Dat is wel leuk ja. Alleen het is iedere aflevering hetzelfdequote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:17 schreef Toad het volgende:
[..]
De Mike en Thomas Show is daarintegen wel leuk.
iig. voor 1 seizoen
Daarom ook voor 1 seizoen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:27 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Alleen het is iedere aflevering hetzelfde
yup als van der Vaart vakkenvuller was geweest lag Silvie nu Sneijder te plezierenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
Henk Bres slaat weer de spijker op z'n kop. Geweldig slimme man
Ja, dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik denk dat Kopspijkers tegenwoordig ook met een applausbord werkt.
??????????quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:35 schreef Norrage het volgende:
Het wordt wat minder origineel, maar ik vond hem weer erg goed vanavond...Die Bodyguards ook bij dat liedje, ik lag in een deuk...^^
Sinds wanneer is Spijkerman leuk?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:05 schreef flat_erik het volgende:
Ben gister bij de opnames geweest!!!Erg leuk en zeker een aanrader... Jack is nog leuker tijdens het opwarmen van het pulbiek dan tijdens de opnames zelf
![]()
leuke aflevering btw
Of bepaalde mensen hebben geen humor.quote:
Ja, ze hebben maanden de tijd gehadquote:Op maandag 28 februari 2005 09:59 schreef Falco het volgende:
De eerste aflevering van een nieuwe serie hoort toch altijd toch bovengemiddeld te zijn? Normaal moeten ze ook weer veel materiaal van de laatste twee maanden hebben. Maar als het nu al zo matig is, belooft dat weinig goeds.
Toegeven, ik vond het grappig. Maar dit gaan ze tot mei elke zaterdagavond doen. Dan is de grap er toch echt allang af.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die honden idols is bijvoorbaat al een zap-moment
Das best geinig, ook al vind ik Jan Mulder een dikke vette oetlul, hij's soms wel grappig met z'n gezwets. Youri is ook al geinig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond weer, Jan en Youri Mulder spelen het spijkerspel.
iddquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:19 schreef pberends het volgende:
Hopelijk geen Bert Vischer of Viggo Waas als co-host.
How about Heerschop?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Das best geinig, ook al vind ik Jan Mulder een dikke vette oetlul, hij's soms wel grappig met z'n gezwets. Youri is ook al geinig.
Hopelijk geen Bert Vischer of Viggo Waas als co-host.
Maar goed: alles beter dan Peter Heerschop.quote:
Die vent is echt te blij met zichzelf.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:11 schreef Youssef het volgende:
Bert Visser![]()
Onze hyperactieve kloothommel.
Intro was totaal niet grappig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:11 schreef Youssef het volgende:
Bert Visser![]()
Onze hyperactieve kloothommel.
Hoe vaak zal ie nog -20 schreeuwen?
Nog zo'n toonbeeld van moreel verval!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
Jan Mulder hou je morele kutbek, vuile pedo dat hij is.
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |