quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Proefritmeeting?? Count me inlaatste was idd
![]()
Altijd mooi veel koppel en weinig pk´s, maar ja dan rij je op een BMW met 100 nm en dan wordt je op top weggespeerd door een ZX6R, en de restquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeikerd.Ik zie nergens dat de anderen het er mee eens zijn hoor.
(en dat maakt mij ook niet uit, vertaal alleen maar wat ik begrepen had van hun proefritje)
En ik vond het gewoon een mooi verhaal van PatM.![]()
![]()
Hoe vaak rijd je met anderen .. beter kan je zelf een mooie beleving op de motor hebben dan dat je echt 5% sneller bent dan de rest.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:53 schreef Makster het volgende:
Altijd mooi veel koppel en weinig pk´s, maar ja dan rij je op een BMW met 100 nm en dan wordt je op top weggespeerd door een ZX6R, en de rest![]()
![]()
Zie boven, zijn wel mooie fietsen inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:53 schreef Makster het volgende:
Geef mij dan maar VEEL koppel en VEEL pk, gewoon een DUC 996 ofzo, altijd lachen. Of liever nog een Duc 748(meer dan genoeg vermogen)
Das toch wel mijn ultieme kwijlbak machine hoor, ooit jongens....ooit.....
Dat klopt idd wel ja, ik heb die sportmotor 2004 dvd, rondje Assen op de Mille was iets van 1.28.500, de R1 1.29 rond geloof ik, ook de Gixxer 750 lag rond de 1.28.500quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe vaak rijd je met anderen .. beter kan je zelf een mooie beleving op de motor hebben dan dat je echt 5% sneller bent dan de rest.
En trouwens.....
Volgens de mede R1100S rijders die op het circuit gereden hebben is zelfs een Gixxer 1000 niet oppermachtig.
Dat had volledig te maken met het koppel.
Maar goed mij kan het niet boeien, je krijgt mij er dus niet mee op de kast.
[..]
Zie boven, zijn wel mooie fietsen inderdaad.![]()
![]()
MV F4 in 1.000 cc?![]()
Sm'etje voor erbij natuurlijk.![]()
(en de 2.300 cc shoppertje om samen/of zonder met je vriendin over de boulevard te lurken?)
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:18 schreef Makster het volgende:
Wat een weer trouwens![]()
![]()
Het is echt MASTERLIJK weer voro de tijd van het jaar, EN nog beter ´s ochtens was het al weer bijna licht toen ik op mijn werk kwam. Zo relaxed, de lente komt er weer aan !! JIIIEEHHHAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:27 schreef Romius het volgende:
Dat klopt idd wel ja, ik heb die sportmotor 2004 dvd, rondje Assen op de Mille was iets van 1.28.500, de R1 1.29 rond geloof ik, ook de Gixxer 750 lag rond de 1.28.500![]()
Begrijp me niet verkeerd, jouw bemer is zeker wel poser waardigquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had een stukje gelezen over een Gixxer 1000 in achtervolging op de Beemer.
Hij kon er niet langs komen het hele circuit over .. en de bestuurder van de Gixxer verklaarde achteraf ook zijn verbazing tegen de R1100S rijder over de zwarte strepen die hij neer zag leggen op het asfalt voor hem bij het uitgaan van de bocht w.s door het koppel van de voorrijder.![]()
![]()
Dat niveau heb ik nog lang niet.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:43 schreef Makster het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, jouw bemer is zeker wel poser waardig
Met beter weer moet ik er ZEKER een keer op rijden, gewoon 4 rondjes Gorinchem ofzo
En hoe waren de CBR's? Raad je me nu aan om zo een ding gewoon te gaan kopen of zeg je, dit is nog beter voor je?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Proefrit meeting .. hebben wij ook gedaan toen Raus voor de CBR600 ging kijken.
![]()
OPM, Mercy, Raus en ik .. kregen 2 modellen mee van Arie Molenaar en die hebben we even lekker afgewisseld onderling.
Tevens hebben we op elkaars motoren gereden, die dag heb ik ervaring opgedaan met 2 verschillende CBR600F's, de ZXR-400 van OPM ..en OPM en Mercy op mijn Beemer en de rest.
Beterquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed.... een verslagje
Hij geeft trouwens nog 2200 euro voor de mijne, dus mocht ik hem echt niet kunnen verkopen kan ik hem altijd nog inruilen.... dan maar wat meer er bij
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:54 schreef Youssef het volgende:
En hoe waren de CBR's? Raad je me nu aan om zo een ding gewoon te gaan kopen of zeg je, dit is nog beter voor je?Dan hoef ik namelijk helemaal niet verder te zoeken, maar nu ben ik nog bang dat er een motor is die ik nog niet gezien heb en ik zodoende later spijt krijg
Ben er nu ook wel over uit dat die mensen niet echt objectief zijnquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier gaat BasE! ook nog ff door......
http://www.banditclub.nl/viewtopic.php?t=194
Ze zoeken gewoon iets om mijn Bandit compleet de grond in te borenMaar goed, laten we daar nu over ophouden, Hicham beslist natuurlijk zelf wat ie gaat doen
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Bandits zijn anders ook heeeeeeele leuke speelfietsjes
Iddquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
Het zijn echt leuke speelfietjes met een volwassen uiterlijk.
Je kan er mee toeren, en redelijk sportief mee rijden. Best een universeel ding.![]()
Dat zijn net van die Playmobile dingetjesquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In ieder geval een veeeeeel volwassenere uiterlijk dan een GS-500.
![]()
Kee, maar hij kwam met voorbeelden aan van motoren in de prijsklasse 2.500-3.000 euro.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idd![]()
ik vond de ZX6R wel sportiever
![]()
vanuit een niet objectief oordeel beviel de ZX6R dus beter![]()
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik er alleen een hoop dom gelul in terugvind... geen kritiek op de motor. Datgene wat ze over de Bandiet van Riet schrijven is bullshit. Ten eerste, er is geen motor ter wereld die 100% nauwkeurig 25 kw is... bovendien, hij is het op kenteken, en de constructie waardoor 'ie 25 kw is zit er gewoon in. Verder mag je gewoon alles aanpassen zolang het E-keur vervangingsonderdelen zijn, maar zelfs over niet E-keur vervangsingsonderdelen (zoals voornamelijk open demperd) wordt hier in NL niet moeilijk gedaan, zolang de buren niet klagenquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben er nu ook wel over uit dat die mensen niet echt objectief zijnZie ook mijn meest recente reactie in het MF topic
De Admin heeft trouwens ook al in dat verkooptopic gereageerd van jouw, op dat andere forum. Dus ik zal er ook niet echt meer waarde aan hechten
Kwilde eerst een 400 halen, maar dat betekent toch (25kW of niet) dat je sowieso bij eenzelfde snelheid toch vaak meer toeren moet maken? Ik heb liever dan 600, en dan dat je letterlijk kan ->quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Is een ZXR400 dan niks voor YoussefKunnen ook 25kw en zitten ook in die prijsklasse....... lijken alleen net een brommertje onder de 6000rpm
Persoonlijk vond ik dat een erg grote afknapper aan de ZXR400..... dat is echt niks voor mij ben ik nu achter, geef mij maar lekker bottom power zoals de Bandit
Als ik rustig rijd kom ik niet boven de 5000rpm en heb ik vermogen zat om zelfs in te halen
Die Bandit van vanmiddag trok tussen 4000 en 6000rpm het hardst, daarna was het overMaakt wel toeren, maar voelde gewoon alsof ie toeren maakte voor niks....gebeurt gewoon niks
Lekker jagen en janken met die ZXR-400quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Is een ZXR400 dan niks voor YoussefKunnen ook 25kw en zitten ook in die prijsklasse....... lijken alleen net een brommertje onder de 6000rpm
Persoonlijk vond ik dat een erg grote afknapper aan de ZXR400..... dat is echt niks voor mij ben ik nu achter, geef mij maar lekker bottom power zoals de Bandit
Als ik rustig rijd kom ik niet boven de 5000rpm en heb ik vermogen zat om zelfs in te halen
Die Bandit van vanmiddag trok tussen 4000 en 6000rpm het hardst, daarna was het overMaakt wel toeren, maar voelde gewoon alsof ie toeren maakte voor niks....gebeurt gewoon niks
Met een beetje slip wil die 400 best gaan hoor, zeg maar dag met die brommertjesquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:38 schreef Youssef het volgende:
En verder wil ik een beetje een dik motortje, met een dik geluid. Als het maar zo ver mogelijk afstaat van die semi-brommer motoren, en uiteraard weer een beetje stuurbaar. Aniwegs, vanavond even langs motorwinkels gaan. In het echt zal het allemaal wat duidelijk worden ipv al die goedbedoelde mooie zomerfoto's van motoren die je wil kopen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |