Like you really care........quote:Op maandag 31 januari 2005 08:39 schreef Bright het volgende:
Hmm ...
in zwembaden (all the way en aftrek/vingerbeurten), douches, waar mensen zo langs kunnen lopen, in 't bos (geen aanrader i.v.m. teken!)
maar ik lees hier regelmatig van vluggertjes ... Dat zal voor de mannen niet zo'n probleem zijn, maar genieten de vrouwen daar nu eigenlijk wel van? De vrouwen hebben gemiddeld toch veel langer tijd nodig, dus kunnen ze met zo'n vluggertje wel genoeg 'aan hun trekken komen', zal ik maar zeggen?
Yes, I really care for women, hoping that they too will find their true love that cares about them, wanting them to enjoy their mutual interests tooquote:
Die indruk kreeg ik voor een groot deel ook..quote:Op maandag 31 januari 2005 01:55 schreef Erick1985 het volgende:
Het lijkt me een beetje sterk al deze verhalen, maargoed
Een vluggertje als opwarmertje is niets mis meequote:Op maandag 31 januari 2005 08:39 schreef Bright het volgende:
Hmm ...
in zwembaden (all the way en aftrek/vingerbeurten), douches, waar mensen zo langs kunnen lopen, in 't bos (geen aanrader i.v.m. teken!)
maar ik lees hier regelmatig van vluggertjes ... Dat zal voor de mannen niet zo'n probleem zijn, maar genieten de vrouwen daar nu eigenlijk wel van? De vrouwen hebben gemiddeld toch veel langer tijd nodig, dus kunnen ze met zo'n vluggertje wel genoeg 'aan hun trekken komen', zal ik maar zeggen?
doet dat geen pijn dan?quote:Op maandag 31 januari 2005 08:39 schreef Bright het volgende:
Hmm ...
in zwembaden (all the way en aftrek/vingerbeurten),
Als't geen vluggertje is, dan niet; je hebt dan alle tijd om voorzichtig aan 'binnen te treden'quote:
Geen gekke ideeen jongemanquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:10 schreef SanderrednaS het volgende:
tijdens bungeejumpen lijkt me wel wat..
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:52 schreef Talietje het volgende:
Sauna, bos, strand...
pff wc lijkt me maar niks, of een kleedhokje... ammal zo krap![]()
Hmmm ... maar niet meer zoals de eerste keer; ik kreeg zowaar een teek in m'n lies - niet echt de beste plek om zoiets te krijgen ... Gelukkig was't geen besmette teek; het was ook precies toen er zoveel ophef was over de ziekte van Lime....quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:13 schreef Tha-Freestyla het volgende:
In het bos. Lekker romantisch.
zoveel ruimte heb toch niet perse nodig?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:52 schreef Talietje het volgende:
Sauna, bos, strand...
pff wc lijkt me maar niks, of een kleedhokje... ammal zo krap![]()
allebei rooie kopquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
zoveel ruimte heb toch niet perse nodig?
enne... wel erg grappig om de reacties te zien als je met z'n tweetjes de wc uit komt![]()
Kolenmijnen hebben we hier nog wel in de buurtquote:Op woensdag 27 april 2005 18:31 schreef DemonRage het volgende:
Level 5 'at your own risk':
22) On a random balcony in Maastricht
23) In a Russian submarine
24) In a jungle river inhabited by piranha's
25) Outer space
26) In a coal-mine
27) In the sky while skydiving
28) In a pitbull's dog kennel
29) Inside a volcanic crater of an active volcano
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:10 schreef SanderrednaS het volgende:
tijdens bungeejumpen lijkt me wel wat..
|