Kan je niet ff je snor drukken ofzo ?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Iew, iew, iew...
Mijn oude baas is nu net weer binnen gestapt...afhandelen van dingen... Ik heb echt letterlijk het kippevel op mijn rug staan...
Ik wil die man gewoon zo absoluut NIET spreken...
ja dahag, kom maar gewoon bij mij in het miskende blondineshoekje staaanquote:Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef Reese het volgende:
* Reese gooit gauw een verfje over d'r blonde lokken.....
![]()
Dus vandaag is met recht een d'Ramaandag te noemen!quote:Op maandag 3 januari 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn oude baas is nu net weer binnen gestapt...
Dat hoekje waar ik ook verdacht veel sta ?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja dahag, kom maar gewoon bij mij in het miskende blondineshoekje staaan
Ik wijzig mijn plannen! Ik ga lekker met Ripley in een hoekje staanquote:Op maandag 3 januari 2005 14:43 schreef Ripley het volgende:
ja dahag, kom maar gewoon bij mij in het miskende blondineshoekje staaan
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:45 schreef Reese het volgende:
[..]
Dus vandaag is met recht een d'Ramaandag te noemen!
![]()
Gewoon wulps doen en hem gek makenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Iew, iew, iew...
Mijn oude baas is nu net weer binnen gestapt...afhandelen van dingen... Ik heb echt letterlijk het kippevel op mijn rug staan...
Ik wil die man gewoon zo absoluut NIET spreken...
De hele B&W is niet meer dan een hoekje.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat hoekje waar ik ook verdacht veel sta ?
Dát hoekje ?
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef Reese het volgende:
* Reese gooit gauw een verfje over d'r blonde lokken.....
![]()
En een teiltje bij de hand houden zo te horenquote:
Mén, wat is dat een kut-band. En dan bedoel ik dat absoluut in negatieve zinquote:Op maandag 3 januari 2005 14:26 schreef nixxx het volgende:RockBitch meet
![]()
eeehmm.. kijk daar BIER!!!!
![]()
Zolang hij maar niet naar binnen komt lopen om je uitgebreid een goed nieuw jaar te zoenen.quote:
Daar stond ik vorige keer dan ook heel knus met Rip.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:53 schreef Reese het volgende:
[..]
De hele B&W is niet meer dan een hoekje.Een heel knus hoekje weliswaar....
Mijn libido... wat doe je...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:51 schreef Paxlie het volgende:
Gewoon wulps doen en hem gek maken
Je weet ze ook zo lekker 'in the mood' te krijgen...quote:Op maandag 3 januari 2005 15:06 schreef Paxlie het volgende:
OI!
Zo blijven er geen vrouwen voor mij over
Ben je eigenlijk nu al tante ?quote:Op maandag 3 januari 2005 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mooiquote:Op maandag 3 januari 2005 15:00 schreef PPL het volgende:
Jij mag er ook wel bij hoor.
Moet ik je toevoegen in mijn sig alvast ?
edit: Gedaan
[Gaston-modus] Nnnnnnnnnnnnnnnieuwe rrrrrrrrrronden, nnnnnnnnnnieuwe kansen!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:17 schreef PPL het volgende:
Ben je eigenlijk nu al tante ?
Maak jij deze?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:51 schreef heiden6 het volgende:
Maak jij deze?
[afbeelding]
Ik houd ook nietvan blond, trouwens.
Ik heb mij daar inmidels 'gemeld'quote:Op maandag 3 januari 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee...![]()
Zie idd het topic dat Reesepostte...
*online bestelt*.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me heerlijk!
Verder adviseer ik iedereen vooral dit t-shirt te dragen, dan maakt wat mij betreft de kleur van je haar niet meer uit![]()
[afbeelding]
![]()
Pepperspray... de 'ultieme sambal'quote:Op maandag 3 januari 2005 16:18 schreef Tessje het volgende:
Fucking fok is fucking traag..
HoiNet 2 uur lang rondjes lopen rennen in een dojo..
En geslagen, getrapt, geboeit, PEPPERSPRAY!!!! gespoten
Hier doe ik het allemaal voor
Je weet me te vinden voor een leuke behandeling aan de ogenquote:Op maandag 3 januari 2005 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pepperspray... de 'ultieme sambal'
Nog wel iets aan de hete kant voor mij
Neem daar maar een busje van mee voor het geval ik me niet in kan houdenquote:Op maandag 3 januari 2005 16:18 schreef Tessje het volgende:
Fucking fok is fucking traag..
HoiNet 2 uur lang rondjes lopen rennen in een dojo..
En geslagen, getrapt, geboeit, PEPPERSPRAY!!!! gespoten
Hier doe ik het allemaal voor
Neem ff een busje mee de 15e.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je weet me te vinden voor een leuke behandeling aan de ogen
Dat is inderdaad een goed ideequote:Op maandag 3 januari 2005 16:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Neem ff een busje mee de 15e.
Handig als het wat te vol zit bij Black & White.
Ben ik wel voor.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:02 schreef Aventura het volgende:
Gaan we nu nog met wat mensen naar Toscane?
Stone Temple Pilots - Sex Type Thing
quote:
Ha, iemand met smaakquote:Op maandag 3 januari 2005 17:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben ik wel voor.
Doe mij de live versie trouwens van dat liedje [14.gif]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |