Kan ik hieruit halen dat je erin heb gepost?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:00 schreef PJORourke het volgende:
Eensch.
Dat kan je zeker. het geheel was hopeloos off-topic, maar niet minder gezellig.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:42 schreef JAM het volgende:
Kan ik hieruit halen dat je erin heb gepost?.
Na ongeveer 30 posts ging het idd mis. Zou je het gewoon op kunnen schonen en weer kunnen openen. Ik weet dat de OP je niet aanstaat maar dat is dan ook een alg. politiek discussie forum.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:58 schreef Sidekick het volgende:
Het topic is reddeloos verloren.
Wist ik niet .. wie zijn die Fok sponsors die'problemen maken vanwege 'het rechtse imago ?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok begint ook last te krijgen van het rechtse imago, er zijn sponsors die problemen maken.
Ja, het forum is traag:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:41 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Wist ik niet .. wie zijn die Fok sponsors die'problemen maken vanwege 'het rechtse imago ?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:22 schreef Sidekick het volgende:
Ehm, je kan toch gewoon de tekst selecteren en copy-pasten?
hoe zat het ook alweer, ik heb eens dit topic geopent waarin ik exact hetzelfde verkondigde en toen werd ik gebanned: Hoe gaan we verder met de buitenlanders + keiharde feitenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar dat beeld vandaan komt dat problemen niet simpel op te lossen zijn. Zoals criminele allochtonen. Gewoon uitzetten, klaar. Simpel? Ja, dat is het inderdaad. Maar daarom kan het nog wel uitgevoerd worden.
OF crim allocht.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:47 schreef Sidekick het volgende:
Je had het over werkloze allochtonen, niet criminele allochtonen.
Linkquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu kan ik veel hebben van Meki, maar kan dit achterwege blijven?
[..]
Link
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:55 schreef Sidekick het volgende:
Het feedbacktopic trekt veel meer bekijks dan het slowchattopic, dus Meki zal wel blij zijn met jouw reclameboodschap dat Meki weer een aantal nieuwe aanbiedingen heeft in zijn Meki Shop Aaahikwordgek.
Ssssst, het is niet de bedoeling dat je de commissie van meki aan mij gaat verklappen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:55 schreef Sidekick het volgende:
Het feedbacktopic trekt veel meer bekijks dan het slowchattopic, dus Meki zal wel blij zijn met jouw reclameboodschap dat hij weer een aantal nieuwe aanbiedingen heeft in Meki Shop, Aaahikwordgek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |