Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:16 schreef NorthernStar het volgende:
Op de dag dat we hem dat recht zouden ontzeggen zouden we echt een heel eng land geworden zijn.
Het punt is dat dit soort debielen gewoon een (wereldwijde) oorlog tegen de gevestigde orde aan het voeren zijn met als doel een revolutie. Deze keer niet van het Bolsjewisme, Fascisme of Humanisme, maar van het Islamisme. Daar mag wat mij betreft met militaire middelen tegen opgetreden worden, inclusief doodstraf.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Op de dag dat we hem dat recht zouden ontzeggen zouden we echt een heel eng land geworden zijn.
Helemaal mee eens. Dan zijn we maar een eng land in de ogen van wat geitenwollensokken. We zijn dan in elk geval wel een land waar het gedrag van malloten als Abdul Jabbar v/d Ven niet wordt getolereerd. Dat is heel veel mensen, heel veel waard.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:23 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Het punt is dat dit soort debielen gewoon een (wereldwijde) oorlog tegen de gevestigde orde aan het voeren zijn met als doel een revolutie. Deze keer niet van het Bolsjewisme, Fascisme of Humanisme, maar van het Islamisme. Daar mag wat mij betreft met militaire middelen tegen opgetreden worden, inclusief doodstraf.
count me in, waar kan ik mijn dimaco ophalen ???quote:Op maandag 3 januari 2005 20:25 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dan zijn we maar een eng land in de ogen van wat geitenwollensokken. We zijn dan in elk geval wel een land waar het gedrag van malloten als Abdul Jabbar v/d Ven niet wordt getolereerd. Dat is heel veel mensen, heel veel waard.
Klopt.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:23 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Het punt is dat dit soort debielen gewoon een (wereldwijde) oorlog tegen de gevestigde orde aan het voeren zijn met als doel een revolutie. Deze keer niet van het Bolsjewisme, Fascisme of Humanisme, maar van het Islamisme. Daar mag wat mij betreft met militaire middelen tegen opgetreden worden, inclusief doodstraf.
Goed idee dat laatstequote:Op maandag 3 januari 2005 20:54 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat doet het me goed dat ik niet de enige ben die vindt dat er in Nederland geen plaats moet zijn voor een malloot als v/d Ven.
Misschien dat er meer onderzoek moet worden gedaan naar zaken als gen en erfelijkheid. Dan kunnen we dit soort misbaksels voortaan preventief aborteren.
Sjees, rondje Pieter Baan centrum misschien voor jou?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:01 schreef Compile het volgende:
[..]
Goed idee dat laatste
Kijk, als we dan gewoon moslims die hier heen komen niet toestaan dat ze meer als 2 kinderen nemen, en sowieso het laten controleren dan zijn we op de goede weg. We moeten dus deze ongeboren kinderen laten onderzoeken of geestelijke gestoordheid van hun ouders (wat in hun genen zit) niet word overgedragen aan de foetus.
Nu zal dit veel weerstand oproepen, maar het is een gegeven dat er binnen de moslimgemeenschap word uitgehuwelijkt. Dus meisje moet neef trouwen, dus eigen bloed. Wetenschappelijk is bewezen dat je hierdoor zogenoemde 'mongoliden' krijgt. In iedergeval is de kans dus erg groot. Dit zorgt dus voor zwakbegaafde kinderen, die dus makkelijk zijn te beïnvloeden voor foute ideeën van hun ouders of andere mensen die hun willen ronselen voor de islam en Jihad. Dus als het miszit, gelijk een arbortus laten plegen en leeg laten lopen die baarmoeder. Zo voorkomen we veel leed, mensen die worden vermoord door een gestoord kind en is iedereen hier bij gebaat.
Zo zie je maar dat het 'perfecte ras' nog helemaal zo gek niet is zoals het ooit als krankzinnig werd omschreven. Gewoon richtlijnen opstellen, en sowieso een notitie voor de islamgroepering dat zij een extra risicofactor vormen, gezien het uithuwelijkingsproces.
Hoezoquote:Op maandag 3 januari 2005 21:27 schreef Amando het volgende:
[..]
Sjees, rondje Pieter Baan centrum misschien voor jou?![]()
Achjoh, neem het met een korreltje zoutquote:Op maandag 3 januari 2005 22:38 schreef multatuli het volgende:
Dwaasheid is nu eenmaal niet uitroeibaar. Ik betreur het wel eens dat mijn levensbeschouwing zo ver gaat dat ze zelfs de stem van dwazen wil respecteren. Het zou me zo veel liever zijn als ik mocht pleiten voor een voortplantingsverbod voor engerds als Compile en Ciurlizza, maar helaas gun ik ook hun een plekje onder de zon. Tot trots op mijn medeburgers leidt het echter niet.
Theo betaalde een onverdiend hoge prijs.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:12 schreef FuifDuif het volgende:
Het is goed dat Van de Ven vrijuit gaat. Als Theo mocht zeggen wat hij wilde, dan moet Van de Ven dat ook mogen. Stelletje sukkels die met twee maten meten.
Ik hoop dat je dat cynisch bedoelt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:52 schreef Monidique het volgende:
Misschien moeten we de wet zo aanpassen dat moslims, dan met name natuurlijk bekeerlingen (landverraders!), minder rechten hebben als het gaat om meningsuiting? Klinkt mij wel als een begin van de eindoplossing van alle problemen in Nederland en Europa. Doen dus.
Louis Carroll dichtte: " Beware the Jabberwock my son;quote:Op maandag 3 januari 2005 23:40 schreef Priapus het volgende:
Gans in overeenstemming met de Bubacknachruf zou Jabberwocky van der Ven een Klammheimliche Freude beleven aan het bericht van de dood van Wilders.
Nou en?
Jou vriendjes ook niet, mafketel!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Injecteren met varkensbloed
Komen ze volgens hun eigen fabelgeloof de hemel nooit meer in
Ik ben geen jood. Dit icoon is puur genomen om moslims zoals jij te irriteren en uit de tent te lokken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:09 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Jou vriendjes ook niet, mafketel!![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |