Picserver is down.quote:
Afgelopen nacht had je het ook goed, dus denk dak nu maar weer met je meegaquote:Op zondag 9 januari 2005 23:32 schreef VinnieJones het volgende:
Ik ga vannacht maar weer 's op the Phoenix Suns wedden..handicap is wel -11, maar tegen de Pacers moet dat wel kunnen lukken..
7/10 op -11 Phoenix
5/10 op -2 Miami Heat
en de bookies zullen blij zijn je terug te zienquote:
400 euro winst in 1 weekend? post voortaan al je bets en ik volg jequote:Op maandag 10 januari 2005 02:05 schreef Greetings het volgende:
Haha ja die was ik al vergeten Sander
Ik had weer een lekker weekendje met exact 400 euro totaalwinst
Maar 1 vraagje aan jou: je postte op de vorige pagina een bet op schaatsen met odds van 1,85 en zei erbij dat je de kansen 50-50 inschatte. Maar dan zou je de bet dus niet onder odds van 2,00 moeten nemen strikt genomen
Dit zei je namelijk: "Eskil Ervik (Nor) - Jochem Uytdehaage (NED 1,85 - 1,75 ==> goede vorm, 50-50 en Ervik hogere quote"
Ik doe amper bets. Ik doe bijna alleen maar surewins, en dat is alleen te doen als je over veel geld beschikt.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:27 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
400 euro winst in 1 weekend? post voortaan al je bets en ik volg je![]()
Unibet heeft gewoon nog wel Livebetting..quote:Op maandag 10 januari 2005 15:16 schreef MuseMuse het volgende:
dat heeft unibet jammergenoeg niet, en bij mrbookmaker schrijven ze blijkbaar geen nederlanders meer in.
Haha, prachtig, zet ie in op Leiria terwijl ie eerder verkondigt nooit op ploegen in te zetten waar je niks vanaf weet.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:08 schreef Notoire_Gek het volgende:
Mooi, ook weer gelijk de laatste bets van dit jaar.
Jaarbalans 2005 minus EUR 13,50
wachten tot Inter 2 minuten voor tijd met 2-0 achter staan en dan backen @ 1000 op een overwinning van Interquote:Op maandag 10 januari 2005 22:09 schreef Jopiler het volgende:
Iemand tips voor het Italiaanse/Spaanse/Engelse bekervoetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |