abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24433055
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

In ieder geval een veeeeeel volwassenere uiterlijk dan een GS-500.
Dat zijn net van die Playmobile dingetjes
pi_24433081
Zit te denken om die Hyperpro er toch maar onderuit te halen en originele terug te zetten Misschien past ie toch wel op nieuwere modellen....

Of Hichamj moet zeggen van, nee ik wil echt die Bandit1200 schokbreker !! Dan laat ik hem wel zitten....
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:18:58 #203
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24433137
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idd ik vond de ZX6R wel sportiever
vanuit een niet objectief oordeel beviel de ZX6R dus beter
Kee, maar hij kwam met voorbeelden aan van motoren in de prijsklasse 2.500-3.000 euro.
Dat in acht genomen heeft hij ws. de beste koop met de CBR600F.
pi_24433192
Is een ZXR400 dan niks voor Youssef Kunnen ook 25kw en zitten ook in die prijsklasse....... lijken alleen net een brommertje onder de 6000rpm Persoonlijk vond ik dat een erg grote afknapper aan de ZXR400..... dat is echt niks voor mij ben ik nu achter, geef mij maar lekker bottom power zoals de Bandit Als ik rustig rijd kom ik niet boven de 5000rpm en heb ik vermogen zat om zelfs in te halen

Die Bandit van vanmiddag trok tussen 4000 en 6000rpm het hardst, daarna was het over Maakt wel toeren, maar voelde gewoon alsof ie toeren maakte voor niks....gebeurt gewoon niks
pi_24433201
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:09 schreef hicham het volgende:

[..]

Ben er nu ook wel over uit dat die mensen niet echt objectief zijn Zie ook mijn meest recente reactie in het MF topic De Admin heeft trouwens ook al in dat verkooptopic gereageerd van jouw, op dat andere forum. Dus ik zal er ook niet echt meer waarde aan hechten
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik er alleen een hoop dom gelul in terugvind... geen kritiek op de motor. Datgene wat ze over de Bandiet van Riet schrijven is bullshit. Ten eerste, er is geen motor ter wereld die 100% nauwkeurig 25 kw is... bovendien, hij is het op kenteken, en de constructie waardoor 'ie 25 kw is zit er gewoon in. Verder mag je gewoon alles aanpassen zolang het E-keur vervangingsonderdelen zijn, maar zelfs over niet E-keur vervangsingsonderdelen (zoals voornamelijk open demperd) wordt hier in NL niet moeilijk gedaan, zolang de buren niet klagen

Ten tweede, hij is er een keer mee onderuit geschoven... so what.... de meeste motoren hebben wel eens de grond gekust.... zolang het frame recht is en blijft is er nooit wat aan de hand (siimpele proef: haal op een redelijke snelheid, zeg 50 tot 80 km p/h, je handen even van het stuur. Wanneer de motor extreem van zijn koers afwijkt (dus gelijk links of rechtsom wil) dan is er iets met het frame. Kleine afwijkingen moet je niet teveel van aantrekken. Kan met de uitlijning van de kettingspanners te maken hebben, het aflopen van een wegdek, en zelfs de slagrichting van je cillinders kunnen een negatieve invloed hebben op het rechtdoor gedrag van een motor. Zo gaat mijn BMW K1100LT met gekantelde en dwarsgeplaatste 4 cillinderblok ook ietswat naar rechts toe als ik mijn handen los laat.

Maar goed, buitendat denk ik dat de fiets van Riet gewoon een goeie fiets is. 't Is degelijke en beproefde techniek wat erin zit Moet zonder teveel ellende zeker nog minimaal 100.000 km halen, en met de juiste zorg en groot onderhoudt rond de 100.000 km, kan er zomaar nog eens 100.000 km bij aan het blok zal het iig niet liggen
pi_24433325
Wat is er met jou gebeurd PatrickM Heb je het licht gezien? Wat mij betreft zand erover....

Wat je zegt klopt helemaal..... het blok bestaat al sinds 1988 (GSX-R1100, the mothership ) en is gewoon een kogelvrij blok.... worden nog steeds NIEUW gemaakt die blokken en dus zeer succesvol.

Ik denk dat je er gewoon een hele goede en betrouwbare opstapfiets aan heb voor een goede prijs.... hij is het zeker waard, en dat zeg ik niet omdat ik hem nou zo graag kwijt wil. Liegen over mn motor kan ik maar moeilijk... krijg er later toch weer schuldgevoel over als er daadwerkelijk iets aan mankeert of dat er iets boven water komt wat ik heb verzwijgd. Als er iets mee is mag je ook altijd een beroep op me doen, kom je gewoon een keer naar mn pa's werk (hele grote garage) en kunnen we kijken wat we eraan kunnen doen

Note: ALS je hem koopt natuurlijk he

Als jij zegt van, ik ben zelf niet handig met sleutelen, dan wil ik ook wel de kleine beurtjes voor je doen.... vind ik nog leuk om te doen ook plus ik zie mn ex ook nog eens Dus bijv olie verversen, oliefilter, luchtfilter, bougies, t kan allemaal Onderdelen bestel je gewoon net als ik via Motorgoedkoop.nl, komt het helemaal goed

LATEN doen is gewoon not-done, oplichters tegenwoordig.... gewoon 55 euro arbeidsloon per uur. Ik ben voor een klein beurtje met olie en oliefilter 35 euro kwijt.. moet je eens laten doen, niet normaal meer. En iedereen kan het..... dead-easy

Zoek maar eens iemand die dit voor je wilt doen

Wel nadeel als ik straks die 2004 Bandit koop waar nog 1,5 jaar garantie opzit, dan MOET ik het wel laten doen door een Suzuki dealer omdat anders de garantie vervalt

Nogmaals, IK heb er nu 40.000km probleemloos mee gereden, en ik verwacht dat jij er ook nog eens meer dan 40.000km ook probleemloos mee zal rijden, maar dat kan ik natuurlijk nooit 100% garanderen, dat kan niemand....

[ Bericht 16% gewijzigd door Rietvaerder op 06-01-2005 15:39:34 ]
pi_24433465
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Is een ZXR400 dan niks voor Youssef Kunnen ook 25kw en zitten ook in die prijsklasse....... lijken alleen net een brommertje onder de 6000rpm Persoonlijk vond ik dat een erg grote afknapper aan de ZXR400..... dat is echt niks voor mij ben ik nu achter, geef mij maar lekker bottom power zoals de Bandit Als ik rustig rijd kom ik niet boven de 5000rpm en heb ik vermogen zat om zelfs in te halen

Die Bandit van vanmiddag trok tussen 4000 en 6000rpm het hardst, daarna was het over Maakt wel toeren, maar voelde gewoon alsof ie toeren maakte voor niks....gebeurt gewoon niks
Kwilde eerst een 400 halen, maar dat betekent toch (25kW of niet) dat je sowieso bij eenzelfde snelheid toch vaak meer toeren moet maken? Ik heb liever dan 600, en dan dat je letterlijk kan -> Maar ik weet niet of dat ook geldt voor 25kW'ers. 25kW heeft toch alleen invloed op je hoge toerengebied?

En verder wil ik een beetje een dik motortje, met een dik geluid. Als het maar zo ver mogelijk afstaat van die semi-brommer motoren , en uiteraard weer een beetje stuurbaar. Aniwegs, vanavond even langs motorwinkels gaan. In het echt zal het allemaal wat duidelijk worden ipv al die goedbedoelde mooie zomerfoto's van motoren die je wil kopen

In het echt is het wat makkelijker kiezen en vragen, kopen die ik ws toch niet bij de winkel, maar tis wel lekker kijken
pi_24433521
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:21 schreef Rietvaerder het volgende:

Lekker jagen en janken met die ZXR-400 ik zou niets anders willen volgende wordt daarom ook bijna zeker een ZX6R (welk model/kleur etc is wel bekend inmiddels )
pi_24433586
Moeilijk uit te leggen wat 25kw precies doet.... hoge toeren draaien heeft sowieso geen zin Ik haal de begrenzer niet eens in zn 2e versnelling en de rest.... 1 lukt nog wel

Met een 400 kan je niet echt toeren, die moet je echt op toeren houden wil je een beetje meekomen met de rest Toen ik op die van Mark stapte en stapvoets een bocht wou maken viel ik bijna om omdat ik gewend ben met de mijne gas te geven om mn motor te stabiliseren zodat ie niet omvalt zeg maar, maar goed, viel dus bijna (opgevangen met voetje ) omdat dat ding onderin gewoon ZO weinig vermogen heeft.....

Moet je van houden....

Als je ook rustig wilt rijden is 600cc toch wel het minimum.... ook beetje comfortabele zithouding is nooit weg. Ja, of je moet echt een die-hard racer zijn, maar ja, wat heb je daar nu aan in NL....

Ik dacht het in t begin ook, als ik vol vermogen wou ik toen nog een GSX-R600, een supersport iig. Nu is mijn blik daarop echt veranderd want in NL heb je daar gewoon niks aan...

Dus nu geef ik de voorkeur toch maar aan fietsen zoals Bandits, gewoon sport/tours, is ook PRIMA mee te gummen maar ook heerlijk rustig mee te rijden

Dik geluid als in zwaar geluid? 400'cc klinken onderin ook wel zwaar maar bovenin gaan echt zooo hard janken, vraag maar aan OPM Kanonne, wat een mooi geluid maakt die als die je effe passeert met >14000rpm Hoorde hem 3km verderop nog terwijl ik zelf al 160 reed OP een naked (dus veel windgeruis)
pi_24433591
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:38 schreef Youssef het volgende:
En verder wil ik een beetje een dik motortje, met een dik geluid. Als het maar zo ver mogelijk afstaat van die semi-brommer motoren , en uiteraard weer een beetje stuurbaar. Aniwegs, vanavond even langs motorwinkels gaan. In het echt zal het allemaal wat duidelijk worden ipv al die goedbedoelde mooie zomerfoto's van motoren die je wil kopen
Met een beetje slip wil die 400 best gaan hoor, zeg maar dag met die brommertjes en dik?? Iedereen, ook motorrijders, vraagt altijd: een 750 of niet? En geluid er moet ergens nog wel een filmpje zijn van mijn ZXR-400 die hoog in de toeren voorbij komt geluid genoeg dacht ik
pi_24433604
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit te denken om die Hyperpro er toch maar onderuit te halen en originele terug te zetten Misschien past ie toch wel op nieuwere modellen....

Of Hichamj moet zeggen van, nee ik wil echt die Bandit1200 schokbreker !! Dan laat ik hem wel zitten....
Hey, niet terugkrabbelen he We hadden afgesproken met Hyperpro
(kweet het verschil toch niet, maar als jij zegt dat Hyperpro beter is ... )
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:

Ik denk dat je er gewoon een hele goede en betrouwbare opstapfiets aan heb voor een goede prijs.... hij is het zeker waard, en dat zeg ik niet omdat ik hem nou zo graag kwijt wil. Liegen over mn motor kan ik maar moeilijk... krijg er later toch weer schuldgevoel over als er daadwerkelijk iets aan mankeert of dat er iets boven water komt wat ik heb verzwijgd. Als er iets mee is mag je ook altijd een beroep op me doen, kom je gewoon een keer naar mn pa's werk (hele grote garage) en kunnen we kijken wat we eraan kunnen doen

Als jij zegt van, ik ben zelf niet handig met sleutelen, dan wil ik ook wel de kleine beurtjes voor je doen.... vind ik nog leuk om te doen ook plus ik zie mn ex ook nog eens Dus bijv olie verversen, oliefilter, luchtfilter, bougies, t kan allemaal Onderdelen bestel je gewoon net als ik via Motorgoedkoop.nl, komt het helemaal goed
Dat is misschien nog niet eens zo een slecht idee, leer ik er ook nog wat van en kunnen we nog even toeren ofzo We waren vandaag tijdens onze les (Youssef en ik hebben zoals gewoonlijk weer samen gelest ) ook vooral een beetje bezig met basistechniek. Dus kijken waar al die dingen voor zijn op de motor, waar je op moet letten en wat je zo een beetje zelf kan doen als er onderweg iets gebeurd / moet gebeuren. Vind het veel beter om zelf alles te weten over je motor dan naar een dealer te gaan (wat ik dus nu wel met mijn brommer doe - maar dat is ook een beetje uit luiheid )
quote:
Note: ALS je hem koopt natuurlijk he
He wat jammer nou
pi_24433626
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Lekker jagen en janken met die ZXR-400 ik zou niets anders willen volgende wordt daarom ook bijna zeker een ZX6R (welk model/kleur etc is wel bekend inmiddels )
ZX6R is toch wel wat meer allround...
pi_24433673
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:46 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX6R is toch wel wat meer allround...
I know
pi_24433683
Okay laat ik die Hyperpro gewoon zitten joh Kom ik wel weer overheen

Hadden we al iets afgesproken dan? Alles in goed overleg he.... vroeg t netjes, was te proberen
pi_24433691
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Dik geluid als in zwaar geluid? 400'cc klinken onderin ook wel zwaar maar bovenin gaan echt zooo hard janken, vraag maar aan OPM Kanonne, wat een mooi geluid maakt die als die je effe passeert met >14000rpm Hoorde hem 3km verderop nog terwijl ik zelf al 160 reed OP een naked (dus veel windgeruis)
Soms hoor ik ze ook wel eens langskomen, echt geweldig als ze dat doen Rijd weg van je, en je blijft hem maar horen Maar volgens mij is niet iedereen blij met zulk geluid
pi_24433709
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

I know
ZXR400 is een ECHTE volbloed racer Als ik daarop ga zitten lijkt het net een circusact

Tja, je moet er van houden natuurlijk....
pi_24433726
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:49 schreef hicham het volgende:

[..]

Soms hoor ik ze ook wel eens langskomen, echt geweldig als ze dat doen Rijd weg van je, en je blijft hem maar horen Maar volgens mij is niet iedereen blij met zulk geluid
Die motor van OPM spoort gewoon niet, luidruchtig kutding
pi_24433773
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Die motor van OPM spoort gewoon niet, luidruchtig kutding

Mijn vriendin zegt altijd dat ze mij in de verte kan horen aankomen als ze in de tuin zit…paar minuten later kom ik de tuin inrijden sommigen vinden het misschien te maar die hebben nog nooit achter mij in de tunnel gereden
pi_24433820
Je broer en die andere knakker kwamen ook bijna klaar in de auto

Mijne was met Viper ook wel erg maar niet ZO erg als de jouwe..... dacht dat Yoshimura ook bekend stond als luidruchtig, maar die van Mark maakt ook nog niet zo'n lawaai als die van jou

Zeker weten dat je motor wel in orde is?
pi_24433868
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Je broer en die andere knakker kwamen ook bijna klaar in de auto
Ja idd die jongens zijn ook niks gewend he...
quote:
ne was met Viper ook wel erg maar niet ZO erg als de jouwe..... dacht dat Yoshimura ook bekend stond als luidruchtig, maar die van Mark maakt ook nog niet zo'n lawaai als die van jou

Zeker weten dat je motor wel in orde is?
Kan eigenlijk niet goed zijn he zo'n herrie op Ressen kun je de verschillen goed horen tussen ons 3en...
pi_24433923
Inderdaad..... en PatM valt helemaal in het niet

Lekt je uitlaat niet ergens? Hmm.. je zou zeggen dat je dan geen 65pk hebt... dat is ook VEEL hoor voor een ZXR400....

Maar je weet ook niet wat er gedaan is, als je het mij vraagt istie flink gekieteld...
pi_24434018
Idd…en we hebben gezien dat het tegendeel waar is: 65,4 pk op het achterwiel ik zou die print eigenlijk wel digitaal willen hebben...
pi_24434034
En Mark met Full Yoshi RS-3 Carbon en K&N filter 59 nog wat
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:37:32 #224
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24434463
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
En Mark met Full Yoshi RS-3 Carbon en K&N filter 59 nog wat
Inderdaad aardig vertieft ja, maar ook wel logisch, hij is te arm bovenin en bovenin is waar het vermogen los komt. Dus andere sproeiers erin en nog een keer op de bank en gaaannnnn.

Koppel (zover je daar van kan spreken) staat wel "spot on", vraag me alleen af of ik er andere sproeiers moet laten inzetten. Denk dat ik meer waarde hecht aan een andere vertanding.
Aan de andere kant moet ik met mijn Dyno wel opzich wel meer eruit kunnen halen, dus toch maar afspraak maken bij die knakkers

Owja, mooie fiets speerder
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24434530
Hij stond idd te arm.... daar verlies je een hoop mee.

Vertanding merk je! Maar word ook hoogtoeriger en of je dat kan gebruiken op een 400?

Ja, mooi fietsje he?
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:44:56 #226
17596 Makster
pi_24434595
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij stond idd te arm.... daar verlies je een hoop mee.

Vertanding merk je! Maar word ook hoogtoeriger en of je dat kan gebruiken op een 400?

Ja, mooi fietsje he?
Kunnen ze JUIST gebruiken, in zijn 6 trek hij lastig door naar de begrenzer, andere vertanding werkt daar zeer goed voor !
Hootoerig is de motor toch al, schakelen bij 15,800 toeren ofzo

Heb trouwens de ophoog ringen gekocht hoor speerer, kunnen binnekort weer aan de slag

Wanneer ga je de Bandit ophalen?
pi_24434652
Uh ja, als ik de mijne verkocht heb hee Hij houdt hem vast tot in ieder geval dinsdag, heb gezegd dat er zondag mensen komen kijken. En als dat niet lukt komen er volgende week nog een paar kijken (zeiden ze iig, je weet het nooit bij mensen) en als het echt niet lukt ruil ik hem daar in voor 2200 euro.... scheelt wel wat, maar ach.
pi_24434711
Dus ja, als Hicham zondag komt kijken en hij besluit hem te nemen, komt ie maandag bijv. hem ophalen, schrijven we hem over, betalen, en dan gaat Reetje hoppa RETTUHKUHTET NAAR BETER Be(n)d(it) (Driebruggen dus)
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:54:39 #229
17596 Makster
pi_24434751
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Uh ja, als ik de mijne verkocht heb hee Hij houdt hem vast tot in ieder geval dinsdag, heb gezegd dat er zondag mensen komen kijken. En als dat niet lukt komen er volgende week nog een paar kijken (zeiden ze iig, je weet het nooit bij mensen) en als het echt niet lukt ruil ik hem daar in voor 2200 euro.... scheelt wel wat, maar ach.
Beter, tis dat ik voor 99% zeker ga verhuizen anders had ik ZEKER in een ander motor geinvesteerd, een duc 748 ozfo
pi_24434761
En waarom moest je in godsnaam die Alfa kopen

Blijf je in Dordt ?
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:00:27 #232
17596 Makster
pi_24434844
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
En waarom moest je in godsnaam die Alfa kopen

Blijf je in Dordt ?
Omdat ik wil rijden in stijl en klasse en in de auto luxe wil met een lekker geluid en hard de bocht om wil

Uiteraard blijf ik in Dordt, waarschijnlijk de Torenstraat. Is bij het papendrechtsveer. Bij het eind van de Noordendijk. Ga op mezelf wonen dus de cash zal wel eits minder worden enzo
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:05:59 #233
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24434947
En het is weer einde werktijd ...

Ik heb zin om een blokkie om te doen.
T'is bijna donker, maar wat een lekker zonnetje zeg vandaag als ik het raam uitkeek.
Onderweg maar even beslissen ... laters
pi_24435624
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:00 schreef Makster het volgende:

[..]

Omdat ik wil rijden in stijl en klasse en in de auto luxe wil met een lekker geluid en hard de bocht om wil

Uiteraard blijf ik in Dordt, waarschijnlijk de Torenstraat. Is bij het papendrechtsveer. Bij het eind van de Noordendijk. Ga op mezelf wonen dus de cash zal wel eits minder worden enzo
Waarom op jezelf? Voordelen? Ik ken alleen maar nadelen
pi_24435791
quote:
Auto???

Totaal onverwacht kreeg ik twee jaar na deze test dezelfde motor als 34 pk-versie tot mijn beschikking. Het eerste wat me opviel is dat er totaal geen fut in zo'n afgevoerd ding zit, het lijkt wel een auto! Je kan aan het gas draaien wat je wilt maar er gebeurt helemaal niks. Alles beter dan een auto natuurlijk maar ik moet zeggen dat ik dit soort motoren ronduit gevaarlijk vind. Als motorrijder heb je regelmatig te maken met ingeblikte debielen die niet opletten en kun je soms maar net het vege lijf redden door een extra poepie gas te geven. Met zo'n afgevoerde motor kun je dat dus helemaal vergeten.
Toen ik het hier later met Ro over had zei hij tegen mij dat veel motorzaken één heel belangrijk ding vergeten met afvoeren namelijk het aanpassen van de secundaire transmissie oftewel de tandwielverhouding. Het probleem zit hem namelijk in het feit dat je op een afgevoerde motor rijdt met een tandwielverhouding die past bij een topsnelheid van boven de 200 km/u terwijl de top van deze afgevoerde versie hooguit 160 km/u is.
Nou zullen jullie misschien denken dat ik me totaal verveeld heb die twee dagen maar dat viel heel erg mee. Het is gewoon een kwestie van wennen tot je hersenen niet beter weten. Je kunt zonder problemen vooraan gaan staan bij een stoplicht dat viel mij mee. Op de snelweg kun je prima meekomen maar voordat je de topsnelheid van 160 km/u bereikt hebt moet je wel even geduld hebben. Mocht ik een beginnende motorrijder zijn dan zou ik absoluut geen afgevoerd ding kopen maar een motor die zowiezo onder de 34 pk regeling valt, dus een Aprilia RS125 om maar iets te noemen. Zo'n brommertje wil tenminste nog van z'n plaats!
Bron: Motormaniacs.nl

pi_24435942
Damn, die zxr is eigenlijk ook wel leuk. Dat is eigenlijk nog meer sport dan ik zoek Prrrt

Misschien wordt dit dan het punt waarop een proeftritje doorslag moet geven. Ik ga nu iig even langs Gilex Motoren waar ze een CBR hebben staan.
pi_24435973
Succes en doe voorzichtig
pi_24436118
Gilex is vanaf maart tot november geopend op koopavond. Hicham ( )

Twas dus deze:

quote:
HONDA CBR 600 F
Bouwjaar: 1995
Teller: 28709 Km
Kleur: ROOD/PAARS/WIT
Categorie: Sport
Prijs ¤: 3,950.00
Garantie Ja
Dan maar ander keertje kijken. Alleen die prijs he, dikke lul
pi_24436166
Wat is eigenlijk een dynojetkit?
pi_24436194
Dat is niet duur hoor volgens mij Ik zie zat 93-ers staan met >50.000km voor 3500 euro....

Dynojetkit, aanpassingen in de carburateur (gasnaalden enzo) voor een optimale verbranding en dus betere prestaties Moet ie wel afgesteld worden daarna op een vermogensbank anders loopt ie vaak kutter dan dat ie was.... Meestal gebeurt het icm een ander luchtfilter van bijv. K&N

Is dus alleen voor carb-fietsen
pi_24436400
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is niet duur hoor volgens mij Ik zie zat 93-ers staan met >50.000km voor 3500 euro....

Dynojetkit, aanpassingen in de carburateur (gasnaalden enzo) voor een optimale verbranding en dus betere prestaties Moet ie wel afgesteld worden daarna op een vermogensbank anders loopt ie vaak kutter dan dat ie was.... Meestal gebeurt het icm een ander luchtfilter van bijv. K&N

Is dus alleen voor carb-fietsen
Maar van sommige fietsen ga ik er bij voorbaat vanuit dat je er toch een x bedrag vanaf kan lullen. Bij een winkel moet je volgens mij nog rijklaarkosten betalen enzo, dat zal denk ik niks worden. Magoed. Er staat een zxr ergens te koop voor 3500. Bouwjaar: 2000 (?) en km stand 17k

Volgens mij ga ik daar langs. Nogal nieuw voor die prijs, dan ook nogeens genoeg 25kW mogelijkheden. Moet wel verdacht zijn, maar tot nu toe ga ik ervanuit dat diegene echt moet verhuizen en daarom zijn bike zo goedkoop weg doet
pi_24436422
Jup

Echt eeuwig zonde van die Duotech.....

donderdag 6 januari 2005 @ 18:38:00 #244
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24436547
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:15 schreef Youssef het volgende:
Wat is eigenlijk een dynojetkit?
Een fabrikant moet rekening houden met milieueisen, dus stelt een motor conform die norm af.
Dynojet kan wat winst opleveren via de onderdelen die Riet al eerder postte.
En inderdaad heb je in principe ook een andere afstelling nodig als je een ander luchtfilter of open uitlaat erop zet.

Hicham .. post hier eens de full size van?

En Youssef mag ook wel eens een plaatje posten van hemzelf.
Laat ons maar even schrikken.
pi_24436576
Goed idee Pepijn....
  donderdag 6 januari 2005 @ 18:43:18 #248
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24436647
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:29 schreef Youssef het volgende:
Moet wel verdacht zijn, maar tot nu toe ga ik ervanuit dat diegene echt moet verhuizen en daarom zijn bike zo goedkoop weg doet
Eeej mijn bike mag ook onder de prijs weg hoor .. en hij is van 2001 met 15k.
Verder is het blok ook kogelvrij dus 100.000 of meer kan er zeker op.
Er was zelfs een Boxer die al 3,5 ton gelopen had.
pi_24436670
Niet voordat ik er op gereden heb
  donderdag 6 januari 2005 @ 18:47:51 #250
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24436743
Misschien moet je effe je mail checken ofzo
  donderdag 6 januari 2005 @ 18:53:21 #253
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24436815
quote:
De ideale vrouw .. alleen ik weet niet waar ze is ..

Bandit Powerrrrrrrrr
pi_24436836
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:53 schreef Patrick281 het volgende:

Aparte foto's heb jij in je fotoboek .. waarom die arabier?
Dan gooi je die aan

Tja.... Arabier.... iets uit mn tijd van Free4All forum.... konden mensen allerlei pics requesten waaronder er dus 1 vroeg om Ragonite als Arabier te zien Toen heette ik ineens Raghir El Hackim @ Free4All ofzo
pi_24436885
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:43 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Eeej mijn bike mag ook onder de prijs weg hoor .. en hij is van 2001 met 15k.
Verder is het blok ook kogelvrij dus 100.000 of meer kan er zeker op.
Er was zelfs een Boxer die al 3,5 ton gelopen had.
Vertel eens wat meer Misschien kunnen we een soort van Rietvaerder-hicham verhaaltje ervan maken. Ik denk overiges dat het me misschien niet helemaal bevalt, als ik zo lees over hoogtoerig, veel geluid, en klein motortje. Maar het is zeker een idee. Heb jij 2 motoren dan, of was je niet serieus
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:00:42 #257
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24436919
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bandit Powerrrrrrrrr

Op M-F is ook zo'n moppie met een Fazer die allemaal wheelie's maakt.
Kunnen ze het mij nog even leren.......

Ik moet eigenlijk een lease motor hebben waarmee ik eens wat kan oefenen ..
... en hem dan naar de garage kan brengen voor een gratizz nieuwe koppeling.
Ben veel te zuinig op mijn eigen motor.....
pi_24436932
Onder DE prijs weg, hij zei niet welke prijs

Volgens mij heeft ie het over zijn R1100S.... Ff een 25kw chippie er in
pi_24436938
Hmm, op de achtergrond al dat gekloot met giro 555 Bellen ze gewoon iemand in de uitzending of ie gaat geven? Wat is dat nu weer voor achterbaks iets? Iedereen maar zitten patsen over hoeveel ze hebben gegeven. Laat maar, daarvoor moet ik ergens anders zijn op Fok! A

Alleen post ik niet meer buiten dit topic

Enuuh, foto's zijn er niet van mij op internet Zie me maar een keer te meeten, ga nix op het fuck forum zetten .
pi_24436967
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Onder DE prijs weg, hij zei niet welke prijs
Inderdaad, kost me straks nog een hartverzakking. Daarom moet ie wat meer info geven

Het gaat toch wel over dei ZXR of was dat nu weer iemand anders
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:04:33 #261
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24436968
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:58 schreef Youssef het volgende:
Vertel eens wat meer Misschien kunnen we een soort van Rietvaerder-hicham verhaaltje ervan maken. Ik denk overiges dat het me misschien niet helemaal bevalt, als ik zo lees over hoogtoerig, veel geluid, en klein motortje. Maar het is zeker een idee. Heb jij 2 motoren dan, of was je niet serieus
Hum .. ik had je hoger ingeschat ..
Nou wordt ik even met OPM door de war gehaald.

pi_24436985
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ken het ''probleem''.... ik ga ook niet lopen wheelieën Veel te zuinig voor.... sloop je je koppeling mee met een 25kw, jij kan het toch gewoon op het gas doen?

Mja, als je hem dan weer te hard neerzet krijg je weer gedonder met je voorvorkkeerringen, balhoofd en balhoofdlagers....
pi_24437003
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:04 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hum .. ik had je hoger ingeschat ..
Nou wordt ik even met OPM door de war gehaald.

pi_24437024
OPM, die Turk weet je wel
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:08:02 #265
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24437037
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
jij kan het toch gewoon op het gas doen?

Mja, als je hem dan weer te hard neerzet krijg je weer gedonder met je voorvorkkeerringen, balhoofd en balhoofdlagers....
Telelever aan de voorkant.

pi_24437063
To reach my climax, that's my quest, join me now or never rest! I am burning up inside, join me for the final ride!
pi_24437147
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Telelever aan de voorkant.

[afbeelding]
Ja ok...

Dus waarom doe je het dan niet?
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:14:20 #268
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24437160
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:01 schreef Youssef het volgende:
Hmm, op de achtergrond al dat gekloot met giro 555 Bellen ze gewoon iemand in de uitzending of ie gaat geven? Wat is dat nu weer voor achterbaks iets? Iedereen maar zitten patsen over hoeveel ze hebben gegeven. Laat maar, daarvoor moet ik ergens anders zijn op Fok! A
Hier om 18:00 stond ik varkensvlees te koken in de keuken .. extra lang reclameblok ..
De ene na de andere onderneming die giro 555 steunde, en in een reclamespotje zeiden ze 3 keer hun eigen naam.
Barmhartige ondernemingen ja die zonder eigenbelang een advertentie maken voor 555.
quote:
Enuuh, foto's zijn er niet van mij op internet
Zie me maar een keer te meeten, ga nix op het fuck forum zetten .
Tssssssss .. durf je niet ..
pi_24437267
Kom op Youssef, werk aan het vertrouwen en plaats een foto van jou en Hicham
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:24:13 #270
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24437366
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Kaaszje zeker op MF?
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_24437393
Das een vent toch?
pi_24437465
Tsk tsk, we gaan niet zeiken he. Help me liever aan een goede motor.

Iemand nog tips welke sites ik kan gebruiken ?

Ik zoek nu telkens op Marktplaats en Motor-Forum zo een beetje. Zijn er nog andere interessante websites of forums waar ik koopjes kan vinden
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:28:39 #273
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24437467
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Das een vent toch?
haha, ja maar hij heeft er altijd zo'n blonde paardestaart onder vandaan komen, waardoor iedereen 'm altijd aanzag als wijf
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_24437687
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:
Help me liever aan een goede motor.
Koop je mijn Bandit als Hicham hem niet hoeft
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:54:38 #276
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24437877
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja ok...

Dus waarom doe je het dan niet?
Er is dit jaar 1 wheelie mee gemaakt .. door PatM.
Kwestie van veel gas geven in de eerste of tweede versnelling .. ineens dicht en dan vol open toch?
Misschien van de lente eens proberen.
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:56:10 #277
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24437906
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:28 schreef Romius het volgende:
haha, ja maar hij heeft er altijd zo'n blonde paardestaart onder vandaan komen, waardoor iedereen 'm altijd aanzag als wijf
Andere dus .. met een gele Fazert .. alleen aan de username zie je al dat het een wijffie is.
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:07:03 #278
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24438096
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:
Tsk tsk, we gaan niet zeiken he. Help me liever aan een goede motor.

Iemand nog tips welke sites ik kan gebruiken ?
Alvast even een copie van mijn papieren.
Kan je alvast de verzekering regelen enzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Patrick281 op 06-01-2005 20:20:39 ]
pi_24438187
24kw

Klopt niet helemaal Moet bij Bijzonderheden: staan.... dat staat er iets van

Bijzonderheden: deze motor is geschikt voor licht rijbewijs

Of ietes dergelijks
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:13:48 #280
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24438219
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:28 schreef Romius het volgende:
Mijn zus rijdt ook motor en heeft wel eens verteld over geile automobilisten die een paardestaartje onder een helm zien wapperen.
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:18:31 #281
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24438311
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
24kw

Klopt niet helemaal Moet bij Bijzonderheden: staan.... dat staat er iets van

Bijzonderheden: deze motor is geschikt voor licht rijbewijs

Of ietes dergelijks
Pak je kentekpapieren dan luiwammes.
Mijn SZR had dat er ook op staan .. het betreft een lichte motor of zo stond er.
Raar dat het er hier anders op staat .......
pi_24438511
FF kijken dan.....

Vermogen: 25kW

En dan op de achterkant....

Bijzonderheden
Het betreft een lichte motorfiets

donderdag 6 januari 2005 @ 20:29:18 #283
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24438537
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom op jezelf? Voordelen? Ik ken alleen maar nadelen
Ik ken alleen maar nadelen als je bij pappa en mamma woont.

Maar gaan hokken met je vriendin is ideaal .. ik snap Mark wel .. het hele huis is straks een speelplaats saampjes.
Niemand die je kan storen heeeerlijk .......

Verder ken ik er natuurlijk nog wel meer voordelen naast dit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Patrick281 op 06-01-2005 20:34:49 ]
pi_24438627
Tis duurder en dat zijn zat redenen
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:36:20 #285
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24438713
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Bijzonderheden
Het betreft een lichte motorfiets

Terwijl hij + 200 kilo weeg!

Ik vind het een beetje beledigend .. t'is toch geen brommâh.
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:40:24 #286
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24438795
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Tis duurder en dat zijn zat redenen
Niemand die thuis kritiek op je heeft .. mits je alleen woont.
Je hoeft dus ook je kamer niet op te ruimen als je geen zin hebt.
Iedere avond kan je eten wat je zelf wilt.
Je kan altijd snoepen als je trek hebt.
Zit je te msnén, kan je iedereen thuis uitnodigen die je leuk vind.
Avondje naar de kroeg zelfde laken en pak.

Moet ik nog even doorgaan?
pi_24438852
Ach.... ik heb de hele zolder voor mn eigen MET een slot op de deur

Kamer ruim ook niet op als ik geen zin heb.... 1x in de maand hoor ik dan van mams dat ik nu toch echt mn kamer eens moet opruimen en dat doe ik dan, omdat ik het zelf ook wel smerig begin te vinden dan

Iedere avond eten wat ik zelf wil lijkt me ook niet echt goed voor mn gezondheid Pa kookt altijd heel gezond en vers

Ik snoep overdag niet, s avonds wel en dat ik moet ik zelf weten, koop ook wel vaak mn eigen voedsel

Tja, ik heb er geen problemen mee, soms is het wel gezeik met de rest van het gezin maar ja
pi_24438903
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Terwijl hij + 200 kilo weeg!

Ik vind het een beetje beledigend .. t'is toch geen brommâh.
Idd

209 droog......
pi_24439322
RETTEKETET STAMP DIE TEEF IN BED!!

pi_24439578
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee

http://fotoboek.fok.nl/hicham

geinig verhaal.....

Wist zelf niet eens meer dat ik dat had
Heb ik geschreven in die goeie ouwe tijd dat ik hier nog aan het rellen was met m'n broertje, vandaar dat ik het zo raar vond dat je niet wist dat Youssef en ik tweeling zijn . Maar goed, ik kwam hier al een hele tijd niet en ben sinds kort terug voor alleen dit topic Dus het is ook wel logisch dat je mij niet kent

Uiteraard is die foto niet echt van mij
pi_24439628
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hicham .. post hier eens de full size van?

[afbeelding]
Mooi niet Wat dat betreft heeft Youssef wel gelijk, ga hier niet op dit fuck forum foto's posten Dat is net zo iets als Rietvaerder vragen foto's te posten op Motor-Forum

Rietvaerder ziet me over een paar dagen wel
pi_24439928
Weet je al zeker dat het doorgaat dan?

Morgen ging je overleggen he? Denk toch dat je 2x (als t gunstig uitpakt ) op en neer moet rijden als je zondag komt. Of je moet dinsdag komen....

Mooiste zou zaterdag zijn maar dan heb ik helaas geen tijd, of je moet hem willen zien alstie helemaal smerig is Denk dat dat niet goed is voor eerste indrukken enzo Rijd er natuurlijk niet minder om

O ja, mail morgen dan ook effe de prijs die je in gedachten had... anders heeft het misschien weinig zin om te komen

[ Bericht 42% gewijzigd door Rietvaerder op 06-01-2005 21:49:49 ]
pi_24440240
Mwoah, als mijn oom niet gaat, dan zal ik het maar zonder oom doen he

Enieweej, om niet zo flauw over te komen, twee lespics

Weer je post ge-edit he ?

Die prijs die krijg je doorgemailed, als ik morgenochtend praatje heb gemaakt met m'n oom
pi_24440269
Geinig toch

Heb je zelf al kleding?
pi_24440338
Nee, alleen die open helm daar. Onder die regenjas zit een motorjas van de rijschool en onder die regenbroek een ordinaire spijkerbroek (en ik draag stevige bergschoenen). Kleding koop ik meteen nadat ik motor heb gekocht, dan weet ik hoeveel geld er over blijft namelijk
pi_24440385
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, die Turk weet je wel
f... y..
pi_24440403
Regenpak is trouwens van mij
pi_24440419
quote:
Wat is er met jou gebeurd PatrickM Heb je het licht gezien? Wat mij betreft zand erover....
Zo haat dragend ben ik nou ook weer niet hoor Was het gewoon ff zat. Wat mij betreft ook zand erover...

and so we live on like one big happy family
pi_24440422
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

f... y..
pi_24440436
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:00 schreef Didiot het volgende:

[..]

Zo haat dragend ben ik nou ook weer niet hoor
Mwohhh