checkquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:20 schreef Merovingian het volgende:
op de achterbank van de auto van je ouders, terwijl die voorin zitten
klaarkomenquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:40 schreef garreth82 het volgende:
ja... en wat doen jullie dan pcies in de auto van je vriendin, in de kerk, of onder de tafel?
pijpen, beffen, wippen, lekker naaien, neuken trekken, geile kutjes graaien?
Tijdens het dineren op ratten tussen de mensen die de Pest hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:23 schreef Marruk het volgende:
Op een galopperend paard of in het oude rioolstelsel van Praag.
't is maar wat je lekker vindquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:23 schreef Marruk het volgende:
Op een galopperend paard of in het oude rioolstelsel van Praag.
pijpe, beffe, wippe, lekker naaie, neuke, trekke of dikke tieten graaien?quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:09 schreef Ferdii het volgende:
sauna van sportschool waar dus elk moment iemand kan binnenlopen
all the wayquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:30 schreef garreth82 het volgende:
[..]
pijpe, beffe, wippe, lekker naaie, neuke, trekke of dikke tieten graaien?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:32 schreef garreth82 het volgende:
kunnen de mods de titel ook aanpassen in iets duidelijkers? ik dacht dat 't er niet op zou passen vandaar dat ik eindigde met "plaats om..."
Je vergeet de wat en met wiequote:Op woensdag 5 januari 2005 22:13 schreef garreth82 het volgende:
een lekkere pijp/bef beurt te krijgen/geven, jezelf een beurt te geven of natuurlijk all-the-way....
dus waar doe je wat met wie?
coupe in de trein, fotohokje op station, achter in een bioscoop, magazijn van m'n werk
quote:
in dezelfde volgorde:quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:13
coupe in de trein,
fotohokje op station,
achter in een bioscoop,
magazijn van m'n werk
ach zo erg was't nou ook weer niet, zo ontdek je nieuwe dingenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:44 schreef Et-Cetera het volgende:
OMFG als iemand zoiets zou verzinnen zou ik dat dus echt NIET doen hé [ kots smilie ] BAH
all-the-way?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:19 schreef mrdoctor het volgende:
Gewoon in een huiskamer, met een ander stel erbij die op de andere bank hetzelfde doet.
dat maakt het juist spannend toch?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:24 schreef BaByGurlie het volgende:
...en dan vergete de wc op slot te doen
Ik d8 toen nog dat ik hetro was, maar ben er ondertussen achter dat ik mannen ook wel leuk vind.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:53 schreef egilio het volgende:
Wacht ff, jij bent ergens tussen de bedrijven door homo geworden als ik het goed begrijp?
quote:Anyway. Mijn ergste?
Ik kom 's nachts de tent binnen van mij en een maat. Hij heeft een vriendin meegenomen maar valt in slaap...toen heb ik het maar afgemaakt![]()
that's what this is all about.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:38 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga jou een beetje vertellen met wie ik wat doe. OMFG.
zo jij hebt het er maar druk meequote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:20 schreef madmatt het volgende:
uhm zallik maar wat locaties geven:
in de keuken terwijl kleine broertje 1 kamer verder om drinken schreeuwt (all the way)
in de duinen in Zeeland ergens vlak onder de vuurtoren waar een excursie was (all the way)
in van die hokjes waar je van die zonnebanken hebt (altijd all the way)
zwembad eemhof in de wildwaterbaan (all the way) badjufvrouw kwam nog gezellig langs om te vragen of alles nog goed ging
in bed van schoonmoeder (ookal woont die aan de andere kant van ned.)
op uitkijkpunt in luxemburg (all the way) mooi uitzicht was dat
in de auto bij de oever van de Rijn (ofzo) onder Nieuwegein(all the way)
parkeerplaats langs de snelweg ff snel haar over de motorkap leggen rokje omhoog![]()
dit alles met mijn GF natuurlijk en we zoeken nogsteeds meer plekjes!
ach jahquote:
Vond in de lift aardig geslaagd hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
In een lift kan ook best spannend zijn. Al kan ik je verzekeren dat het in films een stuk makkelijker en comfortabeler lijkt dan het in werkelijkheid is.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef DemonRage het volgende:
Op het strand van Sri Lanka...
Like you really care........quote:Op maandag 31 januari 2005 08:39 schreef Bright het volgende:
Hmm ...
in zwembaden (all the way en aftrek/vingerbeurten), douches, waar mensen zo langs kunnen lopen, in 't bos (geen aanrader i.v.m. teken!)
maar ik lees hier regelmatig van vluggertjes ... Dat zal voor de mannen niet zo'n probleem zijn, maar genieten de vrouwen daar nu eigenlijk wel van? De vrouwen hebben gemiddeld toch veel langer tijd nodig, dus kunnen ze met zo'n vluggertje wel genoeg 'aan hun trekken komen', zal ik maar zeggen?
Yes, I really care for women, hoping that they too will find their true love that cares about them, wanting them to enjoy their mutual interests tooquote:
Die indruk kreeg ik voor een groot deel ook..quote:Op maandag 31 januari 2005 01:55 schreef Erick1985 het volgende:
Het lijkt me een beetje sterk al deze verhalen, maargoed
Een vluggertje als opwarmertje is niets mis meequote:Op maandag 31 januari 2005 08:39 schreef Bright het volgende:
Hmm ...
in zwembaden (all the way en aftrek/vingerbeurten), douches, waar mensen zo langs kunnen lopen, in 't bos (geen aanrader i.v.m. teken!)
maar ik lees hier regelmatig van vluggertjes ... Dat zal voor de mannen niet zo'n probleem zijn, maar genieten de vrouwen daar nu eigenlijk wel van? De vrouwen hebben gemiddeld toch veel langer tijd nodig, dus kunnen ze met zo'n vluggertje wel genoeg 'aan hun trekken komen', zal ik maar zeggen?
doet dat geen pijn dan?quote:Op maandag 31 januari 2005 08:39 schreef Bright het volgende:
Hmm ...
in zwembaden (all the way en aftrek/vingerbeurten),
Als't geen vluggertje is, dan niet; je hebt dan alle tijd om voorzichtig aan 'binnen te treden'quote:
Geen gekke ideeen jongemanquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:10 schreef SanderrednaS het volgende:
tijdens bungeejumpen lijkt me wel wat..
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:52 schreef Talietje het volgende:
Sauna, bos, strand...
pff wc lijkt me maar niks, of een kleedhokje... ammal zo krap![]()
Hmmm ... maar niet meer zoals de eerste keer; ik kreeg zowaar een teek in m'n lies - niet echt de beste plek om zoiets te krijgen ... Gelukkig was't geen besmette teek; het was ook precies toen er zoveel ophef was over de ziekte van Lime....quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:13 schreef Tha-Freestyla het volgende:
In het bos. Lekker romantisch.
zoveel ruimte heb toch niet perse nodig?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:52 schreef Talietje het volgende:
Sauna, bos, strand...
pff wc lijkt me maar niks, of een kleedhokje... ammal zo krap![]()
allebei rooie kopquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
zoveel ruimte heb toch niet perse nodig?
enne... wel erg grappig om de reacties te zien als je met z'n tweetjes de wc uit komt![]()
Kolenmijnen hebben we hier nog wel in de buurtquote:Op woensdag 27 april 2005 18:31 schreef DemonRage het volgende:
Level 5 'at your own risk':
22) On a random balcony in Maastricht
23) In a Russian submarine
24) In a jungle river inhabited by piranha's
25) Outer space
26) In a coal-mine
27) In the sky while skydiving
28) In a pitbull's dog kennel
29) Inside a volcanic crater of an active volcano
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:10 schreef SanderrednaS het volgende:
tijdens bungeejumpen lijkt me wel wat..
johquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:22 schreef patrickt35 het volgende:
De kick van de sex bedrijven op vreemde plaatsen, is de spanning van het betrapt worden.
waar pciesquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:23 schreef shaun81 het volgende:
Zijn vanavond weer op vlietlanden te vinden om heerlijk te sexen
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:06 schreef shaun81 het volgende:
[..]
Bij naaktstrand gedeeltekom je er wel eens dan?
leuk voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:13 schreef shaun81 het volgende:
hahaha zal je mij niet zienlig ik lekker op scheveningen of kijkduin
anders ben je gewoon ronduit onbeschoft. Als ik daar met mijn kinderen had gelopen en het had gezien had ik je vriend waarschijnlijk goed neergehoekt.. van aap tot aap zeg maar.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef MissMargera het volgende:
In de groten van disneyland...
Want?? Kinderen kunnen best tegen een beetje sex hoor. Misschien moet je ze vertellen dat het bestaat en dat het best lekker is..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:05 schreef TYP het volgende:
anders ben je gewoon ronduit onbeschoft. Als ik daar met mijn kinderen had gelopen en het had gezien had ik je vriend waarschijnlijk goed neergehoekt.. van aap tot aap zeg maar.
Damn, ik heb een Miele...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef LaFoxXx het volgende:
hmm tja ik zou zeggen wasmachine... let wel op de centrifuge, miele is geen goed merk voor een sex(was)machine, bosch daar in tegen, is een aanrader
Wat denk je zelf, baas? Dat het normaal is om dat te doen in Disneyland, waar kinderen van 3 tot 12 rondlopen? Doodslag bestaat ook, moet ik ze daarom bij elk misdrijf op de feiten drukken en ze met hun snoet bij een lijk laten kijken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Want?? Kinderen kunnen best tegen een beetje sex hoor. Misschien moet je ze vertellen dat het bestaat en dat het best lekker is..
ik wist niet dat parken tegenwoordig alleen voor kinderen waren, een park is toch een openbare gelegenheid? is sex verboden bij een openbare gelegenheid?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:02 schreef TYP het volgende:
jij snapt dus niet dat ik kwaad word wanneer ik met mijn kinderen in park rondloop dat voor kinderen is bedoeld, er een stel ordinair loopt te neuken op een plek waar kinderen rond lopen?
Gadveredamme zeg, die smerige stink hokjesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
jo in intercity wc hokje niet spannend genoeg?
ten eerste; ja, dat is verboden. En ten tweede, Disneyland lijkt me nogal voor kinderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef LaFoxXx het volgende:
[..]
ik wist niet dat parken tegenwoordig alleen voor kinderen waren, een park is toch een openbare gelegenheid? is sex verboden bij een openbare gelegenheid?
ik vind het wel een beetje een overdreven reactie van je: er is (heel veel) sex in bossen en parken (natuur dus) in nederland en zeker daar buiten, betekend dit dat als je een sexend stel ziet je iedereen neermaait omdat het op een plek is waar ook kinderen kunnen komen? das wel erg kortzichtig......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef TYP het volgende:
[..]
ten eerste; ja, dat is verboden. En ten tweede, Disneyland lijkt me nogal voor kinderen.![]()
euh, ik heb het puur over Disneyland. Wat miep en henk in een bos doen interessert mij geen reet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef madmatt het volgende:
[..]
ik vind het wel een beetje een overdreven reactie van je: er is (heel veel) sex in bossen en parken (natuur dus) in nederland en zeker daar buiten, betekend dit dat als je een sexend stel ziet je iedereen neermaait omdat het op een plek is waar ook kinderen kunnen komen? das wel erg kortzichtig......
dat betekend dat als je overburen lekker in eigen huis of tuin aan het neucken zijn en de kamer van je kind daar recht op kijkt jij hun even op hun acties gaat wijzen? betekend het voor jou dat je dan strikt en alleeen maar sext in je eigen huis in je eigen bed? WTF doe je dan in dit topic behalve je kapot ergeren aan acties die andere mensen wel durven te doen en (vooralsnog) rekening houden met anderen, want ik neem aan dat niet iedereen hier zo een exhebitionissme (of zoiets ik weet niet precies hoe je dat spelt )heeft dat ze graag gezien worden
dan ben je domweg kortzichtig, want blijkbaar interesseert het je dan niet als mensen tegen jouw tuinhek staan te neucken, en er dan wat kinderen omheen staan, in tegenstelling tot disneylandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:24 schreef TYP het volgende:
[..]
euh, ik heb het puur over Disneyland. Wat miep en henk in een bos doen interessert mij geen reet.
ben je een allochtoon ofzo? hek <--> bos... waar zie jij het verschil niet? Denk je dat ik serieus op dat domme voorbeeld van jou zou ingaan over die buren? Lijkt me nogal logisch dat je er dan wat van zegt als ze tegen je hek aan staan te krikken, maar zo kan ik nog wel meer domme voorbeelden bedenken. Maar goed, blijkbaar begrijp jij niet dat ik specifiek val over Disneyland, als jij mij dan kortzichtig noemt.. prima.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:08 schreef madmatt het volgende:
[..]
dan ben je domweg kortzichtig, want blijkbaar interesseert het je dan niet als mensen tegen jouw tuinhek staan te neucken, en er dan wat kinderen omheen staan, in tegenstelling tot disneyland![]()
Who cares! Je hebt een leuke ervaring gehad..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:40 schreef ciabatta het volgende:
In het spookslot van De Efteling![]()
We waren alleen vergeten dat ze er infrarood camera's hebben ...dus werden we eruit gezet en zijn met ons filmpje waarschijnlijk nog menigmaal gedraaid op de personeelsfeestjes van het familiepark*)
hehehehe altijd leuk als ze happen.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:00 schreef TYP het volgende:
[..]
ben je een allochtoon ofzo? hek <--> bos... waar zie jij het verschil niet? Denk je dat ik serieus op dat domme voorbeeld van jou zou ingaan over die buren? Lijkt me nogal logisch dat je er dan wat van zegt als ze tegen je hek aan staan te krikken, maar zo kan ik nog wel meer domme voorbeelden bedenken. Maar goed, blijkbaar begrijp jij niet dat ik specifiek val over Disneyland, als jij mij dan kortzichtig noemt.. prima.
ben jij schizofreen? oh en doe je dan ook aan gangbangs?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:22 schreef LouiisVerschoor het volgende:
tante poes vind het altijd heerlijk om het in onze hondenmand te doen. Dan voelt ze zich lekker vies en nasty.
Leuk geprobeerd, maar in het hele spookslot zijn geen camera's te vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:40 schreef ciabatta het volgende:
In het spookslot van De Efteling![]()
We waren alleen vergeten dat ze er infrarood camera's hebben ...dus werden we eruit gezet en zijn met ons filmpje waarschijnlijk nog menigmaal gedraaid op de personeelsfeestjes van het familiepark*)
1: bus? wat voor bus?quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:18 schreef achnatuurlijk het volgende:
achterin de bus lekker sexen
Tijdens een concert ( rasiscme beat it in het amsterdamse bos )
tijdens de les op de mavo.
tijdens werk ( werkte in de horeca )
[offtopic]quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:23 schreef madmatt het volgende:
[..]
1: bus? wat voor bus?
2: jij had zeker een andere interpetatie van de uitdrukking "beat-it"?
3: wat voor les precies?
4: werkTE neem aan dat je niet bent ontslagen hierdoor?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:51 schreef kebabkever het volgende:
garreth82...je zit toch niet stiekem te geilen op de fantasieën van anderen he
of gewoon buiten de tent int donker.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:20 schreef Frenkie het volgende:
In een tent op lowlands.
Het was alleen niet mijn tent. (dat wist zij niet)
Haar tent was het dus ook niet
nee, maar aangezien ik weinig tijd heb moet ik wel de beste/interessantste fora bezoeken en de rest wat laten vallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
[offtopic]
Post je tegenwoordig alleen hier?[/offtopic]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef SHE het volgende:
erasmusbrug, staat nog op to do list![]()
Zoals afgelopen weekend bijvoorbeeld....quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:35 schreef HighLander het volgende:
Zoals afgelopen weekend bijvoorbeeld....
Qua rotterdam vond ik de euromast wel een fijne suggestie die langskwam.
Jammer alleen dat ik bijna nooit meer in Rotterdam kom.
(Hofplein)fontein? <-- beetje exhibitionistisch he, gezien de graflading van verkeer eromheen
Ja maar ze zag er goed uit weet je wel, ik bedoel het was geen straf, dat zeker niet.. Ze had een mooi figuur, leuk koppie op zich en had zich niet onaardig gekleed.. Maar wat bezielt mensen zoiets te doen!? zijn er veel van dat soort lui, die erop kicken zich te laten nemen door volkstrekt vreemde mannen?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:09 schreef Kopstoot het volgende:
Over spannende plaatsen gesproken. Ik stond gisterenavond te wachten op station Den Bosch, komt een vrij mooi vrouwtje van rond de 35 jaar naar me toe.. Jongeman kun jij misschien even kijken of ik een ladder in mijn panty heb. ik had zoiets, kun je dat zelf niet zien ofzo, maar keek toch maar even. Ik zeg nee zie niets.. Zegt zij, je zou wel meer willen zien zeker ofniet, ik mompel iets van, ja elke man wel he.. dus ze trekt haar rokje wat verder omhoog, heeft ze een panty met open kruisje aan met daaronder een kaal poesje. Uhm ja
toen vroeg ze, heb je misschien zin om even wat spannends met me te doen op een rustig plekje, mijn man kijkt dan wel mee?.. Ik zeg van nou nee, dank je voor t aanbod mar hier pas ik, dan zul je iemand anders moeten zoeken..
Maar wat vaag zeg.. zijn er nou veel vrouwen die dat doen?
Lijkt me ook wel leuk om te seksen op een plek waar jouw kinderen ons kunnen zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:24 schreef TYP het volgende:
[..]
euh, ik heb het puur over Disneyland. Wat miep en henk in een bos doen interessert mij geen reet.
Hetzelfde gedaan, maar dan tijdens een concert van U2 in het voorste vak...quote:Op donderdag 29 december 2005 08:34 schreef rameijer het volgende:
Mijn vrouw gevingerd op een grasveld in de Efteling tijdens de come-down van een paddotrip![]()
sorry TYP![]()
-edit-
Overdag, met vele tientallen mensen om ons heen...![]()
Je hebt teveel Reve gelezen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:11 schreef beestjuh het volgende:
Op het altaar in een kerk.
Jezus Christus nog an toe, harder, Godverdomme, oh ja, dit is hemels, haaaaaallelujaah!
Ik hoop alleen niet dat ik 'm zelf niet meer kan overtreffen..
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt teveel Reve gelezen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt te weinig Reve gelezen.![]()
whehe in de Vogel Rok dusquote:Op woensdag 28 december 2005 13:29 schreef dribbel79 het volgende:
Het betere handwerk ergens in de Efteling stonden in de wachtrij binnen, was "pikkedonker")...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:37 schreef thaduck het volgende:
En ook midden in Den Haag toen we van Scheveningen kwamen een vriend + zijn vriendin in mijn auto gehad die achterin flink bezig waren. Met name de bestuurders in de file die ik er rustig op wees hebben zich rot gelachen (ze dachten zeker dat ik blind was???)
Editfunctie stuk?? Was in het Spookslot trouwens...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:29 schreef dribbel79 het volgende:
Het betere handwerk ergens in de Efteling stonden in de wachtrij binnen, was "pikkedonker")...
whehe, oppassen dat zo'n spook niet je pielewapper grijpt!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Editfunctie stuk?? Was in het Spookslot trouwens...
ja, dat zou een spannende ervaring wezenquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef kaboutermensje het volgende:
in een steegje naast een drukke winkelstraat lijkt me ook nog wel wat
DAmn, ik zou echt zijn meegegaan!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:09 schreef Kopstoot het volgende:
Over spannende plaatsen gesproken. Ik stond gisterenavond te wachten op station Den Bosch, komt een vrij mooi vrouwtje van rond de 35 jaar naar me toe.. Jongeman kun jij misschien even kijken of ik een ladder in mijn panty heb. ik had zoiets, kun je dat zelf niet zien ofzo, maar keek toch maar even. Ik zeg nee zie niets.. Zegt zij, je zou wel meer willen zien zeker ofniet, ik mompel iets van, ja elke man wel he.. dus ze trekt haar rokje wat verder omhoog, heeft ze een panty met open kruisje aan met daaronder een kaal poesje. Uhm ja
toen vroeg ze, heb je misschien zin om even wat spannends met me te doen op een rustig plekje, mijn man kijkt dan wel mee?.. Ik zeg van nou nee, dank je voor t aanbod mar hier pas ik, dan zul je iemand anders moeten zoeken..
Maar wat vaag zeg.. zijn er nou veel vrouwen die dat doen?
Heb op een ander forum wel es een verhaal gelezen van een stel die gingen neuken in het spookslot, niet de wachtruimte maar daar binnen. Werden ze eruit gestuurd, er hangen daar dus camera'squote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Editfunctie stuk?? Was in het Spookslot trouwens...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef kaboutermensje het volgende:
in een steegje naast een drukke winkelstraat lijkt me ook nog wel wat
Oeh, dat lijkt mij ook wel wat ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef manou het volgende:
ik vind een parkeergarage een hele spannende plek......*zucht*
Precies! Doe het dan gewoon terwijl je stilstaat, wel zo veilig voor jezelf, je vriendin en de medeweggebruikers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef rameijer het volgende:
En terwijl je klaarkomt een ruk aan het stuur geven en tegen een boom aanknallen?![]()
Ook dat ja, maar er is ALTIJD iemand thuis hieroquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef SkunkfireJoe het volgende:
Op de keukentafel.
't is toch de bedoeling dat je't met iemand doet? Dan moet die dus daar thuis zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar er is ALTIJD iemand thuis hiero
En om nou naar IKEA te rijden om een wippie te maken op een keukentafel, ghehe
saai,..quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef Stansfield het volgende:
Auto op een parkeergarage is wel de meest uitzonderlijke plek. Meestal gewoon thuis.
Ik heb er geen problemen mee gehad...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef het.ismij het volgende:
laten pijpen tijdens rijden (was niet zo slim.)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:55 schreef zatoichi het volgende:
Zo vaak in een tent, maar enkele keren met alles open; men kon zo naar binnen kijken
Concentreren is dan niet mijn sterkste kant,..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee gehad...
Lul tussen de rits? Tegen boom geknald?
Dat zou wel gruwelijk geinig zijn... Beetje jammer dat daar altijd wel volk loopt (overdag verkeer, 's nachts Hollywood en Shoarma tent)...quote:
haha toen het erg lekker was reed ik opeens 140 lol (sommige doen dat standaard maar is voor mij uitzonderlijk)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:44 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Concentreren is dan niet mijn sterkste kant,..
En aangezien het donker was, en ik redelijk nachtblind ben ,..
niks geraakt gelukkig.
???quote:Op maandag 27 februari 2006 17:47 schreef Salvad0R het volgende:
Verder OVERALLLLLL toch .
Hij weet niet eens wat seks is!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:47 schreef Salvad0R het volgende:
Spannendste plek?
Centraal Baghdad.
Verder OVERALLLLLL toch .
Slechts drie offtopic bijdrages, maar het mag idd wel weer ontopic dames en heren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef deejaylethal het volgende:
Zijn hier geen Mods?
Iemand wel een on-topic bijdrage?
SHE heb je al sex gehad op de Erasmusbrugquote:
En je bent nog hetero man ook. Pwned.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:22 schreef garreth82 het volgende:
collega gepijpt, weddenschap wie de meeste dagomzet had gedraaid (had nooit gedacht dat hij me zou inhalen) de winnaar moest de verliezer een opdracht naar eigen keuze geven (ik wist van tevoren niet dat'ie zo'n opdracht zou bedenken)
valt s avonds reuze mee hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef renz0r het volgende:
Ex GF vingeren op het grasveld van een recreatiegebied bij Zwijndrecht (veerplaat). Fucking druk, dus was zeker spannend.
ik weet niet wat voor een bos jij kent maar ik heb het een keer gedaan met GF met uitzicht op een ondergaande zo'n in een heel mooi bos. wat is daar niet romantisch aan?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef moonuutgrunn het volgende:
[..]
Wat is daar nou romantisch aan?
Haha, heb ik ooit ook gedaan bij mijn vriend.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:44 schreef cascarat1 het volgende:
ben gepijpt in de trein door me vriendin... was zeker nice. en ik kneep em best wel.. dacht echt de hele tijd , als er iemand komt zijn we de lulvond het zeker wel spannend.. we zaten ook abnormaal dicht bij de deur dus maakte extra spannend maar zeker nice
tada het kan heel makkelijk zelfs in de cockpitquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef Darkangle het volgende:
Een vliegtuig staat nog wel op mijn verlanglijstje.
euh.. hoe doe je dat?:Pquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef mosterdman het volgende:
in een duits museum, normaal gesproken vind ik musea saai, toen niet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |