Volgens mij de eerste keer dat ie z'n bek open trekt inderdaad.quote:
Whahaha geniaal inderdaad, het fragment blijft leuk!quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:28 schreef tong80 het volgende:
Die Belg met z'n kratjes bier is geweldig
Heb jij ooit een positieve post ergens neergezet of blijf je alles gewoon afzeiken, zuurpruim?quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:29 schreef pberends het volgende:
Ik vind iets raar. Je hebt dan deze aflevering en je hebt Topspijkers, vorige week. Waarom slaan ze die Topspijkers niet gewoon over.
Ik ga met plezier het negatieve jaar in.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij ooit een positieve post ergens neergezet of blijf je alles gewoon afzeiken, zuurpruim?
Ik bedoel negatief het nieuwe jaar in.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ga met plezier het negatieve jaar in.
Tuurlijk.quote:
Na twaalven heeft weinig zin meer héquote:Op vrijdag 31 december 2004 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de klok komt dit jaar vóór twaalven al in beeld.
Ik moet nog vaak denken aan de legendarische Barry Hulshoff, de marathonrijder.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
Dan weet je meer dan minister Brinkhorst die wist niet wie van Gaal was.
Cool Cynix wist wel dat je een schaatsliefhebber was.
Ja, wat is het voor allochtoon, of heeft ze spraakgebrek?quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh...allochtoontje krijgt haar schaatsen
quote:
Van hetzelfde mien jong! hopen dat 2005 een mooi jaar gaat worden!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
GELUKKKKKIGGGG NIEUWJAAAAAR IEDEREEN
hij was blij dat hij mocht meppen met die grote hamerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:53 schreef tong80 het volgende:
Het was een keertje wel leuk dit jaar.
Willem zat erbij en vroeg zich af wat doe ik hier ?
Niks mis met Ali B.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
Was een goede uitzending, jammer van de sneue gasten (ali b, heerschop en visscher). Een 7.
Wanneer komt Kopspijkers weer? (hopelijk met een nieuw format... of de oude).
Ali B is een overhypte mongool, mede mogelijk gemaakt door de mongoloide media in dit land.quote:
Bert Visser ging 'm nota bene uitleggen dat als Jack praat, dat wij (zijn pannel) luisteren.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ali B is een overhypte mongool, mede mogelijk gemaakt door de mongoloide media in dit land.
Ik vind het wel een grappig figuurquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ali B is een overhypte mongool, mede mogelijk gemaakt door de mongoloide media in dit land.
Smaak hebben FA's nooit, dus zoveel zegt het ook weer niet over je.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moet zelfs weer lachen om die aankondiging van Lee Towers.
Zegt wel iets over mij, he?
Ali Breezer was niet te harden met z'n "cool-teken" wat ie met z'n hand deed ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:54 schreef Huta het volgende:
Vannacht de herhaling gezien..
Het beeldmateriaal was goed, cabaret was ok, Daphe was lief, Ali B was dom en erg irritant. Kreeg plaatsvervangende schaamte van die gast.
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:29 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Die Ali B. wordt onderhand een karikatuur van zichzelf.
Soms is het niet zo erg om een uitnodiging voor een tv programma af te slaan hoor Ali...
quote:ka·ri·ka·tuur (de ~ (v.), -turen)
1 afbeelding die door overdrijving van de meest kenmerkende vormen, trekken of eigenschappen iets of iem. belachelijk maakt => schertsbeeld, spotbeeld
2 persoon die door kleding, figuur of andere eigenaardigheden moeilijk serieus te nemen is
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik had gelijk! Georgina Verbaan werd gespeeld door Carice van Houten!
Waarom zenden ze een compilatie uit... we hebben dat toch ook al gezien bij Topspijkersquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
Morgen compilatie, volgende week nieuwe afleveringen
En met Oud & Nieuw.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zenden ze een compilatie uit... we hebben dat toch ook al gezien bij Topspijkers
Ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe afleveringen. Afgelopen half jaar was het niveau echt bedroevend.
De slechtste burgemeesters van Nederlandquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:00 schreef -DailaLama- het volgende:
En gelijk aansluitend een of andere PvdA-verkiezingsspot van een uur.
Voor in de ArenA straks:quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
De slechtste burgemeesters van Nederland![]()
.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Voor in de ArenA straks:
"Cohen is de hoer van Amsterdaaam!"
"Hamas, hamas, Deetman stond ooit op een foto naast een ADO-supporter met een ontblote plasser!"
Die laatste loopt nog niet lekker.
Pfff als ik ergens niet op zit te wachten, dan is het wel een variant op Idols.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Gisteravond bij Shownieuws zeiden ze dat Kopspijkers met een soort variant op Idols komt.
LOLquote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is dan ook nog een honden idols
Ben wel benieuwd. Hopelijk is vooral het caberet leuk.
Kopspijkeren is vanavond met Paul Witteman enMarcel van Dam
quote:Vandaag Peter Heerschop als co-presentator.
Komop zeg, je keek vroeger toch ook wel? In 2001 ofzo was het niveau van Kopspijkers echt 10 keer hoger dan het vorig seizoen. Bovendien is DitWasHetNieuws 100 keer grappiger dan het vorige seizoen. Die nieuwe formule van Kopspijkers is ook al geen verbetering.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:45 schreef Kipman het volgende:
Ik kan er altijd nog wel om lachen, dat Kopspijkers. Ik snap de kritiek dan ook nooit zo die hier gegeven wordt. Alleen de kritiek op Bert Visscher vind ik terecht, die gast is echt niét grappig.
Soms wel, dat heb ik ook eerlijk toegegeven, een stuk of 2/3 keer. Maar dat is natuurlijk schrikbarend weinig voor 13 afleveringen. Bij DWHN lig je gegarandeerd een paar keer in een deuk, bij Kopspijkers is dat altijd afwachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou Berends, ik vond toch dat ze het in het laatste kwartaal toch een aantal keer het oude niveau haalden. Vooral bij de bar. Maar beter dan >2001 zal het niet worden meer denk ik.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:57 schreef DrDentz het volgende:
grappig progamma DitWasHetNieuws ofnietwat er nu op is ook al zo grappig
vooral die vent met die uitpuilende bek bij dit was het nieuws vind ik leuk, jan jacob ofzo
goede grappenmakers allemaal die lui![]()
Blijft natuurlijk gejatte humor.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:12 schreef Bullpit het volgende:
okee ik beken , er was een glimlach bij dat praxis![]()
Die was redelijk, maar niet super.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:21 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind het wel grappig. Dat kaartspel was leuk.
Je zou bijna zeggen: "Goed bewaken hè!"quote:
hahahaha, die eo-ers, "als ik win, dan kom ik niet terug ", zegt ie tegen zijn vrouwquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Die was redelijk, maar niet super.
Ja daar had je vroeger geen tandarts voor nodig om je gebit te vernieuwen.quote:
Tering, weer zo'n superoverdreven applaus van het publiekquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Gatver, weer zo'n niet-grappig liedje.
Stem van George Bush is trouwens zeer slecht.
Die zit bij Koefnoenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:42 schreef Patch het volgende:
Thomas als Bush....
Dat deed Sander toch altijd???
en toen kwam Hirsi Ali..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
George Bush, nu al de slechtste imitatie van dit seizoen.
Ik vind Koefnoen leuker.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:58 schreef Toad het volgende:
Beetje simpele humor.
inderdaad , niet veel verbetering ten opzichte van vorig seizoen , wel goed dat van muiswinkel weer terug isquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
Was matig. Een 5je.
Hoe hij zogenaamd grappig in het begin dat deuntje constant herhaalde. Echt tenenkrommend.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:59 schreef pberends het volgende:
Peter Heerschop is echt mijn dieptepunt hoor. Wat een verschrikkelijk a-grappige man is dat.
Tja.. o.a. die opmerking maakte het einde van de uitzending nog een beetje leuk.quote:
Hij begint op Bert V. te lijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe hij zogenaamd grappig in het begin dat deuntje constant herhaalde. Echt tenenkrommend.
Dat was wel erg ja, 9 jaar oud....... en dan zo'n super lompe opmerking over het al of niet slikken van sperma.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:01 schreef UFOtje het volgende:
En Ratelband..... ja, goed dat die gek weer eens afgezeken gaat worden! 9 jaar!!![]()
Mee eens. Soms een glimlach, meer niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:04 schreef Adelante het volgende:
matige aflevering, niet meer vernieuwend en het cabaret is ook niet meer wat het was...
Ja, dat zei ik al eerder in het topicquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:08 schreef Toad het volgende:
Tenenkrommend: hoe ze aan het begin van het programma de week probeerde te analyseren. Leek een beetje op een gesprek tussen een paar 40 jarige mannen die éénzaam in de kroeg grappig proberen te doen.
(tijdens het stukje over de paus)
Peter H: Ja, de paus heeft al een persconferentie gegeven.
Jack S.: O, wat zei die?
Peter H. Bedankt voor dat buisje.
Publiek: Ha, ha, ha![]()
![]()
O, o, o, wat leuk.![]()
De paus en dan grappen maken met "Bedankt voor de bloemen" is zooooo afgezaagd.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:08 schreef Toad het volgende:
Tenenkrommend: hoe ze aan het begin van het programma de week probeerde te analyseren. Leek een beetje op een gesprek tussen een paar 40 jarige mannen die éénzaam in de kroeg grappig proberen te doen.
(tijdens het stukje over de paus)
Peter H: Ja, de paus heeft al een persconferentie gegeven.
Jack S.: O, wat zei die?
Peter H. Bedankt voor dat buisje.
Publiek: Ha, ha, ha![]()
![]()
O, o, o, wat leuk.![]()
Oei, de laatste tijd wordt ik vaker erop aangesproken dat ik het topic niet terug lees.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al eerder in het topic
Echt tenenkrommend. Vooral het publiek, zitten die mensen op strakke nederwiet ofzo? Ze vinden alles grappig.
Wilders is serieus het meest mislukte typetje van Kopspijkers.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bij vlagen aardig moet ik zeggen. Vreemd dat 'Wilders' op eens z'n tekst niet meer wist en begon te lachenIk vind wel dat Kopspijkers Wilders niet te vaak moet gebruiken als typetje. Hij is dan wel erg leuk ...
Tja, dat is toch vaak de sfeer in een studio die meespeeld op het lachen van publiek.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al eerder in het topic
Echt tenenkrommend. Vooral het publiek, zitten die mensen op strakke nederwiet ofzo? Ze vinden alles grappig.
De Mike en Thomas Show is daarintegen wel leuk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wilders is serieus het meest mislukte typetje van Kopspijkers.
Maar goed dat is mijn mening.
Daar kunnen zij ook niks aan doen, dat jij Ciska Dresselhuis niet kent.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:15 schreef DrDentz het volgende:
ik kende dat feministische wijf nieteens die nagedaan werd, naja, kutprogramma, loer et nooit meer, zonde van het belastinggeld waaroim nemen ze die sidekick van spijkerman [ben ff zn naam kwijt] aan zeg![]()
Dat is wel leuk ja. Alleen het is iedere aflevering hetzelfdequote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:17 schreef Toad het volgende:
[..]
De Mike en Thomas Show is daarintegen wel leuk.
iig. voor 1 seizoen
Daarom ook voor 1 seizoen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:27 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Alleen het is iedere aflevering hetzelfde
yup als van der Vaart vakkenvuller was geweest lag Silvie nu Sneijder te plezierenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
Henk Bres slaat weer de spijker op z'n kop. Geweldig slimme man
Ja, dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik denk dat Kopspijkers tegenwoordig ook met een applausbord werkt.
??????????quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:35 schreef Norrage het volgende:
Het wordt wat minder origineel, maar ik vond hem weer erg goed vanavond...Die Bodyguards ook bij dat liedje, ik lag in een deuk...^^
Sinds wanneer is Spijkerman leuk?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:05 schreef flat_erik het volgende:
Ben gister bij de opnames geweest!!!Erg leuk en zeker een aanrader... Jack is nog leuker tijdens het opwarmen van het pulbiek dan tijdens de opnames zelf
![]()
leuke aflevering btw
Of bepaalde mensen hebben geen humor.quote:
Ja, ze hebben maanden de tijd gehadquote:Op maandag 28 februari 2005 09:59 schreef Falco het volgende:
De eerste aflevering van een nieuwe serie hoort toch altijd toch bovengemiddeld te zijn? Normaal moeten ze ook weer veel materiaal van de laatste twee maanden hebben. Maar als het nu al zo matig is, belooft dat weinig goeds.
Toegeven, ik vond het grappig. Maar dit gaan ze tot mei elke zaterdagavond doen. Dan is de grap er toch echt allang af.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die honden idols is bijvoorbaat al een zap-moment
Das best geinig, ook al vind ik Jan Mulder een dikke vette oetlul, hij's soms wel grappig met z'n gezwets. Youri is ook al geinig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond weer, Jan en Youri Mulder spelen het spijkerspel.
iddquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:19 schreef pberends het volgende:
Hopelijk geen Bert Vischer of Viggo Waas als co-host.
How about Heerschop?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Das best geinig, ook al vind ik Jan Mulder een dikke vette oetlul, hij's soms wel grappig met z'n gezwets. Youri is ook al geinig.
Hopelijk geen Bert Vischer of Viggo Waas als co-host.
Maar goed: alles beter dan Peter Heerschop.quote:
Die vent is echt te blij met zichzelf.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:11 schreef Youssef het volgende:
Bert Visser![]()
Onze hyperactieve kloothommel.
Intro was totaal niet grappig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:11 schreef Youssef het volgende:
Bert Visser![]()
Onze hyperactieve kloothommel.
Hoe vaak zal ie nog -20 schreeuwen?
Nog zo'n toonbeeld van moreel verval!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
Jan Mulder hou je morele kutbek, vuile pedo dat hij is.
Inderdaad.quote:
Welk grietje? Die kunststudente of die met dat ijzelbord?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
1,5 miljoen mensen natuurlijk een stijve lul van dat grietje.
Die vieze hoer met dat rokje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Welk grietje? Die kunststudente of die met dat ijzelbord?
lekker wijfquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
1,5 miljoen mensen natuurlijk een stijve lul van dat grietje.
Micheal had de tekst wel geleerd in het nederlands te zingen, maar hij verstaat het verder niet. Vandaar dat Jack nog wel Engels tegen hem moest spreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Spijkerman: "Michael Jackson, Thank you"
Waarom zegt ie in het Engels bedankt, terwijl Jackson Nederlands zong??.
Hahahaha, dat is echt evil inderdaad. En dan een evolutie-mysterie in het leven roepen om je te laten vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:43 schreef detulp050 het volgende:
Begraaf je been dan boven je hoofd, hou je een heel team van archeologen eeuwen bezig![]()
![]()
Ow jaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:47 schreef Kipman het volgende:
[..]
Micheal had de tekst wel geleerd in het nederlands te zingen, maar hij verstaat het verder niet. Vandaar dat Jack nog wel Engels tegen hem moest spreken.
quote:
Daarom juist!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:52 schreef Harry_Sack het volgende:
hoezo, de verlosser zit er toch bij ?
hij slaapt alquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Daarom juist!
En de gereformeerden zijn ook al aan het mailen ivm het in diskrediet brengen van de EO.
Wat een baan zegquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:50 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Die griet (Eva) werkt trouwens bij Cash en Carlo als aanwijschick![]()
Nog steeds?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
Gaaaaaaaap!
Jee het wordt met de week minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |