Ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe afleveringen. Afgelopen half jaar was het niveau echt bedroevend.
De slechtste burgemeesters van Nederlandquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:00 schreef -DailaLama- het volgende:
En gelijk aansluitend een of andere PvdA-verkiezingsspot van een uur.
Voor in de ArenA straks:quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
De slechtste burgemeesters van Nederland![]()
.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Voor in de ArenA straks:
"Cohen is de hoer van Amsterdaaam!"
"Hamas, hamas, Deetman stond ooit op een foto naast een ADO-supporter met een ontblote plasser!"
Die laatste loopt nog niet lekker.
Pfff als ik ergens niet op zit te wachten, dan is het wel een variant op Idols.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Gisteravond bij Shownieuws zeiden ze dat Kopspijkers met een soort variant op Idols komt.
LOLquote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is dan ook nog een honden idols
Ben wel benieuwd. Hopelijk is vooral het caberet leuk.
Kopspijkeren is vanavond met Paul Witteman enMarcel van Dam
quote:Vandaag Peter Heerschop als co-presentator.
Komop zeg, je keek vroeger toch ook wel? In 2001 ofzo was het niveau van Kopspijkers echt 10 keer hoger dan het vorig seizoen. Bovendien is DitWasHetNieuws 100 keer grappiger dan het vorige seizoen. Die nieuwe formule van Kopspijkers is ook al geen verbetering.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:45 schreef Kipman het volgende:
Ik kan er altijd nog wel om lachen, dat Kopspijkers. Ik snap de kritiek dan ook nooit zo die hier gegeven wordt. Alleen de kritiek op Bert Visscher vind ik terecht, die gast is echt niét grappig.
Soms wel, dat heb ik ook eerlijk toegegeven, een stuk of 2/3 keer. Maar dat is natuurlijk schrikbarend weinig voor 13 afleveringen. Bij DWHN lig je gegarandeerd een paar keer in een deuk, bij Kopspijkers is dat altijd afwachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou Berends, ik vond toch dat ze het in het laatste kwartaal toch een aantal keer het oude niveau haalden. Vooral bij de bar. Maar beter dan >2001 zal het niet worden meer denk ik.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:57 schreef DrDentz het volgende:
grappig progamma DitWasHetNieuws ofnietwat er nu op is ook al zo grappig
vooral die vent met die uitpuilende bek bij dit was het nieuws vind ik leuk, jan jacob ofzo
goede grappenmakers allemaal die lui![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |