aanloop naar een partij kunnen wijzigen.
Niet helemaal onzin, eigenlijk helemaal nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
Onzin..... en is ook niks wazig aan. Simpel voorbeeldje (fictief): MrBookmaker biedt een odds van 2,20 aan op speler A in een tenniswedstrijd. Unibet biedt 1,90 aan voor speler B (tegenstander).
[rekenvoorbeeldje]
Heeft dus niks met veranderende odds in de aanloop van een wedstrijd te maken.
Dat probeer je gewoon zelf uit met een paar getallen, tot je aan beide kanten ongeveer evenveel wint.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:24 schreef Dreamscape het volgende:
Maar hoe bereken je dan hoeveel je moet inzetten op welke odd? er is wel excel sheet op die site maar i locked helaas, en ik ben ook niet bepaald een rekenwonder
Zo he, jij denkt opeens veel van surewins te wetenquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Niet helemaal onzin, eigenlijk helemaal nietDe meeste (en meest winstgevende) surewins ontstaan namelijk doordat de odds in de aanloop naar een potje wijzigen doordat teveel speleres op bijv. speler A hebben gewed. Omdat niet alle bookies daarin meegaan of het niet gelijktijdig doen ontstaan er surewins die vrij behoorlijke poen op kunnen leveren. Bij de aanvang van een odd is er bijna niks te halen............de bookies zitten eigelijk altijd op 1 lijn in eerste instantie.
Ik vertaal alleen wat er op die site staat.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:27 schreef Greetings het volgende:
[..]
Zo he, jij denkt opeens veel van surewins te weten![]()
Succes ermee zou ik zeggen. Kom maar met voorbeelden waarbij het door jou genoemde scenario een aardige surewin op levert. Ik merk het wel![]()
6-4 6-4 voor de 'ervaren' Bartoli. Tegenover Krajicek is iedereen ervaren.quote:Zelf ga ik voor 10 euro voor de gein, maar heb er wel vertrouwen in, op Michaella Krajicek.
Ze moet dan wel tegen de ervaren Bartoli maar odds van 3,20 zijn erg aantrekkelijk.
Geen problemen hier.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:37 schreef Che1984 het volgende:
Zijn dr meerdere mensen die problemen hebben om in te loggen op Mrbookmaker????
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Waar kun je je in vredesnaam uitschrijven bij Mr Bookmaker?
Kan het nergens vinden.
Uitschrijven is vaak volgens mij niet mogelijk, omdat bookies willen voorkomen dat mensen zich daarna weer opnieuw gaan inschrijven en opnieuw van bonussen, e.d. kunnen profiteren. Als je het echt graag wilt, omdat je bang bent dat het in de toekomst je politieke carriere ofzo kan schaden (quote:
Wat is er nu verkeerd aan gokken ? Schaadt dat echt je imago ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:10 schreef sander4444 het volgende:
[..]
Uitschrijven is vaak volgens mij niet mogelijk, omdat bookies willen voorkomen dat mensen zich daarna weer opnieuw gaan inschrijven en opnieuw van bonussen, e.d. kunnen profiteren. Als je het echt graag wilt, omdat je bang bent dat het in de toekomst je politieke carriere ofzo kan schaden () dan kan je ze mailen en vragen of het kan...
Nou....Odivelas staat op het moment 1-0 voor. Nog 20 min spelen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:03 schreef Greetings het volgende:
Zelfmoordcombo![]()
![]()
Einsatz: 4.00 EUR Datum: 12.01.2005
max. mögl. Gewinn: 3,145.00 EUR
Spiel Tipp Quote
137 Fiaes - Maritimo 1 8.50
138 Odivelas - Sporting Braga 1 10.00
142 Aliados Lordelo - V. Guimaraes 1 10.00
143 Ac. Viseu - Vitoria de Setubal 1 8.50
Het is een 3 out of 4. Als er 3 van goed zijn win ik al wat... zal zo rond de 1000 euro zijn dan. Heb ik ze allevier goed win ik 3145 euro.![]()
En die techniek is?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:53 schreef sccambuur het volgende:
Het wedden op sportwedstrijden heb ik totaal geen ervaring in. Maar met Blackjack heb ik deze week al 1104¤ gewonnen bij MrBookmaker!! Daarbij gebruik ik mijn eigen tactiek. Die kan ik wel gaan uitleggen, maar ja jullie wedden voornamelijk op sportwedstrijden.
Hij is best ingewikkeld hoor haha. Maar ik heb dus ook dat Martingale enz allemaal geprobeerd, maar ja daarmee kom je vroeg of laat toch tot je maximum inzet, en verlies je alles.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:11 schreef Calella het volgende:
[..]
En die techniek is?
Een extraatje kan natuurlijk noot kwaad.
Aaaaarghhhhquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:03 schreef Greetings het volgende:
Zelfmoordcombo![]()
![]()
Einsatz: 4.00 EUR Datum: 12.01.2005
max. mögl. Gewinn: 3,145.00 EUR
Spiel Tipp Quote
137 Fiaes - Maritimo 1 8.50
138 Odivelas - Sporting Braga 1 10.00
142 Aliados Lordelo - V. Guimaraes 1 10.00
143 Ac. Viseu - Vitoria de Setubal 1 8.50
Het is een 3 out of 4. Als er 3 van goed zijn win ik al wat... zal zo rond de 1000 euro zijn dan. Heb ik ze allevier goed win ik 3145 euro.![]()
Ja idd. 90e minuut 1-1quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:01 schreef Greetings het volgende:
[..]
Aaaaarghhhh![]()
Odevilas stond 1-0 voor.... maar krijgt in de laatste minuut (90') de 1-1 om de oren.
Fiaes was ook lang niet kansloos met 0-0.en Aliados Lordelo staat na 70 minuten op 0-0, maar heeft wel een man meer!
Dus verdomme er zat veel in!![]()
Ja tuurlijk.... het was ook vooral voor de funquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:40 schreef sccambuur het volgende:
[..]
Ja idd. 90e minuut 1-1Helaas. Maar ja toch leuk om zo kans te maken op zo'n bedrag
lorca speelt in de derde divisie, zou idd een stunt zijn jaquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:42 schreef TimmyAsd het volgende:
3 euro op een stunt van Lorca tegen Atletico Madrid.. @ 5.60
5 euro op Man U. @ 4.nogwat
en gewonnenquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:43 schreef sccambuur het volgende:
Ik heb 2¤ ingezet op Lanzarote.
En het staat nu 2-1 voor Lanzarote. Dus lijkt goed te gaan.
Deze avond gaat perfect. Khad sampdoria - torino, samen met che-man, goed
Nu hopen dat Lanzarote nog ff wint
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:02 schreef sander4444 het volgende:
gewoon een echte spits die Alejandro. als ie een doel ziet, denkt ie nie na, maar ramt ie de bal er gewoon in
Peng heeft de 1e set met 6-3 gewonnenquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:45 schreef sccambuur het volgende:
Trouwens een Tip voor het Tennis: Peng bts Petrova
13-01-2005 01:00:00 Petrova N. - Peng S. / Match 1-2 / PENG Shaui (CHN) 4.00
Peng is erg goed bezig, en heeft de als 2e geplaatste Myskina al uitgeschakeld. Ze staat op een quotering van 4.00, dus zeker de moeite waard..
(5) Feliciano Lopez (Spain) - Radek Stepanek (Czech Rep.) 3-6 2-6quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:11 schreef RayMania het volgende:
10@Stepanek
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Voor morgen nog tips qua voetbal?
Hopen dat je bij een bookie heb ingzet die de 1-set regel hanteert wanneer iemand opgheeft.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:01 schreef sander4444 het volgende:
[..]
Peng heeft de 1e set met 6-3 gewonnen
[edit] Petrova heeft in de 2e set bij een 4-2 achterstand opgegeven, dus de quote zal waarschijnlijk op 1,00 gezet worden. Ik heb zo het gevoel dat je een btje gaat balen hiervan...
kan jij wel wedden op voetbij bij MB? of ben je juist omdat t niet mag, gaan pokeren?quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
Inschrijving bij mrBookmaker was enormj kut, maar heeft in elk geval wel voldoende pegels opgeleverd. Drie daagjes en 4 uur mrBookmaker was goed voor (232,37 + 170.85) - (50+80+40) = EUR 233,22 winst
Ik besef dat het pokerwinst behoorlijk geluk is, heb trouwens alle 3 m'n bets verloren , vandaag 10 piek weg door Dortmund..wat een kutelftal zeg. Ben blij dat ik die ratten van mrBookmaker een poot heb uitgedraaidIk wil er nu wegblijven , want dat pokeren wordt iets te leuk, oppassen dus N-G Ik ga morgen en overmorgen opzoek naar een stuk of 8 bookies met hoge quotes. Overal inschrijven en dan speuren naar surebets. Eens kijken of er wat leuke tussen zitten, heb geen idee ................ maar risicoloos inzetten is wel even de moeite waard om wat energie in te steken.
Time to sleep now
[afbeelding]
Dat gaan we eens proberen, bedankt!quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:42 schreef sccambuur het volgende:
[..]
Hij is best ingewikkeld hoor haha. Maar ik heb dus ook dat Martingale enz allemaal geprobeerd, maar ja daarmee kom je vroeg of laat toch tot je maximum inzet, en verlies je alles.
Deze tactiek gebruik ik al 1,5 jaar nu.
Kan gewoon. Tijdens de registratie afgelopen maandag of dinsdag kreeg ik een pop-up waarinstond dat je als Nederlander alleen op paarden kan wedden, maar dat is niet zo. Ik heb 3 voetbalbets geplaatst deze week. (allemaal verlorenquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:36 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
kan jij wel wedden op voetbij bij MB? of ben je juist omdat t niet mag, gaan pokeren?
Ja graag gedaan! Ik heb inmiddels vandaag mijn 112¤ winst, 7x16 dus, al weer bij elkaarquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:52 schreef Calella het volgende:
[..]
Dat gaan we eens proberen, bedankt!![]()
Ja idd!! Ze stond op quotering van 4.0 bij MRB!! En ze stond eenvoudig voor!! Helaas door die opgave alleen mijn inzet terugquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:01 schreef sander4444 het volgende:
[..]
Peng heeft de 1e set met 6-3 gewonnen
[edit] Petrova heeft in de 2e set bij een 4-2 achterstand opgegeven, dus de quote zal waarschijnlijk op 1,00 gezet worden. Ik heb zo het gevoel dat je een btje gaat balen hiervan...
Als je tegen een computer kaart, verlies je altijd. Dat je in het begin wat wint is leuk....ik zou zeggen NU kappen, want dat programmatje pakt anders al je centjes af.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:21 schreef sccambuur het volgende:
[..]
Ja graag gedaan! Ik heb inmiddels vandaag mijn 112¤ winst, 7x16 dus, al weer bij elkaar.
Ben benieuwd hoe jij het met deze tactiek doet..
daar ga je vanuit, maar het hoeft helemaal niet altijd zo te zijn dat je weer terugkomt op je oude bedrag. Ik zou zeggen: pak en hou je winst, uiteindelijk verliest iedereen.quote:Verlies ik sta ik op 20¤ en begin ik weer met 2¤, totdat ik weer 28¤.
Bedoel je met basisstrategie dit?quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:21 schreef sccambuur het volgende:
[..]
Ja graag gedaan! Ik heb inmiddels vandaag mijn 112¤ winst, 7x16 dus, al weer bij elkaar.
Ben benieuwd hoe jij het met deze tactiek doet..
Ja daar heb je groten deels gelijk in. Als er iets waterdicht zou zijn, zou iedereen nu rijk zijn bij wijze van spreken. Maar deze tactiek gebruik ik al 1,5 jaar nu. En er zijn computer systemen waar je je twijfels bij hebt. Maar.......het grote verschil is, wat jezelf al zegt. Ik accepteer mijn verliezen. Blackjack heb je winning en losing streaks. De verdubbelaar, tactiek (martingale) werkt maar tijdelijk, maar zul je alles snel verliezen, omdat in een losing streak, je gewoon alles kwijt raakt. Daarom accepteer ik mijn verlies na 3, 4x verliezen.. en speel volgens de tactiek, die ik eerder heb beschreven.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:29 schreef knuppelhout het volgende:
idd, er zijn GEEN waterdichte strategien, echt niet.
je speelt eigenlijk dezelfde taktiek als de traditionele "verdubbelen bij verlies totdat je wint", alleen accepteer jij je verlies na 3x verliezen en start je weer met je "basis-inzet".
zoals je zegt:
[..]
daar ga je vanuit, maar het hoeft helemaal niet altijd zo te zijn dat je weer terugkomt op je oude bedrag. Ik zou zeggen: pak en hou je winst, uiteindelijk verliest iedereen.
Jah deze tabel bedoel ik. Als je alleen volgens die tabel zou spelen, zou je idd een kleine winst, of kleine verlies kunnen behalen omdat je ongeveer gelijk speelt dan. En met mijn tactiek profiteer je van dubbels, blackjack, en winning streaks, en het doel is dus om je losing streaks te beperken, en er zo weinig mogelijk mee verliezen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:06 schreef Calella het volgende:
[..]
Bedoel je met basisstrategie dit?
[afbeelding]
Als ik wel eens Blackjack speelde gebruikte ik altijd zo''n chart.
Heeft me toendertijd wel een kleine winst opgeleverd.
da's een hele hoop geld!quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:06 schreef sccambuur het volgende:
[..]
Ik heb nu in 1,5 jaar 20.000$ gewonnen, wat ongeveer 15.000¤ is.
ik zie niet in wat de dollarkoers daarmee te maken heeft als je t weer in euro's laat omzetten bij uitbetalen. wel met je eens qua euro's. dat speelt toch "lekkerder"quote:Ik speel sinds 1 Januari 2005, BJ bij MrBookmaker, omdat het in ¤ is, en supersnel uitbetaald. En het is een lekker snel Blackjack spel. + dat de dollar vet lage koers is..
het voordeel bij BJ varieert van 5% bij slecht spel tot 1% bij tactieken zoals die van jou, en die chart die net voorbij kwam. Er bestaan zelfs computerprogrammaatjes waar je moet invoeren welke kaarten je hebt en welke de bank open heeft liggen, dan rekent hij uit wat je het beste kan doen. Hij telt zelfs kaarten als je weet hoeveel decks er in het spel zitten. Echter: je kans zal nooit boven de 0.5% komen.quote:Daarnaast is BlackJack het casino spel, waar je het meeste invloed op hebt, en waar de kansen het grootst zijn om te winnen. Het voordeel van het Casino is minimaal.(maar er blijft dus voordeel). Als je de basisstrategie gebruikt, zul je ongeveer gelijk spelen.
Ik profiteer dus van dubbels die ik win,blackjacks en van mijn winning streaks.
Het doel met deze tactiek is dus, om je niet te pletter te spelen als je een losing streak hebt.
wat ik zei klopt wel, ik zei namelijk dat jij max 2 of 3x verdubbelt en dan je verlies accepteert. en terecht, want anders krijg je van die taferelen als die vriend van je. kan een dure grap worden.quote:Wat jij dus zegt klopt niet helemaal, want ik dubbel maximaal tot 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |