abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:44:56 #226
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24434595
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij stond idd te arm.... daar verlies je een hoop mee.

Vertanding merk je! Maar word ook hoogtoeriger en of je dat kan gebruiken op een 400?

Ja, mooi fietsje he?
Kunnen ze JUIST gebruiken, in zijn 6 trek hij lastig door naar de begrenzer, andere vertanding werkt daar zeer goed voor !
Hootoerig is de motor toch al, schakelen bij 15,800 toeren ofzo

Heb trouwens de ophoog ringen gekocht hoor speerer, kunnen binnekort weer aan de slag

Wanneer ga je de Bandit ophalen?
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24434652
Uh ja, als ik de mijne verkocht heb hee Hij houdt hem vast tot in ieder geval dinsdag, heb gezegd dat er zondag mensen komen kijken. En als dat niet lukt komen er volgende week nog een paar kijken (zeiden ze iig, je weet het nooit bij mensen) en als het echt niet lukt ruil ik hem daar in voor 2200 euro.... scheelt wel wat, maar ach.
pi_24434711
Dus ja, als Hicham zondag komt kijken en hij besluit hem te nemen, komt ie maandag bijv. hem ophalen, schrijven we hem over, betalen, en dan gaat Reetje hoppa RETTUHKUHTET NAAR BETER Be(n)d(it) (Driebruggen dus)
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:54:39 #229
17596 Makster
pi_24434751
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Uh ja, als ik de mijne verkocht heb hee Hij houdt hem vast tot in ieder geval dinsdag, heb gezegd dat er zondag mensen komen kijken. En als dat niet lukt komen er volgende week nog een paar kijken (zeiden ze iig, je weet het nooit bij mensen) en als het echt niet lukt ruil ik hem daar in voor 2200 euro.... scheelt wel wat, maar ach.
Beter, tis dat ik voor 99% zeker ga verhuizen anders had ik ZEKER in een ander motor geinvesteerd, een duc 748 ozfo
pi_24434761
En waarom moest je in godsnaam die Alfa kopen

Blijf je in Dordt ?
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:00:27 #232
17596 Makster
pi_24434844
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
En waarom moest je in godsnaam die Alfa kopen

Blijf je in Dordt ?
Omdat ik wil rijden in stijl en klasse en in de auto luxe wil met een lekker geluid en hard de bocht om wil

Uiteraard blijf ik in Dordt, waarschijnlijk de Torenstraat. Is bij het papendrechtsveer. Bij het eind van de Noordendijk. Ga op mezelf wonen dus de cash zal wel eits minder worden enzo
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:05:59 #233
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24434947
En het is weer einde werktijd ...

Ik heb zin om een blokkie om te doen.
T'is bijna donker, maar wat een lekker zonnetje zeg vandaag als ik het raam uitkeek.
Onderweg maar even beslissen ... laters
pi_24435624
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:00 schreef Makster het volgende:

[..]

Omdat ik wil rijden in stijl en klasse en in de auto luxe wil met een lekker geluid en hard de bocht om wil

Uiteraard blijf ik in Dordt, waarschijnlijk de Torenstraat. Is bij het papendrechtsveer. Bij het eind van de Noordendijk. Ga op mezelf wonen dus de cash zal wel eits minder worden enzo
Waarom op jezelf? Voordelen? Ik ken alleen maar nadelen
pi_24435791
quote:
Auto???

Totaal onverwacht kreeg ik twee jaar na deze test dezelfde motor als 34 pk-versie tot mijn beschikking. Het eerste wat me opviel is dat er totaal geen fut in zo'n afgevoerd ding zit, het lijkt wel een auto! Je kan aan het gas draaien wat je wilt maar er gebeurt helemaal niks. Alles beter dan een auto natuurlijk maar ik moet zeggen dat ik dit soort motoren ronduit gevaarlijk vind. Als motorrijder heb je regelmatig te maken met ingeblikte debielen die niet opletten en kun je soms maar net het vege lijf redden door een extra poepie gas te geven. Met zo'n afgevoerde motor kun je dat dus helemaal vergeten.
Toen ik het hier later met Ro over had zei hij tegen mij dat veel motorzaken één heel belangrijk ding vergeten met afvoeren namelijk het aanpassen van de secundaire transmissie oftewel de tandwielverhouding. Het probleem zit hem namelijk in het feit dat je op een afgevoerde motor rijdt met een tandwielverhouding die past bij een topsnelheid van boven de 200 km/u terwijl de top van deze afgevoerde versie hooguit 160 km/u is.
Nou zullen jullie misschien denken dat ik me totaal verveeld heb die twee dagen maar dat viel heel erg mee. Het is gewoon een kwestie van wennen tot je hersenen niet beter weten. Je kunt zonder problemen vooraan gaan staan bij een stoplicht dat viel mij mee. Op de snelweg kun je prima meekomen maar voordat je de topsnelheid van 160 km/u bereikt hebt moet je wel even geduld hebben. Mocht ik een beginnende motorrijder zijn dan zou ik absoluut geen afgevoerd ding kopen maar een motor die zowiezo onder de 34 pk regeling valt, dus een Aprilia RS125 om maar iets te noemen. Zo'n brommertje wil tenminste nog van z'n plaats!
Bron: Motormaniacs.nl

pi_24435942
Damn, die zxr is eigenlijk ook wel leuk. Dat is eigenlijk nog meer sport dan ik zoek Prrrt

Misschien wordt dit dan het punt waarop een proeftritje doorslag moet geven. Ik ga nu iig even langs Gilex Motoren waar ze een CBR hebben staan.
pi_24435973
Succes en doe voorzichtig
pi_24436118
Gilex is vanaf maart tot november geopend op koopavond. Hicham ( )

Twas dus deze:

quote:
HONDA CBR 600 F
Bouwjaar: 1995
Teller: 28709 Km
Kleur: ROOD/PAARS/WIT
Categorie: Sport
Prijs ¤: 3,950.00
Garantie Ja
Dan maar ander keertje kijken. Alleen die prijs he, dikke lul
pi_24436166
Wat is eigenlijk een dynojetkit?
pi_24436194
Dat is niet duur hoor volgens mij Ik zie zat 93-ers staan met >50.000km voor 3500 euro....

Dynojetkit, aanpassingen in de carburateur (gasnaalden enzo) voor een optimale verbranding en dus betere prestaties Moet ie wel afgesteld worden daarna op een vermogensbank anders loopt ie vaak kutter dan dat ie was.... Meestal gebeurt het icm een ander luchtfilter van bijv. K&N

Is dus alleen voor carb-fietsen
pi_24436400
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is niet duur hoor volgens mij Ik zie zat 93-ers staan met >50.000km voor 3500 euro....

Dynojetkit, aanpassingen in de carburateur (gasnaalden enzo) voor een optimale verbranding en dus betere prestaties Moet ie wel afgesteld worden daarna op een vermogensbank anders loopt ie vaak kutter dan dat ie was.... Meestal gebeurt het icm een ander luchtfilter van bijv. K&N

Is dus alleen voor carb-fietsen
Maar van sommige fietsen ga ik er bij voorbaat vanuit dat je er toch een x bedrag vanaf kan lullen. Bij een winkel moet je volgens mij nog rijklaarkosten betalen enzo, dat zal denk ik niks worden. Magoed. Er staat een zxr ergens te koop voor 3500. Bouwjaar: 2000 (?) en km stand 17k

Volgens mij ga ik daar langs. Nogal nieuw voor die prijs, dan ook nogeens genoeg 25kW mogelijkheden. Moet wel verdacht zijn, maar tot nu toe ga ik ervanuit dat diegene echt moet verhuizen en daarom zijn bike zo goedkoop weg doet
pi_24436422
Jup

Echt eeuwig zonde van die Duotech.....

donderdag 6 januari 2005 @ 18:38:00 #244
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24436547
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:15 schreef Youssef het volgende:
Wat is eigenlijk een dynojetkit?
Een fabrikant moet rekening houden met milieueisen, dus stelt een motor conform die norm af.
Dynojet kan wat winst opleveren via de onderdelen die Riet al eerder postte.
En inderdaad heb je in principe ook een andere afstelling nodig als je een ander luchtfilter of open uitlaat erop zet.

Hicham .. post hier eens de full size van?

En Youssef mag ook wel eens een plaatje posten van hemzelf.
Laat ons maar even schrikken.
pi_24436576
Goed idee Pepijn....
  donderdag 6 januari 2005 @ 18:43:18 #248
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24436647
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:29 schreef Youssef het volgende:
Moet wel verdacht zijn, maar tot nu toe ga ik ervanuit dat diegene echt moet verhuizen en daarom zijn bike zo goedkoop weg doet
Eeej mijn bike mag ook onder de prijs weg hoor .. en hij is van 2001 met 15k.
Verder is het blok ook kogelvrij dus 100.000 of meer kan er zeker op.
Er was zelfs een Boxer die al 3,5 ton gelopen had.
pi_24436670
Niet voordat ik er op gereden heb
  donderdag 6 januari 2005 @ 18:47:51 #250
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')