Kunnen ze JUIST gebruiken, in zijn 6 trek hij lastig door naar de begrenzer, andere vertanding werkt daar zeer goed voor !quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij stond idd te arm.... daar verlies je een hoop mee.
Vertanding merk je! Maar word ook hoogtoeriger en of je dat kan gebruiken op een 400?![]()
Ja, mooi fietsje he?
Beter, tis dat ik voor 99% zeker ga verhuizen anders had ik ZEKER in een ander motor geinvesteerd, een duc 748 ozfoquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Uh ja, als ik de mijne verkocht heb heeHij houdt hem vast tot in ieder geval dinsdag, heb gezegd dat er zondag mensen komen kijken. En als dat niet lukt komen er volgende week nog een paar kijken (zeiden ze iig, je weet het nooit bij mensen) en als het echt niet lukt ruil ik hem daar in voor 2200 euro.... scheelt wel wat, maar ach.
Omdat ik wil rijden in stijl en klasse en in de auto luxe wil met een lekker geluid en hard de bocht om wilquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
En waarom moest je in godsnaam die Alfa kopen
Blijf je in Dordt ?
Waarom op jezelf? Voordelen? Ik ken alleen maar nadelenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat ik wil rijden in stijl en klasse en in de auto luxe wil met een lekker geluid en hard de bocht om wil![]()
Uiteraard blijf ik in Dordt, waarschijnlijk de Torenstraat. Is bij het papendrechtsveer. Bij het eind van de Noordendijk. Ga op mezelf wonen dus de cash zal wel eits minder worden enzo![]()
Bron: Motormaniacs.nlquote:Auto???
Totaal onverwacht kreeg ik twee jaar na deze test dezelfde motor als 34 pk-versie tot mijn beschikking. Het eerste wat me opviel is dat er totaal geen fut in zo'n afgevoerd ding zit, het lijkt wel een auto! Je kan aan het gas draaien wat je wilt maar er gebeurt helemaal niks. Alles beter dan een auto natuurlijk maar ik moet zeggen dat ik dit soort motoren ronduit gevaarlijk vind. Als motorrijder heb je regelmatig te maken met ingeblikte debielen die niet opletten en kun je soms maar net het vege lijf redden door een extra poepie gas te geven. Met zo'n afgevoerde motor kun je dat dus helemaal vergeten.
Toen ik het hier later met Ro over had zei hij tegen mij dat veel motorzaken één heel belangrijk ding vergeten met afvoeren namelijk het aanpassen van de secundaire transmissie oftewel de tandwielverhouding. Het probleem zit hem namelijk in het feit dat je op een afgevoerde motor rijdt met een tandwielverhouding die past bij een topsnelheid van boven de 200 km/u terwijl de top van deze afgevoerde versie hooguit 160 km/u is.
Nou zullen jullie misschien denken dat ik me totaal verveeld heb die twee dagen maar dat viel heel erg mee. Het is gewoon een kwestie van wennen tot je hersenen niet beter weten. Je kunt zonder problemen vooraan gaan staan bij een stoplicht dat viel mij mee. Op de snelweg kun je prima meekomen maar voordat je de topsnelheid van 160 km/u bereikt hebt moet je wel even geduld hebben. Mocht ik een beginnende motorrijder zijn dan zou ik absoluut geen afgevoerd ding kopen maar een motor die zowiezo onder de 34 pk regeling valt, dus een Aprilia RS125 om maar iets te noemen. Zo'n brommertje wil tenminste nog van z'n plaats!
Dan maar ander keertje kijken. Alleen die prijs he, dikke lulquote:HONDA CBR 600 F
Bouwjaar: 1995
Teller: 28709 Km
Kleur: ROOD/PAARS/WIT
Categorie: Sport
Prijs ¤: 3,950.00
Garantie Ja
Maar van sommige fietsen ga ik er bij voorbaat vanuit dat je er toch een x bedrag vanaf kan lullen. Bij een winkel moet je volgens mij nog rijklaarkosten betalen enzo, dat zal denk ik niks worden. Magoed. Er staat een zxr ergens te koop voor 3500. Bouwjaar: 2000 (?) en km stand 17kquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is niet duur hoor volgens mijIk zie zat 93-ers staan met >50.000km voor 3500 euro....
Dynojetkit, aanpassingen in de carburateur (gasnaalden enzo) voor een optimale verbranding en dus betere prestatiesMoet ie wel afgesteld worden daarna op een vermogensbank anders loopt ie vaak kutter dan dat ie was....
Meestal gebeurt het icm een ander luchtfilter van bijv. K&N
Is dus alleen voor carb-fietsen
Een fabrikant moet rekening houden met milieueisen, dus stelt een motor conform die norm af.quote:
Eeej mijn bike mag ook onder de prijs weg hoor .. en hij is van 2001 met 15k.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:29 schreef Youssef het volgende:
Moet wel verdacht zijn, maar tot nu toe ga ik ervanuit dat diegene echt moet verhuizen en daarom zijn bike zo goedkoop weg doet
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |