whehe in de Vogel Rok dusquote:Op woensdag 28 december 2005 13:29 schreef dribbel79 het volgende:
Het betere handwerk ergens in de Efteling stonden in de wachtrij binnen, was "pikkedonker")...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:37 schreef thaduck het volgende:
En ook midden in Den Haag toen we van Scheveningen kwamen een vriend + zijn vriendin in mijn auto gehad die achterin flink bezig waren. Met name de bestuurders in de file die ik er rustig op wees hebben zich rot gelachen (ze dachten zeker dat ik blind was???)
Editfunctie stuk?? Was in het Spookslot trouwens...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:29 schreef dribbel79 het volgende:
Het betere handwerk ergens in de Efteling stonden in de wachtrij binnen, was "pikkedonker")...
whehe, oppassen dat zo'n spook niet je pielewapper grijpt!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Editfunctie stuk?? Was in het Spookslot trouwens...
ja, dat zou een spannende ervaring wezenquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef kaboutermensje het volgende:
in een steegje naast een drukke winkelstraat lijkt me ook nog wel wat
DAmn, ik zou echt zijn meegegaan!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:09 schreef Kopstoot het volgende:
Over spannende plaatsen gesproken. Ik stond gisterenavond te wachten op station Den Bosch, komt een vrij mooi vrouwtje van rond de 35 jaar naar me toe.. Jongeman kun jij misschien even kijken of ik een ladder in mijn panty heb. ik had zoiets, kun je dat zelf niet zien ofzo, maar keek toch maar even. Ik zeg nee zie niets.. Zegt zij, je zou wel meer willen zien zeker ofniet, ik mompel iets van, ja elke man wel he.. dus ze trekt haar rokje wat verder omhoog, heeft ze een panty met open kruisje aan met daaronder een kaal poesje. Uhm ja
toen vroeg ze, heb je misschien zin om even wat spannends met me te doen op een rustig plekje, mijn man kijkt dan wel mee?.. Ik zeg van nou nee, dank je voor t aanbod mar hier pas ik, dan zul je iemand anders moeten zoeken..
Maar wat vaag zeg.. zijn er nou veel vrouwen die dat doen?
Heb op een ander forum wel es een verhaal gelezen van een stel die gingen neuken in het spookslot, niet de wachtruimte maar daar binnen. Werden ze eruit gestuurd, er hangen daar dus camera'squote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Editfunctie stuk?? Was in het Spookslot trouwens...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef kaboutermensje het volgende:
in een steegje naast een drukke winkelstraat lijkt me ook nog wel wat
Oeh, dat lijkt mij ook wel wat ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef manou het volgende:
ik vind een parkeergarage een hele spannende plek......*zucht*
Precies! Doe het dan gewoon terwijl je stilstaat, wel zo veilig voor jezelf, je vriendin en de medeweggebruikers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef rameijer het volgende:
En terwijl je klaarkomt een ruk aan het stuur geven en tegen een boom aanknallen?![]()
Ook dat ja, maar er is ALTIJD iemand thuis hieroquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef SkunkfireJoe het volgende:
Op de keukentafel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |