Mijn hartjequote:Op maandag 3 januari 2005 09:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Mijn hartje
Een heel okay 2005 gewenst !
Goedemorgen! En natuurlijk ook de beste wensenquote:Op maandag 3 januari 2005 09:30 schreef Ripley het volgende:
Goedemorgen! Een heel fijn 2005 gewenst allemaal
Neuh, maar schofterig druk opeens.... gelukkig heb ik niets meer met de 1ste lijns te maken hier. Dus ik blijf redelijk buiten schot.quote:
Ik ben hier ook aardig bezig met puinruimen.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar schofterig druk opeens.... gelukkig heb ik niets meer met de 1ste lijns te maken hier. Dus ik blijf redelijk buiten schot.
Ik dacht het wel ja. En dan een beetje op tijd in de B&W zijn ivm het 'claimen' van ruimte...quote:Op maandag 3 januari 2005 10:26 schreef PPL het volgende:
Even over de 15e.
Was het nou nog de bedoeling van te voren wat te gaan eten ?
Er staat mij wel iets van bij, maar de details ben ik kwijt.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja. En dan een beetje op tijd in de B&W zijn ivm het 'claimen' van ruimte...
Was er niet een of andere italiaan geopperd?
quote:Btw... geile knietjes hoor!
Toscane in de Haarlemmerstraat, toch?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:30 schreef PPL het volgende:
[..]
Er staat mij wel iets van bij, maar de details ben ik kwijt.
Wel mooie vrouwen in de bediening, dus dat trekt de heren misschien weer over de streepquote:Op maandag 3 januari 2005 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Toscane was het idee idd. Wel een eind uit de buurt, en niet de snelste tent van Amsterdam. beetje op tijd gaan, en dus weer op tijd weg.
Ik heb alleen maar oog voor jouquote:Op maandag 3 januari 2005 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel mooie vrouwen in de bediening, dus dat trekt de heren misschien weer over de streep
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:30 schreef PPL het volgende:
Jij was de eerste dit jaar die mij een oneerbaar voorstel deed !
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:30 schreef PPL het volgende:
Jij was de eerste dit jaar die mij een oneerbaar voorstel deed !
quote:
Ik heb liever goed voer, van een serveerster gaat m'n honger niet overquote:Op maandag 3 januari 2005 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel mooie vrouwen in de bediening, dus dat trekt de heren misschien weer over de streep
Nou eigenlijk waren het er drie.quote:
Jij dacht zaterdag nog ff bij Cinna aan te bellen hoorde ik ?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb liever goed voer, van een serveerster gaat m'n honger niet over. Maar aangezien Cinna de calzone daar al aanprees, vind ik het een goed plan om daar te gaan eten
.
Nou ja, van BE kan ik veel hebben hoorquote:Op maandag 3 januari 2005 10:43 schreef PPL het volgende:
@Rip
Doe ff niet zo jaloers!
BE stuurde mij het oneerbare voortsel, ik heb brafjes niet geantwoord.
Al heb ik wel op mijn geilst terug geglimlacht
Trio ?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, van BE kan ik veel hebben hoor
M'n knieen knikken weer als ik er aan terugdenk.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:43 schreef PPL het volgende:
Al heb ik wel op mijn geilst terug geglimlacht
Ja, de bus kwam er toch langsquote:Op maandag 3 januari 2005 10:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Jij dacht zaterdag nog ff bij Cinna aan te bellen hoorde ik ?
Staat ergens in het vorige topic geloof ik.quote:Vanochtend ook nog ff over eten met haar gehad.
Al repte zij met geen woord over Toscane.
Jij hebt gewoon behoefte aan een bazooka om dat hele gebouw eens goed stuk te maken op dit moment.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:46 schreef Tessje het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik ga over een paar minuten al mijn 'collega's' een prettig 2005 wensen, waarna ik 2 uur lang mutaties op mag maken, 2 uur arrestatietraining en zelfverdediging en daarna nog vast en zeker wat.. Maar het mooie is dat ik wel tot 9 uur uit heb kunnen slapen aangezien ik pas om 11 uur begon. Op dit moment staat het 1 tegen 3 met de kans dat ze me erop gaan aanspreken dat ik hier niet om 9 uur was zoals een goed 'agent' betaamd..
wilt iemand mij even mijn walther aangeven?
Nouja, bijna weekend.. Oh wachtnee toch niet...
*Huilend wegloopt*
Een M16 zou op dit moment ook heel goed uitkomenquote:Op maandag 3 januari 2005 10:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon behoefte aan een bazooka om dat hele gebouw eens goed stuk te maken op dit moment.
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:46 schreef Tessje het volgende:
wilt iemand mij even mijn walther aangeven?
Nouja, bijna weekend.. Oh wachtnee toch niet...
*Huilend wegloopt*
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier hoor lieffie dat werkt beter tegen vervelende collegas....![]()
Yoyoyo...quote:Op maandag 3 januari 2005 10:57 schreef stinkie het volgende:
goeie morgen, gelukkug nieuwjaar, etc. Nog meer van die plichtplegingen die ik vergeten ben
heheheh BE de hoeder van de moraal...quote:Ehm... je mag dan weliswaar doorgestreept staan, maar wees nog wel een beetje voorzichtug met breezer-taal in dit topic he.
Dit is meer 'heropvoeden' met een hoog gehalte eigenbelang.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
heheheh BE de hoeder van de moraal...
moeten we nu ook ja juf enzo gaan zeggen?quote:Op maandag 3 januari 2005 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is meer 'heropvoeden' met een hoog gehalte eigenbelang.
een echte leeromgeving scheppenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:04 schreef Paxlie het volgende:
moeten we nu ook ja juf enzo gaan zeggen?
En kom je dan in van die foute pakjes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |