Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Maar wat is Donner af en toe toch een triest figuur; als ie zijn gelijk niet kan halen probeert ie de spelregels aan te passen.quote:Van de Ven gaat vrijuit in zaak doodswens Wilders
DEN HAAG - De islamitische godsdienstleraar Van de Ven kan niet worden vervolgd voor de doodswens die hij uitsprak voor het Tweede-Kamerlid Wilders.
Dat heeft minister Donner (Justitie) de Tweede Kamer geschreven. De uitlatingen die Van de Ven op 23 november deed in het EO-programma Het Elfde Uur zijn niet strafbaar, aldus Donner.
Van de Ven zei bij Het Elfde Uur dat hij blij zou zijn als Wilders binnen twee jaar dood zou gaan.
Donner bekijkt nog of bepaalde wetsartikelen niet moeten worden aangescherpt waardoor dergelijke doodswensen wel tot vervolging kunnen leiden.
Bron: nu.nl
En terecht. De nieuwe fascisten dienen immers ontmaskerd te worden. Dankzij Knevel weet heel NL nu wat het gedachtengoed van de moslimfundis is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef popolon het volgende:
Knevel zat daar met een missie: het ontlokken van zo'n soort uitspraak.
Injecteren met varkensbloedquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef het_fokschaap het volgende:
hoogstens zou één of andere nederlandse radicaal hem ritueel kunnen slachten
eigenlijk ben jij best wel triest zo, met zown botte reactie.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Maar wat is Donner af en toe toch een triest figuur; als ie zijn gelijk niet kan halen probeert ie de spelregels aan te passen.
dus ik mag je helemaal de tering in schelden, en doodverwensen? mooiquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:13 schreef Chandler het volgende:
Meer dan logisch; je woord mag toch vrij zijn? dat een daad wegen zijn woord wordt gepleegd is weer wat anders maar dat is (nog) niet gebeurd ja
Je moet wel een ongelofelijke debiel zijn als je dat niet allang wistquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:57 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Dankzij Knevel weet heel NL nu wat het gedachtengoed van de moslimfundis is.
Nou, je zou ze de kost moeten geven die dat nog niet wisten (of zelfs nu nog niet weten of WILLEN weten). Check de gemiddelde Groen Links stemmer maar eensquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:01 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Je moet wel een ongelofelijke debiel zijn als je dat niet allang wist
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef robh het volgende:
Goede zaak. En ik mag toch hopen dat Donner even heel hard wordt teruggefloten door JP. Wat een ongelofelijke graftak is het ook. Dat hij maar flink verkouden mag worden en op het randje van diaree gaat balanceren!![]()
Ow dus nu weet ook heel fok wat het gedachtengoed van een extreem dom denhaag isquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Injecteren met varkensbloed
Komen ze volgens hun eigen fabelgeloof de hemel nooit meer in
ey!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow dus nu weet ook heel fok wat het gedachtengoed van een extreem dom denhaag is![]()
Damn de pot verwijt de ketel
Wat is het randje van diaree? Ik heb nog nooit diaree met randjes gezien?!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef robh het volgende:
Goede zaak. En ik mag toch hopen dat Donner even heel hard wordt teruggefloten door JP. Wat een ongelofelijke graftak is het ook. Dat hij maar flink verkouden mag worden en op het randje van diaree gaat balanceren!![]()
Ja, dat is een wat theoretische situatie. Maar wat ik me er bij voorstel: de vreselijkste darmkrampen die je je maar kan voorstellen, maar zonder de opluchting dat het er allemaal uit is. En dat een paar uur lang.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef IntroV het volgende:
Wat is het randje van diaree? Ik heb nog nooit diaree met randjes gezien?!
Moet je het even laten opdrogenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef IntroV het volgende:
[..]
Wat is het randje van diaree? Ik heb nog nooit diaree met randjes gezien?!
Haha! Misschien dat Donner zijn grenzen nog verder opschuift naar niet dodelijke ziektes na het lezen van deze post, Robhquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef robh het volgende:
Alles voor 'de buhne' natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat ziek dat ze naar aanleiding van dat interview naar mogelijkheden tot vervolging kijken.
Ga huilen op een verjaardag dat iedereen te racistisch doet, geitewollensok.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow dus nu weet ook heel fok wat het gedachtengoed van een extreem dom denhaag is![]()
dat niet alleen dat extremistische varken geeft ook nog les ook!!! schandalig dat dit kan in ons landquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:57 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
En terecht. De nieuwe fascisten dienen immers ontmaskerd te worden. Dankzij Knevel weet heel NL nu wat het gedachtengoed van de moslimfundis is.
Held Andries ! De uitverkorene die het ons komt zeggen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:57 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Dankzij Knevel weet heel NL nu wat het gedachtengoed van de moslimfundis is.
Dat vind ik ook een heel naar trekje van onze minister van justitie en bovendien is dat helemaal zijn zaak niet om persoonlijk wetsartikelen te wijzigen, hij heeft mensen in dienst die er veel meer van weten dan hij namelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Maar wat is Donner af en toe toch een triest figuur; als ie zijn gelijk niet kan halen probeert ie de spelregels aan te passen.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:57 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
En terecht. De nieuwe fascisten dienen immers ontmaskerd te worden. Dankzij Knevel weet heel NL nu wat het gedachtengoed van de moslimfundis is.
Ik neem aan dat jij dus het gedrag van dhr van de Ven goedkeurd? Want je doet precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:52 schreef jerryx het volgende:
Ik hoop dat meneer vd Ven kanker krijgt
Nee, maar hij heeft niets verbodens gedaan. Hij mag wensen dat Wilders doodgaat, en ik wens dat hij doodgaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:54 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dus het gedrag van dhr van de Ven goedkeurd? Want je doet precies hetzelfde.
Knevel: Maar u zou het niet erg vinden als Wilders iets overkwam?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:53 schreef sp3c het volgende:
wat zei hij dan?
prima verwoord hoor... zolang het natuurlijk niet leidt tot selectieve verontwaardigingquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een heel naar trekje van onze minister van justitie en bovendien is dat helemaal zijn zaak niet om persoonlijk wetsartikelen te wijzigen, hij heeft mensen in dienst die er veel meer van weten dan hij namelijk.
Donner is imo ook verregaand incompetent voor zijn functie, de integriteit die de basis vormt voor een hoofd van het neerlands recht mist hij vokomen.
Dat v/d Ven strafrechtelijk gezien vrijuit gaat had ik ook wel verwacht, maar ik hoop wel dat hij de massale verontwaardiging over zijn uitlatingen oppakt als een signaal dat hij nederlandse morele grenzen heeft overschreden en dat hij zich in het vervolg wat diplomatieker uit.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft niets verbodens gedaan. Hij mag wensen dat Wilders doodgaat, en ik wens dat hij doodgaat.
Als ik ook weer naar deze primaire reactie van jou kijk had ik het met mijn cynische opmekring wel bij het rechte eind en denk ik dat je ook door donner in de doelgroep valt om deel te nemen aan een integratie cursus.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Ga huilen op een verjaardag dat iedereen te racistisch doet, geitewollensok.
Een inhoudelijke reactie had ook gemogen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef mechatronics het volgende:
eigenlijk ben jij best wel triest zo, met zown botte reactie.
hmz ... daar zou ik eigenlijk ook niet mee kunnen zitten, maar hij hoeft niet per se dood hij kan ook gewoon zijn spraakvermogen verliezen ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Knevel: Maar u zou het niet erg vinden als Wilders iets overkwam?
Van der Ven: Nee...
Knevel: Dat hij dood zou gaan?
Van der Ven: Nee, maar..
Knevel: Dat hij vermoord zou worden? Ja?
Van der Ven: Eugh..
Knevel: Ja? Ja?
Van der Ven: Nee, maar dan niet door een moslim.
Knevel: Nee, maar dat hij zou sterven zou u niet erg vinden, toch? Ja? Aan kanker bijvoorbeeld.
Van der Ven: Eugh, nee dat zou ik niet erg vinden.
Zoiets.
Nederland is een samenleving aan het worden met een watertemperatuur van dik 99 graden, bij het minste of geringste wordt het kookpunt bereikt en borrelen er van allerlei gedachtes bij mensen op, de massahysterie is hier aan de orde van de dag, of het nu om het overlijden van van Gogh gaat, het doneren op giro 555, dat Advocaat een verkeerde wissel toepast of dat we weer een Nederlander in de ruimte hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
hmz ... daar zou ik eigenlijk ook niet mee kunnen zitten, maar hij hoeft niet per se dood hij kan ook gewoon zijn spraakvermogen verliezen ofzo
anyways, ik zie hier ook geen aanklacht in hoor
waar zou je hem voor aan moeten klagen ... Koesteren van hoop?
Ik hoop dat ze Robert Mugabe doodschieten, ben ik nu strafbaar?
Doods verwensingen hier op Fok naar een andere user, levert toch ook een ban op?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:31 schreef Sidekick het volgende:
Vrijheid van meningsuiting blijkt toch niet te zijn vermoord door Mohammed B. Gelukkig maar.
FF testen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:03 schreef Knarf het volgende:
Doods verwensingen hier op Fok naar een andere user, levert toch ook een ban op?
Of vanaf nu niet meer?
hahahahahquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:04 schreef robh het volgende:
[..]
FF testen.
Val dood, Knarf. Sterf! Sterf!
Jij bent ook liiiieeeeeeffffff. In je grafkistquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:05 schreef robh het volgende:
Natuurlijk meen ik daar niks van.
15 euri gebodenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:36 schreef milagro het volgende:
God is al dood, die hoef je niet te bedanken
We hebben hier een policy waarin doodverwensingen naar andere users niet wordt toegestaan. Volgens het Nederlands strafrecht is het echter niet strafbaar.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:03 schreef Knarf het volgende:
[..]
Doods verwensingen hier op Fok naar een andere user, levert toch ook een ban op?
Of vanaf nu niet meer?
(ik heb nog nooit aan doodsverwensingen gedaan, laat staan een ban gehad)quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We hebben hier een policy waarin doodverwensingen naar andere users niet wordt toegestaan. Volgens het Nederlands strafrecht is het echter niet strafbaar.
Waarom je nu Fok! met het echte leven gaat vergelijken is me een raadsel.
Zou je bij doodschieten niet kunnen vervolgen wegens aanzet tot geweld?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
hmz ... daar zou ik eigenlijk ook niet mee kunnen zitten, maar hij hoeft niet per se dood hij kan ook gewoon zijn spraakvermogen verliezen ofzo
anyways, ik zie hier ook geen aanklacht in hoor
waar zou je hem voor aan moeten klagen ... Koesteren van hoop?
Ik hoop dat ze Robert Mugabe doodschieten, ben ik nu strafbaar?
rechtgeaarde moslims ???quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:00 schreef pro_jeex het volgende:
[..]fijn voor je, ik wens hem naar het Paradijs, waar alle rechtgeaarde moslims naar toegaan als ze sterven.
Hetzelfde geldt ook voor Wilders en AYaan neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:27 schreef Monidique het volgende:
Godzijdank gaat deze man vrijuit. Maar de schade is al gedaan, door de politieke leiders die aandrongen op het vervolgen van iemand die niet de algemene mening deelt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:53 schreef Elgigante het volgende:
Hetzelfde geldt ook voor Wilders en AYaan neem ik aan?
`quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:57 schreef lionsguy18 het volgende:
Aanzetten tot moord is dus niet strafbaar.
Dat is verschrikkelijk nieuws en een aansporing voor alle mohammedanen om ons volk uit te roeien.
Dat is wel degelijk strafbaar maar je hoeft het niet erg te vinden als iemand dood is of gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:57 schreef lionsguy18 het volgende:
Dat is verschrikkelijk nieuws en een aansporing voor alle mohammedanen om ons volk uit te roeien.
Srikt genomen niet, maar je brngt eventueel wel mensen op een idee. Verder vind ik het een behoorlijk haatdragende gedachte, misschien is het uitspreken van dat soort gedachten wel iets wat onder demoniseren valt, het woord van 2002.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:21 schreef robh het volgende:
[..]
`
Je haalt wat door elkaar. Ik hoop ook dat Wilders een piano, gegooid van de hoogste toren, op zijn hoofd krijgt. Is dat strafbaar?
Nop. Zo werkt de menselijke psyche gewoon.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:26 schreef speedfreak1 het volgende:
Srikt genomen niet, maar je brngt eventueel wel mensen op een idee. Verder vind ik het een behoorlijk haatdragende gedachte, misschien is het uitspreken van dat soort gedachten wel iets wat onder demoniseren valt, het woord van 2002.
Hoezo "aanzetten tot moord"? Heb je dat "interview" gezien? De man zei er nog expliciet bij dat een moslim zo'n moord maar niet moet plegen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:57 schreef lionsguy18 het volgende:
Sterker nog: als iemand mij gevraagd zou hebben of de wereld een betere plek zonder van Gogh zou zijn zou mijn antwoord een volmondig; "Ja." geweest zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat Theo van Gogh dood is en als mij dat voor zijn dood gevraagd had was ik dezelfde mening toegedaan geweest, volgens Donner moet ik dan strafbaar zijn en volgens jou is dat aanzetten tot moord? Raar land leven wij in tegenwoordig.
dan ben je niet strafbaar, zolang je ergens aan denkt en het niet tot uitvoering brengt is er m.i. niets aan de hand.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond het niet erg dat wijlen Theo van G. dood is gegaan, wat ik wel erg vind is dat het op zo'n brute manier gebeurde. Waarom zou ik dan strafbaar zijn ?
nou, inderdaad!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ja precies, ik vind ook dat Wilders niet thuis hoort in de politiek, maar in een inrichting. Verder vind ik het belachelijk dat er zoveel moeite werd gedaan om de verwensingen van Van der Ven te kunnen vervolgen. Ik ben blij dat hij vrijuit gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een inrichting lijkt me de meest geschikte plek voor deze dorpsgek.
Ik vind het getuigen van fatsoenspopulisme om zowel van de Ven als Wilders te willen vervolgen om hun mening. Het lijkt mij een slechte zaak als er wederom een opiniedelict in het leven geroepen moet worden om de scheiding binnen de trias politica te doorbreken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja precies, ik vind ook dat Wilders niet thuis hoort in de politiek, maar in een inrichting. Verder vind ik het belachelijk dat er zoveel moeite werd gedaan om de verwensingen van Van der Ven te kunnen vervolgen. Ik ben blij dat hij vrijuit gaat.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:00 schreef Compile het volgende:
ah mooi deze uitpraakIk mag dus zeggen dat ik bijv. wens dat kamerleden van GroenLinks eens dood gaan
Tja, op geenstijl word het dagelijks geroepen en het is een sig van Heiden6: G a e e n s d o o d !
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond het niet erg dat wijlen Theo van G. dood is gegaan, wat ik wel erg vind is dat het op zo'n brute manier gebeurde. Waarom zou ik dan strafbaar zijn ?
Wat een onzin, als ze hun meningsverschillen willen uitvechten doen ze het maar in een cage fight, niet in de rechtbank van vadertje staat. Persoonlijk vond ik de tijdsaanduiding ("2 jaar") wel opmerkelijk, dat maakt het veel dreigender.quote:Donner bekijkt nog of bepaalde wetsartikelen niet moeten worden aangescherpt waardoor dergelijke doodswensen wel tot vervolging kunnen leiden.
Nee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:21 schreef robh het volgende:
[..]
`
Je haalt wat door elkaar. Ik hoop ook dat Wilders een piano, gegooid van de hoogste toren, op zijn hoofd krijgt. Is dat strafbaar?
Dan hadden ze Theo ook moeten kruisigen , met alle doodsverwensingen die hij uitsprak..quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ze moeten die vd Ven alsnog kruizigen, triest mannetje
.... en onze geliefde Theo is er allemaal mee begonnen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:26 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Srikt genomen niet, maar je brngt eventueel wel mensen op een idee. Verder vind ik het een behoorlijk haatdragende gedachte, misschien is het uitspreken van dat soort gedachten wel iets wat onder demoniseren valt, het woord van 2002.
Wat zit je nu te janken joh moslim? Vd Ven wordt ook niet vervolgd en tegen van Gogh zijn ook zat pogingen tot vervolging geweest die ook nergens op uitliepen. Beide hebben evenveel recht op vrije meningsuiting met het verschil dat vd Ven nog leeft en Van Gogh door een moslimmongool afgeslacht is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:46 schreef Amando het volgende:
Theo van Gogh heeft wel meer doodverwensingen uitgesproken.
Toch is er niets aan gedaan.
Oh nee, wacht VD Ven noemt zichzelf moslim, dan heb je minder rechten natuurlijk ...
Heel erg begrijpelijk.
Tuurlijk vind je dat die amando gelijk hebt, en dat niemand jouw iets wijs maakt is ook overduidelijk, je neemt gewoon niets aan, en daardoor wordt je inderdaad nooit wijzer, eigenlijk ben je dus gewoon niet goed wijs. Overigens was Thoe misschien wel eens wat grof, hij had wel groot gelijk. Termen als geitenneuker en pooier van de profeet maakten zijn standpunt slechts duidelijk voor een breed publiek.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Amando, je hebt gelijk, wijlen Theo van G. begon met die nonsens, zgn. om discussies uit te lokken zegt men, dat maak je mij niet wijsDe inmiddels overleden wijlen Theo van G. heeft dat überhaupt aan de lijven ondervonden
We hebben het niet over die termen, maar over zijn doodsverwensingen die in zwaarte vergelijkbaar zijn met de woorden die Vd Ven heeft uitgesproken in het programma met Andries K.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:05 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Tuurlijk vind je dat die amando gelijk hebt, en dat niemand jouw iets wijs maakt is ook overduidelijk, je neemt gewoon niets aan, en daardoor wordt je inderdaad nooit wijzer, eigenlijk ben je dus gewoon niet goed wijs. Overigens was Thoe misschien wel eens wat grof, hij had wel groot gelijk. Termen als geitenneuker en pooier van de profeet maakten zijn standpunt slechts duidelijk voor een breed publiek.
De reden dat ik dit aan de kaak stel is vanwege het feit dat er nu hele topics, tv-programma's en kamervragen aan gewijd worden om de discussie te voeren en te onderzoeken of hetgeen wat VD Ven gezegd heeft wel mag. Die aandacht miste ik bij Theo, terwijl hij ook mensen dood verwensde.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:54 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Wat zit je nu te janken joh moslim? Vd Ven wordt ook niet vervolgd en tegen van Gogh zijn ook zat pogingen tot vervolging geweest die ook nergens op uitliepen. Beide hebben evenveel recht op vrije meningsuiting met het verschil dat vd Ven nog leeft en Van Gogh door een moslimmongool afgeslacht is.
Als hij het in Marokko had gezegd misschien ja, maar hij zegt dit in zijn eigen land.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:49 schreef Amando het volgende:
[..]
Dan hadden ze Theo ook moeten kruisigen , met alle doodsverwensingen die hij uitsprak..
Aanpassen aan de cultuur van belediging en doodsverwensing die van Gogh bezigde?quote:Op zondag 2 januari 2005 02:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Als hij het in Marokko had gezegd misschien ja, maar hij zegt dit in zijn eigen land.
Mensen die hier 'te gast' zijn moeten zich gewoon gedragen en aanpassen.
Inhoudelijk ben je wel sterkquote:Op zondag 2 januari 2005 02:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
En vd Ven is misschien ook geboren als Nederlander, maar als ie zich zo besluit te gaan gedragen moet ie behalve A ook B zeggen en dus gewoon emigreren om kamelen te gaan neuken in de woestijn net zoals zijn 'broeders'.
Ja, gek he 2 weken na de rituele slachting en oorlogsverklaring van Mohammed B? Dat laat zien dat Van Gogh alleen maar gelijk had met zijn stelling dat de fascisten onder ons zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:48 schreef Amando het volgende:
[..]
De reden dat ik dit aan de kaak stel is vanwege het feit dat er nu hele topics, tv-programma's en kamervragen aan gewijd worden om de discussie te voeren en te onderzoeken of hetgeen wat VD Ven gezegd heeft wel mag. Die aandacht miste ik bij Theo, terwijl hij ook mensen dood verwensde.
Nee, beiden zijn nooit vervolgd. Iedereen en alles staat het vrij dat te proberen, zowel strafrechtelijk als civiel maar het is nooit gelukt. Gelijke behandeling dus.quote:Als je het hebt over discriminatie dan is dit een goed voorbeeld van ongelijk behandeld worden.
Geen discussie over mogelijk.
Tja, moeten die bevolkingsgroepen zich eens niet expres anders gedragen.quote:En dan vragen mensen zich af waarom bepaalde bevolkingsgroepen zich anders behandeld voelen.
Whehe, 1-0. Ik vraag me af of Donner iets had gedaan als het een jood of een christen was...quote:Op zondag 2 januari 2005 02:22 schreef Monidique het volgende:
Ach ja, het was een moslim die het zei, hè, dus dan moet er uiteraard aangepakt, hard het liefst, worden, ongeacht of het nou daadwerkelijk strafbaar is. Moslim, zogezegd. Daarbij, het is ook nog es een bekeerling, of, beter gezegd, een landverrader, dus, ja, aanpakken, en hard, dat zooitje. Het moet toch potdikkie niet kunnen dat je in het Nederland, dat gebaseerd is op de joods-christelijke cultuur, het humanisme en de Verlichting, een mening hebt die afwijkt van de mening van de gemiddelde Nederlander? Kom nou!
Wat nou "ga lekker boeven vangen"? Doen ze dat hier dan? Neenee, want dat durven ze hier niet. De enige "boeven" die ze hier vangen zijn wij: degenen met een kapot fiets-achterlicht en degenen die het botte lef hebben 53 te rijden i.p.v. 50. Dat zijn in de ogen van het OM en Justitie de boeven. Echt gevaarlijk crimineel vulles wordt niet aangepakt. Dat vinden ze eng of er is cellentekort of het zijn draaideurcriminelen waar toch geen eer meer aan te halen valt. Die laten ze lekker hun gang gaan tot er weer eens iemand het dodelijk slachtoffer van zo'n randdebiel wordt; dan wordt zo'n figuur 1,5 jaar opgesloten en krijgt TBS, tot-ie weer vrijkomt wegens goed gedrag of tot zo'n TBS-psycholoog door z'n "client" in de maling wordt genomen en die psych zeker weet dat hij niet meer in z'n oude gewoonte terugvalt. Dan mag-tie gaan en binnen een week is wéér iemand het slachtoffer geworden van zo'n figuur.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef piere het volgende:
En terecht wat een gelul zeg!
Ga lekker boeven vangen!
quote:Op zondag 2 januari 2005 10:53 schreef luked45 het volgende:
[..]
Wat nou "ga lekker boeven vangen"? Doen ze dat hier dan? Neenee, want dat durven ze hier niet. De enige "boeven" die ze hier vangen zijn wij: degenen met een kapot fiets-achterlicht en degenen die het botte lef hebben 53 te rijden i.p.v. 50. Dat zijn in de ogen van het OM en Justitie de boeven. Echt gevaarlijk crimineel vulles wordt niet aangepakt. Dat vinden ze eng of er is cellentekort of het zijn draaideurcriminelen waar toch geen eer meer aan te halen valt. Die laten ze lekker hun gang gaan tot er weer eens iemand het dodelijk slachtoffer van zo'n randdebiel wordt; dan wordt zo'n figuur 1,5 jaar opgesloten en krijgt TBS, tot-ie weer vrijkomt wegens goed gedrag of tot zo'n TBS-psycholoog door z'n "client" in de maling wordt genomen en die psych zeker weet dat hij niet meer in z'n oude gewoonte terugvalt. Dan mag-tie gaan en binnen een week is wéér iemand het slachtoffer geworden van zo'n figuur.
Dus: boeven vangen? Hier? Kap nou, man.
U gaat door voor de koelkastquote:Op zondag 2 januari 2005 17:12 schreef FuifDuif het volgende:
Het is goed dat Van de Ven vrijuit gaat. Als Theo mocht zeggen wat hij wilde, dan moet Van de Ven dat ook mogen. Stelletje sukkels die met twee maten meten.
Van Gogh mocht het ook zeggen, jij religieuze communist.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:12 schreef FuifDuif het volgende:
Het is goed dat Van de Ven vrijuit gaat. Als Theo mocht zeggen wat hij wilde, dan moet Van de Ven dat ook mogen. Stelletje sukkels die met twee maten meten.
En dat is een argument waarom Van de Ven niet vrijuit zou mogen gaan? Zo van: "Theo niet, dan anderen ook niet, lekker puhuh!"? Het probleem ligt hem bij de uitvoerders en niet bij de verkondigers. Als iemand dus Van de Ven zijn woorden in daden wil omzetten, dan is die persoon verantwoordelijk en moet die persoon gestraft worden... niet Van de Ven.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:18 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Van Gogh mocht het ook zeggen, jij religieuze communist.
Alleen Van Gogh is vermoord door de moslimfascisten. Van der Ven ademt gewoon.
Waar lees jij dat?quote:Op zondag 2 januari 2005 19:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En dat is een argument waarom Van de Ven niet vrijuit zou mogen gaan?
Mij maakt het niet uit dat hij is vrijgesproken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik vond het wel jammer dat ze niet eerst met pek en veren besmeurd werden. Zo'n mooie traditie moet je koesteren. Mensen met kinderen met afwijkende standpunten gewoon met de dood bedreigen. Zo houden we de vrijheid van meningsuiting tenminste hoog!quote:Op maandag 3 januari 2005 02:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit dat hij is vrijgesproken.
Om eerlijk te zijn voelde ik ook iets van vreugde toen zijn rijke ouders moesten onderduiken en hun villa moesten verkopen, omdat ze met de dood werden bedEigd n.a.v. het interview van zoonlief.
Nee, nog beter, de ouders van de persoon die uitspraken doet bedreigen, dan ben je pas goed bezig!quote:Op maandag 3 januari 2005 10:45 schreef multatuli het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ze niet eerst met pek en veren besmeurd werden. Zo'n mooie traditie moet je koesteren. Mensen met kinderen met afwijkende standpunten gewoon met de dood bedreigen. Zo houden we de vrijheid van meningsuiting tenminste hoog!
Toch eerst eens lezen voordat je wat intypt M. Dat staat er namelijk.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, nog beter, de ouders van de persoon die uitspraken doet bedreigen, dan ben je pas goed bezig!
Je zou vrome Andries kunnen vervolgen wegens uitlokking.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef popolon het volgende:
Laat maar gaan die rare kwibus.
Knevel zat daar met een missie: het ontlokken van zo'n soort uitspraak.
Met het gelijk stellen van het gewicht dat toegekend moet worden aan uitspraken van enerzijds een columnist en anderzijds een zelfbenoemde Isamprediker met een redelijke achterban (naar eigen zeggen) begeef je je op hééééél glad ijs.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:12 schreef FuifDuif het volgende:
Zit wat in inderdaad, maar als je naar eigen zeggen veel mensen advies geeft (ik vraag me af welke randdebielen ik daar onder mag rekenen, maar goed) over een bepaalde religie en die religie vertegenwoordigt in een praatprogramma, moet je, met het huidige klimaat in ogenschouw, weten dat je op je woorden moet passen.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:29 schreef multatuli het volgende:
Maar in the endrun is dat toch ook alles. Een niet zo snuggere jongen zonder enige mediatraining wordt gepiepeld. Punt.
Laatst op de kerstborrel mensen geinterviewd. Het overgrote deel had wel eens een doodswens (over een ander dus) gehad. Had je ze net zo sofistisch ondervraagd als Knevel deed had het gros het ook wel op TV gezegd.
Ik zou niet weten waarom jonge jochies die wel eens uitleg geven over de Koran plotseling zo op hun woorden zouden moeten passen. Het sterft van de EO-jongeren die ik op hun landdagen ook de mafste dingen heb horen zeggen. Sommige hebben zelfs wel eens een bijbelklasje gegeven en zijn dus 'leraar' zoals deze kneus dat ook was. Daarmee verwoorden ze toch niet de mening van hun geloofsrichting. Je kan ze dan toch niet verantwoordelijk gaan maken voor de opvattingen van vele anderen?
Ik had dan nog eerder Van Gogh verantwoordelijk willen stellen voor zijn woorden. Hij was aanmerkelijk ouder, een stuk slimmer en zich inmiddels al vele jaren bewust van het effect van woorden in de media. Niet dat ik vond dat hij het niet mocht zeggen, maar ik vind het een omdraaing om van deze goedbedoelende kneus meer verantwoordelijkheidsbesef te eisen.
Wat zou je aan de woorden van v/d Ven met een korrel zout kunnen nemen? Hij heeft desgevraagd verklaard dat hij het niet erg zou vinden als Wilders dood zou gaan. Tsja, dat zal hij vast wel menen. Hoeveel andere Nederlanders hebben dat ook? Vrij veel volgens de aanwezigen op mijn kerstborrel. Niet altijd over Wilders, maar dat zal het verschil niet zijn lijkt me.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zit wat in inderdaad, maar als je naar eigen zeggen veel mensen advies geeft (ik vraag me af welke randdebielen ik daar onder mag rekenen, maar goed) over een bepaalde religie en die religie vertegenwoordigt in een praatprogramma, moet je, met het huidige klimaat in ogenschouw, weten dat je op je woorden moet passen.
yip, maar dat is wel treurig
Hij is inderdaad jong (ik meen midden 20), toch geeft hij wel advies (hoe kan zo'n knaapje nu over levenswijzen les gaan geven vraag je je af) en moet er inderdaad rekening gehouden worden met jeugdig enthousiasme, hij doet het immers voor een goed doel zegt hij zelf:
het prediken van de ware Islam.
Ik zie teksten of uittingen van een columnist of vertegenwoordiger van een religie toch als twee aparte zaken, maar blijkbaar velen niet en lezen bij beide alleen wat er staat, terwijl bij van Gogh toch bekend was dat je zijn bewordingen met een kooreltje zout moest nemen, ik hoop dat dat bij v/d Ven ook zo is, maar dat is vooralsnog niet duidelijk.
Met het korreltje zout bedoel ik dat je de man moet plaatsen in de context van het verhaal:quote:Op maandag 3 januari 2005 14:09 schreef multatuli het volgende:
[..]
Wat zou je aan de woorden van v/d Ven met een korrel zout kunnen nemen? Hij heeft desgevraagd verklaard dat hij het niet erg zou vinden als Wilders dood zou gaan. Tsja, dat zal hij vast wel menen. Hoeveel andere Nederlanders hebben dat ook? Vrij veel volgens de aanwezigen op mijn kerstborrel. Niet altijd over Wilders, maar dat zal het verschil niet zijn lijkt me.
Vervolgens heeft hij braaf verklaard dat hij natuurlijk niet bedoelde dat Wilders vermoord moest en al helemaal niet door moslims, maar mocht Wilders kanker krijgen dan lag hij er niet wakker van. De toevoeging 'binnen twee jaar' heeft hij nauwelijks gehoord, dus dat laten we voor rekening van Knevel.
Tsja, hoeveel Fok lezers kunnen met de hand op het hart verklaren dat ze het werkelijk van iedereen heel erg zouden vinden als hij/zij dood ging? Bin Laden, Arafat, Bush, de werkgever die je ontsloeg, je ex, het jochie dat je altijd pestte, die lul die net levensgevaarlijk door rood licht reed. Zouden we dat allemaal zo erg vinden of huilen we nu krokodillentranen?
Nee, het was dom van dat jochie om zich te laten interviewen door de grootste haai die er in medialand rondloopt, maar met verantwoordelijkheidsgevoel heeft het niet veel te maken. Hij was te eerlijk om diplomatiek te liegen. Nou als je daarvoor terecht moet staan als twintiger dan moeten we heel wat cellen bij gaan bouwen...
Commentaar heeft hij al genoeg gegeven. En excuses is geen optie, want dan nemen ze volgelingen hem ook niet meer serieus en ik denk ze tegenstanders ook niet.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met het korreltje zout bedoel ik dat je de man moet plaatsen in de context van het verhaal:
- zelfbenoemde immam/prediker
- jong (bekeerd) dus enthousiast
- het huidige klimaat, waarin de Islam niet als warme deken over ons land ligt
- het praatprogramma van Knevel
Inderdaad zullen velen wel iemand kunnen verzinnen waarvan ze het minder erg hadden gevonden als deze op 2e kerstdag op het strand in Phuket lag, maar de meesten houden dat wijselijk voor zich.
Bij een borreltje komt dit nog wel naar voren, maar in een interview, dat 16 miljoen potentiele aanschouwers heeft, niet denk ik.
Je laatste zin lijkt me inderdaad een juiste en ik gun meneer van de Ven een interview waarin hij bepaalde zaken misschien van wat commentaar kan voorzien, hij eventueel enkele excuses kan maken en hij misstanden zoals deze nu leven uit de wereld kan helpen.
Er zullen inmiddels zat media zijn die zich graag als luisterend oor aabieden om tot anekdotes te komen zoals we dat van Bernhard gezien hebben.
Dan mag hij het interview + wat (extra) vragen eens doorlezen en het commentaar daarop kan gepubliceerd worden.
Eventuele toespelingen, het woorden in de mond leggen, behoort dan ook tot het verleden lijkt me, zodat we een helder beeld krijgen wie hij is, wat hij doet en hoe hij denkt (en dat in zijn eigen woorden)
Ik snap alleen niet wat Donner bezielt om hier een echte proefzaak van te maken, Je verlies moet je nemen inderdaad en niet vanuit een ontastbare positie een steek onder de gordel nageven.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:44 schreef multatuli het volgende:
Volgens zijn we het in essentie wel eens. Je voorstel voor een vervolg interview lijkt me tevens een prima idee.
Hij was niet zo anti-westers dat hij geen enkel woord terugneemt, zo kwam hij in elk geval niet over, ik kan me goed voorstellen dat hij enkele dagen na het gewraakte interview er achter komt dat hij zich te scherp heeft verwoord of misschien wil hij enkele uitspraken in de juiste context zetten.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Commentaar heeft hij al genoeg gegeven. En excuses is geen optie, want dan nemen ze volgelingen hem ook niet meer serieus en ik denk ze tegenstanders ook niet.
Ah, omdat er religieuze fanatici zijn moet religie verboden worden.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Het besef dat religie gewoon verboden moet worden.
Mijn god, hoe naief kan een mens zijn zeg.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
enkel en alleen de islam moet verboden worden, dit omdat het geen religie maar een sekte isquote:Op maandag 3 januari 2005 16:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ah, omdat er religieuze fanatici zijn moet religie verboden worden.
Hulde voor deze briljante oorzaak-gevolgtrekking.
Ja, het is al goed.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
enkel en alleen de islam moet verboden worden, dit omdat het geen religie maar een sekte is
Oh ja, ga er serieus op in, nerd.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn god, hoe naief kan een mens zijn zeg.
Een dictatuur die ik bestuur zou ik niet als negatief ervarenquote:Om nog niet eens te spreken over de enorme bepekring van de vrijheid van meningsuiting van zo'n dictatoriale maatregel.
Kerel laten we eerlijk zijn als ik ook in die achterlijke cultuur zou zijn opgegroeid dan had ik die Van de Ven een wereldheld gevonden en als hij die uitspraken over Wilders zou intrekken dan zou ik en velen strijders met mij hem verafschuwen vanwege zijn laffe en hypocriete excuses en dat weet Van de Ven ook.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij was niet zo anti-westers dat hij geen enkel woord terugneemt, zo kwam hij in elk geval niet over, ik kan me goed voorstellen dat hij enkele dagen na het gewraakte interview er achter komt dat hij zich te scherp heeft verwoord of misschien wil hij enkele uitspraken in de juiste context zetten.
Als hij een interview zou geven kan hij zich nergens achter verschuilen en Knevel ook niet.
Religie moet niet verboden worden. Religies die hier niet horen moeten worden verboden in dit land. Iran is Islamitisch, wij zijn joods/christelijk.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:59 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Religie moet niet verboden worden. Religies die hier niet horen moeten worden verboden in dit land. Iran is Islamitisch, wij zijn joods/christelijk.
Gelukkig beschouwt niet iedere moslim het maken als excuses als een doodzonde.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kerel laten we eerlijk zijn als ik ook in die achterlijke cultuur zou zijn opgegroeid dan had ik die Van de Ven een wereldheld gevonden en als hij die uitspraken over Wilders zou intrekken dan zou ik en velen strijders met mij hem verafschuwen vanwege zijn laffe en hypocriete excuses en dat weet Van de Ven ook.
Men moet religie gewoon beschouwen als een mening, niets meer en niets minder.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn god, hoe naief kan een mens zijn zeg.
Om nog niet eens te spreken over de enorme bepekring van de vrijheid van meningsuiting van zo'n dictatoriale maatregel.
Van de Ven heeft echt wel dingen gedaan dat hem tot een held maakt bij zijn pupillen!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Gelukkig beschouwt niet iedere moslim het maken als excuses als een doodzonde.
De kans dat je er een andere warheid op nahoudt als je in een ander wiegje bent geboren is inderdaad zeer groot aanwezig, maar of die nu linea recte tegenover elkaar staan weet ik niet.
Degenen die v/d ven een held noemen zijn inderdaad ronduit radicaal en fundamentalistisch, hij heeft namelijk niets gedaan wat hem tot held zou kunnen maken, er is alleen een nutteloze aanklacht tegen hem komen te vervallen.
Ik zou me daar eerlijk gezegd als v/d Ven zijnde, niet zo druk om maken, dat zouden meer mensen moeten doen, dan ben je gelijk van het hele eer-gezeur ook af.
Hij moet weg want?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef Ciurlizza het volgende:
Abdul Jabbar van de Ven is gewoon een zielig jongetje wat vroeger veel gepest is en geen vriendjes had. Mede daardoor is hij in de moskee terecht gekomen en geradicaliseerd. Zo'n figuur hoort niet in Nederland thuis. Hij is in Nederland geboren en getogen maar hoort hier niet thuis. Hij hoort thuis in een staat als Iran, al zou een inrichting misschien nog wel de meest geschikte plek zijn voor hem.
Exact dit kan niemand ontkennen en daarom zal hij nooit de excuses aanbieden aan Wilders want als hij dat doet, dan wordt hij ook verstoten door zijn pupillen cq rekruten.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef Ciurlizza het volgende:
Abdul Jabbar van de Ven is gewoon een zielig jongetje wat vroeger veel gepest is en geen vriendjes had. Mede daardoor is hij in de moskee terecht gekomen en geradicaliseerd.
wat een onzin zeg, die v/d ven is hartstikke gevaarlijk en extremistisch, hij heeft de hofstad groep opgeleid en het resultaat daarvan moge duidelijk zijn. verder zei hij dat hij voor het taliban regime was (weet zo niet waar maar iig is het op fok gepost)quote:Op maandag 3 januari 2005 19:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij moet weg want?
Zijn opvattingen komen niet overeen met die van jou? Zoiets?
Dan zit er een rare paradox in je stukje want dan ben jezelf dus net zo intollerant als je hem aanwrijft. En aangezien mensen die tegen vrijheid van mening en meningssuiting zijn het land uitmoeten zou jezelf dus ook een ticket moeten kopen.
Dat is niet met twee maten meten maar met minstens een stuk of drie, vier.
Hij hoeft niet weg,hij is al weg inclusief ze familie, maar als jij weet waar ze zitten dan mag jij het zeggenquote:
Als die man de wet heeft overtreden moet justitie hem oppakken en veroordelen.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat een onzin zeg, die v/d ven is hartstikke gevaarlijk en extremistisch, hij heeft de hofstad groep opgeleid en het resultaat daarvan moge duidelijk zijn. verder zei hij dat hij voor het taliban regime was (weet zo niet waar maar iig is het op fok gepost)
dan is het dus overduidelijk dat hij dit land heeft verraden en dat is voldoende om hem nederland uit te pleuren!
niks meten met meer maten meten, dat heet gerechtigheid! alleen is onze politiek te zwak om iets te doen. hopelijk gaat wilders ons land redden
Hij moet weg omdat hij staatsgevaarlijk is en verantwoordelijk is voor het radicaliseren van een stel jochies die erg vatbaar zijn voor radicalisatie, zoals Abdul Jabber dat zelf ook ooit was. Dan heb ik het over voormalige pispaaltjes als Jason W die net zoals Abdul Jabber ooit bij de moskee zijn gaan aankloppen omdat ze het kneusje van de klas waren en nergens bijhoorden.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij moet weg want?
Zijn opvattingen komen niet overeen met die van jou? Zoiets?
Dan zit er een rare paradox in je stukje want dan ben jezelf dus net zo intollerant als je hem aanwrijft. En aangezien mensen die tegen vrijheid van mening en meningssuiting zijn het land uitmoeten zou jezelf dus ook een ticket moeten kopen.
Dat is niet met twee maten meten maar met minstens een stuk of drie, vier.
Mee eens! Een ieder mag best zijn mening hebben, maar er is nog altijd een verschil tussen een mening verkondingen en zij die dus gewoon dreigen of bedreigend zijn van aard. Van islamietjes weten we gewoon dat zij bedreigend zijn en over gaan tot radicale oplossingen. Dan is het duidelijk dat niet degene die een mening heeft wegmoet, maar zij die zich aansluiten bij omstreden imams en groeperingen. Met wortel en tak dient dit tuig dan ook te worden uitgeroeid!quote:Op maandag 3 januari 2005 20:07 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik ben intolerant inderdaad. Intolerant tegen mafketels als Abdul Jabbar. Voor dit soort mafketels dient er in dit land en wat mij betreft binnen de gehele Europese Unie absoluut geen plaats te zijn. Wat mij betreft geldt de vrijheid van meningsuiting niet voor iedereen binnen deze landsgrenzen. Zo doen ze dat in Saoedi Arabië ook en dat werkt prima.
Dat het meten met twee maten is. Het zij zo.
Dat is het inderdaad, maar dat wordt al steeds gedaan als het om Van Gogh versus Van der Ven gaat.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:07 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat mij betreft geldt de vrijheid van meningsuiting niet voor iedereen binnen deze landsgrenzen.
Dat het meten met twee maten is. Het zij zo.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:16 schreef NorthernStar het volgende:
Op de dag dat we hem dat recht zouden ontzeggen zouden we echt een heel eng land geworden zijn.
Het punt is dat dit soort debielen gewoon een (wereldwijde) oorlog tegen de gevestigde orde aan het voeren zijn met als doel een revolutie. Deze keer niet van het Bolsjewisme, Fascisme of Humanisme, maar van het Islamisme. Daar mag wat mij betreft met militaire middelen tegen opgetreden worden, inclusief doodstraf.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Op de dag dat we hem dat recht zouden ontzeggen zouden we echt een heel eng land geworden zijn.
Helemaal mee eens. Dan zijn we maar een eng land in de ogen van wat geitenwollensokken. We zijn dan in elk geval wel een land waar het gedrag van malloten als Abdul Jabbar v/d Ven niet wordt getolereerd. Dat is heel veel mensen, heel veel waard.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:23 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Het punt is dat dit soort debielen gewoon een (wereldwijde) oorlog tegen de gevestigde orde aan het voeren zijn met als doel een revolutie. Deze keer niet van het Bolsjewisme, Fascisme of Humanisme, maar van het Islamisme. Daar mag wat mij betreft met militaire middelen tegen opgetreden worden, inclusief doodstraf.
count me in, waar kan ik mijn dimaco ophalen ???quote:Op maandag 3 januari 2005 20:25 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dan zijn we maar een eng land in de ogen van wat geitenwollensokken. We zijn dan in elk geval wel een land waar het gedrag van malloten als Abdul Jabbar v/d Ven niet wordt getolereerd. Dat is heel veel mensen, heel veel waard.
Klopt.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:23 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Het punt is dat dit soort debielen gewoon een (wereldwijde) oorlog tegen de gevestigde orde aan het voeren zijn met als doel een revolutie. Deze keer niet van het Bolsjewisme, Fascisme of Humanisme, maar van het Islamisme. Daar mag wat mij betreft met militaire middelen tegen opgetreden worden, inclusief doodstraf.
Goed idee dat laatstequote:Op maandag 3 januari 2005 20:54 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat doet het me goed dat ik niet de enige ben die vindt dat er in Nederland geen plaats moet zijn voor een malloot als v/d Ven.
Misschien dat er meer onderzoek moet worden gedaan naar zaken als gen en erfelijkheid. Dan kunnen we dit soort misbaksels voortaan preventief aborteren.
Sjees, rondje Pieter Baan centrum misschien voor jou?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:01 schreef Compile het volgende:
[..]
Goed idee dat laatste
Kijk, als we dan gewoon moslims die hier heen komen niet toestaan dat ze meer als 2 kinderen nemen, en sowieso het laten controleren dan zijn we op de goede weg. We moeten dus deze ongeboren kinderen laten onderzoeken of geestelijke gestoordheid van hun ouders (wat in hun genen zit) niet word overgedragen aan de foetus.
Nu zal dit veel weerstand oproepen, maar het is een gegeven dat er binnen de moslimgemeenschap word uitgehuwelijkt. Dus meisje moet neef trouwen, dus eigen bloed. Wetenschappelijk is bewezen dat je hierdoor zogenoemde 'mongoliden' krijgt. In iedergeval is de kans dus erg groot. Dit zorgt dus voor zwakbegaafde kinderen, die dus makkelijk zijn te beïnvloeden voor foute ideeën van hun ouders of andere mensen die hun willen ronselen voor de islam en Jihad. Dus als het miszit, gelijk een arbortus laten plegen en leeg laten lopen die baarmoeder. Zo voorkomen we veel leed, mensen die worden vermoord door een gestoord kind en is iedereen hier bij gebaat.
Zo zie je maar dat het 'perfecte ras' nog helemaal zo gek niet is zoals het ooit als krankzinnig werd omschreven. Gewoon richtlijnen opstellen, en sowieso een notitie voor de islamgroepering dat zij een extra risicofactor vormen, gezien het uithuwelijkingsproces.
Hoezoquote:Op maandag 3 januari 2005 21:27 schreef Amando het volgende:
[..]
Sjees, rondje Pieter Baan centrum misschien voor jou?![]()
Achjoh, neem het met een korreltje zoutquote:Op maandag 3 januari 2005 22:38 schreef multatuli het volgende:
Dwaasheid is nu eenmaal niet uitroeibaar. Ik betreur het wel eens dat mijn levensbeschouwing zo ver gaat dat ze zelfs de stem van dwazen wil respecteren. Het zou me zo veel liever zijn als ik mocht pleiten voor een voortplantingsverbod voor engerds als Compile en Ciurlizza, maar helaas gun ik ook hun een plekje onder de zon. Tot trots op mijn medeburgers leidt het echter niet.
Theo betaalde een onverdiend hoge prijs.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:12 schreef FuifDuif het volgende:
Ik hoop dat je dat cynisch bedoelt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:52 schreef Monidique het volgende:
Misschien moeten we de wet zo aanpassen dat moslims, dan met name natuurlijk bekeerlingen (landverraders!), minder rechten hebben als het gaat om meningsuiting? Klinkt mij wel als een begin van de eindoplossing van alle problemen in Nederland en Europa. Doen dus.
Louis Carroll dichtte: " Beware the Jabberwock my son;quote:Op maandag 3 januari 2005 23:40 schreef Priapus het volgende:
Gans in overeenstemming met de Bubacknachruf zou Jabberwocky van der Ven een Klammheimliche Freude beleven aan het bericht van de dood van Wilders.
Nou en?
Jou vriendjes ook niet, mafketel!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Injecteren met varkensbloed
Komen ze volgens hun eigen fabelgeloof de hemel nooit meer in
Ik ben geen jood. Dit icoon is puur genomen om moslims zoals jij te irriteren en uit de tent te lokken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:09 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Jou vriendjes ook niet, mafketel!![]()
[afbeelding]
Ja, want anders hadden we niet doorgehad met wat voor infantielen we hier te maken hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:56 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ben geen jood. Dit icoon is puur genomen om moslims zoals jij te irriteren en uit de tent te lokken.
Zit is niet zo negatief te doen,. Hitler was destijds een bondgenoot van jullie of zeg je dat vanwege die reden?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:32 schreef Meh7 het volgende:
Heil Hitler!
Waarom zou je dat doen? Kun je niet zonder een zondebok te zoeken verder leven?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:56 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ben geen jood. Dit icoon is puur genomen om moslims zoals jij te irriteren en uit de tent te lokken.
Omdat je inhoudelijk niks voorstelt, moet je het maar met vlaggetjes doenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:56 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
ik denk het laatste, gezien het feit dat Mein Kampf een best seller is in de arabische wereldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zit is niet zo negatief te doen,. Hitler was destijds een bondgenoot van jullie of zeg je dat vanwege die reden?
Zeer Schokkendquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik denk het laatste, gezien het feit dat Mein Kampf een best seller is in de arabische wereld
bron:
http://www.google.nl/search?q=cache:WEnhTAeoZMQJ:https://mail.lsit.ucsb.edu/pipermail/gordon
-newspost/2002-July/003058.html+%22mein+kampf%22+Syria+bestseller&hl=nl
bovenstaande link is blijkbaar te lang dus moet je even met copy paste openen
http://victoria.indymedia.org/news/2004/02/21390_comment.php
http://www.cbn.com/CBNNews/CWN/010204Jews.asp
En die Joden hebben zeker geen hekel aan moslimsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik denk het laatste, gezien het feit dat Mein Kampf een best seller is in de arabische wereld
bron:
http://www.google.nl/search?q=cache:WEnhTAeoZMQJ:https://mail.lsit.ucsb.edu/pipermail/gordon
ik weet het de islam is een vreselijke sekte...quote:
er is een verschil tussen een hekel hebben en ze willen uitroeien zoals A. Hitler de joden heeft uitgeduntquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:35 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
En die Joden hebben zeker geen hekel aan moslimsO nee dat zijn Joden, dan mag het
er zijn ook zat joden die alle moslims willen uitroeien dus wat zeik je nou?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er is een verschil tussen een hekel hebben en ze willen uitroeien zoals A. Hitler de joden heeft uitgedunt
![]()
ja en die moslims zijn lieverdjes ROT OP gek de moslims zijn de aggressorsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:52 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
er zijn ook zat joden die alle moslims willen uitroeien dus wat zeik je nou?
En joden brengen het zelfs nog in praktijk ook zie palestina
mijn marokkaanse moslimbuurman is dus een agressorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja en die moslims zijn lieverdjes ROT OP gek de moslims zijn de aggressors
niet andersom
Oh ja hoor, moslim. Dat doet jouw soort niet daar he? Het opblazen van discotheken met pubers en stadsbussen met burgers is immers geoorloofd, 'want er zijn geen onschuldige Israeliers, allemaal reservisten' he?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:52 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
En joden brengen het zelfs nog in praktijk ook zie palestina
Goed dat dit soort propaganda de wereld over gaat.... Ziekelijk die gasten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:43 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Oh ja hoor, moslim. Dat doet jouw soort niet daar he? Het opblazen van discotheken met pubers en stadsbussen met burgers is immers geoorloofd, 'want er zijn geen onschuldige Israeliers, allemaal reservisten' he?
Om nog maar te zwijgen van de genocide die door Janjahweed-moslim-milities wordt uitgevoerd in Sudan op niet-moslims he?
Oh als we toch met Nazi-vergelijkingen gaan strooien:
[afbeelding]
Sieg Heil 2004 versie: Allah Ackbar.![]()
Nee mijn soort woont in Nederland, haakneus.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:43 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Oh ja hoor, moslim. Dat doet jouw soort niet daar he?
idd dienstplicht is er dus zijn allemaal potentiele soldaten, opblazen die handel!quote:Het opblazen van discotheken met pubers en stadsbussen met burgers is immers geoorloofd, 'want er zijn geen onschuldige Israeliers, allemaal reservisten' he?
Ja, 1 miljoen teveel ja, voorhuidsloze.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Nee mijn soort woont in Nederland, haakneus.
Nou, in dat geval mag jij ook wel een bommetje wegkoppenquote:idd dienstplicht is er dus zijn allemaal potentiele soldaten, opblazen die handel!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:23 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
voorhuidsloze.
Sidekick, dat zou je toch moeten weten. Elk topic wat maar een klein beetje te maken heeft met de Islam wordt een Islam_bash topic waarbij gemiddeld gesproken users als KoosVoos, Akkersloot, JohnDope en sinds kort (kloon) Anton_Aus_Denhaag de anti-Islam sentimenten opvoeren als waren zij de aanvoerders zelvequote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:49 schreef Sidekick het volgende:
En het loopt weer eens uit op een standaard moslim-discussie.
en hoe komt dat denk je ???quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sidekick, dat zou je toch moeten weten. Elk topic wat maar een klein beetje te maken heeft met de Islam wordt een Islam_bash topic waarbij gemiddeld gesproken users als KoosVoos, Akkersloot, JohnDope en sinds kort (kloon) Anton_Aus_Denhaag de anti-Islam sentimenten opvoeren als waren zij de aanvoerders zelve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
hier zou ik graag een serieuze reactie op willen van een moslimquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
bron:
Idd. En sommige 'discussievoerders' kunnen inmiddels ook niet meer reageren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:49 schreef Sidekick het volgende:
En het loopt weer eens uit op een standaard moslim-discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |