quote:
Van hetzelfde mien jong! hopen dat 2005 een mooi jaar gaat worden!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
GELUKKKKKIGGGG NIEUWJAAAAAR IEDEREEN
hij was blij dat hij mocht meppen met die grote hamerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:53 schreef tong80 het volgende:
Het was een keertje wel leuk dit jaar.
Willem zat erbij en vroeg zich af wat doe ik hier ?
Niks mis met Ali B.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
Was een goede uitzending, jammer van de sneue gasten (ali b, heerschop en visscher). Een 7.
Wanneer komt Kopspijkers weer? (hopelijk met een nieuw format... of de oude).
Ali B is een overhypte mongool, mede mogelijk gemaakt door de mongoloide media in dit land.quote:
Bert Visser ging 'm nota bene uitleggen dat als Jack praat, dat wij (zijn pannel) luisteren.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ali B is een overhypte mongool, mede mogelijk gemaakt door de mongoloide media in dit land.
Ik vind het wel een grappig figuurquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ali B is een overhypte mongool, mede mogelijk gemaakt door de mongoloide media in dit land.
Smaak hebben FA's nooit, dus zoveel zegt het ook weer niet over je.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moet zelfs weer lachen om die aankondiging van Lee Towers.
Zegt wel iets over mij, he?
Ali Breezer was niet te harden met z'n "cool-teken" wat ie met z'n hand deed ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:54 schreef Huta het volgende:
Vannacht de herhaling gezien..
Het beeldmateriaal was goed, cabaret was ok, Daphe was lief, Ali B was dom en erg irritant. Kreeg plaatsvervangende schaamte van die gast.
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:29 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Die Ali B. wordt onderhand een karikatuur van zichzelf.
Soms is het niet zo erg om een uitnodiging voor een tv programma af te slaan hoor Ali...
quote:ka·ri·ka·tuur (de ~ (v.), -turen)
1 afbeelding die door overdrijving van de meest kenmerkende vormen, trekken of eigenschappen iets of iem. belachelijk maakt => schertsbeeld, spotbeeld
2 persoon die door kleding, figuur of andere eigenaardigheden moeilijk serieus te nemen is
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik had gelijk! Georgina Verbaan werd gespeeld door Carice van Houten!
Waarom zenden ze een compilatie uit... we hebben dat toch ook al gezien bij Topspijkersquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
Morgen compilatie, volgende week nieuwe afleveringen
En met Oud & Nieuw.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zenden ze een compilatie uit... we hebben dat toch ook al gezien bij Topspijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |