Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Maar wat is Donner af en toe toch een triest figuur; als ie zijn gelijk niet kan halen probeert ie de spelregels aan te passen.quote:Van de Ven gaat vrijuit in zaak doodswens Wilders
DEN HAAG - De islamitische godsdienstleraar Van de Ven kan niet worden vervolgd voor de doodswens die hij uitsprak voor het Tweede-Kamerlid Wilders.
Dat heeft minister Donner (Justitie) de Tweede Kamer geschreven. De uitlatingen die Van de Ven op 23 november deed in het EO-programma Het Elfde Uur zijn niet strafbaar, aldus Donner.
Van de Ven zei bij Het Elfde Uur dat hij blij zou zijn als Wilders binnen twee jaar dood zou gaan.
Donner bekijkt nog of bepaalde wetsartikelen niet moeten worden aangescherpt waardoor dergelijke doodswensen wel tot vervolging kunnen leiden.
Bron: nu.nl
En terecht. De nieuwe fascisten dienen immers ontmaskerd te worden. Dankzij Knevel weet heel NL nu wat het gedachtengoed van de moslimfundis is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef popolon het volgende:
Knevel zat daar met een missie: het ontlokken van zo'n soort uitspraak.
Injecteren met varkensbloedquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef het_fokschaap het volgende:
hoogstens zou één of andere nederlandse radicaal hem ritueel kunnen slachten
eigenlijk ben jij best wel triest zo, met zown botte reactie.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Maar wat is Donner af en toe toch een triest figuur; als ie zijn gelijk niet kan halen probeert ie de spelregels aan te passen.
dus ik mag je helemaal de tering in schelden, en doodverwensen? mooiquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:13 schreef Chandler het volgende:
Meer dan logisch; je woord mag toch vrij zijn? dat een daad wegen zijn woord wordt gepleegd is weer wat anders maar dat is (nog) niet gebeurd ja
Je moet wel een ongelofelijke debiel zijn als je dat niet allang wistquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:57 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Dankzij Knevel weet heel NL nu wat het gedachtengoed van de moslimfundis is.
Nou, je zou ze de kost moeten geven die dat nog niet wisten (of zelfs nu nog niet weten of WILLEN weten). Check de gemiddelde Groen Links stemmer maar eensquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:01 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Je moet wel een ongelofelijke debiel zijn als je dat niet allang wist
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef robh het volgende:
Goede zaak. En ik mag toch hopen dat Donner even heel hard wordt teruggefloten door JP. Wat een ongelofelijke graftak is het ook. Dat hij maar flink verkouden mag worden en op het randje van diaree gaat balanceren!![]()
Ow dus nu weet ook heel fok wat het gedachtengoed van een extreem dom denhaag isquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Injecteren met varkensbloed
Komen ze volgens hun eigen fabelgeloof de hemel nooit meer in
ey!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow dus nu weet ook heel fok wat het gedachtengoed van een extreem dom denhaag is![]()
Damn de pot verwijt de ketel
Wat is het randje van diaree? Ik heb nog nooit diaree met randjes gezien?!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef robh het volgende:
Goede zaak. En ik mag toch hopen dat Donner even heel hard wordt teruggefloten door JP. Wat een ongelofelijke graftak is het ook. Dat hij maar flink verkouden mag worden en op het randje van diaree gaat balanceren!![]()
Ja, dat is een wat theoretische situatie. Maar wat ik me er bij voorstel: de vreselijkste darmkrampen die je je maar kan voorstellen, maar zonder de opluchting dat het er allemaal uit is. En dat een paar uur lang.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef IntroV het volgende:
Wat is het randje van diaree? Ik heb nog nooit diaree met randjes gezien?!
Moet je het even laten opdrogenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef IntroV het volgende:
[..]
Wat is het randje van diaree? Ik heb nog nooit diaree met randjes gezien?!
Haha! Misschien dat Donner zijn grenzen nog verder opschuift naar niet dodelijke ziektes na het lezen van deze post, Robhquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef robh het volgende:
Alles voor 'de buhne' natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat ziek dat ze naar aanleiding van dat interview naar mogelijkheden tot vervolging kijken.
Ga huilen op een verjaardag dat iedereen te racistisch doet, geitewollensok.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow dus nu weet ook heel fok wat het gedachtengoed van een extreem dom denhaag is![]()
dat niet alleen dat extremistische varken geeft ook nog les ook!!! schandalig dat dit kan in ons landquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:57 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
En terecht. De nieuwe fascisten dienen immers ontmaskerd te worden. Dankzij Knevel weet heel NL nu wat het gedachtengoed van de moslimfundis is.
Held Andries ! De uitverkorene die het ons komt zeggen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:57 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Dankzij Knevel weet heel NL nu wat het gedachtengoed van de moslimfundis is.
Dat vind ik ook een heel naar trekje van onze minister van justitie en bovendien is dat helemaal zijn zaak niet om persoonlijk wetsartikelen te wijzigen, hij heeft mensen in dienst die er veel meer van weten dan hij namelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Maar wat is Donner af en toe toch een triest figuur; als ie zijn gelijk niet kan halen probeert ie de spelregels aan te passen.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:57 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
En terecht. De nieuwe fascisten dienen immers ontmaskerd te worden. Dankzij Knevel weet heel NL nu wat het gedachtengoed van de moslimfundis is.
Ik neem aan dat jij dus het gedrag van dhr van de Ven goedkeurd? Want je doet precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:52 schreef jerryx het volgende:
Ik hoop dat meneer vd Ven kanker krijgt
Nee, maar hij heeft niets verbodens gedaan. Hij mag wensen dat Wilders doodgaat, en ik wens dat hij doodgaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:54 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dus het gedrag van dhr van de Ven goedkeurd? Want je doet precies hetzelfde.
Knevel: Maar u zou het niet erg vinden als Wilders iets overkwam?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:53 schreef sp3c het volgende:
wat zei hij dan?
prima verwoord hoor... zolang het natuurlijk niet leidt tot selectieve verontwaardigingquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een heel naar trekje van onze minister van justitie en bovendien is dat helemaal zijn zaak niet om persoonlijk wetsartikelen te wijzigen, hij heeft mensen in dienst die er veel meer van weten dan hij namelijk.
Donner is imo ook verregaand incompetent voor zijn functie, de integriteit die de basis vormt voor een hoofd van het neerlands recht mist hij vokomen.
Dat v/d Ven strafrechtelijk gezien vrijuit gaat had ik ook wel verwacht, maar ik hoop wel dat hij de massale verontwaardiging over zijn uitlatingen oppakt als een signaal dat hij nederlandse morele grenzen heeft overschreden en dat hij zich in het vervolg wat diplomatieker uit.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft niets verbodens gedaan. Hij mag wensen dat Wilders doodgaat, en ik wens dat hij doodgaat.
Als ik ook weer naar deze primaire reactie van jou kijk had ik het met mijn cynische opmekring wel bij het rechte eind en denk ik dat je ook door donner in de doelgroep valt om deel te nemen aan een integratie cursus.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Ga huilen op een verjaardag dat iedereen te racistisch doet, geitewollensok.
Een inhoudelijke reactie had ook gemogen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef mechatronics het volgende:
eigenlijk ben jij best wel triest zo, met zown botte reactie.
hmz ... daar zou ik eigenlijk ook niet mee kunnen zitten, maar hij hoeft niet per se dood hij kan ook gewoon zijn spraakvermogen verliezen ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Knevel: Maar u zou het niet erg vinden als Wilders iets overkwam?
Van der Ven: Nee...
Knevel: Dat hij dood zou gaan?
Van der Ven: Nee, maar..
Knevel: Dat hij vermoord zou worden? Ja?
Van der Ven: Eugh..
Knevel: Ja? Ja?
Van der Ven: Nee, maar dan niet door een moslim.
Knevel: Nee, maar dat hij zou sterven zou u niet erg vinden, toch? Ja? Aan kanker bijvoorbeeld.
Van der Ven: Eugh, nee dat zou ik niet erg vinden.
Zoiets.
Nederland is een samenleving aan het worden met een watertemperatuur van dik 99 graden, bij het minste of geringste wordt het kookpunt bereikt en borrelen er van allerlei gedachtes bij mensen op, de massahysterie is hier aan de orde van de dag, of het nu om het overlijden van van Gogh gaat, het doneren op giro 555, dat Advocaat een verkeerde wissel toepast of dat we weer een Nederlander in de ruimte hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
hmz ... daar zou ik eigenlijk ook niet mee kunnen zitten, maar hij hoeft niet per se dood hij kan ook gewoon zijn spraakvermogen verliezen ofzo
anyways, ik zie hier ook geen aanklacht in hoor
waar zou je hem voor aan moeten klagen ... Koesteren van hoop?
Ik hoop dat ze Robert Mugabe doodschieten, ben ik nu strafbaar?
Doods verwensingen hier op Fok naar een andere user, levert toch ook een ban op?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:31 schreef Sidekick het volgende:
Vrijheid van meningsuiting blijkt toch niet te zijn vermoord door Mohammed B. Gelukkig maar.
FF testen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:03 schreef Knarf het volgende:
Doods verwensingen hier op Fok naar een andere user, levert toch ook een ban op?
Of vanaf nu niet meer?
hahahahahquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:04 schreef robh het volgende:
[..]
FF testen.
Val dood, Knarf. Sterf! Sterf!
Jij bent ook liiiieeeeeeffffff. In je grafkistquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:05 schreef robh het volgende:
Natuurlijk meen ik daar niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |