Gadgets zijn de bom!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Even copy/paste uit de doublure:
Het was gezellig gisteren! En vanmiddag ook nog even.
Vanavond nog even naar de B&W leek een eerste instantie nog wel een aardig idee, maar naarmate de avond naderde begon de brakheid toch echt toe te slaan.
Dus maar terug naar Rodjeknor, ondertussen even een aflevering van de Sopranos in de trein gekeken. Gadgets zijn cool.
En middag, reeds.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:12 schreef Paxlie het volgende:
Ik sla de lunch maar weer eens over. We eten vanavond hachee
Waar zijn alle meeters
quote:
Ehm... ik heb nog een half uurtje wakker gelegen, toen een uurtje geslapen of zo. Mijn slaap werd ruw verstoord.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... ik heb nog een half uurtje wakker gelegen, toen een uurtje geslapen of zo. Mijn slaap werd ruw verstoord.En toen nog een paar uurtjes... Het was een beetje vreemde nacht!
Maar met jou kletsen om een uurtje of 4 is altijd
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... ik heb nog een half uurtje wakker gelegen, toen een uurtje geslapen of zo. Mijn slaap werd ruw verstoord.En toen nog een paar uurtjes... Het was een beetje vreemde nacht!
Maar met jou kletsen om een uurtje of 4 is altijd
Trouble ?quote:Op maandag 3 januari 2005 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo. 2005 begint volkomen kut, professioneel gezien dan.
Verder gaat het wel ok......
Mijn hartjequote:Op maandag 3 januari 2005 09:30 schreef Ripley het volgende:
Goedemorgen! Een heel fijn 2005 gewenst allemaal
Mijn hartjequote:Op maandag 3 januari 2005 09:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Mijn hartje
Een heel okay 2005 gewenst !
Goedemorgen! En natuurlijk ook de beste wensenquote:Op maandag 3 januari 2005 09:30 schreef Ripley het volgende:
Goedemorgen! Een heel fijn 2005 gewenst allemaal
Neuh, maar schofterig druk opeens.... gelukkig heb ik niets meer met de 1ste lijns te maken hier. Dus ik blijf redelijk buiten schot.quote:
Ik ben hier ook aardig bezig met puinruimen.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar schofterig druk opeens.... gelukkig heb ik niets meer met de 1ste lijns te maken hier. Dus ik blijf redelijk buiten schot.
Ik dacht het wel ja. En dan een beetje op tijd in de B&W zijn ivm het 'claimen' van ruimte...quote:Op maandag 3 januari 2005 10:26 schreef PPL het volgende:
Even over de 15e.
Was het nou nog de bedoeling van te voren wat te gaan eten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |