abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24374281
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Commentaar heeft hij al genoeg gegeven. En excuses is geen optie, want dan nemen ze volgelingen hem ook niet meer serieus en ik denk ze tegenstanders ook niet.
Hij was niet zo anti-westers dat hij geen enkel woord terugneemt, zo kwam hij in elk geval niet over, ik kan me goed voorstellen dat hij enkele dagen na het gewraakte interview er achter komt dat hij zich te scherp heeft verwoord of misschien wil hij enkele uitspraken in de juiste context zetten.
Als hij een interview zou geven kan hij zich nergens achter verschuilen en Knevel ook niet.
Yeah baby Yeah!
pi_24374290
Overigens stoor ik mij aan de titel "moslimdocent", de persoon waar het over gaat heeft geen enkele titel behaald, is bij lange na niet onderwijskundig, didactisch, pedagogisch, dan wel opvoedkundig bezig, de titel docent is dan ook totaal niet van toepassing. Misschien dat iemand het kan veranderen in vage moslimradicaal die zijn gif op internet rondstrooit en verder nergens meer welkom is, oh, dat past natuurlijk niet allemaal in een topictitel.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  maandag 3 januari 2005 @ 16:47:26 #128
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24374367
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Het besef dat religie gewoon verboden moet worden.
Ah, omdat er religieuze fanatici zijn moet religie verboden worden.

Hulde voor deze briljante oorzaak-gevolgtrekking .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 3 januari 2005 @ 16:55:54 #129
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24374528
quote:
Mijn god, hoe naief kan een mens zijn zeg.

Om nog niet eens te spreken over de enorme bepekring van de vrijheid van meningsuiting van zo'n dictatoriale maatregel.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24374672
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ah, omdat er religieuze fanatici zijn moet religie verboden worden.

Hulde voor deze briljante oorzaak-gevolgtrekking .
enkel en alleen de islam moet verboden worden, dit omdat het geen religie maar een sekte is
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 3 januari 2005 @ 17:07:25 #131
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24374710
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:05 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

enkel en alleen de islam moet verboden worden, dit omdat het geen religie maar een sekte is
Ja, het is al goed.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24375447
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Oh ja, ga er serieus op in, nerd.
quote:
Om nog niet eens te spreken over de enorme bepekring van de vrijheid van meningsuiting van zo'n dictatoriale maatregel.
Een dictatuur die ik bestuur zou ik niet als negatief ervaren .
Bluesdude en SCH: bekken houden met jullie gejank.
Zo, dat scheelt weer 400 nutteloze reacties.
pi_24375570
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij was niet zo anti-westers dat hij geen enkel woord terugneemt, zo kwam hij in elk geval niet over, ik kan me goed voorstellen dat hij enkele dagen na het gewraakte interview er achter komt dat hij zich te scherp heeft verwoord of misschien wil hij enkele uitspraken in de juiste context zetten.
Als hij een interview zou geven kan hij zich nergens achter verschuilen en Knevel ook niet.
Kerel laten we eerlijk zijn als ik ook in die achterlijke cultuur zou zijn opgegroeid dan had ik die Van de Ven een wereldheld gevonden en als hij die uitspraken over Wilders zou intrekken dan zou ik en velen strijders met mij hem verafschuwen vanwege zijn laffe en hypocriete excuses en dat weet Van de Ven ook.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 3 januari 2005 @ 17:59:14 #134
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_24375613
quote:
Religie moet niet verboden worden. Religies die hier niet horen moeten worden verboden in dit land. Iran is Islamitisch, wij zijn joods/christelijk.
Hup, aan het werk!
  maandag 3 januari 2005 @ 18:07:06 #135
88620 Compile
Cannon Project
pi_24375753
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:59 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Religie moet niet verboden worden. Religies die hier niet horen moeten worden verboden in dit land. Iran is Islamitisch, wij zijn joods/christelijk.

Ik zou haast willen zeggen dat we er naar toe moeten werken om de Islam te elimineren in onze samenleving. Om een goede start te maken, noem ik een Turkije die de toegang tot de EU ontzegt moet worden. Dit is al een stap in de goede richting

Europa Islamiseerd anders, daar Turkije allerleie eisen stelt en nog meer gaat eisen. We weten inmiddels hoe zij reageren bij aankomst in Nederland, profiteren, en later meer gaan eisen bij onze overheid. Laat dit een voorbeeld zijn voor deze profiteurs. Daar is niemand bij gebaat.

Als Europa 1 wil zijn, moeten we een Islamvrij Europa creeëren. We zullen ook de extremisme met wortel en tak moeten uitroeien, en de Islam is duidelijk voedingsbodem voor extremisme. Het is duidelijk: Islam

[ Bericht 1% gewijzigd door Compile op 03-01-2005 18:22:13 ]
pi_24375770
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kerel laten we eerlijk zijn als ik ook in die achterlijke cultuur zou zijn opgegroeid dan had ik die Van de Ven een wereldheld gevonden en als hij die uitspraken over Wilders zou intrekken dan zou ik en velen strijders met mij hem verafschuwen vanwege zijn laffe en hypocriete excuses en dat weet Van de Ven ook.
Gelukkig beschouwt niet iedere moslim het maken als excuses als een doodzonde.
De kans dat je er een andere warheid op nahoudt als je in een ander wiegje bent geboren is inderdaad zeer groot aanwezig, maar of die nu linea recte tegenover elkaar staan weet ik niet.
Degenen die v/d ven een held noemen zijn inderdaad ronduit radicaal en fundamentalistisch, hij heeft namelijk niets gedaan wat hem tot held zou kunnen maken, er is alleen een nutteloze aanklacht tegen hem komen te vervallen.

Ik zou me daar eerlijk gezegd als v/d Ven zijnde, niet zo druk om maken, dat zouden meer mensen moeten doen, dan ben je gelijk van het hele eer-gezeur ook af.
Yeah baby Yeah!
pi_24375844
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Men moet religie gewoon beschouwen als een mening, niets meer en niets minder.
De tijd dat religieuzen meer aanzien hadden dan atheïsten is hopelijk achter ons en ik zie niet in waarom vegetariers bijv. wel aangesproken mogen worden op hun overtuiging en gelovigen bijv niet of minder.

Een minder gelovig man als minister van justitie zou al een hoop schelen wat betreft gelijkheid.
Yeah baby Yeah!
pi_24375924
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Gelukkig beschouwt niet iedere moslim het maken als excuses als een doodzonde.
De kans dat je er een andere warheid op nahoudt als je in een ander wiegje bent geboren is inderdaad zeer groot aanwezig, maar of die nu linea recte tegenover elkaar staan weet ik niet.
Degenen die v/d ven een held noemen zijn inderdaad ronduit radicaal en fundamentalistisch, hij heeft namelijk niets gedaan wat hem tot held zou kunnen maken, er is alleen een nutteloze aanklacht tegen hem komen te vervallen.

Ik zou me daar eerlijk gezegd als v/d Ven zijnde, niet zo druk om maken, dat zouden meer mensen moeten doen, dan ben je gelijk van het hele eer-gezeur ook af.
Van de Ven heeft echt wel dingen gedaan dat hem tot een held maakt bij zijn pupillen!
Als hij die uitspraak terug neemt over wilders dan nemen zijn pupillen cq rekruten hem niet meer serieus. Oftewel dat is een doodsteek voor van de Ven.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24376579
Hmm, het spoortje redelijkheid sneeuwt weer onder. Het heeft weinig zin op de baarlijke nonsens in te gaan, maar mag ik in ieder geval nog even kwijt dat bij de laatste telling meer dan 400 geloven in Nederland aangetroffen werden. Het idee dat hier alleen maar plaats zou zijn voor Joods/christelijke geloven is natuurlijk kul. Vraag me ook af wie zich eigenlijk verbonden voelt met het Joods geloof. Ik dacht dat de christenen daar juist wat moeite mee hadden

Wat mij overigens opvalt is dat juist de posters die zo rabiaat tegen vreemde invloeden zijn, zelf grote moeite met de Nederlandse taal hebben. Zou het niet een goed begin zijn om de taal van het land waarvan je de waarden zo hoog acht te leren schrijven?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  maandag 3 januari 2005 @ 18:56:45 #140
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_24376704
Met redelijkheid bereiken we niets meer. Je kan veel zeggen van Islamitische landen, maar problemen tussen geloven onderling heb je daar doorgaans niet echt. Hoe komt dat? Probeer maar eens een kerk te bouwen in Saoedi Arabië. Ik zeg je dat je dat niet voor elkaar krijgt.

Naar zo'n situatie moeten we hier in Nederland ook. Europa heeft een joods-christelijke oorsprong en die moeten we handhaven. Christenen hebben heden ten dage totaal geen moeite met de Joodse medemens.

Kijk eens naar dit kaartje. Genoeg plaats voor Moslims op deze wereld. Dat hoeft echt niet allemaal in Nederland of in andere landen die behoren tot de Europese Unie.
Hup, aan het werk!
  maandag 3 januari 2005 @ 19:08:18 #141
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_24376897
Het is een feit dat ie van de Ven een potentieel gevaar is door z'n uitspraken en dan niet alleen die bij A.Knevel. Hij is iig gevaarlijker dan T van Gogh aan gezien die laatste morsdood is
  maandag 3 januari 2005 @ 19:14:46 #142
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_24377026
Theo van Gogh heeft de vinger op de zere plek gelegd en het beste bewijs dat hij grotendeels gelijk had is cru genoeg zijn dood geweest.

Van De Ven heeft zijn uitspraken zelf gedaan uit vrije wil. Het is niet zo dat Andries Knevel hem een pistool op zijn neus heeft gedrukt en hem heeft gedwongen bepaalde uitspraken te doen.

Abdul Jabbar van de Ven is gewoon een zielig jongetje wat vroeger veel gepest is en geen vriendjes had. Mede daardoor is hij in de moskee terecht gekomen en geradicaliseerd. Zo'n figuur hoort niet in Nederland thuis. Hij is in Nederland geboren en getogen maar hoort hier niet thuis. Hij hoort thuis in een staat als Iran, al zou een inrichting misschien nog wel de meest geschikte plek zijn voor hem.
Hup, aan het werk!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 19:24:00 #143
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24377164
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef Ciurlizza het volgende:

Abdul Jabbar van de Ven is gewoon een zielig jongetje wat vroeger veel gepest is en geen vriendjes had. Mede daardoor is hij in de moskee terecht gekomen en geradicaliseerd. Zo'n figuur hoort niet in Nederland thuis. Hij is in Nederland geboren en getogen maar hoort hier niet thuis. Hij hoort thuis in een staat als Iran, al zou een inrichting misschien nog wel de meest geschikte plek zijn voor hem.
Hij moet weg want?

Zijn opvattingen komen niet overeen met die van jou? Zoiets?

Dan zit er een rare paradox in je stukje want dan ben jezelf dus net zo intollerant als je hem aanwrijft. En aangezien mensen die tegen vrijheid van mening en meningssuiting zijn het land uitmoeten zou jezelf dus ook een ticket moeten kopen.

Dat is niet met twee maten meten maar met minstens een stuk of drie, vier.
pi_24377208
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef Ciurlizza het volgende:
Abdul Jabbar van de Ven is gewoon een zielig jongetje wat vroeger veel gepest is en geen vriendjes had. Mede daardoor is hij in de moskee terecht gekomen en geradicaliseerd.
Exact dit kan niemand ontkennen en daarom zal hij nooit de excuses aanbieden aan Wilders want als hij dat doet, dan wordt hij ook verstoten door zijn pupillen cq rekruten.
pi_24377321
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:24 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hij moet weg want?

Dan zit er een rare paradox in je stukje want dan ben jezelf dus net zo intollerant als je hem aanwrijft. En aangezien mensen die tegen vrijheid van mening en meningssuiting zijn het land uitmoeten zou jezelf dus ook een ticket moeten kopen.

wat een onzin zeg, die v/d ven is hartstikke gevaarlijk en extremistisch, hij heeft de hofstad groep opgeleid en het resultaat daarvan moge duidelijk zijn. verder zei hij dat hij voor het taliban regime was (weet zo niet waar maar iig is het op fok gepost)

dan is het dus overduidelijk dat hij dit land heeft verraden en dat is voldoende om hem nederland uit te pleuren!

niks meten met meer maten meten, dat heet gerechtigheid! alleen is onze politiek te zwak om iets te doen. hopelijk gaat wilders ons land redden
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24377324
quote:

[..]

Hij moet weg want?
Hij hoeft niet weg,hij is al weg inclusief ze familie, maar als jij weet waar ze zitten dan mag jij het zeggen

Als van de Ven en ze familie konden kiezen tussen een proces van Donner en voor de rest met rustgelaten worden door het volk of geen proces van Donner, maar wel gezeik met het volk.
Dan is een keus maken niet zo moeilijk denk ik. Een straf van de staat is op een dag over, maar de straf van het volk gaat zelden tot nooit over.
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 20:04:35 #147
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24377611
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:33 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wat een onzin zeg, die v/d ven is hartstikke gevaarlijk en extremistisch, hij heeft de hofstad groep opgeleid en het resultaat daarvan moge duidelijk zijn. verder zei hij dat hij voor het taliban regime was (weet zo niet waar maar iig is het op fok gepost)

dan is het dus overduidelijk dat hij dit land heeft verraden en dat is voldoende om hem nederland uit te pleuren!

niks meten met meer maten meten, dat heet gerechtigheid! alleen is onze politiek te zwak om iets te doen. hopelijk gaat wilders ons land redden
Als die man de wet heeft overtreden moet justitie hem oppakken en veroordelen.

Vooralsnog lijkt zijn enige 'misdaad' het uitspreken van zijn mening in een TV programma.

Kennelijk genoeg voor de nieuwe gedachtenpolitie om hem het land te willen uitzetten.
  maandag 3 januari 2005 @ 20:07:11 #148
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_24377656
quote:

[..]

Hij moet weg want?

Hij moet weg omdat hij staatsgevaarlijk is en verantwoordelijk is voor het radicaliseren van een stel jochies die erg vatbaar zijn voor radicalisatie, zoals Abdul Jabber dat zelf ook ooit was. Dan heb ik het over voormalige pispaaltjes als Jason W die net zoals Abdul Jabber ooit bij de moskee zijn gaan aankloppen omdat ze het kneusje van de klas waren en nergens bijhoorden.

Zijn opvattingen passen niet binnen onze rechtstaat. Zijn opvattingen passen beter in een land als Iran of Afghanistan ten tijde van het Taliban-regime. Deze man is verantwoordelijk voor het opleiden van de Hofstadgroep. Je zou voor de grap zijn teksten eens moeten lezen.

Ik ben intolerant inderdaad. Intolerant tegen mafketels als Abdul Jabbar. Voor dit soort mafketels dient er in dit land en wat mij betreft binnen de gehele Europese Unie absoluut geen plaats te zijn. Wat mij betreft geldt de vrijheid van meningsuiting niet voor iedereen binnen deze landsgrenzen. Zo doen ze dat in Saoedi Arabië ook en dat werkt prima.

Dat het meten met twee maten is. Het zij zo.
Hup, aan het werk!
  maandag 3 januari 2005 @ 20:11:08 #149
88620 Compile
Cannon Project
pi_24377724
quote:
Op maandag 3 januari 2005 20:07 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]
Ik ben intolerant inderdaad. Intolerant tegen mafketels als Abdul Jabbar. Voor dit soort mafketels dient er in dit land en wat mij betreft binnen de gehele Europese Unie absoluut geen plaats te zijn. Wat mij betreft geldt de vrijheid van meningsuiting niet voor iedereen binnen deze landsgrenzen. Zo doen ze dat in Saoedi Arabië ook en dat werkt prima.

Mee eens! Een ieder mag best zijn mening hebben, maar er is nog altijd een verschil tussen een mening verkondingen en zij die dus gewoon dreigen of bedreigend zijn van aard. Van islamietjes weten we gewoon dat zij bedreigend zijn en over gaan tot radicale oplossingen. Dan is het duidelijk dat niet degene die een mening heeft wegmoet, maar zij die zich aansluiten bij omstreden imams en groeperingen. Met wortel en tak dient dit tuig dan ook te worden uitgeroeid!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 20:16:23 #150
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24377812
quote:
Op maandag 3 januari 2005 20:07 schreef Ciurlizza het volgende:

Wat mij betreft geldt de vrijheid van meningsuiting niet voor iedereen binnen deze landsgrenzen.

Dat is het inderdaad, maar dat wordt al steeds gedaan als het om Van Gogh versus Van der Ven gaat.

Het ene moment roept politiek Den Haag dat de vrije meningsuiting wordt vermoord en is het krokodillentranen alom, het andere moment laten ze onderzoeken of Ven der Ven kan worden vervolgt voor zijn mening.

Imo kun je niet èn voor, èn tegelijkertijd tegen vrijheid van meningsuiting zijn.

Er zijn een paar restricties die we hebben afgesproken, zoals discriminatie (haatzaaien) en/of oproepen tot geweld. (en nog dat kwetsende godslastering maar daar trekt gelukkig niemand zich wat van aan). Die restricties hebben we omdat de verschillende wetten anders botsen met elkaar.

Voor de rest mag iedereen zeggen wat hij denkt en als die mangelooft in Allah, denkt dat iedereen moslim zou moeten worden en Wilders graag dood ziet, mag hij dat gelukkig nog steeds vinden in Nederland. Op de dag dat we hem dat recht zouden ontzeggen zouden we echt een heel eng land geworden zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')