Damn, ik heb een Miele...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef LaFoxXx het volgende:
hmm tja ik zou zeggen wasmachine... let wel op de centrifuge, miele is geen goed merk voor een sex(was)machine, bosch daar in tegen, is een aanrader
Wat denk je zelf, baas? Dat het normaal is om dat te doen in Disneyland, waar kinderen van 3 tot 12 rondlopen? Doodslag bestaat ook, moet ik ze daarom bij elk misdrijf op de feiten drukken en ze met hun snoet bij een lijk laten kijken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Want?? Kinderen kunnen best tegen een beetje sex hoor. Misschien moet je ze vertellen dat het bestaat en dat het best lekker is..
ik wist niet dat parken tegenwoordig alleen voor kinderen waren, een park is toch een openbare gelegenheid? is sex verboden bij een openbare gelegenheid?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:02 schreef TYP het volgende:
jij snapt dus niet dat ik kwaad word wanneer ik met mijn kinderen in park rondloop dat voor kinderen is bedoeld, er een stel ordinair loopt te neuken op een plek waar kinderen rond lopen?
Gadveredamme zeg, die smerige stink hokjesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
jo in intercity wc hokje niet spannend genoeg?
ten eerste; ja, dat is verboden. En ten tweede, Disneyland lijkt me nogal voor kinderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef LaFoxXx het volgende:
[..]
ik wist niet dat parken tegenwoordig alleen voor kinderen waren, een park is toch een openbare gelegenheid? is sex verboden bij een openbare gelegenheid?
ik vind het wel een beetje een overdreven reactie van je: er is (heel veel) sex in bossen en parken (natuur dus) in nederland en zeker daar buiten, betekend dit dat als je een sexend stel ziet je iedereen neermaait omdat het op een plek is waar ook kinderen kunnen komen? das wel erg kortzichtig......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef TYP het volgende:
[..]
ten eerste; ja, dat is verboden. En ten tweede, Disneyland lijkt me nogal voor kinderen.![]()
euh, ik heb het puur over Disneyland. Wat miep en henk in een bos doen interessert mij geen reet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef madmatt het volgende:
[..]
ik vind het wel een beetje een overdreven reactie van je: er is (heel veel) sex in bossen en parken (natuur dus) in nederland en zeker daar buiten, betekend dit dat als je een sexend stel ziet je iedereen neermaait omdat het op een plek is waar ook kinderen kunnen komen? das wel erg kortzichtig......
dat betekend dat als je overburen lekker in eigen huis of tuin aan het neucken zijn en de kamer van je kind daar recht op kijkt jij hun even op hun acties gaat wijzen? betekend het voor jou dat je dan strikt en alleeen maar sext in je eigen huis in je eigen bed? WTF doe je dan in dit topic behalve je kapot ergeren aan acties die andere mensen wel durven te doen en (vooralsnog) rekening houden met anderen, want ik neem aan dat niet iedereen hier zo een exhebitionissme (of zoiets ik weet niet precies hoe je dat spelt )heeft dat ze graag gezien worden
dan ben je domweg kortzichtig, want blijkbaar interesseert het je dan niet als mensen tegen jouw tuinhek staan te neucken, en er dan wat kinderen omheen staan, in tegenstelling tot disneylandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:24 schreef TYP het volgende:
[..]
euh, ik heb het puur over Disneyland. Wat miep en henk in een bos doen interessert mij geen reet.
ben je een allochtoon ofzo? hek <--> bos... waar zie jij het verschil niet? Denk je dat ik serieus op dat domme voorbeeld van jou zou ingaan over die buren? Lijkt me nogal logisch dat je er dan wat van zegt als ze tegen je hek aan staan te krikken, maar zo kan ik nog wel meer domme voorbeelden bedenken. Maar goed, blijkbaar begrijp jij niet dat ik specifiek val over Disneyland, als jij mij dan kortzichtig noemt.. prima.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:08 schreef madmatt het volgende:
[..]
dan ben je domweg kortzichtig, want blijkbaar interesseert het je dan niet als mensen tegen jouw tuinhek staan te neucken, en er dan wat kinderen omheen staan, in tegenstelling tot disneyland![]()
Who cares! Je hebt een leuke ervaring gehad..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:40 schreef ciabatta het volgende:
In het spookslot van De Efteling![]()
We waren alleen vergeten dat ze er infrarood camera's hebben ...dus werden we eruit gezet en zijn met ons filmpje waarschijnlijk nog menigmaal gedraaid op de personeelsfeestjes van het familiepark*)
hehehehe altijd leuk als ze happen.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:00 schreef TYP het volgende:
[..]
ben je een allochtoon ofzo? hek <--> bos... waar zie jij het verschil niet? Denk je dat ik serieus op dat domme voorbeeld van jou zou ingaan over die buren? Lijkt me nogal logisch dat je er dan wat van zegt als ze tegen je hek aan staan te krikken, maar zo kan ik nog wel meer domme voorbeelden bedenken. Maar goed, blijkbaar begrijp jij niet dat ik specifiek val over Disneyland, als jij mij dan kortzichtig noemt.. prima.
ben jij schizofreen? oh en doe je dan ook aan gangbangs?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:22 schreef LouiisVerschoor het volgende:
tante poes vind het altijd heerlijk om het in onze hondenmand te doen. Dan voelt ze zich lekker vies en nasty.
Leuk geprobeerd, maar in het hele spookslot zijn geen camera's te vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:40 schreef ciabatta het volgende:
In het spookslot van De Efteling![]()
We waren alleen vergeten dat ze er infrarood camera's hebben ...dus werden we eruit gezet en zijn met ons filmpje waarschijnlijk nog menigmaal gedraaid op de personeelsfeestjes van het familiepark*)
1: bus? wat voor bus?quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:18 schreef achnatuurlijk het volgende:
achterin de bus lekker sexen
Tijdens een concert ( rasiscme beat it in het amsterdamse bos )
tijdens de les op de mavo.
tijdens werk ( werkte in de horeca )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |