heheheh BE de hoeder van de moraal...quote:Ehm... je mag dan weliswaar doorgestreept staan, maar wees nog wel een beetje voorzichtug met breezer-taal in dit topic he.
Dit is meer 'heropvoeden' met een hoog gehalte eigenbelang.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
heheheh BE de hoeder van de moraal...
moeten we nu ook ja juf enzo gaan zeggen?quote:Op maandag 3 januari 2005 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is meer 'heropvoeden' met een hoog gehalte eigenbelang.
een echte leeromgeving scheppenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:04 schreef Paxlie het volgende:
moeten we nu ook ja juf enzo gaan zeggen?
En kom je dan in van die foute pakjes ?
Ik moet dan altijd aan Theo Maassen denken: "Als je een vriend wilt die verandert, dan neem je maar iets met Barbapappa"quote:Op maandag 3 januari 2005 11:04 schreef HeatWave het volgende:.
Altijd goed, mannen proberen te veranderen........
Ik ben meer van de strenge Bibliothecaresse look!quote:Op maandag 3 januari 2005 11:04 schreef Paxlie het volgende:
moeten we nu ook ja juf enzo gaan zeggen?
En kom je dan in van die foute pakjes ?
Lekker kneedbaar...quote:Op maandag 3 januari 2005 11:06 schreef Ripley het volgende:
Ik moet dan altijd aan Theo Maassen denken: "Als je een vriend wilt die verandert, dan neem je maar iets met Barbapappa"
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben meer van de strenge Bibliothecaresse look!
hoeder???? ik zou eerder zeggen loederquote:Op maandag 3 januari 2005 11:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
heheheh BE de hoeder van de moraal...
Moet je toch eens aan de brilquote:Op maandag 3 januari 2005 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben meer van de strenge Bibliothecaresse look!
Ik las 'pil'quote:Op maandag 3 januari 2005 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Moet je toch eens aan de bril.
De wens is de vader van de gedachte, zullen we maar zeggenquote:
Ik las 'plaspil'quote:
Koffie-automaat is defectquote:Op maandag 3 januari 2005 11:41 schreef Litpho het volgende:
En ook hier iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst.
OMFG!!!!!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Koffie-automaat is defect.
We hebben een backupquote:Op maandag 3 januari 2005 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OMFG!!!!!
Wij hebben er gelukkig een stuk of 10 her en der verspreid.....
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:13 schreef Tessje het volgende:
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |