Kom op mensen allemaal ff joinen voor hopelijk een leuk middagje FA Cupquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:02 schreef sander4444 het volgende:
En vanmiddag dus wel FA Cup (2 wedstrijden al begonnen). Kom dus allemaal naar IRC, krijgen jullie van mij nog wat goede tips
http://irc.tweakers.net/fok
channel: online-gokken
Combo's zijn totaal kansloos, maar dat heb ik 5 maanden terug ook elke keer geroepen. De bookies worden weer slapend rijk, lees ik. Het gaat maar door.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:05 schreef Greetings het volgende:
Ik heb een combo voor 20 euro: Chelsea + Man Utd + Middlesbrough + Charlton + Tottenham @ 2,18
hey notoire gek, normaal gesproken ben ik een vriendelijk persoon, zo doe ik graag de afwas onder het genot van een rustgevend sky radio muziekje. En knuffel ik ook graag mijn cavia.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Combo's zijn totaal kansloos, maar dat heb ik 5 maanden terug ook elke keer geroepen. De bookies worden weer slapend rijk, lees ik. Het gaat maar door.
Tot slot dan weer m'n wekelijkse jel ......KAPPUUUUUUUUUUUUUUUUH
Had jij echt gedacht dat Chelsea een normaal elftal zou laten spelen tegen Scunthorpe? De grootste kneuzen mogen nu het veld betreden, in de hoop dat ze gelijk uit dat kuttoernooitje liggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:20 schreef sure_as_hell het volgende:
haha scunthorpe kan niet winnen van nummer 15 en laatst uit zn eigen divisie, en nu 1-0 tegen chelsea
ik had wel gehoopt dat jij weggerot zou zijn, maar nee, god besliste anders.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Had jij echt gedacht dat Chelsea een normaal elftal zou laten spelen tegen Scunthorpe? De grootste kneuzen mogen nu het veld betreden, in de hoop dat ze gelijk uit dat kuttoernooitje liggen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:25 schreef sure_as_hell het volgende:
[..]
ik had wel gehoopt dat jij weggerot zou zijn, maar nee, god besliste anders.
bidden helpt dus niet.
Toppiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
(ik heb btw maar helemaal niets gedaan vandaag)
Noem al die grote kneuzen eens op dan in de selectie van Chelsea, zelfs het 3e elftal wat ze opstellen moet nog makkelijk van Scunthorpe kunnen winnen. Ok, 1-1 ruststand is bagger natuurlijk, maar dat wordt gewoon nog 4-1 (hoop ikquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Had jij echt gedacht dat Chelsea een normaal elftal zou laten spelen tegen Scunthorpe? De grootste kneuzen mogen nu het veld betreden, in de hoop dat ze gelijk uit dat kuttoernooitje liggen.
les 1 van betting: gok nooit op Frans cupvoetbalquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Vuile teringzooi Vesoul scoort ff in de 90ste minuut de gelijkmaker.
Verlening telt normaal nooit mee, gaat altijd om de stand na 90 minuten, behalve als je hebt ingezet op wie doorgaat naar de volgende rondequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:13 schreef SimtekF1 het volgende:
Hehe met die tip mocht je ook wel eerder komen.
Nou maar hopen dat ze in de verlenging scoren.
Vraag me trouwens af hoe het komt dat Hull het zo slecht doet.
Aargh.... Man Utd scheelt me 43 euroquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:05 schreef Greetings het volgende:
Ik heb een combo voor 20 euro: Chelsea + Man Utd + Middlesbrough + Charlton + Tottenham @ 2,18
toch nog goed dusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:42 schreef 9christensen het volgende:
Tottenham+Portsmouth+Middlesborough @ 20 euro
deze heb ik staan, maar zal wel niet wat worden
Binnen 2 weken tijd ben ik de helft van m'n winst kwijtgeraakt, waar ik 4 maanden op had gespaardquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef saban het volgende:
NG: Jij was toch eigelijk die begon met gokken hier, of niet ?
Waarom wil je dat mensen hier stoppen, teveel verlies gemaakt ?
Want ik dacht ook weer van, even 15eur storten op MrBookMaker .. toch maar niet doen
Oh, dus via MrBookMaker kan je helemaal niet op wedstrijden inzetten ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Binnen 2 weken tijd ben ik de helft van m'n winst kwijtgeraakt, waar ik 4 maanden op had gespaard...het is gewoon zo dat je alleen kunt winnen als je tijdig stopt. Ga je een jaar of langer door dan ben je kansloos, verslaafd en al je poen kwijt. Als ik zie hoe hier bepaalde mensen dag in dag uit bets plaatsen is het voor mij duidelijk dat zij verslaafd zijn. Ze wedden op potjes tennis, basketbal, tweede divisie competities waar ze nog geen speler van kennen.........kortom ze gokken omdat ze niet zonder de kick kunnen. Als je zo af en toe op een voetbalwedstrijdje wilt gokken is er niks aan de hand, maar bij Mr. Bookmaker kan dat niet meer (als je Hollander bent) . Dat dankzij een wijze rechter in ons land
Andere bookies handelen nog wel met Nederlanders...illegaal dus
Hallo? eigen mening?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef saban het volgende:
NG: Jij was toch eigelijk die begon met gokken hier, of niet ?
Waarom wil je dat mensen hier stoppen, teveel verlies gemaakt ?
Want ik dacht ook weer van, even 15eur storten op MrBookMaker .. toch maar niet doen
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:01 schreef superjoden het volgende:
17,21@2,38 op Athletic Bilbao
Ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:35 schreef _Tjabbe_ het volgende:
of bedoelde je het beeld van de wedstrijd?
AZ speelde de eerste helft op volle sterkte en had Sparta geheel in de tang alleen ze speelde in een te laag tempo waardoor het maar 0-1 was met rust. Na de rust kwam er geheel een nieuw elftal waar alleen de voorhoede van goede kwaliteit was. Op basis van de 2de helft verdiende Sparta de overwinning. (2x alleen op de keeper af en niet scoren en het 2de en 3de doelpunt van Ali werd door Sparta weggegeven). Ben net thuis vanuit Spakenburg waar Ajax met 5-0 won maar wat was het koud pff.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:22 schreef nostra het volgende:
Hoe was AZ-Sparta eigenlijk, superjoden?
1-0 bij rust, niet ongunstigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:01 schreef superjoden het volgende:
17,21@2,38 op Athletic Bilbao
Athletic is de laatste weken zeer goed op dreef en 2,38 vond ik wel een hoge odd. Numancia doet het niet best. hopelijk houden ze het vast.quote:
Zeker! Milaan in bloedvorm.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:22 schreef superjoden het volgende:
Milan voor morgen @ 1,84 bij Palermo vind ik ook wel een aardige odd btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |