Nu? Dat wordt lastig denk ikquote:Op maandag 3 januari 2005 17:02 schreef Aventura het volgende:
Gaan we nu nog met wat mensen naar Toscane?
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nu? Dat wordt lastig denk ik.
Maar de 15e ben ik er wel.
Eigenlijk heb ik trek in pizzaquote:Op maandag 3 januari 2005 17:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Teveel bijdehandjes gegeten vandaag?
quote:
Snap ik lieve meid!quote:Op maandag 3 januari 2005 19:43 schreef nikky het volgende:Haai sweetie
Ik weet nog niet of ik kom... financieel enzo
-edit-quote:Op maandag 3 januari 2005 19:43 schreef nikky het volgende:
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op maandag 3 januari 2005 19:43 schreef nikky het volgende:
[..]Haai sweetie
Ik kijk nog wel eventjesquote:
quote:
quote:I've fucked this,
I've fucked that.
I've even fucked a school girl's twat.
So what.
So what.
So what, so what you boring little fuck.
Komt-ie nu mee...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:00 schreef PPL het volgende:
Kut baan
Kut dag
Kut allergie
Kut klanten
Kut werk
Kut koortslip
Kut zooi
* afreageert *
Aan het vieren dat je een nieuwe baas hebt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat champagne om een uur of 11 best ok is?
Meer dat de vorige weg is.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aan het vieren dat je een nieuwe baas hebt?
Ontopic: Ik kom niet.
Had ik het weekend nog niet hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Komt-ie nu mee...
*ongebluste kalk zoekt
Geintje...op je wang
![]()
Had ik trouwens al gezegd dat champagne om een uur of 11 best ok is?
Waar denk je dat ie vandaan komt ?quote:
Ja dat dus.quote:
Het zij zo.quote:Ontopic: Jammer.
Sigarettes are bad mmmmkay???quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:09 schreef stinkie het volgende:
Man, gaat eindelijk eens lekker op kantoor hier, zo erg dat ik me zelfs op m'n werk kan concentreren en nog geen peuk heb aangeraakt (wat ik denk ik nu toch maar ff ga doen nu)
mên ik ben goed
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop niet van dezelfde persoon die mij de laatste 3 keer koortslippen heeft gegeven
Aangezien hier nu ook de koffieautomaat stuk is, helaas welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Lagwagon - Coffee and cigarettes
22 Pistepirkko - Coffee Girl
Copeland - Coffee
Kate Bush - Coffee homeground
Blur - Coffee & TV
Frank Sinatra - Coffee song
Do you smell a theme?
Het kreng hier is nog steeds niet gerepareerdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aangezien hier nu ook de koffieautomaat stuk is, helaas wel.
Jij bent dan ook een passieve lulquote:
Als je hierheen komt kan je wel mee-etenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:09 schreef Tessje het volgende:
Haai lieverds...
Het is koud.. Ik ben bont en blauw geslagen tijdens AZ (en nee ik zit niet in het keldertje) en ik heb traks nog 3 uur geweldsbeheersing
Ik lig er vanavond vroeg in.. Aangezien mijn huisgenoot er niet is zoek ik een vrijwilliger om mijn kok te zijn.. Anders kom ik om.. Ik zie jullie vanavond wel verschijnen met een koksschort om
Ohwja, dit was geen vraag, dit was meer een eis
Een op Haarlemmerdijk 176 Clickyquote:‘Omdat het zo druk is, is het altijd gezellig’ in deze Turkse pizzeria met het uiterlijk van een groot café. De kaart met een ‘ruime keus van vlees- en visgerechten tot onnoemelijk veel pizza’s’, ‘maakt nieuwsgierig’. Het smaakt ‘allemaal heel aardig, zonder poespas en de prijzen zijn niet te hoog’. De ‘eigenaar lijkt de vriendelijke serveersters aan te nemen op hun uiterlijke kwaliteiten en niet op hun serveersnelheid. Eerst was hij meer van de borsten, nu meer van de billen. Dus je hebt wat te bekijken als je zit te wachten...’
quote:'Heerljks Italiaans eten voor een prikkie'. Ideaal om voor aanvang van een film bij The Movies binnen te lopen voor een snelle hap, want 'je hoeft niet te reserveren en niet lang te wachten'. 'De donkerbruine tent van vroeger hebben ze helaas gewijzigd in een klinische kantine.' De bediening is zo vlot dat er nauwelijks tjd is om te genieten van het 'standaard pizzeria deuntje op de achtergrond'. 'Grote groepen vormen geen enkel probleem voor de studentikoze serveersters'. 'Gaat dat zien en geef veel fooi.'
Veel succesquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een passieve lul
Ik ga me weer nuttig maken
Geen idee, ze horen bij elkaar dus het eten is ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:51 schreef PPL het volgende:
Er bestaan twee restaurants met de naam Toscane.
Een op Haarlemmerstraat 130 Clicky
[..]
Een op Haarlemmerdijk 176 Clicky
[..]
Welke wordt de bedoeling ?
Ik ben eigenlijk meer van het eten enzo.. ... liefde ... man... maagquote:De ‘eigenaar lijkt de vriendelijke serveersters aan te nemen op hun uiterlijke kwaliteiten en niet op hun serveersnelheid. Eerst was hij meer van de borsten, nu meer van de billen. Dus je hebt wat te bekijken als je zit te wachten...’
Als mijn harem er maar is, dan vermaak ik mij wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, ze horen bij elkaar dus het eten is ongeveer hetzelfde
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
2e fles champagne net leeg gemaakt.
God, wat een rotbaan heb ik toch...
*verzwijgt dat ikzelf aan de dubbeldrank zat
Geregeldquote:'Grote groepen vormen geen enkel probleem voor de studentikoze serveersters'.
Die's wel handig ja, daar kun je vlakbij de 10 naar het leidse nemen. En daar hebben ze ook best leuke serveersters hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |