[offtopic]quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:23 schreef madmatt het volgende:
[..]
1: bus? wat voor bus?
2: jij had zeker een andere interpetatie van de uitdrukking "beat-it"?
3: wat voor les precies?
4: werkTE neem aan dat je niet bent ontslagen hierdoor?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:51 schreef kebabkever het volgende:
garreth82...je zit toch niet stiekem te geilen op de fantasieën van anderen he
of gewoon buiten de tent int donker.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:20 schreef Frenkie het volgende:
In een tent op lowlands.
Het was alleen niet mijn tent. (dat wist zij niet)
Haar tent was het dus ook niet
nee, maar aangezien ik weinig tijd heb moet ik wel de beste/interessantste fora bezoeken en de rest wat laten vallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
[offtopic]
Post je tegenwoordig alleen hier?[/offtopic]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef SHE het volgende:
erasmusbrug, staat nog op to do list![]()
Zoals afgelopen weekend bijvoorbeeld....quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:35 schreef HighLander het volgende:
Zoals afgelopen weekend bijvoorbeeld....
Qua rotterdam vond ik de euromast wel een fijne suggestie die langskwam.
Jammer alleen dat ik bijna nooit meer in Rotterdam kom.
(Hofplein)fontein? <-- beetje exhibitionistisch he, gezien de graflading van verkeer eromheen
Ja maar ze zag er goed uit weet je wel, ik bedoel het was geen straf, dat zeker niet.. Ze had een mooi figuur, leuk koppie op zich en had zich niet onaardig gekleed.. Maar wat bezielt mensen zoiets te doen!? zijn er veel van dat soort lui, die erop kicken zich te laten nemen door volkstrekt vreemde mannen?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:09 schreef Kopstoot het volgende:
Over spannende plaatsen gesproken. Ik stond gisterenavond te wachten op station Den Bosch, komt een vrij mooi vrouwtje van rond de 35 jaar naar me toe.. Jongeman kun jij misschien even kijken of ik een ladder in mijn panty heb. ik had zoiets, kun je dat zelf niet zien ofzo, maar keek toch maar even. Ik zeg nee zie niets.. Zegt zij, je zou wel meer willen zien zeker ofniet, ik mompel iets van, ja elke man wel he.. dus ze trekt haar rokje wat verder omhoog, heeft ze een panty met open kruisje aan met daaronder een kaal poesje. Uhm ja
toen vroeg ze, heb je misschien zin om even wat spannends met me te doen op een rustig plekje, mijn man kijkt dan wel mee?.. Ik zeg van nou nee, dank je voor t aanbod mar hier pas ik, dan zul je iemand anders moeten zoeken..
Maar wat vaag zeg.. zijn er nou veel vrouwen die dat doen?
Lijkt me ook wel leuk om te seksen op een plek waar jouw kinderen ons kunnen zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:24 schreef TYP het volgende:
[..]
euh, ik heb het puur over Disneyland. Wat miep en henk in een bos doen interessert mij geen reet.
Hetzelfde gedaan, maar dan tijdens een concert van U2 in het voorste vak...quote:Op donderdag 29 december 2005 08:34 schreef rameijer het volgende:
Mijn vrouw gevingerd op een grasveld in de Efteling tijdens de come-down van een paddotrip![]()
sorry TYP![]()
-edit-
Overdag, met vele tientallen mensen om ons heen...![]()
Je hebt teveel Reve gelezen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:11 schreef beestjuh het volgende:
Op het altaar in een kerk.
Jezus Christus nog an toe, harder, Godverdomme, oh ja, dit is hemels, haaaaaallelujaah!
Ik hoop alleen niet dat ik 'm zelf niet meer kan overtreffen..
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt teveel Reve gelezen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt te weinig Reve gelezen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |