lol, toen ik de voorwaarden een keer las bij bookmaker viel het me al op hoeveel regels ze wel niet hebben omtrent boekingen. Percentage hier, 5 euro daar, ook nog een of andere vage regel dat als je geld stort, maar niet gokt dat ze dan ook daar weer een deel van pakken etc etc. Unibet daarentegen, je hoeft niks af te geven geen vaste bedragen of percentages, screenshots van overboeking en je kunt wedden en terugboekingen staan na een paar dagen op je rekening..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Wat is MrBookmaker gvd voor een KUT-bookmaker.![]()
![]()
![]()
Ik wil m'n geld terugboeken, maar ik kan nergers gegevens invoerenMoet je eerst allerlei onnozele plaatjes van jezelf opsturen. Groot TUIG is het, de drempel om te storten is er niet, maar om geld op te nemen moet je gvd kopiien gaan lopen maken. Zit ik hier op m'n hurken met m'n digitale kutcamera een foto van m'n rijbewijs te maken. Ding telkens overbelicht.......1 grote ramp. Uiteindelijk toch verstuurd. En nu? Nu wil ik geld overboeken naar m'n bankrekening......iemand enig idee hoe dat dan moet. Godzijdank gaat het om 170.85 anders trioggelen ze je ook nog eens 5 euro overboekkosten af. Bij m'n storting via rabo-internet bankieren kostte het ook al 2% .....toch 3 euri. NOOIT meer kom ik terug bij die kut-bookmaker. De quote's zijn ook kut, alles is er kut :p
Ik heb overigens wel m'n 13,50 terugverdiend met pokeren ohama high![]()
Kan iemand me svp vertellen hoe ik van m'n mr Bookmaker rekening geld overmaak naar m'n eigen bankrekening........................lief
Dank
N-G![]()
net die pokersoftware gedownload, maar zie niks hoor bij promotionsquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:50 schreef MrLazy het volgende:
Jup, je kan ze mailen met één of ander document erbij dat bewijst dat jij het echt bent zoals je rijbewijs, identiteitskaart,.... En je bankrekeningnummer natuurlijk vermelden.
Waar kan je inschrijven voor dat gratis pokertoernooi van vanavond ? Nergens, maar ook nergens vind ik er iets van terug.
aha ja, ik heb me ff geregistreerd. Niet dat ik ooit ver kom met die gratis toernooien, ik doe best vaak mee op unibet maar verder dan de eerste 3 kwartier ben ik nog niet geweest...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:23 schreef MrLazy het volgende:
Er komt een popupschermpje tevoorschijn waarin ze melden dat er elke dinsdagavond om 21.00 u een gratis toernooi is.
bij unibet duurt zo'n toernooi toch wel 3,5 uur, maar dan moet je dus wel geluk hebben en er zitten uiteraard pauzes tussenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:52 schreef MrLazy het volgende:
Duurt dat zolang dan ? Uiteindelijk is het ook allemaal geluk hebben met je kaarten en je moet het nog een beetje kunnen spelen. Maar de eerste dertig krijgen een prijs, moet haalbaar zijn.
vorige week liep je nog te zeuren dat iedereen hier zomaar allerlei winsten meldde zonder dat ie vantevoren picks had gepost en nu kom je zelf opeens met 17 euro winst, terwijl wij hier alleen je 13 euro verlies hebben gezien. btje hypocriet, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:09 schreef Notoire_Gek het volgende:
las net een mailtje dat m'n gegevens ontvangen zijn + een uitl;eg over terugstorten van geld. Zal het vanavond eens gaan proberen. Mr Bookmaker ziet me niet meer terug, heb toch nog 20.78 gewonnen minus 3 euro stortingskosten = +17.78![]()
lees mijn preview van Liverpool - Watford hierboven zou k zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:02 schreef Jopiler het volgende:
Ik ga zo als ik thuis ben (16.45) weer eens wat geld overmaken.
Waar zal ik eens op inzetten? Als het maar voetbal is.
Beker/competitie maakt me niet uit.
en nog wat gewonnen? Ik ben 41ste geworden, 11 plaatsen verwijderd van een geldbedrag (1$quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:52 schreef MrLazy het volgende:
Duurt dat zolang dan ? Uiteindelijk is het ook allemaal geluk hebben met je kaarten en je moet het nog een beetje kunnen spelen. Maar de eerste dertig krijgen een prijs, moet haalbaar zijn.
Nee, niet echtquote:
Geef het 33%/all kans. Misschien lay ik Chelsea wel @ 1,81/82 - komt neer op een X2 van 2,23. Kijk morgen nog wel even.quote:“We know we have to win it over two legs and don’t have to win it tomorrow night at Stamford Bridge. We’ll pick a team that we think can do well in the first-leg and we have got a very difficult league game at the weekend against Spurs and we have got to pick a team for that.”
volgens mij bestaan er 2 johanssons.........eentje heet dacht ik joachim, daar heb ik nog eens geld mee verdiend bij de US open, de andere kan amper een racket vasthouden. Hoop dat je de goie hebt. En who the hell is Fish?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:43 schreef nostra het volgende:
Tientje op combo Johansson/Fish @ 2,74 voor vannacht.
Nostra heeft Joachim Johansson ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
volgens mij bestaan er 2 johanssons.........eentje heet dacht ik joachim, daar heb ik nog eens geld mee verdiend bij de US open, de andere kan amper een racket vasthouden. Hoop dat je de goie hebt. En who the hell is Fish?
Ja met dat systeem heb je inderdaad altijd winst. Maar je moet, neem ik aan, wel betalen om er lid van te worden. Ik zoek mijn surewins gewoon zelf handmatig. Verder moet je wel veel geld beschikbaar om enigzins acceptabele surewins te krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:45 schreef Dreamscape het volgende:
Iemand ervaring met http://www.oddsandbets.com
Ze beweren dat je altijd winst hebt met dit systeem, arbitrage betting dus.
Wazig fenomeen, dat surebetting. Heeft te maken met odds die gedurende de aanloop naar een partij kunnen wijzigen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:45 schreef Dreamscape het volgende:
Iemand ervaring met http://www.oddsandbets.com
Ze beweren dat je altijd winst hebt met dit systeem, arbitrage betting dus.
Onzin..... en is ook niks wazig aan. Simpel voorbeeldje (fictief): MrBookmaker biedt een odds van 2,20 aan op speler A in een tenniswedstrijd. Unibet biedt 1,90 aan voor speler B (tegenstander).quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Wazig fenomeen, dat surebetting. Heeft te maken met odds die gedurende de aanloop naar een partij kunnen wijzigen.
Niet helemaal onzin, eigenlijk helemaal nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
Onzin..... en is ook niks wazig aan. Simpel voorbeeldje (fictief): MrBookmaker biedt een odds van 2,20 aan op speler A in een tenniswedstrijd. Unibet biedt 1,90 aan voor speler B (tegenstander).
[rekenvoorbeeldje]
Heeft dus niks met veranderende odds in de aanloop van een wedstrijd te maken.
Dat probeer je gewoon zelf uit met een paar getallen, tot je aan beide kanten ongeveer evenveel wint.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:24 schreef Dreamscape het volgende:
Maar hoe bereken je dan hoeveel je moet inzetten op welke odd? er is wel excel sheet op die site maar i locked helaas, en ik ben ook niet bepaald een rekenwonder
Zo he, jij denkt opeens veel van surewins te wetenquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Niet helemaal onzin, eigenlijk helemaal nietDe meeste (en meest winstgevende) surewins ontstaan namelijk doordat de odds in de aanloop naar een potje wijzigen doordat teveel speleres op bijv. speler A hebben gewed. Omdat niet alle bookies daarin meegaan of het niet gelijktijdig doen ontstaan er surewins die vrij behoorlijke poen op kunnen leveren. Bij de aanvang van een odd is er bijna niks te halen............de bookies zitten eigelijk altijd op 1 lijn in eerste instantie.
Ik vertaal alleen wat er op die site staat.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:27 schreef Greetings het volgende:
[..]
Zo he, jij denkt opeens veel van surewins te weten![]()
Succes ermee zou ik zeggen. Kom maar met voorbeelden waarbij het door jou genoemde scenario een aardige surewin op levert. Ik merk het wel![]()
6-4 6-4 voor de 'ervaren' Bartoli. Tegenover Krajicek is iedereen ervaren.quote:Zelf ga ik voor 10 euro voor de gein, maar heb er wel vertrouwen in, op Michaella Krajicek.
Ze moet dan wel tegen de ervaren Bartoli maar odds van 3,20 zijn erg aantrekkelijk.
Geen problemen hier.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:37 schreef Che1984 het volgende:
Zijn dr meerdere mensen die problemen hebben om in te loggen op Mrbookmaker????
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Waar kun je je in vredesnaam uitschrijven bij Mr Bookmaker?
Kan het nergens vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |