Moet ik echt om een naam en rugnummer vragen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Yes, you know him...
En je weet wat ze zeggen he... op de meest onverwachte momenten...
Een beetje 'detective' heeft het wel door hoor!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:39 schreef Ripley het volgende:
Moet ik echt om een naam en rugnummer vragen?
En "ze" lullen meestal uit hun nek
Hoi!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:32 schreef Ripley het volgende:
Goemorgen allemaal
Gratis tip voor haar: Vrouwen die gefixeerd zijn op het 'aan de man raken', zijn niet interessantquote:*murmelt iets over Rock om BE voor te zijn*
Wie heeft er nog een leuke man in de aanbieding voor mijn vriendin? Ze wil voor haar 30e verjaardag (over 2 maaanden) aan de man.
Ja zeker. Voor de mensen die niet zo thuis zijn in Amsterdam wil ik wel op CS wachten, dan lopen we er samen naartoe.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik eet gaarne ook mee, hoe laat zou dat worden dan?
Btw, is dat op loopafstand van CS? .
Tenzij uiteraard bekeken vanaf een afstandje met een glas koud bier in de hand... dan kunnen ze uiterst vermakelijk zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gratis tip voor haar: Vrouwen die gefixeerd zijn op het 'aan de man raken', zijn niet interessant.
Dat is dan weer wel waarquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:01 schreef Litpho het volgende:
Tenzij uiteraard bekeken vanaf een afstandje met een glas koud bier in de hand... dan kunnen ze uiterst vermakelijk zijn.
Dan sluit ik me daarbij aan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:57 schreef Aventura het volgende:
Ja zeker. Voor de mensen die niet zo thuis zijn in Amsterdam wil ik wel op CS wachten, dan lopen we er samen naartoe.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel waar.
Genesis - I can't dance.
quote:Did you ever feel like you were drowning,
did you ever feel betrayed by a kiss?
Did you ever feel like you needed somebody,
would you feel alone in a world like this?
Did you ever feel like you needed shelter,
did you ever laugh when you wanted to cry?
Did you ever dream about evolution,
don't you ever feel like your living a lie?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:47 schreef PPL het volgende:
Hmmzzz... meer vrouwen voor mij dus.
Ripley... sorry.
30 is echt te oud (), dus ik heb ff niemand voor je vriendin.
Daar ja, ik zit op mijn callcentre uitje reuniequote:Op woensdag 5 januari 2005 11:47 schreef PPL het volgende:
HW komt pas na middernacht ?
Hmmzzz... meer vrouwen voor mij dus.
Wat een wijze uitspraak op de woensdagmiddag !quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
egoist! 30 hoeft niet te oud te zijn, maar als ze zo nodig aan de man moet doet dat me vermoeden dat de biologische klok wat harder is gaan tikken... dat schrikt mannen af... niet de leeftijd
![]()
Jammer dat je later bent.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ja, ik zit op mijn callcentre uitje reunie.
Tja, niets aan te doen, maar dit gaat ook leuk worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:02 schreef PPL het volgende:
Jammer dat je later bent.
Leuk dat je toch nog komt opdagen.
Leidseplein is toch te doen vanaf je werk ?
* drie minuten stil is *
Het is (hoop ik ) meer een goed voornemenquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
egoist! 30 hoeft niet te oud te zijn, maar als ze zo nodig aan de man moet doet dat me vermoeden dat de biologische klok wat harder is gaan tikken... dat schrikt mannen af... niet de leeftijd
![]()
Heel wijs dat je niet precies zegt waar, anders denk ik dat het eerste deel van de meet een 'dames-rock-meet' zal zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Tja, niets aan te doen, maar dit gaat ook leuk worden.
Het is niet op mijn werk maar in een kroegje vlakbij het leidseplein, dus het is 10 min lopen ofzo.
Hij wil zijn call centre chickies voor zichzelf houdenquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heel wijs dat je niet precies zegt waar, anders denk ik dat het eerste deel van de meet een 'dames-rock-meet' zal zijn.
Ik heb ook nog een leven buiten fok, en dat hou ik graag gescheidenquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij wil zijn call centre chickies voor zichzelf houden
Dat is ook een manier om het te zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven buiten fok, en dat hou ik graag gescheiden.
De meeste dromen zijn bedrog.....quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven buiten fok,
HW was toch niet welkom geweest in m'n knuffelhoekjequote:Op woensdag 5 januari 2005 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heel wijs dat je niet precies zegt waar, anders denk ik dat het eerste deel van de meet een 'dames-rock-meet' zal zijn.
30 is so 2003quote:
geen rock, afgenkeurd, Marco Borsato zuigt geitenballen in de hel!quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog......
Zullen we dit jaar gewoon eens leuk tegen elkaar gaan doen ?quote:
quote:Buddy you're a boy make a big noise
Playin' in the street gonna be a big man some day
You got mud on yo' face
You big disgrace
Kickin' your can all over the place
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |