't is toch de bedoeling dat je't met iemand doet? Dan moet die dus daar thuis zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar er is ALTIJD iemand thuis hiero
En om nou naar IKEA te rijden om een wippie te maken op een keukentafel, ghehe
saai,..quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef Stansfield het volgende:
Auto op een parkeergarage is wel de meest uitzonderlijke plek. Meestal gewoon thuis.
Ik heb er geen problemen mee gehad...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef het.ismij het volgende:
laten pijpen tijdens rijden (was niet zo slim.)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:55 schreef zatoichi het volgende:
Zo vaak in een tent, maar enkele keren met alles open; men kon zo naar binnen kijken
Concentreren is dan niet mijn sterkste kant,..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee gehad...
Lul tussen de rits? Tegen boom geknald?
Dat zou wel gruwelijk geinig zijn... Beetje jammer dat daar altijd wel volk loopt (overdag verkeer, 's nachts Hollywood en Shoarma tent)...quote:
haha toen het erg lekker was reed ik opeens 140 lol (sommige doen dat standaard maar is voor mij uitzonderlijk)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:44 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Concentreren is dan niet mijn sterkste kant,..
En aangezien het donker was, en ik redelijk nachtblind ben ,..
niks geraakt gelukkig.
???quote:Op maandag 27 februari 2006 17:47 schreef Salvad0R het volgende:
Verder OVERALLLLLL toch .
Hij weet niet eens wat seks is!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:47 schreef Salvad0R het volgende:
Spannendste plek?
Centraal Baghdad.
Verder OVERALLLLLL toch .
Slechts drie offtopic bijdrages, maar het mag idd wel weer ontopic dames en heren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef deejaylethal het volgende:
Zijn hier geen Mods?
Iemand wel een on-topic bijdrage?
SHE heb je al sex gehad op de Erasmusbrugquote:
En je bent nog hetero man ook. Pwned.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:22 schreef garreth82 het volgende:
collega gepijpt, weddenschap wie de meeste dagomzet had gedraaid (had nooit gedacht dat hij me zou inhalen) de winnaar moest de verliezer een opdracht naar eigen keuze geven (ik wist van tevoren niet dat'ie zo'n opdracht zou bedenken)
valt s avonds reuze mee hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef renz0r het volgende:
Ex GF vingeren op het grasveld van een recreatiegebied bij Zwijndrecht (veerplaat). Fucking druk, dus was zeker spannend.
ik weet niet wat voor een bos jij kent maar ik heb het een keer gedaan met GF met uitzicht op een ondergaande zo'n in een heel mooi bos. wat is daar niet romantisch aan?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef moonuutgrunn het volgende:
[..]
Wat is daar nou romantisch aan?
Haha, heb ik ooit ook gedaan bij mijn vriend.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:44 schreef cascarat1 het volgende:
ben gepijpt in de trein door me vriendin... was zeker nice. en ik kneep em best wel.. dacht echt de hele tijd , als er iemand komt zijn we de lulvond het zeker wel spannend.. we zaten ook abnormaal dicht bij de deur dus maakte extra spannend maar zeker nice
tada het kan heel makkelijk zelfs in de cockpitquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef Darkangle het volgende:
Een vliegtuig staat nog wel op mijn verlanglijstje.
euh.. hoe doe je dat?:Pquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef mosterdman het volgende:
in een duits museum, normaal gesproken vind ik musea saai, toen niet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |