Gadgets zijn de bom!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Even copy/paste uit de doublure:
Het was gezellig gisteren! En vanmiddag ook nog even.
Vanavond nog even naar de B&W leek een eerste instantie nog wel een aardig idee, maar naarmate de avond naderde begon de brakheid toch echt toe te slaan.
Dus maar terug naar Rodjeknor, ondertussen even een aflevering van de Sopranos in de trein gekeken. Gadgets zijn cool.
En middag, reeds.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:12 schreef Paxlie het volgende:
Ik sla de lunch maar weer eens over. We eten vanavond hachee
Waar zijn alle meeters
quote:
Ehm... ik heb nog een half uurtje wakker gelegen, toen een uurtje geslapen of zo. Mijn slaap werd ruw verstoord.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... ik heb nog een half uurtje wakker gelegen, toen een uurtje geslapen of zo. Mijn slaap werd ruw verstoord.En toen nog een paar uurtjes... Het was een beetje vreemde nacht!
Maar met jou kletsen om een uurtje of 4 is altijd
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... ik heb nog een half uurtje wakker gelegen, toen een uurtje geslapen of zo. Mijn slaap werd ruw verstoord.En toen nog een paar uurtjes... Het was een beetje vreemde nacht!
Maar met jou kletsen om een uurtje of 4 is altijd
Trouble ?quote:Op maandag 3 januari 2005 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo. 2005 begint volkomen kut, professioneel gezien dan.
Verder gaat het wel ok......
Mijn hartjequote:Op maandag 3 januari 2005 09:30 schreef Ripley het volgende:
Goedemorgen! Een heel fijn 2005 gewenst allemaal
Mijn hartjequote:Op maandag 3 januari 2005 09:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Mijn hartje
Een heel okay 2005 gewenst !
Goedemorgen! En natuurlijk ook de beste wensenquote:Op maandag 3 januari 2005 09:30 schreef Ripley het volgende:
Goedemorgen! Een heel fijn 2005 gewenst allemaal
Neuh, maar schofterig druk opeens.... gelukkig heb ik niets meer met de 1ste lijns te maken hier. Dus ik blijf redelijk buiten schot.quote:
Ik ben hier ook aardig bezig met puinruimen.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar schofterig druk opeens.... gelukkig heb ik niets meer met de 1ste lijns te maken hier. Dus ik blijf redelijk buiten schot.
Ik dacht het wel ja. En dan een beetje op tijd in de B&W zijn ivm het 'claimen' van ruimte...quote:Op maandag 3 januari 2005 10:26 schreef PPL het volgende:
Even over de 15e.
Was het nou nog de bedoeling van te voren wat te gaan eten ?
Er staat mij wel iets van bij, maar de details ben ik kwijt.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja. En dan een beetje op tijd in de B&W zijn ivm het 'claimen' van ruimte...
Was er niet een of andere italiaan geopperd?
quote:Btw... geile knietjes hoor!
Toscane in de Haarlemmerstraat, toch?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:30 schreef PPL het volgende:
[..]
Er staat mij wel iets van bij, maar de details ben ik kwijt.
Wel mooie vrouwen in de bediening, dus dat trekt de heren misschien weer over de streepquote:Op maandag 3 januari 2005 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Toscane was het idee idd. Wel een eind uit de buurt, en niet de snelste tent van Amsterdam. beetje op tijd gaan, en dus weer op tijd weg.
Ik heb alleen maar oog voor jouquote:Op maandag 3 januari 2005 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel mooie vrouwen in de bediening, dus dat trekt de heren misschien weer over de streep
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:30 schreef PPL het volgende:
Jij was de eerste dit jaar die mij een oneerbaar voorstel deed !
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:30 schreef PPL het volgende:
Jij was de eerste dit jaar die mij een oneerbaar voorstel deed !
quote:
Ik heb liever goed voer, van een serveerster gaat m'n honger niet overquote:Op maandag 3 januari 2005 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel mooie vrouwen in de bediening, dus dat trekt de heren misschien weer over de streep
Nou eigenlijk waren het er drie.quote:
Jij dacht zaterdag nog ff bij Cinna aan te bellen hoorde ik ?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb liever goed voer, van een serveerster gaat m'n honger niet over. Maar aangezien Cinna de calzone daar al aanprees, vind ik het een goed plan om daar te gaan eten
.
Nou ja, van BE kan ik veel hebben hoorquote:Op maandag 3 januari 2005 10:43 schreef PPL het volgende:
@Rip
Doe ff niet zo jaloers!
BE stuurde mij het oneerbare voortsel, ik heb brafjes niet geantwoord.
Al heb ik wel op mijn geilst terug geglimlacht
Trio ?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, van BE kan ik veel hebben hoor
M'n knieen knikken weer als ik er aan terugdenk.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:43 schreef PPL het volgende:
Al heb ik wel op mijn geilst terug geglimlacht
Ja, de bus kwam er toch langsquote:Op maandag 3 januari 2005 10:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Jij dacht zaterdag nog ff bij Cinna aan te bellen hoorde ik ?
Staat ergens in het vorige topic geloof ik.quote:Vanochtend ook nog ff over eten met haar gehad.
Al repte zij met geen woord over Toscane.
Jij hebt gewoon behoefte aan een bazooka om dat hele gebouw eens goed stuk te maken op dit moment.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:46 schreef Tessje het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik ga over een paar minuten al mijn 'collega's' een prettig 2005 wensen, waarna ik 2 uur lang mutaties op mag maken, 2 uur arrestatietraining en zelfverdediging en daarna nog vast en zeker wat.. Maar het mooie is dat ik wel tot 9 uur uit heb kunnen slapen aangezien ik pas om 11 uur begon. Op dit moment staat het 1 tegen 3 met de kans dat ze me erop gaan aanspreken dat ik hier niet om 9 uur was zoals een goed 'agent' betaamd..
wilt iemand mij even mijn walther aangeven?
Nouja, bijna weekend.. Oh wachtnee toch niet...
*Huilend wegloopt*
Een M16 zou op dit moment ook heel goed uitkomenquote:Op maandag 3 januari 2005 10:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon behoefte aan een bazooka om dat hele gebouw eens goed stuk te maken op dit moment.
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:46 schreef Tessje het volgende:
wilt iemand mij even mijn walther aangeven?
Nouja, bijna weekend.. Oh wachtnee toch niet...
*Huilend wegloopt*
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier hoor lieffie dat werkt beter tegen vervelende collegas....![]()
Yoyoyo...quote:Op maandag 3 januari 2005 10:57 schreef stinkie het volgende:
goeie morgen, gelukkug nieuwjaar, etc. Nog meer van die plichtplegingen die ik vergeten ben
heheheh BE de hoeder van de moraal...quote:Ehm... je mag dan weliswaar doorgestreept staan, maar wees nog wel een beetje voorzichtug met breezer-taal in dit topic he.
Dit is meer 'heropvoeden' met een hoog gehalte eigenbelang.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
heheheh BE de hoeder van de moraal...
moeten we nu ook ja juf enzo gaan zeggen?quote:Op maandag 3 januari 2005 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is meer 'heropvoeden' met een hoog gehalte eigenbelang.
een echte leeromgeving scheppenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:04 schreef Paxlie het volgende:
moeten we nu ook ja juf enzo gaan zeggen?
En kom je dan in van die foute pakjes ?
Ik moet dan altijd aan Theo Maassen denken: "Als je een vriend wilt die verandert, dan neem je maar iets met Barbapappa"quote:Op maandag 3 januari 2005 11:04 schreef HeatWave het volgende:.
Altijd goed, mannen proberen te veranderen........
Ik ben meer van de strenge Bibliothecaresse look!quote:Op maandag 3 januari 2005 11:04 schreef Paxlie het volgende:
moeten we nu ook ja juf enzo gaan zeggen?
En kom je dan in van die foute pakjes ?
Lekker kneedbaar...quote:Op maandag 3 januari 2005 11:06 schreef Ripley het volgende:
Ik moet dan altijd aan Theo Maassen denken: "Als je een vriend wilt die verandert, dan neem je maar iets met Barbapappa"
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben meer van de strenge Bibliothecaresse look!
hoeder???? ik zou eerder zeggen loederquote:Op maandag 3 januari 2005 11:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
heheheh BE de hoeder van de moraal...
Moet je toch eens aan de brilquote:Op maandag 3 januari 2005 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben meer van de strenge Bibliothecaresse look!
Ik las 'pil'quote:Op maandag 3 januari 2005 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Moet je toch eens aan de bril.
De wens is de vader van de gedachte, zullen we maar zeggenquote:
Ik las 'plaspil'quote:
Koffie-automaat is defectquote:Op maandag 3 januari 2005 11:41 schreef Litpho het volgende:
En ook hier iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst.
OMFG!!!!!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Koffie-automaat is defect.
We hebben een backupquote:Op maandag 3 januari 2005 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OMFG!!!!!
Wij hebben er gelukkig een stuk of 10 her en der verspreid.....
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:13 schreef Tessje het volgende:
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken..
*Hoest alle baccillen over Heetwijf heen*quote:Op maandag 3 januari 2005 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Stelletje huillies altijd.....
Ik ben geen huillie, en immuun voor die meuk, dus nooit ziek.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Hoest alle baccillen over Heetwijf heen*
Gerockt moet er worden!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Sterktequote:Op maandag 3 januari 2005 12:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Koffie-automaat is defect.
Ach man, word gezondquote:Op maandag 3 januari 2005 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen huillie, en immuun voor die meuk, dus nooit ziek.
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:33 schreef PPL het volgende:
Waarom loop je zo om je heen te rellen ?
Alsof wij er wat aan kunne doen dat je verkouden bent !
Ga lekker in bed liggen met een kop hete chocomel (met een ruime scheut rum erin)
* kruik aangeeft *
Tsjonge...quote:Op maandag 3 januari 2005 12:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iemand die het begrijpt
Dump die BE en Ripley eens
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Tsjonge...
Zo sta je járen droog... en binne drie dagen 2005 heb ik al een halve harem.
Dat belooft nog wat voor de rest van 2005!
Heetwijf kan dag met z'n handje zwaaien naar de titel "Fok-slet"
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Doe eens niet WEER zo... je bent gewoon bezet, zou nog niemand DURVEN aanraken omdat je anders klappen krijgt..
quote:Same old over MY back jokes....
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg een heel apart gevoel van binnenquote:Op maandag 3 januari 2005 12:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Voel je je nu helemaal warm van binnen?
Jij welquote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:46 schreef HeatWave het volgende:
je bent gewoon bezet
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wel.
uitzondering, regel....je kent het..
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:13 schreef Tessje het volgende:
Verkouden, snot, hoesten, hoofdpijn...
Oorlogspad.. Behalve HansDie is liev..
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken..
Heeft er iemand bier?
Nutteloze post..
Arggghhhhhhhhh
Hoezo ?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
PPL bezet? Ik mis ook altijd alles.
Geen idee, hoe ziet je vriendin er uit?quote:
Een lekker blond wijf. Met cavia'squote:Op maandag 3 januari 2005 13:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee, hoe ziet je vriendin er uit?.
Ze heeft zich toch echt voorgesteld hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee, hoe ziet je vriendin er uit?.
Geen pronte perziken?quote:
Ah! Was zij dat. Ik dacht eigenlijk dat het een vriendin was, niet 'de' vriendin, om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Ze heeft zich toch echt voorgesteld hoor.
quote:
Nou, dat is dus 'de' vriendin. En ze heeft dus ook pronte perzikenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ah! Was zij dat. Ik dacht eigenlijk dat het een vriendin was, niet 'de' vriendin, om het zo maar te zeggen.
What else is new?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat is dus 'de' vriendin. En ze heeft dus ook pronte perziken
Maar goed, je loopt wel al een aantal jaar achter dan, JMG
Blondquote:Op maandag 3 januari 2005 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
What else is new?
Maar ja, ik val eigenlijk niet zo op blond.. Dus.
Nee, ik kreeg helemaal niemand te pakken, dat was best stom. Om vier uur was het netwerk nog bezet. Maar ja, Enschede.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voelde me helemaal vereerd door je middernachtelijke telefoontje!
Is het nog gelukt de anderen te bereiken?
Wat moest je daar dan ook man!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:33 schreef t-t het volgende:
Nee, ik kreeg helemaal niemand te pakken, dat was best stom. Om vier uur was het netwerk nog bezet. Maar ja, Enschede..
Nou.. Op zich niet. Maar het is wel frappant dat mijn vriendinnen, op één na, nooit blond zijn geweest. En die ene was dan weer geen natural blonde. Persoonlijke conclusie is dan dat ik niet op blond valquote:Op maandag 3 januari 2005 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Alsof haarkleur er ook maar IETS toe doet.
Licht uit en gaan!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[insert grapje over gebrek aan haar]quote:Op maandag 3 januari 2005 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad, ik koester mijn grijsquote:
Namens alle blondines kondig ik bij deze de nationale rouw afquote:Op maandag 3 januari 2005 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou.. Op zich niet. Maar het is wel frappant dat mijn vriendinnen, op één na, nooit blond zijn geweest. En die ene was dan weer geen natural blonde. Persoonlijke conclusie is dan dat ik niet op blond val.
Ik heb niet de illusie dat er veel blondines om zullen rouwenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Namens alle blondines kondig ik bij deze de nationale rouw af
You keep doing that!quote:
* Brighteyes schikt nog even haar lokken!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Namens alle blondines kondig ik bij deze de nationale rouw af
Gefrustreerd? Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:59 schreef Paxlie het volgende:
Wat is dit voor sexueel gefrustreerd topic geworden
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef Reese het volgende:
* Reese gooit gauw een verfje over d'r blonde lokken.....
![]()
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Kan je niet ff je snor drukken ofzo ?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Iew, iew, iew...
Mijn oude baas is nu net weer binnen gestapt...afhandelen van dingen... Ik heb echt letterlijk het kippevel op mijn rug staan...
Ik wil die man gewoon zo absoluut NIET spreken...
ja dahag, kom maar gewoon bij mij in het miskende blondineshoekje staaanquote:Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef Reese het volgende:
![]()
Dus vandaag is met recht een d'Ramaandag te noemen!quote:Op maandag 3 januari 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn oude baas is nu net weer binnen gestapt...
Dat hoekje waar ik ook verdacht veel sta ?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja dahag, kom maar gewoon bij mij in het miskende blondineshoekje staaan
Ik wijzig mijn plannen! Ik ga lekker met Ripley in een hoekje staanquote:Op maandag 3 januari 2005 14:43 schreef Ripley het volgende:
ja dahag, kom maar gewoon bij mij in het miskende blondineshoekje staaan
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:45 schreef Reese het volgende:
[..]
Dus vandaag is met recht een d'Ramaandag te noemen!
![]()
Gewoon wulps doen en hem gek makenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Iew, iew, iew...
Mijn oude baas is nu net weer binnen gestapt...afhandelen van dingen... Ik heb echt letterlijk het kippevel op mijn rug staan...
Ik wil die man gewoon zo absoluut NIET spreken...
De hele B&W is niet meer dan een hoekje.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat hoekje waar ik ook verdacht veel sta ?
Dát hoekje ?
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef Reese het volgende:
![]()
En een teiltje bij de hand houden zo te horenquote:
Mén, wat is dat een kut-band. En dan bedoel ik dat absoluut in negatieve zinquote:Op maandag 3 januari 2005 14:26 schreef nixxx het volgende:RockBitch meet
![]()
eeehmm.. kijk daar BIER!!!!
![]()
Zolang hij maar niet naar binnen komt lopen om je uitgebreid een goed nieuw jaar te zoenen.quote:
Daar stond ik vorige keer dan ook heel knus met Rip.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:53 schreef Reese het volgende:
[..]
De hele B&W is niet meer dan een hoekje.Een heel knus hoekje weliswaar....
Mijn libido... wat doe je...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:51 schreef Paxlie het volgende:
Gewoon wulps doen en hem gek maken
Je weet ze ook zo lekker 'in the mood' te krijgen...quote:Op maandag 3 januari 2005 15:06 schreef Paxlie het volgende:
OI!
Zo blijven er geen vrouwen voor mij over
Ben je eigenlijk nu al tante ?quote:Op maandag 3 januari 2005 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mooiquote:Op maandag 3 januari 2005 15:00 schreef PPL het volgende:
Jij mag er ook wel bij hoor.
Moet ik je toevoegen in mijn sig alvast ?
edit: Gedaan
[Gaston-modus] Nnnnnnnnnnnnnnnieuwe rrrrrrrrrronden, nnnnnnnnnnieuwe kansen!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:17 schreef PPL het volgende:
Ben je eigenlijk nu al tante ?
Maak jij deze?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:51 schreef heiden6 het volgende:
Maak jij deze?
[afbeelding]
Ik houd ook nietvan blond, trouwens.
Ik heb mij daar inmidels 'gemeld'quote:Op maandag 3 januari 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee...![]()
Zie idd het topic dat Reesepostte...
*online bestelt*.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me heerlijk!
Verder adviseer ik iedereen vooral dit t-shirt te dragen, dan maakt wat mij betreft de kleur van je haar niet meer uit![]()
[afbeelding]
![]()
Pepperspray... de 'ultieme sambal'quote:Op maandag 3 januari 2005 16:18 schreef Tessje het volgende:
Fucking fok is fucking traag..
HoiNet 2 uur lang rondjes lopen rennen in een dojo..
En geslagen, getrapt, geboeit, PEPPERSPRAY!!!! gespoten
Hier doe ik het allemaal voor
Je weet me te vinden voor een leuke behandeling aan de ogenquote:Op maandag 3 januari 2005 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pepperspray... de 'ultieme sambal'
Nog wel iets aan de hete kant voor mij
Neem daar maar een busje van mee voor het geval ik me niet in kan houdenquote:Op maandag 3 januari 2005 16:18 schreef Tessje het volgende:
Fucking fok is fucking traag..
HoiNet 2 uur lang rondjes lopen rennen in een dojo..
En geslagen, getrapt, geboeit, PEPPERSPRAY!!!! gespoten
Hier doe ik het allemaal voor
Neem ff een busje mee de 15e.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je weet me te vinden voor een leuke behandeling aan de ogen
Dat is inderdaad een goed ideequote:Op maandag 3 januari 2005 16:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Neem ff een busje mee de 15e.
Handig als het wat te vol zit bij Black & White.
Ben ik wel voor.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:02 schreef Aventura het volgende:
Gaan we nu nog met wat mensen naar Toscane?
Stone Temple Pilots - Sex Type Thing
quote:
Ha, iemand met smaakquote:Op maandag 3 januari 2005 17:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben ik wel voor.
Doe mij de live versie trouwens van dat liedje [14.gif]
Nu? Dat wordt lastig denk ikquote:Op maandag 3 januari 2005 17:02 schreef Aventura het volgende:
Gaan we nu nog met wat mensen naar Toscane?
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nu? Dat wordt lastig denk ik.
Maar de 15e ben ik er wel.
Eigenlijk heb ik trek in pizzaquote:Op maandag 3 januari 2005 17:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Teveel bijdehandjes gegeten vandaag?
quote:
Snap ik lieve meid!quote:Op maandag 3 januari 2005 19:43 schreef nikky het volgende:Haai sweetie
Ik weet nog niet of ik kom... financieel enzo
-edit-quote:Op maandag 3 januari 2005 19:43 schreef nikky het volgende:
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op maandag 3 januari 2005 19:43 schreef nikky het volgende:
[..]Haai sweetie
Ik kijk nog wel eventjesquote:
quote:
quote:I've fucked this,
I've fucked that.
I've even fucked a school girl's twat.
So what.
So what.
So what, so what you boring little fuck.
Komt-ie nu mee...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:00 schreef PPL het volgende:
Kut baan
Kut dag
Kut allergie
Kut klanten
Kut werk
Kut koortslip
Kut zooi
* afreageert *
Aan het vieren dat je een nieuwe baas hebt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat champagne om een uur of 11 best ok is?
Meer dat de vorige weg is.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aan het vieren dat je een nieuwe baas hebt?
Ontopic: Ik kom niet.
Had ik het weekend nog niet hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Komt-ie nu mee...
*ongebluste kalk zoekt
Geintje...op je wang
![]()
Had ik trouwens al gezegd dat champagne om een uur of 11 best ok is?
Waar denk je dat ie vandaan komt ?quote:
Ja dat dus.quote:
Het zij zo.quote:Ontopic: Jammer.
Sigarettes are bad mmmmkay???quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:09 schreef stinkie het volgende:
Man, gaat eindelijk eens lekker op kantoor hier, zo erg dat ik me zelfs op m'n werk kan concentreren en nog geen peuk heb aangeraakt (wat ik denk ik nu toch maar ff ga doen nu)
mên ik ben goed
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop niet van dezelfde persoon die mij de laatste 3 keer koortslippen heeft gegeven
Aangezien hier nu ook de koffieautomaat stuk is, helaas welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Lagwagon - Coffee and cigarettes
22 Pistepirkko - Coffee Girl
Copeland - Coffee
Kate Bush - Coffee homeground
Blur - Coffee & TV
Frank Sinatra - Coffee song
Do you smell a theme?
Het kreng hier is nog steeds niet gerepareerdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aangezien hier nu ook de koffieautomaat stuk is, helaas wel.
Jij bent dan ook een passieve lulquote:
Als je hierheen komt kan je wel mee-etenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:09 schreef Tessje het volgende:
Haai lieverds...
Het is koud.. Ik ben bont en blauw geslagen tijdens AZ (en nee ik zit niet in het keldertje) en ik heb traks nog 3 uur geweldsbeheersing
Ik lig er vanavond vroeg in.. Aangezien mijn huisgenoot er niet is zoek ik een vrijwilliger om mijn kok te zijn.. Anders kom ik om.. Ik zie jullie vanavond wel verschijnen met een koksschort om
Ohwja, dit was geen vraag, dit was meer een eis
Een op Haarlemmerdijk 176 Clickyquote:‘Omdat het zo druk is, is het altijd gezellig’ in deze Turkse pizzeria met het uiterlijk van een groot café. De kaart met een ‘ruime keus van vlees- en visgerechten tot onnoemelijk veel pizza’s’, ‘maakt nieuwsgierig’. Het smaakt ‘allemaal heel aardig, zonder poespas en de prijzen zijn niet te hoog’. De ‘eigenaar lijkt de vriendelijke serveersters aan te nemen op hun uiterlijke kwaliteiten en niet op hun serveersnelheid. Eerst was hij meer van de borsten, nu meer van de billen. Dus je hebt wat te bekijken als je zit te wachten...’
quote:'Heerljks Italiaans eten voor een prikkie'. Ideaal om voor aanvang van een film bij The Movies binnen te lopen voor een snelle hap, want 'je hoeft niet te reserveren en niet lang te wachten'. 'De donkerbruine tent van vroeger hebben ze helaas gewijzigd in een klinische kantine.' De bediening is zo vlot dat er nauwelijks tjd is om te genieten van het 'standaard pizzeria deuntje op de achtergrond'. 'Grote groepen vormen geen enkel probleem voor de studentikoze serveersters'. 'Gaat dat zien en geef veel fooi.'
Veel succesquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een passieve lul
Ik ga me weer nuttig maken
Geen idee, ze horen bij elkaar dus het eten is ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:51 schreef PPL het volgende:
Er bestaan twee restaurants met de naam Toscane.
Een op Haarlemmerstraat 130 Clicky
[..]
Een op Haarlemmerdijk 176 Clicky
[..]
Welke wordt de bedoeling ?
Ik ben eigenlijk meer van het eten enzo.. ... liefde ... man... maagquote:De ‘eigenaar lijkt de vriendelijke serveersters aan te nemen op hun uiterlijke kwaliteiten en niet op hun serveersnelheid. Eerst was hij meer van de borsten, nu meer van de billen. Dus je hebt wat te bekijken als je zit te wachten...’
Als mijn harem er maar is, dan vermaak ik mij wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, ze horen bij elkaar dus het eten is ongeveer hetzelfde
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
2e fles champagne net leeg gemaakt.
God, wat een rotbaan heb ik toch...
*verzwijgt dat ikzelf aan de dubbeldrank zat
Geregeldquote:'Grote groepen vormen geen enkel probleem voor de studentikoze serveersters'.
Die's wel handig ja, daar kun je vlakbij de 10 naar het leidse nemen. En daar hebben ze ook best leuke serveersters hoor!quote:
Weet ik, ik was er pas nogquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die's wel handig ja, daar kun je vlakbij de 10 naar het leidse nemen. En daar hebben ze ook best leuke serveersters hoor!
Kalm, kalm..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:34 schreef PPL het volgende:
Dis het wordt nu definitief Haarlemmerdijk 176 ?
Mooi
Hoeveel mensen eten er mee ?
Hoe laat ?
Nee ik ga niet reserveren.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
waarom kwam je niet eten bij mij?? Wrapdingen op...
Nine inch nails - where is everybody
quote:nixxx zei Als je hierheen komt kan je wel mee-eten , dan mag je zelfs het menu (binnen grenzen) bepalen
l-e-z-e-n.......quote:Tessje zei En dat zeg je niet even?
Ik had een kok nodig
Homo!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:08 schreef HeatWave het volgende:
sterker nog, ik heb eerst een reunie, dus ben er pas na middernacht denk ik.
So What... Moet kunnen op zijn tijd..quote:
Liefje! Ik weet dat ONZ zwaar is, maar dat maakt niet elk ander forum tot een R&P he!quote:
Megadeth - The doctor is callingquote:Op woensdag 5 januari 2005 08:30 schreef Tessje het volgende:
Goedemorgen mede ruckertjes..
Zometeen 2 uur PPOI (EHBO), daarna nog iets wat ik vergeten ben. 's middags 2 uur AZ en daarna ga ik naar huis om lekker uit te zieken.. Slapen is okay.. Ik houd van slapen.. Het is koud, en ik kan geen 5 stappen zetten zonder in hoesten uit te barsten.... Slapen is okay...
Werkse
Ja! Gooi jij er ook nog eens een HVVJN post doorheen!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
De week begint langzaam op te schieten, nog ff en het is weekend.
Hee, jij ook alquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, kan ik je niet mee helpen... heb er net zelf een gevonden!
Nu alleen nog vast zien te houden de komende 7 maanden... dan word ik ook 30
Yes, you know him...quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:36 schreef Ripley het volgende:
Hee, jij ook al![]()
Anyone we know?
Gelukkig word ik zelf pas over 2 jaar 30, want ik zie bij mij niet zo snel perspectieven
Moet ik echt om een naam en rugnummer vragen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Yes, you know him...
En je weet wat ze zeggen he... op de meest onverwachte momenten...
Een beetje 'detective' heeft het wel door hoor!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:39 schreef Ripley het volgende:
Moet ik echt om een naam en rugnummer vragen?
En "ze" lullen meestal uit hun nek
Hoi!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:32 schreef Ripley het volgende:
Goemorgen allemaal
Gratis tip voor haar: Vrouwen die gefixeerd zijn op het 'aan de man raken', zijn niet interessantquote:*murmelt iets over Rock om BE voor te zijn*
Wie heeft er nog een leuke man in de aanbieding voor mijn vriendin? Ze wil voor haar 30e verjaardag (over 2 maaanden) aan de man.
Ja zeker. Voor de mensen die niet zo thuis zijn in Amsterdam wil ik wel op CS wachten, dan lopen we er samen naartoe.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik eet gaarne ook mee, hoe laat zou dat worden dan?
Btw, is dat op loopafstand van CS? .
Tenzij uiteraard bekeken vanaf een afstandje met een glas koud bier in de hand... dan kunnen ze uiterst vermakelijk zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gratis tip voor haar: Vrouwen die gefixeerd zijn op het 'aan de man raken', zijn niet interessant.
Dat is dan weer wel waarquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:01 schreef Litpho het volgende:
Tenzij uiteraard bekeken vanaf een afstandje met een glas koud bier in de hand... dan kunnen ze uiterst vermakelijk zijn.
Dan sluit ik me daarbij aan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:57 schreef Aventura het volgende:
Ja zeker. Voor de mensen die niet zo thuis zijn in Amsterdam wil ik wel op CS wachten, dan lopen we er samen naartoe.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel waar.
Genesis - I can't dance.
quote:Did you ever feel like you were drowning,
did you ever feel betrayed by a kiss?
Did you ever feel like you needed somebody,
would you feel alone in a world like this?
Did you ever feel like you needed shelter,
did you ever laugh when you wanted to cry?
Did you ever dream about evolution,
don't you ever feel like your living a lie?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:47 schreef PPL het volgende:
Hmmzzz... meer vrouwen voor mij dus.
Ripley... sorry.
30 is echt te oud (), dus ik heb ff niemand voor je vriendin.
Daar ja, ik zit op mijn callcentre uitje reuniequote:Op woensdag 5 januari 2005 11:47 schreef PPL het volgende:
HW komt pas na middernacht ?
Hmmzzz... meer vrouwen voor mij dus.
Wat een wijze uitspraak op de woensdagmiddag !quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
egoist! 30 hoeft niet te oud te zijn, maar als ze zo nodig aan de man moet doet dat me vermoeden dat de biologische klok wat harder is gaan tikken... dat schrikt mannen af... niet de leeftijd
![]()
Jammer dat je later bent.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ja, ik zit op mijn callcentre uitje reunie.
Tja, niets aan te doen, maar dit gaat ook leuk worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:02 schreef PPL het volgende:
Jammer dat je later bent.
Leuk dat je toch nog komt opdagen.
Leidseplein is toch te doen vanaf je werk ?
* drie minuten stil is *
Het is (hoop ik ) meer een goed voornemenquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
egoist! 30 hoeft niet te oud te zijn, maar als ze zo nodig aan de man moet doet dat me vermoeden dat de biologische klok wat harder is gaan tikken... dat schrikt mannen af... niet de leeftijd
![]()
Heel wijs dat je niet precies zegt waar, anders denk ik dat het eerste deel van de meet een 'dames-rock-meet' zal zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Tja, niets aan te doen, maar dit gaat ook leuk worden.
Het is niet op mijn werk maar in een kroegje vlakbij het leidseplein, dus het is 10 min lopen ofzo.
Hij wil zijn call centre chickies voor zichzelf houdenquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heel wijs dat je niet precies zegt waar, anders denk ik dat het eerste deel van de meet een 'dames-rock-meet' zal zijn.
Ik heb ook nog een leven buiten fok, en dat hou ik graag gescheidenquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij wil zijn call centre chickies voor zichzelf houden
Dat is ook een manier om het te zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven buiten fok, en dat hou ik graag gescheiden.
De meeste dromen zijn bedrog.....quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven buiten fok,
HW was toch niet welkom geweest in m'n knuffelhoekjequote:Op woensdag 5 januari 2005 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heel wijs dat je niet precies zegt waar, anders denk ik dat het eerste deel van de meet een 'dames-rock-meet' zal zijn.
30 is so 2003quote:
geen rock, afgenkeurd, Marco Borsato zuigt geitenballen in de hel!quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog......
Zullen we dit jaar gewoon eens leuk tegen elkaar gaan doen ?quote:
quote:Buddy you're a boy make a big noise
Playin' in the street gonna be a big man some day
You got mud on yo' face
You big disgrace
Kickin' your can all over the place
Is goed, begin jij?quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Zullen we dit jaar gewoon eens leuk tegen elkaar gaan doen ?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |