Eeej mijn bike mag ook onder de prijs weg hoor .. en hij is van 2001 met 15k.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:29 schreef Youssef het volgende:
Moet wel verdacht zijn, maar tot nu toe ga ik ervanuit dat diegene echt moet verhuizen en daarom zijn bike zo goedkoop weg doet
![]()
![]()
Dan gooi je die aanquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:53 schreef Patrick281 het volgende:
Aparte foto's heb jij in je fotoboek .. waarom die arabier?
Vertel eens wat meerquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eeej mijn bike mag ook onder de prijs weg hoor .. en hij is van 2001 met 15k.
Verder is het blok ook kogelvrij dus 100.000 of meer kan er zeker op.
Er was zelfs een Boxer die al 3,5 ton gelopen had.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bandit Powerrrrrrrrr![]()
Inderdaad, kost me straks nog een hartverzakking. Daarom moet ie wat meer info gevenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Onder DE prijs weg, hij zei niet welke prijs
Hum .. ik had je hoger ingeschat ..quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:58 schreef Youssef het volgende:
Vertel eens wat meerMisschien kunnen we een soort van Rietvaerder-hicham verhaaltje ervan maken.
![]()
Ik denk overiges dat het me misschien niet helemaal bevalt, als ik zo lees over hoogtoerig, veel geluid, en klein motortje. Maar het is zeker een idee. Heb jij 2 motoren dan, of was je niet serieus
![]()
Ken het ''probleem''.... ik ga ook niet lopen wheelieënquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Op M-F is ook zo'n moppie met een Fazer die allemaal wheelie's maakt.![]()
Kunnen ze het mij nog even leren.......![]()
![]()
Ik moet eigenlijk een lease motor hebben waarmee ik eens wat kan oefenen ..
... en hem dan naar de garage kan brengen voor een gratizz nieuwe koppeling.
Ben veel te zuinig op mijn eigen motor.....![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hum .. ik had je hoger ingeschat ..
Nou wordt ik even met OPM door de war gehaald.![]()
![]()
Telelever aan de voorkant.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
jij kan het toch gewoon op het gas doen?
Mja, als je hem dan weer te hard neerzet krijg je weer gedonder met je voorvorkkeerringen, balhoofd en balhoofdlagers....
Ja ok...quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Telelever aan de voorkant.![]()
![]()
[afbeelding]
Hier om 18:00 stond ik varkensvlees te koken in de keuken .. extra lang reclameblok ..quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:01 schreef Youssef het volgende:
Hmm, op de achtergrond al dat gekloot met giro 555Bellen ze gewoon iemand in de uitzending of ie gaat geven? Wat is dat nu weer voor achterbaks iets?
Iedereen maar zitten patsen over hoeveel ze hebben gegeven.
Laat maar, daarvoor moet ik ergens anders zijn op Fok! A
quote:Enuuh, foto's zijn er niet van mij op internet![]()
Zie me maar een keer te meeten, ga nix op het fuck forum zetten.
Kaaszje zeker op MF?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Op M-F is ook zo'n moppie met een Fazer die allemaal wheelie's maakt.![]()
Kunnen ze het mij nog even leren.......![]()
![]()
Ik moet eigenlijk een lease motor hebben waarmee ik eens wat kan oefenen ..
... en hem dan naar de garage kan brengen voor een gratizz nieuwe koppeling.
Ben veel te zuinig op mijn eigen motor.....![]()
haha, ja maar hij heeft er altijd zo'n blonde paardestaart onder vandaan komen, waardoor iedereen 'm altijd aanzag als wijfquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja ok...
Dus waarom doe je het dan niet?
Andere dus .. met een gele Fazert .. alleen aan de username zie je al dat het een wijffie is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:28 schreef Romius het volgende:
haha, ja maar hij heeft er altijd zo'n blonde paardestaart onder vandaan komen, waardoor iedereen 'm altijd aanzag als wijf
Alvast even een copie van mijn papieren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:
Tsk tsk, we gaan niet zeiken he.Help me liever aan een goede motor.
Iemand nog tips welke sites ik kan gebruiken?
Mijn zus rijdt ook motor en heeft wel eens verteld over geile automobilisten die een paardestaartje onder een helm zien wapperen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:28 schreef Romius het volgende:
haha, ja maar hij heeft er altijd zo'n blonde paardestaart onder vandaan komen, waardoor iedereen 'm altijd aanzag als wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |