abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:51:07 #176
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24428712
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Proefritmeeting?? Count me in laatste was idd

Was eind augustus als ik het mij goed herinner.
Het lijkt veeeeel langer geleden.
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:53:40 #177
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24428752
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zeikerd. Ik zie nergens dat de anderen het er mee eens zijn hoor.
(en dat maakt mij ook niet uit, vertaal alleen maar wat ik begrepen had van hun proefritje)

En ik vond het gewoon een mooi verhaal van PatM.
Altijd mooi veel koppel en weinig pk´s, maar ja dan rij je op een BMW met 100 nm en dan wordt je op top weggespeerd door een ZX6R, en de rest

Geef mij dan maar VEEL koppel en VEEL pk, gewoon een DUC 996 ofzo, altijd lachen. Of liever nog een Duc 748 (meer dan genoeg vermogen)

Das toch wel mijn ultieme kwijlbak machine hoor, ooit jongens....ooit.....
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:18:24 #178
17596 Makster
pi_24429087
Wat een weer trouwens

Het is echt MASTERLIJK weer voro de tijd van het jaar, EN nog beter ´s ochtens was het al weer bijna licht toen ik op mijn werk kwam. Zo relaxed, de lente komt er weer aan !! JIIIEEHHHAAAAAAAAAA
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:19:44 #179
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24429112
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:53 schreef Makster het volgende:
Altijd mooi veel koppel en weinig pk´s, maar ja dan rij je op een BMW met 100 nm en dan wordt je op top weggespeerd door een ZX6R, en de rest
Hoe vaak rijd je met anderen .. beter kan je zelf een mooie beleving op de motor hebben dan dat je echt 5% sneller bent dan de rest.

En trouwens.....
Volgens de mede R1100S rijders die op het circuit gereden hebben is zelfs een Gixxer 1000 niet oppermachtig.
Dat had volledig te maken met het koppel.
Maar goed mij kan het niet boeien, je krijgt mij er dus niet mee op de kast.
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:53 schreef Makster het volgende:
Geef mij dan maar VEEL koppel en VEEL pk, gewoon een DUC 996 ofzo, altijd lachen. Of liever nog een Duc 748 (meer dan genoeg vermogen)

Das toch wel mijn ultieme kwijlbak machine hoor, ooit jongens....ooit.....
Zie boven, zijn wel mooie fietsen inderdaad.

MV F4 in 1.000 cc?

Sm'etje voor erbij natuurlijk.
(en de 2.300 cc shoppertje om samen/of zonder met je vriendin over de boulevard te lurken?)
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:27:50 #180
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24429266
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hoe vaak rijd je met anderen .. beter kan je zelf een mooie beleving op de motor hebben dan dat je echt 5% sneller bent dan de rest.

En trouwens.....
Volgens de mede R1100S rijders die op het circuit gereden hebben is zelfs een Gixxer 1000 niet oppermachtig.
Dat had volledig te maken met het koppel.
Maar goed mij kan het niet boeien, je krijgt mij er dus niet mee op de kast.
[..]

Zie boven, zijn wel mooie fietsen inderdaad.

MV F4 in 1.000 cc?

Sm'etje voor erbij natuurlijk.
(en de 2.300 cc shoppertje om samen/of zonder met je vriendin over de boulevard te lurken?)
Dat klopt idd wel ja, ik heb die sportmotor 2004 dvd, rondje Assen op de Mille was iets van 1.28.500, de R1 1.29 rond geloof ik, ook de Gixxer 750 lag rond de 1.28.500
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:28:43 #181
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24429281
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:18 schreef Makster het volgende:
Wat een weer trouwens

Het is echt MASTERLIJK weer voro de tijd van het jaar, EN nog beter ´s ochtens was het al weer bijna licht toen ik op mijn werk kwam. Zo relaxed, de lente komt er weer aan !! JIIIEEHHHAAAAAAAAAA
Viel mij vorige week ook op, dat ik om 17:00 naar huis ging en er toen nog een ondergaande zon te zien was in de verte.
Maar historisch gezien weet ik dat de tweede helft van januari en heel februari het nog aardig kan spoken.
Vorig jaar februari moest ik zelfs nog met de motorscoot door de sneeuw speedwayen om op het werk te komen hier.
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:32:22 #182
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24429342
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:27 schreef Romius het volgende:
Dat klopt idd wel ja, ik heb die sportmotor 2004 dvd, rondje Assen op de Mille was iets van 1.28.500, de R1 1.29 rond geloof ik, ook de Gixxer 750 lag rond de 1.28.500
Ik had een stukje gelezen over een Gixxer 1000 in achtervolging op de Beemer.
Hij kon er niet langs komen het hele circuit over .. en de bestuurder van de Gixxer verklaarde achteraf ook zijn verbazing tegen de R1100S rijder over de zwarte strepen die hij neer zag leggen op het asfalt voor hem bij het uitgaan van de bocht w.s door het koppel van de voorrijder.
Dat niveau heb ik nog lang niet.
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:43:21 #183
17596 Makster
pi_24429550
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik had een stukje gelezen over een Gixxer 1000 in achtervolging op de Beemer.
Hij kon er niet langs komen het hele circuit over .. en de bestuurder van de Gixxer verklaarde achteraf ook zijn verbazing tegen de R1100S rijder over de zwarte strepen die hij neer zag leggen op het asfalt voor hem bij het uitgaan van de bocht w.s door het koppel van de voorrijder.
Dat niveau heb ik nog lang niet.
Begrijp me niet verkeerd, jouw bemer is zeker wel poser waardig

Met beter weer moet ik er ZEKER een keer op rijden, gewoon 4 rondjes Gorinchem ofzo
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:06:59 #184
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24430054
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:43 schreef Makster het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, jouw bemer is zeker wel poser waardig

Met beter weer moet ik er ZEKER een keer op rijden, gewoon 4 rondjes Gorinchem ofzo
Goed hoor.
pi_24431687
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:35 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Proefrit meeting .. hebben wij ook gedaan toen Raus voor de CBR600 ging kijken.
OPM, Mercy, Raus en ik .. kregen 2 modellen mee van Arie Molenaar en die hebben we even lekker afgewisseld onderling.
Tevens hebben we op elkaars motoren gereden, die dag heb ik ervaring opgedaan met 2 verschillende CBR600F's, de ZXR-400 van OPM ..en OPM en Mercy op mijn Beemer en de rest.
En hoe waren de CBR's? Raad je me nu aan om zo een ding gewoon te gaan kopen of zeg je, dit is nog beter voor je? Dan hoef ik namelijk helemaal niet verder te zoeken, maar nu ben ik nog bang dat er een motor is die ik nog niet gezien heb en ik zodoende later spijt krijg
pi_24432091
Back

[ Bericht 42% gewijzigd door Rietvaerder op 06-01-2005 14:34:21 ]
pi_24432225
Goed.... een verslagje

Ten eerste viel de trekkracht gelijk op, mijne trekt een poepie beter door een kleiner voortandwiel Blok van de nieuwe Bandit is veel netter afgesteld, loopt dus NOG smeugieër

Verder stuurt het gewoon zoals het hoort Vering lijkt een stuk stugger dan de mijne, maar ik vrees dat ik mijn Bandit1200 schokdemper + Hyperpro toch echt ga missen

En voor je het weet rijd je 130km/h zonder het te merken, best fijn zo'n kuipje

Verder helemaal niks op aan te merken... zoals je kunt zien is de enige schade dus nog die gedeukte demper, echt miniscuul klein deukje in de tank en paar krasjes op het ontstekingsdekseltje Rechtervoorkap die toen gesneuveld is is helemaal mooi opnieuw gespoten en verder geen scheuren, alleen een bevestigingspuntje is afgebroken zodat daar een schroefje ontbreekt, rammelt dus een beetje, maar wist mn pa wel wat op

Gewoon net ding.... hield hem voor me tot dinsdag vast omdat ik zei dat er zondag (waarschijnlijk) mesnen kwam kijken en dat vond ie goed.

Hij geeft trouwens nog 2200 euro voor de mijne, dus mocht ik hem echt niet kunnen verkopen kan ik hem altijd nog inruilen.... dan maar wat meer er bij

Originele demper krijg ik dus nog van de 1e eigenaar, die wel helemaal goed is, op een krasje na omdat ie een keer de grond heeft geraakt met dat ding op een klaverblad Hij was namelijk onderuit gegaan met die Laser Duotech

Verder miste ik ook het brede stuurtje wat ik nu heb.... geeft net iets meer controle gevoel.

Dus om nu te zeggen dat deze nieuwe echt veel beter rijd dan de mijne, nee.... alles is gewoon nieuwer en voelt een stuk minder rauw aan, ik denk dat ik moeite krijg met mijn eigen Bandit bijhouden straks (qua acceleratie en bochten als Hicham de Bandit eenmaal goed onder de knie heeft Dus uitlachen zal ik mn eigen Bandit niet Hicham

[ Bericht 2% gewijzigd door Rietvaerder op 06-01-2005 14:34:49 ]
pi_24432440
Ziet er netjes uit Riet
En ach, die paar kleine dingetjes maken niets uit. Kras op de deksel komen vanzelf wel, afgebroken punt is altijd wat voor te verzinnen en die uitlaat? Je krijg orgineel erbij, en anders gewoon een Viper erop zetten
pi_24432441
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed.... een verslagje

Hij geeft trouwens nog 2200 euro voor de mijne, dus mocht ik hem echt niet kunnen verkopen kan ik hem altijd nog inruilen.... dan maar wat meer er bij
Beter dus kan sowieso doorgaan klinkt verder wel goed
pi_24432543
Tja, word wel krap dan.... beste is natuurlijk particulier verkopen, moet wel wat overhouden

Nieuw dekseltje kost origineel van Soes maar 33 euro dus daar koop ik gewoon een nieuwe voor

Verder gewoon echt strak in de lak, maar goed, kan ook niet anders met een fiets uit april 2004 en met 13500km
pi_24432569
Vrees alleen dat ik jullie er niet meer uittrek tot de 60km/h, maar goed, krijg er een hoop voor terug

Ding is met Nederlands 25kw kitje begrensd namelijk, is op een andere manier dus daar zal het verschil wel inzitten, opzich heeft ie net zoveel vermogen maar een klein voortandwiel merk je dus echt wel En daar zit het verschil in.... weet ik bijna zeker

Owja, 4 zuiger Tokico's merk je wel tov 2 zuiger Nissins......

Btw....... tank is 1 liter groter en hij staat op 120-60/17 en 160-60-17 banden ipv 110 voor en 150 achter...

En hij is 2 kg lichter

Grondspeling is ook van 128mm naar 135mm gegaan!

[ Bericht 16% gewijzigd door Rietvaerder op 06-01-2005 14:49:49 ]
pi_24432656
Ruitje is ook een beetje vaag zag ik Maar goed, komt toch een zwarte op
pi_24432776
Hier gaat BasE! ook nog ff door......

http://www.banditclub.nl/viewtopic.php?t=194

Ze zoeken gewoon iets om mijn Bandit compleet de grond in te boren Maar goed, laten we daar nu over ophouden, Hicham beslist natuurlijk zelf wat ie gaat doen
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:58:07 #194
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24432778
Nice Riet.
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:54 schreef Youssef het volgende:
En hoe waren de CBR's? Raad je me nu aan om zo een ding gewoon te gaan kopen of zeg je, dit is nog beter voor je? Dan hoef ik namelijk helemaal niet verder te zoeken, maar nu ben ik nog bang dat er een motor is die ik nog niet gezien heb en ik zodoende later spijt krijg
Raus heeft er toen gelijk 1 gekocht dus de conclusie was blijkbaar goed.

We merkten wel verschil tussen beide motoren, de ene liep een stukje feller dan de andere.
Maar als je ze met een dag verschil zou rijden merk je dat ws niet.

Het zijn echt leuke speelfietjes met een volwassen uiterlijk.
Je kan er mee toeren, en redelijk sportief mee rijden. Best een universeel ding.

Ik ben een beetje druk dus short reply.
pi_24432800
Geeft niet Pepijn, ik ken je toch Straks ga jij je gewoon effe afrukken op de plee met de plaatjes van de Bandit in je gedachten

Bandits zijn anders ook heeeeeeele leuke speelfietsjes
pi_24432967
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier gaat BasE! ook nog ff door......

http://www.banditclub.nl/viewtopic.php?t=194

Ze zoeken gewoon iets om mijn Bandit compleet de grond in te boren Maar goed, laten we daar nu over ophouden, Hicham beslist natuurlijk zelf wat ie gaat doen
Ben er nu ook wel over uit dat die mensen niet echt objectief zijn Zie ook mijn meest recente reactie in het MF topic De Admin heeft trouwens ook al in dat verkooptopic gereageerd van jouw, op dat andere forum. Dus ik zal er ook niet echt meer waarde aan hechten
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:09:49 #197
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24432975
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Bandits zijn anders ook heeeeeeele leuke speelfietsjes
In ieder geval een veeeeeel volwassenere uiterlijk dan een GS-500.
pi_24432983
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
Het zijn echt leuke speelfietjes met een volwassen uiterlijk.
Je kan er mee toeren, en redelijk sportief mee rijden. Best een universeel ding.
Idd ik vond de ZX6R wel sportiever vanuit een niet objectief oordeel beviel de ZX6R dus beter
pi_24432987
Hoeveel rij jij trouwens ongeveer op een tank? Wat is het verbruik? (we hebben het nu over euhm .. die rode he )
pi_24433041
Ff denken. Sportief rijdend 1:14 (Maasvlakte enzo). Snelweg rond de 1:18 en HEEL gek genoeg in de Eifel in de bergen 1:22 Met mn pa voorop, dat zegt genoeg

Heb hem pas 1x zo ver uitgereden dat ik op reserve moest en dat was op de Maasvlakte waar ik dus niet rustig toerde En dat was bij 250km op de dagteller...... dus ik denk dat 320km wel te halen is als je rustig rijdt
pi_24433055
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

In ieder geval een veeeeeel volwassenere uiterlijk dan een GS-500.
Dat zijn net van die Playmobile dingetjes
pi_24433081
Zit te denken om die Hyperpro er toch maar onderuit te halen en originele terug te zetten Misschien past ie toch wel op nieuwere modellen....

Of Hichamj moet zeggen van, nee ik wil echt die Bandit1200 schokbreker !! Dan laat ik hem wel zitten....
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:18:58 #203
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24433137
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idd ik vond de ZX6R wel sportiever
vanuit een niet objectief oordeel beviel de ZX6R dus beter
Kee, maar hij kwam met voorbeelden aan van motoren in de prijsklasse 2.500-3.000 euro.
Dat in acht genomen heeft hij ws. de beste koop met de CBR600F.
pi_24433192
Is een ZXR400 dan niks voor Youssef Kunnen ook 25kw en zitten ook in die prijsklasse....... lijken alleen net een brommertje onder de 6000rpm Persoonlijk vond ik dat een erg grote afknapper aan de ZXR400..... dat is echt niks voor mij ben ik nu achter, geef mij maar lekker bottom power zoals de Bandit Als ik rustig rijd kom ik niet boven de 5000rpm en heb ik vermogen zat om zelfs in te halen

Die Bandit van vanmiddag trok tussen 4000 en 6000rpm het hardst, daarna was het over Maakt wel toeren, maar voelde gewoon alsof ie toeren maakte voor niks....gebeurt gewoon niks
pi_24433201
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:09 schreef hicham het volgende:

[..]

Ben er nu ook wel over uit dat die mensen niet echt objectief zijn Zie ook mijn meest recente reactie in het MF topic De Admin heeft trouwens ook al in dat verkooptopic gereageerd van jouw, op dat andere forum. Dus ik zal er ook niet echt meer waarde aan hechten
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik er alleen een hoop dom gelul in terugvind... geen kritiek op de motor. Datgene wat ze over de Bandiet van Riet schrijven is bullshit. Ten eerste, er is geen motor ter wereld die 100% nauwkeurig 25 kw is... bovendien, hij is het op kenteken, en de constructie waardoor 'ie 25 kw is zit er gewoon in. Verder mag je gewoon alles aanpassen zolang het E-keur vervangingsonderdelen zijn, maar zelfs over niet E-keur vervangsingsonderdelen (zoals voornamelijk open demperd) wordt hier in NL niet moeilijk gedaan, zolang de buren niet klagen

Ten tweede, hij is er een keer mee onderuit geschoven... so what.... de meeste motoren hebben wel eens de grond gekust.... zolang het frame recht is en blijft is er nooit wat aan de hand (siimpele proef: haal op een redelijke snelheid, zeg 50 tot 80 km p/h, je handen even van het stuur. Wanneer de motor extreem van zijn koers afwijkt (dus gelijk links of rechtsom wil) dan is er iets met het frame. Kleine afwijkingen moet je niet teveel van aantrekken. Kan met de uitlijning van de kettingspanners te maken hebben, het aflopen van een wegdek, en zelfs de slagrichting van je cillinders kunnen een negatieve invloed hebben op het rechtdoor gedrag van een motor. Zo gaat mijn BMW K1100LT met gekantelde en dwarsgeplaatste 4 cillinderblok ook ietswat naar rechts toe als ik mijn handen los laat.

Maar goed, buitendat denk ik dat de fiets van Riet gewoon een goeie fiets is. 't Is degelijke en beproefde techniek wat erin zit Moet zonder teveel ellende zeker nog minimaal 100.000 km halen, en met de juiste zorg en groot onderhoudt rond de 100.000 km, kan er zomaar nog eens 100.000 km bij aan het blok zal het iig niet liggen
pi_24433325
Wat is er met jou gebeurd PatrickM Heb je het licht gezien? Wat mij betreft zand erover....

Wat je zegt klopt helemaal..... het blok bestaat al sinds 1988 (GSX-R1100, the mothership ) en is gewoon een kogelvrij blok.... worden nog steeds NIEUW gemaakt die blokken en dus zeer succesvol.

Ik denk dat je er gewoon een hele goede en betrouwbare opstapfiets aan heb voor een goede prijs.... hij is het zeker waard, en dat zeg ik niet omdat ik hem nou zo graag kwijt wil. Liegen over mn motor kan ik maar moeilijk... krijg er later toch weer schuldgevoel over als er daadwerkelijk iets aan mankeert of dat er iets boven water komt wat ik heb verzwijgd. Als er iets mee is mag je ook altijd een beroep op me doen, kom je gewoon een keer naar mn pa's werk (hele grote garage) en kunnen we kijken wat we eraan kunnen doen

Note: ALS je hem koopt natuurlijk he

Als jij zegt van, ik ben zelf niet handig met sleutelen, dan wil ik ook wel de kleine beurtjes voor je doen.... vind ik nog leuk om te doen ook plus ik zie mn ex ook nog eens Dus bijv olie verversen, oliefilter, luchtfilter, bougies, t kan allemaal Onderdelen bestel je gewoon net als ik via Motorgoedkoop.nl, komt het helemaal goed

LATEN doen is gewoon not-done, oplichters tegenwoordig.... gewoon 55 euro arbeidsloon per uur. Ik ben voor een klein beurtje met olie en oliefilter 35 euro kwijt.. moet je eens laten doen, niet normaal meer. En iedereen kan het..... dead-easy

Zoek maar eens iemand die dit voor je wilt doen

Wel nadeel als ik straks die 2004 Bandit koop waar nog 1,5 jaar garantie opzit, dan MOET ik het wel laten doen door een Suzuki dealer omdat anders de garantie vervalt

Nogmaals, IK heb er nu 40.000km probleemloos mee gereden, en ik verwacht dat jij er ook nog eens meer dan 40.000km ook probleemloos mee zal rijden, maar dat kan ik natuurlijk nooit 100% garanderen, dat kan niemand....

[ Bericht 16% gewijzigd door Rietvaerder op 06-01-2005 15:39:34 ]
pi_24433465
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Is een ZXR400 dan niks voor Youssef Kunnen ook 25kw en zitten ook in die prijsklasse....... lijken alleen net een brommertje onder de 6000rpm Persoonlijk vond ik dat een erg grote afknapper aan de ZXR400..... dat is echt niks voor mij ben ik nu achter, geef mij maar lekker bottom power zoals de Bandit Als ik rustig rijd kom ik niet boven de 5000rpm en heb ik vermogen zat om zelfs in te halen

Die Bandit van vanmiddag trok tussen 4000 en 6000rpm het hardst, daarna was het over Maakt wel toeren, maar voelde gewoon alsof ie toeren maakte voor niks....gebeurt gewoon niks
Kwilde eerst een 400 halen, maar dat betekent toch (25kW of niet) dat je sowieso bij eenzelfde snelheid toch vaak meer toeren moet maken? Ik heb liever dan 600, en dan dat je letterlijk kan -> Maar ik weet niet of dat ook geldt voor 25kW'ers. 25kW heeft toch alleen invloed op je hoge toerengebied?

En verder wil ik een beetje een dik motortje, met een dik geluid. Als het maar zo ver mogelijk afstaat van die semi-brommer motoren , en uiteraard weer een beetje stuurbaar. Aniwegs, vanavond even langs motorwinkels gaan. In het echt zal het allemaal wat duidelijk worden ipv al die goedbedoelde mooie zomerfoto's van motoren die je wil kopen

In het echt is het wat makkelijker kiezen en vragen, kopen die ik ws toch niet bij de winkel, maar tis wel lekker kijken
pi_24433521
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:21 schreef Rietvaerder het volgende:

Lekker jagen en janken met die ZXR-400 ik zou niets anders willen volgende wordt daarom ook bijna zeker een ZX6R (welk model/kleur etc is wel bekend inmiddels )
pi_24433586
Moeilijk uit te leggen wat 25kw precies doet.... hoge toeren draaien heeft sowieso geen zin Ik haal de begrenzer niet eens in zn 2e versnelling en de rest.... 1 lukt nog wel

Met een 400 kan je niet echt toeren, die moet je echt op toeren houden wil je een beetje meekomen met de rest Toen ik op die van Mark stapte en stapvoets een bocht wou maken viel ik bijna om omdat ik gewend ben met de mijne gas te geven om mn motor te stabiliseren zodat ie niet omvalt zeg maar, maar goed, viel dus bijna (opgevangen met voetje ) omdat dat ding onderin gewoon ZO weinig vermogen heeft.....

Moet je van houden....

Als je ook rustig wilt rijden is 600cc toch wel het minimum.... ook beetje comfortabele zithouding is nooit weg. Ja, of je moet echt een die-hard racer zijn, maar ja, wat heb je daar nu aan in NL....

Ik dacht het in t begin ook, als ik vol vermogen wou ik toen nog een GSX-R600, een supersport iig. Nu is mijn blik daarop echt veranderd want in NL heb je daar gewoon niks aan...

Dus nu geef ik de voorkeur toch maar aan fietsen zoals Bandits, gewoon sport/tours, is ook PRIMA mee te gummen maar ook heerlijk rustig mee te rijden

Dik geluid als in zwaar geluid? 400'cc klinken onderin ook wel zwaar maar bovenin gaan echt zooo hard janken, vraag maar aan OPM Kanonne, wat een mooi geluid maakt die als die je effe passeert met >14000rpm Hoorde hem 3km verderop nog terwijl ik zelf al 160 reed OP een naked (dus veel windgeruis)
pi_24433591
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:38 schreef Youssef het volgende:
En verder wil ik een beetje een dik motortje, met een dik geluid. Als het maar zo ver mogelijk afstaat van die semi-brommer motoren , en uiteraard weer een beetje stuurbaar. Aniwegs, vanavond even langs motorwinkels gaan. In het echt zal het allemaal wat duidelijk worden ipv al die goedbedoelde mooie zomerfoto's van motoren die je wil kopen
Met een beetje slip wil die 400 best gaan hoor, zeg maar dag met die brommertjes en dik?? Iedereen, ook motorrijders, vraagt altijd: een 750 of niet? En geluid er moet ergens nog wel een filmpje zijn van mijn ZXR-400 die hoog in de toeren voorbij komt geluid genoeg dacht ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')