*Hoest alle baccillen over Heetwijf heen*quote:Op maandag 3 januari 2005 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Stelletje huillies altijd.....
Ik ben geen huillie, en immuun voor die meuk, dus nooit ziek.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Hoest alle baccillen over Heetwijf heen*
Gerockt moet er worden!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Sterktequote:Op maandag 3 januari 2005 12:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Koffie-automaat is defect.
Ach man, word gezondquote:Op maandag 3 januari 2005 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen huillie, en immuun voor die meuk, dus nooit ziek.
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:33 schreef PPL het volgende:
Waarom loop je zo om je heen te rellen ?
Alsof wij er wat aan kunne doen dat je verkouden bent !
Ga lekker in bed liggen met een kop hete chocomel (met een ruime scheut rum erin)
* kruik aangeeft *
Tsjonge...quote:Op maandag 3 januari 2005 12:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iemand die het begrijpt
Dump die BE en Ripley eens
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Tsjonge...
Zo sta je jįren droog... en binne drie dagen 2005 heb ik al een halve harem.
Dat belooft nog wat voor de rest van 2005!
Heetwijf kan dag met z'n handje zwaaien naar de titel "Fok-slet"
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Doe eens niet WEER zo... je bent gewoon bezet, zou nog niemand DURVEN aanraken omdat je anders klappen krijgt..
quote:Same old over MY back jokes....
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg een heel apart gevoel van binnenquote:Op maandag 3 januari 2005 12:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Voel je je nu helemaal warm van binnen?
Jij welquote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:46 schreef HeatWave het volgende:
je bent gewoon bezet
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wel.
uitzondering, regel....je kent het..
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:13 schreef Tessje het volgende:
Verkouden, snot, hoesten, hoofdpijn...
Oorlogspad.. Behalve HansDie is liev..
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken..
Heeft er iemand bier?
Nutteloze post..
Arggghhhhhhhhh
Hoezo ?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
PPL bezet? Ik mis ook altijd alles.
Geen idee, hoe ziet je vriendin er uit?quote:
Een lekker blond wijf. Met cavia'squote:Op maandag 3 januari 2005 13:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee, hoe ziet je vriendin er uit?.
Ze heeft zich toch echt voorgesteld hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee, hoe ziet je vriendin er uit?.
Geen pronte perziken?quote:
Ah! Was zij dat. Ik dacht eigenlijk dat het een vriendin was, niet 'de' vriendin, om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Ze heeft zich toch echt voorgesteld hoor.
quote:
Nou, dat is dus 'de' vriendin. En ze heeft dus ook pronte perzikenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ah! Was zij dat. Ik dacht eigenlijk dat het een vriendin was, niet 'de' vriendin, om het zo maar te zeggen.
What else is new?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat is dus 'de' vriendin. En ze heeft dus ook pronte perziken
Maar goed, je loopt wel al een aantal jaar achter dan, JMG
Blondquote:Op maandag 3 januari 2005 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
What else is new?
Maar ja, ik val eigenlijk niet zo op blond.. Dus.
Nee, ik kreeg helemaal niemand te pakken, dat was best stom. Om vier uur was het netwerk nog bezet. Maar ja, Enschede.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voelde me helemaal vereerd door je middernachtelijke telefoontje!
Is het nog gelukt de anderen te bereiken?
Wat moest je daar dan ook man!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:33 schreef t-t het volgende:
Nee, ik kreeg helemaal niemand te pakken, dat was best stom. Om vier uur was het netwerk nog bezet. Maar ja, Enschede..
Nou.. Op zich niet. Maar het is wel frappant dat mijn vriendinnen, op één na, nooit blond zijn geweest. En die ene was dan weer geen natural blonde. Persoonlijke conclusie is dan dat ik niet op blond valquote:Op maandag 3 januari 2005 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Alsof haarkleur er ook maar IETS toe doet.
Licht uit en gaan!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[insert grapje over gebrek aan haar]quote:Op maandag 3 januari 2005 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad, ik koester mijn grijsquote:
Namens alle blondines kondig ik bij deze de nationale rouw afquote:Op maandag 3 januari 2005 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou.. Op zich niet. Maar het is wel frappant dat mijn vriendinnen, op één na, nooit blond zijn geweest. En die ene was dan weer geen natural blonde. Persoonlijke conclusie is dan dat ik niet op blond val.
Ik heb niet de illusie dat er veel blondines om zullen rouwenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Namens alle blondines kondig ik bij deze de nationale rouw af
You keep doing that!quote:
* Brighteyes schikt nog even haar lokken!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Namens alle blondines kondig ik bij deze de nationale rouw af
Gefrustreerd? Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:59 schreef Paxlie het volgende:
Wat is dit voor sexueel gefrustreerd topic geworden
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef Reese het volgende:
* Reese gooit gauw een verfje over d'r blonde lokken.....
![]()
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Kan je niet ff je snor drukken ofzo ?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Iew, iew, iew...
Mijn oude baas is nu net weer binnen gestapt...afhandelen van dingen... Ik heb echt letterlijk het kippevel op mijn rug staan...
Ik wil die man gewoon zo absoluut NIET spreken...
ja dahag, kom maar gewoon bij mij in het miskende blondineshoekje staaanquote:Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef Reese het volgende:
![]()
Dus vandaag is met recht een d'Ramaandag te noemen!quote:Op maandag 3 januari 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn oude baas is nu net weer binnen gestapt...
Dat hoekje waar ik ook verdacht veel sta ?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja dahag, kom maar gewoon bij mij in het miskende blondineshoekje staaan
Ik wijzig mijn plannen! Ik ga lekker met Ripley in een hoekje staanquote:Op maandag 3 januari 2005 14:43 schreef Ripley het volgende:
ja dahag, kom maar gewoon bij mij in het miskende blondineshoekje staaan
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:45 schreef Reese het volgende:
[..]
Dus vandaag is met recht een d'Ramaandag te noemen!
![]()
Gewoon wulps doen en hem gek makenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Iew, iew, iew...
Mijn oude baas is nu net weer binnen gestapt...afhandelen van dingen... Ik heb echt letterlijk het kippevel op mijn rug staan...
Ik wil die man gewoon zo absoluut NIET spreken...
De hele B&W is niet meer dan een hoekje.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat hoekje waar ik ook verdacht veel sta ?
Dįt hoekje ?
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef Reese het volgende:
![]()
En een teiltje bij de hand houden zo te horenquote:
Mén, wat is dat een kut-band. En dan bedoel ik dat absoluut in negatieve zinquote:Op maandag 3 januari 2005 14:26 schreef nixxx het volgende:RockBitch meet
![]()
eeehmm.. kijk daar BIER!!!!
![]()
Zolang hij maar niet naar binnen komt lopen om je uitgebreid een goed nieuw jaar te zoenen.quote:
Daar stond ik vorige keer dan ook heel knus met Rip.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:53 schreef Reese het volgende:
[..]
De hele B&W is niet meer dan een hoekje.Een heel knus hoekje weliswaar....
Mijn libido... wat doe je...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:51 schreef Paxlie het volgende:
Gewoon wulps doen en hem gek maken
Je weet ze ook zo lekker 'in the mood' te krijgen...quote:Op maandag 3 januari 2005 15:06 schreef Paxlie het volgende:
OI!
Zo blijven er geen vrouwen voor mij over
Ben je eigenlijk nu al tante ?quote:Op maandag 3 januari 2005 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mooiquote:Op maandag 3 januari 2005 15:00 schreef PPL het volgende:
Jij mag er ook wel bij hoor.
Moet ik je toevoegen in mijn sig alvast ?
edit: Gedaan
[Gaston-modus] Nnnnnnnnnnnnnnnieuwe rrrrrrrrrronden, nnnnnnnnnnieuwe kansen!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:17 schreef PPL het volgende:
Ben je eigenlijk nu al tante ?
Maak jij deze?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:51 schreef heiden6 het volgende:
Maak jij deze?
[afbeelding]
Ik houd ook nietvan blond, trouwens.
Ik heb mij daar inmidels 'gemeld'quote:Op maandag 3 januari 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee...![]()
Zie idd het topic dat Reesepostte...
*online bestelt*.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me heerlijk!
Verder adviseer ik iedereen vooral dit t-shirt te dragen, dan maakt wat mij betreft de kleur van je haar niet meer uit![]()
[afbeelding]
![]()
Pepperspray... de 'ultieme sambal'quote:Op maandag 3 januari 2005 16:18 schreef Tessje het volgende:
Fucking fok is fucking traag..
HoiNet 2 uur lang rondjes lopen rennen in een dojo..
En geslagen, getrapt, geboeit, PEPPERSPRAY!!!! gespoten
Hier doe ik het allemaal voor
Je weet me te vinden voor een leuke behandeling aan de ogenquote:Op maandag 3 januari 2005 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pepperspray... de 'ultieme sambal'
Nog wel iets aan de hete kant voor mij
Neem daar maar een busje van mee voor het geval ik me niet in kan houdenquote:Op maandag 3 januari 2005 16:18 schreef Tessje het volgende:
Fucking fok is fucking traag..
HoiNet 2 uur lang rondjes lopen rennen in een dojo..
En geslagen, getrapt, geboeit, PEPPERSPRAY!!!! gespoten
Hier doe ik het allemaal voor
Neem ff een busje mee de 15e.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je weet me te vinden voor een leuke behandeling aan de ogen
Dat is inderdaad een goed ideequote:Op maandag 3 januari 2005 16:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Neem ff een busje mee de 15e.
Handig als het wat te vol zit bij Black & White.
Ben ik wel voor.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:02 schreef Aventura het volgende:
Gaan we nu nog met wat mensen naar Toscane?
Stone Temple Pilots - Sex Type Thing
quote:
Ha, iemand met smaakquote:Op maandag 3 januari 2005 17:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben ik wel voor.
Doe mij de live versie trouwens van dat liedje [14.gif]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |