abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2004 @ 11:47:25 #1
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294605
fuck up met 555

NATUURLIJKE SELECTIE

dat is er gebeurt! niks anders.
mensen zijn dood maar de dieren leven
ben ik nu aso omdat ik niks geef? we zijn GVD overbevolkt
er moeten mensen weg, en gelukkig ben ik het niet, moet ik me zorgen maken dat het dan maar zo gebeurt??
zelfde met aids en kanker en dat spul, vb: apen zijn imuun tegen aids. wij niet, mensen moeten sterven, helaas het is zo.

ik zie er alleen maar voordelen in. nadelen dat is er maar 1 jij of een goede bekende is het nieuwe slachtoffer.

boeie als aids en kanker bestreden kunnen worden ontstaat er wel een nieuwe ziekte, zie SARS.

dus een oproep geef niks en laat de natuur haar gang gaan.
pi_24294666
Is goed, maar dan mag ik toch wel stilletjes hopen dat jij de volgende bent..?
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_24294669
Wat is dat nou dat ik ruik? Het heeft in ieder geval de geur van een aasgier
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24294670
Jij hebt wel een aantal nazistische trekjes zo te zien
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_24294683
Alhoewel ik het niet zo zwartwit als de ts zie, geef ik ook niks. Allemaal heel erg wat er is gebeurt maar ik zie het niet als mijn taak om daar geld voor te geven. Waarom zou ik deze keer wel geld geven en een aidslijer in afrika niet? Aangezien ik niet die keuze wil maken geef ik principeel niks.

Wat ik ook zo raar vind, is dat Zalm egzegd heeft dat het geld wat er nodig is dat moet er gewoon komen. Gaat nou snel heen. Heel het land wordt aan elkaar bezuinigd, er gebeurt een ramp en opeens kan daar wel geld voor gevonden worden?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 30 december 2004 @ 11:52:06 #6
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294692
tuurlijk.. als je het maar stilletjes doet
  donderdag 30 december 2004 @ 11:53:41 #7
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24294727
Dat er zoiets bestaat als natuurlijke selectie, dat klopt. Maar om daar nu een morele waarde aan te hangen in de zin van "er is nu eenmaal natuurlijke selectie, dus je moet niemand helpen, want dat is tegen de natuur" lijkt me een beetje vreemd.

Volgens jouw theorie mogen we dus ook in Nederland alle ziekenhuizen sluiten. Als jij een keer je arm breekt, dan heb je pech. Er zijn immers nog genoeg mensen over met gezonde armen.
  donderdag 30 december 2004 @ 11:55:40 #8
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294770
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:53 schreef Pool het volgende:
Dat er zoiets bestaat als natuurlijke selectie, dat klopt. Maar om daar nu een morele waarde aan te hangen in de zin van "er is nu eenmaal natuurlijke selectie, dus je moet niemand helpen, want dat is tegen de natuur" lijkt me een beetje vreemd.

Volgens jouw theorie mogen we dus ook in Nederland alle ziekenhuizen sluiten. Als jij een keer je arm breekt, dan heb je pech. Er zijn immers nog genoeg mensen over met gezonde armen.
dat zeg ik niet, ik zeg dat wij daar niks hoeven te bouwen of te helpen. ze hebben toch zelf wel ziekenhuizen, en als ze te weinig hebben is het hun eigen schuld, hadden ze maar meer moeten maken of wel een alarm geven, maja het toeristme he
  donderdag 30 december 2004 @ 11:56:53 #9
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_24294795
moet wel toegeven dat ik ook een beetje simpel word dat er werkelijk alles aangehaald wordt om geld uit je zakken te kloppen. Daardoor wel een beetje imuum geworden voor geld geven aan een goed doel.

veel mensen geven 5 euro zodat ze toch weer over zijn hard kunnen strijken: ow wat ben ik toch goed bezig, als iedereen 5 euro gaf dan werden ze daar flink geholpen. is misschien ook zo, maar een week later staan ze weer met een ander wereldprobleem voor de deur. En zo elke week weer iets (bv. die sprinkhanenplaag in afrika die nu aan de gang is, heeft potentie om net zo erg te worden als deze tsunami (volgens 2vandaag))

Dus wat dat betreft ook hard geworden: eerst ikke, dan de rest (op een paar uitzonderingen na)
trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
  donderdag 30 december 2004 @ 11:57:11 #10
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294800
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:51 schreef Minisuisse het volgende:
Jij hebt wel een aantal nazistische trekjes zo te zien
denk ja dat die nederlanders die daar vermist zijn mij een ruk schelen?
net zo min als ieder elk mens wat daar zit of zat
  donderdag 30 december 2004 @ 11:57:51 #11
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_24294817
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:51 schreef LostFormat het volgende:
Alhoewel ik het niet zo zwartwit als de ts zie, geef ik ook niks. Allemaal heel erg wat er is gebeurt maar ik zie het niet als mijn taak om daar geld voor te geven. Waarom zou ik deze keer wel geld geven en een aidslijer in afrika niet? Aangezien ik niet die keuze wil maken geef ik principeel niks.

Wat ik ook zo raar vind, is dat Zalm egzegd heeft dat het geld wat er nodig is dat moet er gewoon komen. Gaat nou snel heen. Heel het land wordt aan elkaar bezuinigd, er gebeurt een ramp en opeens kan daar wel geld voor gevonden worden?
Zo denk ik er dus ook over. Ik kreeg al van mensen te horen dat ik harteloos was omdat ik niets op giro 555 wou storten. Dat heeft niets te maken met het feit dat ik het niet erg vind en dat het me allemaal geen fluit kan schelen. Als je vervolgens aan de kritiekgever vraagt: "Geef jij dan ook aan al die andere goede doelen" vallen ze stil. Gezeur. Daarnaast kan ik prima zelf de keuze maken of ik wil storten of niet.

Zalm is gewoon een sukkel. Het hele kabinet is een zooi bij elkaar geraapte sukkels. Die mensen hebben gewoon geen verstand van regeren
  donderdag 30 december 2004 @ 11:58:06 #12
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24294827
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:57 schreef luciferist het volgende:

[..]

De ware kerstgedachte

U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_24294831
De mens is ver genoeg gevorderd om het hele natuurlijke selectie-verhaal omver te schoppen (Bush ), dus je verhaal gaat niet zo op.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 30 december 2004 @ 11:59:06 #14
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294860
hier staan ze GVD in het dorp van elke domme organisatie die er is, amnesty international enzo. WTF maakt dat mij nou uit? ik woon in duits/neder -land eerst internationaal en dan de rest als de rest ooit komt, laat ze voor hunzelf zorgen...
pi_24294864
Misschien is hier iemand met aids die Luciferist even in z'n reet kan naaien!
feest
  donderdag 30 december 2004 @ 11:59:43 #16
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_24294871
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:47 schreef luciferist het volgende:
fuck up met 555

NATUURLIJKE SELECTIE

er moeten mensen weg, en gelukkig ben ik het niet, moet ik me zorgen maken dat het dan maar zo gebeurt??
zelfde met aids en kanker en dat spul, vb: apen zijn imuun tegen aids. wij niet, mensen moeten sterven, helaas het is zo.

ik zie er alleen maar voordelen in. nadelen dat is er maar 1 jij of een goede bekende is het nieuwe slachtoffer.

boeie als aids en kanker bestreden kunnen worden ontstaat er wel een nieuwe ziekte, zie SARS.

Leten we hopen dat jij vlug AIDS krijgt, natuurlijke selectie
opgezegd@fok.nl
pi_24294874
Natuurlijke selectie.. Verkapt Final Destination-film topic
  donderdag 30 december 2004 @ 11:59:49 #18
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294875
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:58 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

De ware kerstgedachte

ik heb een goede kerst gehad, simpel omdat mij dat niks interesseert..
dat jij uren hebt zitten huilen voor de tv. terwijl de papuaas het vis van het koraal raapten en het water terug valt ( )
  donderdag 30 december 2004 @ 12:01:36 #19
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_24294909
ik had deze discussie tijdens het kerstdiner met mijn neefjes en nichtjes
in principe helpen we elkaar cq. de mensheid nog meer naar de klote door zieke mensen in leven te houden. het is idd de gang van de natuur, en de natuur zit wat dat betreft best goed in elkaar.
aan de andere kant, met het oog op het gebroken arm verhaal: waar trek je de grens? dus waar stop je met hulp geven?
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_24294916
Ik geef ook niks.

Maar van een kale kip kan je niet plukken
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_24294918
Als je niks wil geven dan geef je lekker niks. Maar om nou zo te gaan zitten janken lijkt me ook niet nodig.

Dit heeft trouwens helemaal NIETS met natuurlijke selctie te maken. Een beetje een klok-en-klepelverhaal.
pi_24294923
quote:

[..]

Dan hoop ik van harte dat je morgen kanker krijgt, kloothommel
pi_24294929
TS, stel dat jij in Afrika Ebola hebt opgelopen en er staan mensen klaar met een medicijn die jou kunnen redden, zeg jij natuurlijk terwijl jij bijna stikt in je eigen bloed: "nee rot op, ik moet dood, dat is natuurlijke selectie!"

Bovendien is het geld van giro 555 vooral bedoeld voor wederopbouw, niet om mensen te redden (dat heeft toch geen zin meer). Het is de grootste drogreden om zelf maar niets te hoeven geven.

En zeggen dat je de keuze niet wil maken tussen aidskindertjes in Afrika en nabestaanden in ZO-Azië en het dan prinicipieel noemen is ook gelul: alleen maar een excuus om helemaal niets te hoeven geven onder het argument: ik kan nooit al het leed in de wereld oplossen, dus dan heeft een deel oplossen ook geen zin. Als jij door jouw bijdrage ook maar 1 persoon kan redden of in 1 persoon zijn leven weer kan oppakken mede dankzij jouw bijdragen, heb je dan al niet iets goed gedaan? Als alle regeringen en landen zo zouden denken als jij, dan stierf het hele gedeelte van de wereldbevolking uit die niet tot de happy few behoort.

sluiten jullie ogen en oren maar, dan kun je tenminste ook je portemonnee gesloten houden

"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  donderdag 30 december 2004 @ 12:03:13 #24
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_24294934
survival of the fittest om nog maar een term te noemen.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  donderdag 30 december 2004 @ 12:03:37 #25
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294942
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Misschien is hier iemand met aids die Luciferist even in z'n reet kan naaien!
* luciferist is hetero en heeft vast vriendin tevens bliujft het alleen een uitgang
pi_24294951
Trieste houding van TS
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 30 december 2004 @ 12:04:41 #27
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294965
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dan hoop ik van harte dat je morgen kanker krijgt, kloothommel
doodsverwensing
pi_24294987
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef Malebolgia het volgende:
TS, stel dat jij in Afrika Ebola hebt opgelopen en er staan mensen klaar met een medicijn die jou kunnen redden, zeg jij natuurlijk terwijl jij bijna stikt in je eigen bloed: "nee rot op, ik moet dood, dat is natuurlijke selectie!"

Bovendien is het geld van giro 555 vooral bedoeld voor wederopbouw, niet om mensen te redden (dat heeft toch geen zin meer). Het is de grootste drogreden om zelf maar niets te hoeven geven.

En zeggen dat je de keuze niet wil maken tussen aidskindertjes in Afrika en nabestaanden in ZO-Azië en het dan prinicipieel noemen is ook gelul: alleen maar een excuus om helemaal niets te hoeven geven onder het argument: ik kan nooit al het leed in de wereld oplossen, dus dan heeft een deel oplossen ook geen zin. Als jij door jouw bijdrage ook maar 1 persoon kan redden of in 1 persoon zijn leven weer kan oppakken mede dankzij jouw bijdragen, heb je dan al niet iets goed gedaan? Als alle regeringen en landen zo zouden denken als jij, dan stierf het hele gedeelte van de wereldbevolking uit die niet tot de happy few behoort.

sluiten jullie ogen en oren maar, dan kun je tenminste ook je portemonnee gesloten houden

Amen
pi_24295004
Prima dat je te gierig bent om aan de medemens te denken. Maar dat je er nog zo stoer over moet doen (en een topic over starten), dat is gewoon zielig. Maarja, laten we maar gokken dat het te maken heeft met een slechte jeugd ofzo. Ik zal je ook maar niet de beste wensen geven, is aan jouw vast niet besteedt.
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  donderdag 30 december 2004 @ 12:09:34 #30
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24295050
als er van een soort te veel zijn, dan moeten er een paar dood, dat is altijd zo geweest en dat zal zo blijven.
nu is dat dus de mens, om daarvan af te komen zijn er ziektes en natuurverschijnsels. tja
pi_24295076
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef luciferist het volgende:

[..]

* luciferist is hetero en heeft vast vriendin tevens bliujft het alleen een uitgang
* Big_Boss_Man zei toch 'in z'n reet naaien'...
feest
pi_24295077
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:09 schreef luciferist het volgende:
als er van een soort te veel zijn, dan moeten er een paar dood, dat is altijd zo geweest en dat zal zo blijven.
nu is dat dus de mens, om daarvan af te komen zijn er ziektes en natuurverschijnsels. tja
TS begint .
pi_24295129
En ik denk dat jij gewoon de zoveelste kleuter bent van "kijk mij eens sjiek alternatief zijn en duivel aanbidden blablabla ja cool mensen dood enzo boeie hè en ja niemand moet mij omdat ik zo anders ben maar dat maakt mij niets uit want niets intresseert mij".
feest
  donderdag 30 december 2004 @ 12:14:21 #34
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_24295135
Precies, als het zo doorgaat zijn we over 500 jaar kanibalen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_24295145
Survival of the fittest bestaat ook niet meer tegenwoordig. Ik wed dat al die mensen in Afrika en Azië fysiek fitter zijn dan de mensen in het Westen, maar ze gaan relatief vaker dood.

Nee nee, tegenwoordig is het survival of the richest en dat heeft geen kont met natuurlijke selectie te maken maar alleen met geld.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  donderdag 30 december 2004 @ 12:16:10 #36
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24295167
Stoer topic zeg

Het wachten is op de dag dat zoiets een keer in Nederland gebeurt en half nederland onder water staat. De mensen die nu het hardst lopen te zeiken over dat geld geven lopen dan het hardst te janken als ze niks meer hebben en niks van anderen krijgen. Prima als je niks wilt geven, maar om er dan een topic over te openen om even te laten zien hoe 'hard' je bent: Te zielig.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 30 december 2004 @ 12:16:20 #37
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24295171
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:09 schreef luciferist het volgende:
Maar niets in de natuurwetten zegt dat je je soortgenoten niet mag helpen om te overleven. Zelfs mieren offeren zich voor elkaar op, maar dat mag volgens jou dus ook niet.
pi_24295233
Aandacht trekkerij!
feest
  donderdag 30 december 2004 @ 12:23:34 #39
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_24295306
Ik wil ook anders zijn
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_24295368
Iedereen moeet zelf weten of hij/zij geld wil storten op 555.
Ja, het is verschrikkelijk wat er gebeurd is in Azië, maar als je niets stort, ben niet meteen de vijand oid.

Nog even en de 'ben je donor-discussie' barst weer los, en krijg je weer te horen dat je een egoist bent als je je organen niet af wil staan.'

Napraat-gedrag.
Iedereen moet het allemaal mooi voor zichzelf bepalen.
(Un)masking for the greater good.
pi_24295377
je moet je username veranderen in Remie
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  donderdag 30 december 2004 @ 12:30:43 #42
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_24295450
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:16 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Stoer topic zeg

Het wachten is op de dag dat zoiets een keer in Nederland gebeurt en half nederland onder water staat. De mensen die nu het hardst lopen te zeiken over dat geld geven lopen dan het hardst te janken als ze niks meer hebben en niks van anderen krijgen. Prima als je niks wilt geven, maar om er dan een topic over te openen om even te laten zien hoe 'hard' je bent: Te zielig.
Wat hij zegt.
The Internets, I needs it..
  donderdag 30 december 2004 @ 12:31:50 #43
17729 SP
I hate my interests
pi_24295472
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef FoXje het volgende:

[..]

Leten we hopen dat jij vlug AIDS krijgt, natuurlijke selectie
de natuurlijke selectie heeft het hoopje cellen al gezegend met een zeer beperkte hoeveelheid hersencellen. Zulke blastulas moeten we koesteren voor het schoonmaken van toiletten.
pi_24295485
quote:
Beste TS, ik vind het prima als je niks wil geven, dat moet je zelf weten. Maar laat vrij om wel wat te geven als zij dat willen. Verder zou ik het op prijs stellen als je die oproep (de natuur zijn gang te laten gaan) uit je post zou willen wegeditten. Ik vind het vrij onsmakelijk en dubieus om op te roepen mensen weg te laten rotten. Mensen oproepen geen geld naar 555 over te maken vind ik prima, ook al ben ik het daar niet mee eens. Maar expliciet oproepen om mensen te laten sterven gaat wat mij betreft te ver.
pi_24295500
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:04 schreef luciferist het volgende:

[..]

doodsverwensing
Hoezo is dat erg dan? mensen moesten toch dood?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_24295511
Wat een Gans die TS
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  donderdag 30 december 2004 @ 12:34:26 #47
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_24295519
TS heeft blijkbaar geen idee wat natuurlijke selectie inhoudt. Wat hier is gebeurd is geen kwestie van survival of the fittest, doch slechts het aanwezig zijn op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  donderdag 30 december 2004 @ 12:34:31 #48
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24295520
Verkapt "mijn zakgeld is op" topic.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 30 december 2004 @ 12:35:35 #49
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_24295549
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:33 schreef Katana het volgende:
Wat een Gans die TS
Gans. lol.
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_24295552
Triest.
pi_24295561
Stooktopic
pi_24295607
Natuurlijke selectie is er niet voor niets. In de natuur geld nog altijd het recht van de sterkste en je kan zeker je vraagtekens zetten of wij met zijn allen nu wel slim bezig zijn. Iedereen op blijven lappen en in leven proberen te houden kostte wat kost. Ik denk dat dit onze manier is van overleven en proberen de "sterkste" te zijn.
Een dier dat ziek/oud is word automatisch prooidier (eten en gegeten worden) daarom zijn de meeste dieren resistent tegen ziektes waar wij niet tegen kunnen.

De manier waarop TS het alleen benaderd is natuurlijk totaal hypocriet.

Ben benieuwd of hij een ziektekostenverzekering heeft ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_24295614
Nou hopen dat jouw huisarts/apotheek/ziekenhuis er hetzelfde over denkt, de volgende keer als jij wat nodig hebt.
  donderdag 30 december 2004 @ 12:39:26 #54
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_24295623
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef Malebolgia het volgende:
Ik wed dat al die mensen in Afrika en Azië fysiek fitter zijn dan de mensen in het Westen, maar ze gaan relatief vaker dood.
Gemiddeld gaat iedereen toch maar 1 keer dood dacht ik zo
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_24295626
natuurlijke selectie

nieuwe woordjes geleerd ts? Wtf heeft een tsunami nu te maken met natuurlijk selectie?

ik geef ook niet. Niet uit morele overwegingen, maar omdat ik geen geld heb en ik nooit geld geef.
pi_24295641
ergens heb je een punt, maar ik zou mezelf toch wel anders uitdrukken.
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
  donderdag 30 december 2004 @ 12:40:59 #57
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24295651
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:39 schreef sir_dalord het volgende:

ik geef ook niet. Niet uit morele overwegingen, maar omdat ik geen geld heb en ik nooit geld geef.
Had je geld gehad zou je ook niet geven. Lijkt me een aardige morele overweging eigenlijk.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_24295677
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:40 schreef robh het volgende:

[..]

Had je geld gehad zou je ook niet geven. Lijkt me een aardige morele overweging eigenlijk.
misschien wel, misschien niet. Geen idee eigenlijk . Maar ik bedoelde ermee dat ik nooit geld over heb
pi_24295741
We zullen die TS met zn allen ff op een onbewoond eiland zetten en dan maar hopen dat de 'natuurlijke selectie' langs komt.
Als je zoiets kan zeggen heb je toch echt een steek los in je bovenkamer.
Duizende doden, Nederlanders dood / vermist.
Net op het nieuws nog een Nederlandse gast die zn moeder kwijt was , waarschijnlijk dood.
En dan kom jij met je natuurlijke selectie , idioot dat je bent.
-Landskampioen 2005-2008
  donderdag 30 december 2004 @ 12:45:43 #60
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_24295743
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:04 schreef luciferist het volgende:

[..]

doodsverwensing
Indirect, dus toegestaan
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_24295764
quote:
fuck up met 555

NATUURLIJKE SELECTIE

Agree
pi_24295870
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:47 schreef louisonrust het volgende:

[..]

Agree
nogmaals: ik zou mezelf anders uidrukken maar ook ik vind dat TS een punt heeft. SARS, AIDS, het is niet voor niks dat we er niet resistent voor zijn. Het is pure biologie, het heeft niks met moraliteit te maken. De wereld is nu eenmaal overbevolkt en het is echt verschrikkelijk wat daar gebeurt is, als ik een hoop geld zou hebben zou ik ook een steentje bijdragen, maar ergens knaagt het.

Begrijp me niet verkeerd; het is echt verschrikkelijk dat daar de lijken weg lijken te rotten, maar wat kunnen we doen? Iedereen medicijnen geven, iedereen maar altijd helpen via het Rode Kruis, Unicef, weet ik wat? Dan sterven we des te sneller uit..
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_24295895

ik was in de veronderstelling dat we het over de tsunami hadden?
pi_24296090
Zouden jullie als je daar ligt te rotten ook niet graag "opgeruimd" willen worden? Ziekenhuizen hebben ze daar niet zoals hier. En als ze al wat hadden dan hebben ze dat nu niet meer. Dat die mensen daar arm zijn kunnen zij niks aan doen, dat is nou eenmaal de manier waarop een regering en de rest van de wereld met ze om gaan. En gegaan zijn.. Indonesie blijft een link met Nederland houden en Nederland kan daarom niet de andere kant opkijken als er zo'n ramp gebeurd. De ziektes die in aantocht zijn moeten voorkomen worden en het land moet zo goed als dat mogelijk is hersteld worden..
Dat jullie niets willen geven moeten jullie helemaal zelf weten. Maar om nou hier te gaan zitten janken en klagen..
pi_24296164
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:38 schreef crv het volgende:
Natuurlijke selectie is er niet voor niets. In de natuur geld nog altijd het recht van de sterkste en je kan zeker je vraagtekens zetten of wij met zijn allen nu wel slim bezig zijn. Iedereen op blijven lappen en in leven proberen te houden kostte wat kost. Ik denk dat dit onze manier is van overleven en proberen de "sterkste" te zijn.
Een dier dat ziek/oud is word automatisch prooidier (eten en gegeten worden) daarom zijn de meeste dieren resistent tegen ziektes waar wij niet tegen kunnen.
100% bullshit. Bij de tsunami-ramp geldt niet het recht van de sterkste, het gaat erom waar je was op wlek moment en of je regering goed bezig is. Het heeft er geen ene fuck mee te maken of je zelf sterk bent of niet. Nederlanders gaan even snel dood als mensen uit Sri Lanka hoor. Heeft niks te maken met natuurlijke selectie. Evenals Aids, SARS, enz.
pi_24296256
Zou TS nog even zijn oproep om mensen te laten sterven uit de OP willen weghalen?
  donderdag 30 december 2004 @ 13:13:46 #67
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_24296314
ik denk dat ieder voor zich moet weten of hij/zij wel of niet geeft.
Laten we elkaar niet bekritiseren om elkaars mening
oja.. je hoeft elkaar ook niet steeds je eigen mening op te dringen!

zo... wordt het weer een stuk gezelliger op aarde!
pi_24296328
Die mensen die zo lopen te mauwen over dat het de natuur is enzo kan ik echt alleen maar uitlachen.
Als jij daar met je familie zat was het dan ook 'natuurljjke selectie'?
Bijna 100.000 doden , een ik weet niet hoe grote ramp.
Het is toch de normaalste zaak om die mensen te helpen.
Ze zijn ik weet niet hoe arm daar en dan mogen de welgestelde (Lees het Westen) niets ondernemen om geld in te zamelen?
Puur egoistisch vind ik die mensen.
-Landskampioen 2005-2008
pi_24296369
ps : ik verplicht niemand om te geven voor 555 , maar laat de mensen die het wel doen in hun waarde.
-Landskampioen 2005-2008
pi_24296408
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:06 schreef yootje het volgende:

[..]

100% bullshit. Bij de tsunami-ramp geldt niet het recht van de sterkste, het gaat erom waar je was op wlek moment en of je regering goed bezig is. Het heeft er geen ene fuck mee te maken of je zelf sterk bent of niet. Nederlanders gaan even snel dood als mensen uit Sri Lanka hoor. Heeft niks te maken met natuurlijke selectie. Evenals Aids, SARS, enz.
mee eens, ziektes hebben echter wel met NS te maken. Waar veel mensen op een kluitje zitten zullen eerder epidemien uitbarsten.

BTW ik sta enkel achter TS om hem een trap te geven. Ik vind het ook verschrikkelijk wat er gebeurt is en steun ook
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_24296562
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:17 schreef crv het volgende:

[..]

mee eens, ziektes hebben echter wel met NS te maken. Waar veel mensen op een kluitje zitten zullen eerder epidemien uitbarsten.

BTW ik sta enkel achter TS om hem een trap te geven. Ik vind het ook verschrikkelijk wat er gebeurt is en steun ook
dat bedoelde ik. De stompzinnigheid van de TS komt echt goed naar voren om zoiets te kunnen typeren als natuurlijke selectie.
pi_24296657
Kijk eens naar 9/11.. Die Amerikanen krijgen miljarden (van de Amerikanen en anderen). Wel voor een paar duizend doden. Echt niet te vergelijken met ZuidOost Azie. Amerika geeft vast nog geen miljard uit aan ZuidOost Azie, zou ik durven wedden.

Het moraal is: eigen volk eerst.
pi_24296745
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:17 schreef crv het volgende:

[..]

Ik dacht dat men met NS bedoelde dat de sterken zullen overleven. Dan noem ik epidimieen gewoon werelbevolkinghandhavers.
pi_24296887
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:28 schreef YottaBrain het volgende:
Kijk eens naar 9/11.. Die Amerikanen krijgen miljarden (van de Amerikanen en anderen). Wel voor een paar duizend doden. Echt niet te vergelijken met ZuidOost Azie. Amerika geeft vast nog geen miljard uit aan ZuidOost Azie, zou ik durven wedden.

Het moraal is: eigen volk eerst.
Amerika heeft in eerste instantie 35.000.000 gedoneert (overheid). Australie heeft hetzelfde bedrag overgemaakt.
Geluk zit in grote dingen
  donderdag 30 december 2004 @ 13:44:32 #75
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_24296984
In principe moet iedereen zelf weten wat ie geeft, maar de theorie van TS over natuurlijke selectie klopt niet. Als we die theorie consequent toepassen op het hedendaagse leven zouden we eigenlijk de medische wetenschap buiten spel moeten zetten. Dus geen dokters, medicijnen, operaties enz. meer, alleen maar 'natuurlijke selectie'. Maar dat zal TS wel niet bedoeld hebben, want dan komt deze 'natuurlijke selectie' ineens een stuk dichter bij huis.
pi_24297217
Ik vind het erg dat het gebeurd is maar ik ben ook niet zo'n gever. Waarschijnlijk om de reden dat mijn 5 euro anoniem naar een rekening toe gaat. Waarvoor mijn geld nou precies voor gebruikt wordt, dat weet ik niet. Dat staat me toch tegen.

Om die reden vind ik "met 5 euro" iemand redden ook zo'n drogreden. Voor hetzelfde geld betaal je de directeur van het goede doel zijn salaris. Maar anyway, dat doet niks af aan het feit dat de TS niet meer is dan een hondedrol met hersencellen. Zoharteloos als dit hoeft het ook weer niet. Ik hoop voor de mensen daar dat ze weer een beetje snel op de been zijn
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24297681
Waarom zou je geld storten?

De overheid doet dat al, 500 miljoen aan ontwikkelingshulp. Werk zelf niet zwart op dit moment dus spek vast wel 1000 euro van die 3000 euro.
  donderdag 30 december 2004 @ 14:40:41 #79
42381 CvB
handles your hunger better
pi_24298046
quote:
NATUURLIJKE SELECTIE
Dat ben ik niet echt met je eens...natuurlijke selectie is naar mijn mening (meestal) niet toepasbaar op natuurrampen. Als je doodgaat aan zo'n natuurramp als deze heeft het vaak niets te maken met hoe sterk je lichamelijk bent, maar veel meer met externe factoren. Ik durf te wedden dat er een hele hoop sterke mensen met goede genen zijn gestorven door deze ramp, die misschien wel één of andere griep epidemie of andere ziekte hadden overleefd.

[edit] Oh ik zie dat dit al zo ongeveer is gezegd, eerder in het topic, nouja...iig m'n zegje gedaan.
Vind ik
pi_24299651
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:20 schreef Wolter het volgende:
Waarom zou je geld storten?

De overheid doet dat al, 500 miljoen aan ontwikkelingshulp. Werk zelf niet zwart op dit moment dus spek vast wel 1000 euro van die 3000 euro.
Jaarlijks wordt 0,8% van het Nederlands BBP besteed aan ontwikkelingshulp en/of geld voor rampen zoals deze.

Dus ook al zegt men "ik geef niets" doet men dat in principe dus toch.
  donderdag 30 december 2004 @ 16:34:16 #81
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24300284
het gebied was gewoon OVERBEVOLKT, en de natuur zorgt normaal dat zoiets niet gebeurt. bij de mens is dat fout gegaan, maar het gebeurt nog steeds.
aids en kanker gebruik ik als voorbeelden van andere gevaren uit de natuur.

deal with it
we zijn met te veel en in azie is er nu een groot aantal weg, stuk land klaar om opnieuw bevolkt te worden. tot er weer teveel zijn en dan krijg je weer een "ramp"

natuurlijke selectie is idd surive of the fittest. nou blijkt dat die aziaten niet fit genoeg waren ....

helaas voor hun, goed voor de emnsheid (niet rasistisch bedoeld)
pi_24301074
TS....
Jij hebt geen vrienden denk ik
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_24301234
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:34 schreef luciferist het volgende:
het gebied was gewoon OVERBEVOLKT, en de natuur zorgt normaal dat zoiets niet gebeurt. bij de mens is dat fout gegaan, maar het gebeurt nog steeds.

deal with it
we zijn met te veel en in azie is er nu een groot aantal weg, stuk land klaar om opnieuw bevolkt te worden. tot er weer teveel zijn en dan krijg je weer een "ramp"

natuurlijke selectie is idd surive of the fittest. nou blijkt dat die aziaten niet fit genoeg waren ....

Ik vind het lastig het niet rasistisch op te vatten, maar wellicht doe ik niet genoeg mijn best daarvoor. Ik weet niet of het veel zin heeft, maar ik ga een nieuwe afspraak maken met de bloedbank. Wellicht dat ik op die manier toch nog iets bij kan dragen. Verder ben ik een beetje kale kip helaas.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_24301267
Het is erg, maar over de miljoenen doden in Afrika ivm AIDS e.d. hoor je amper wat. Ik vind het allemaal een beetje krom.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_24301315
TS is ziek in zijn hoofd. Serieus. Je kan ervoor kiezen om geen geld te geven maar dit is wel een hele lompe reden.

En btw als je niet weet hoe je engelse termen moet gebruiken, gebruik ze dan ook niet niet kneus.
  donderdag 30 december 2004 @ 17:21:12 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_24301319
Zolang er geen pest uitbreekt is alles goed. Dus wat mij betreft mag iedereen storten op 555 om een wereldwijde pest te voorkomen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_24301324
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:34 schreef luciferist het volgende:

deal with it

Sorry hoor, maar ik snap niet hoe er bij jou zoveel shit uit je mond kan komen zonder dat je er in stikt...
Het was pech voor die mensen. Die mensen gingen dood omdat er een gigantische vloedgolf op ze af kwam. Dat heeft geen niks met survival of the fittest te maken. Wel met pech. Zullen we even kijken hoe jij piept als jou familie omkomt omdat ze niet 'fit' genoeg zijn volgens jou standaard?

[ Bericht 0% gewijzigd door Janetje op 30-12-2004 17:57:40 ]
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_24301368
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:19 schreef Steeven het volgende:
Het is erg, maar over de miljoenen doden in Afrika ivm AIDS e.d. hoor je amper wat. Ik vind het allemaal een beetje krom.
Oh nee, en die inzamelingsactie van de TV Show met Ivo Niehe dan in samenwerking met Unicef, tijdens die 2 uur durende show hebben ze heel wat geld opgebracht. Of de Dance4Life actie van Kopspijkers die 1.6 miljoen opleverde en verschillende festiviteiten in Nederland. Ook voor de bevolking in Afrika.
pi_24301467
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:23 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Oh nee, en die inzamelingsactie van de TV Show met Ivo Niehe dan in samenwerking met Unicef, tijdens die 2 uur durende show hebben ze heel wat geld opgebracht. Of de Dance4Life actie van Kopspijkers die 1.6 miljoen opleverde en verschillende festiviteiten in Nederland. Ook voor de bevolking in Afrika.
Dance4Life was geflopt en af en toe hebben ze wel een inzameling ja. Maar ze zouden het eens net zoveel aandacht moeten geven als deze ramp...Ik bedoel, we hebben het hier over miljoenen, ik geloof dat mensen al schrokken van 100.000 mensen, dus nogmaals: MILJOENEN.
Mij boeit het verder niet wie stort en wie niet, ik vind alleen de aandacht misplaatst. Ik stort iig niet, aangezien de geld innende organisaties het meeste geld in eigen zak steken. Dat vertrouw ik voor geen cent, letterlijk. Ik wil ZIEN wat er met mijn geld gebeurt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_24301573
Geeft wel extra waarde aan je post als je vloekt en scheldt :-/
Woei!
pi_24301655
TS jouw hoofd is net zo leeg als de agenda van een kluizenaar *

*Quote uit Blackadders Christmas Carol
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
  donderdag 30 december 2004 @ 18:06:01 #93
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24301778
Met de gedachte dat minder begaafde mensen zoals TS ook geaccepteerd moeten worden in onze samenleving, zal ik mijn mond maar houden
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 30 december 2004 @ 18:53:14 #94
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_24302726
allemaal erg wat er gebeurt, maar ik geef aan geen enkele instantie geld
waarom zou je geld geven aan iemand die je niet kent? dure cadeaus kopen voor vrienden daar heb ik dan wel geen problemen mee, maar voor vreemden? nee het is ieder voor zich in deze wereld
  donderdag 30 december 2004 @ 18:57:26 #95
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24302819
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:10 schreef kevin33 het volgende:
TS....
Jij hebt geen vrienden denk ik
genoeg, zelfs een vriendin, hebben de meeste hier niet

*proud member of the rollerbende is*
  donderdag 30 december 2004 @ 19:05:04 #96
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24302953
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:18 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik vind het lastig het niet rasistisch op te vatten, maar wellicht doe ik niet genoeg mijn best daarvoor. Ik weet niet of het veel zin heeft, maar ik ga een nieuwe afspraak maken met de bloedbank. Wellicht dat ik op die manier toch nog iets bij kan dragen. Verder ben ik een beetje kale kip helaas.
zoals ik al zei er zijnj ook nederlanders omgekomen.... wat mij dus niet boeit ...
ik ben dus geen rascist, ik ga heus wel met een groep om die lonsdale dragen, ik ga ook om met "skinheads" ook met gothics, punkers, skaters, en zelfs mainstream gastjes.. en jah ook met allochtonen. zijn zelfs goede vrienden van me,..

en neej ik draag geen lonsdale, wel kisten, geen witte veters, draag nu dickies broek met longsleve's en bandshirt en kisten.. rascist,? neuh
  donderdag 30 december 2004 @ 19:06:40 #97
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_24302986
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:53 schreef Little_Meanie het volgende:
allemaal erg wat er gebeurt, maar ik geef aan geen enkele instantie geld
waarom zou je geld geven aan iemand die je niet kent? dure cadeaus kopen voor vrienden daar heb ik dan wel geen problemen mee, maar voor vreemden? nee het is ieder voor zich in deze wereld
wtf?? geintje toch?? hoop ik?? damn...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_24303060
Dat je een niet dodelijk maar zeer pijnlijke ziekte mag krijgen TS
En sneu dat je over 555 moet klagen.
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 30 december 2004 @ 19:12:34 #99
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24303134
Ik denk dat TS niet precies weet hoe natuurlijke selectie werkt. Dit is gewoon dom ongeluk voor die bevolking daar. Het had net zo goed hier kunnen gebeuren, en dan was het ook dom ongeluk als je toevallig aan het strand zat.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:14:48 #100
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24303183
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:12 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik denk dat TS niet precies weet hoe natuurlijke selectie werkt. Dit is gewoon dom ongeluk voor die bevolking daar. Het had net zo goed hier kunnen gebeuren, en dan was het ook dom ongeluk als je toevallig aan het strand zat.
die aziaten die daar zaten zijn gewoon niet door de selectie gekomen. als het hier was gebeurd was had ik ook niks gegeven...
pi_24303292
Ik zag net iemand zeggen dat de ziekenhuizen slecht zijn. Een van die gebieden daar is Phuket, thailand! De reden waarom daar zoveel toeristen dood zijn is omdat het een van de luxte toeristische gebieden in die regio is, vertel me niet dat ze daar geen geld voor hadden. En India steekt ook nog altijd graag miljarden in nucleare progamma's verder zijn Sri Lanka en Indonesië ook bekend om vele miljoenen in hun leger te steken. Kortom als de voorzieningen niet hebben kunnen hun het zeer zeker wel betalen!

Hoe triest de zaak ook van mij geen cent, om deze reden en ook omdat ik sinds die gedoe met een onderdirecteur van de hartstichting geen hulporganisatie meer vertrouw...
  donderdag 30 december 2004 @ 19:33:17 #102
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24303537
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:20 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik zag net iemand zeggen dat de ziekenhuizen slecht zijn. Een van die gebieden daar is Phuket, thailand! De reden waarom daar zoveel toeristen dood zijn is omdat het een van de luxte toeristische gebieden in die regio is, vertel me niet dat ze daar geen geld voor hadden. En India steekt ook nog altijd graag miljarden in nucleare progamma's verder zijn Sri Lanka en Indonesië ook bekend om vele miljoenen in hun leger te steken. Kortom als de voorzieningen niet hebben kunnen hun het zeer zeker wel betalen!

Hoe triest de zaak ook van mij geen cent, om deze reden en ook omdat ik sinds die gedoe met een onderdirecteur van de hartstichting geen hulporganisatie meer vertrouw...
met wat ik zeg als ze betere ziekenhuizen hadden gebouwf ipv andere domme dingen hadden meer mensen deze selectie overleefd. moet ik medelijden hebben omdat dat land niet voor zichzelf kan zorgen? ik vind het zowiezo al dom dat nederland uberhaubt geld geeft aan ramp gebieden, geef het dan uit aan onderwijs oid (in nederland, wat ik betaal wil ik terug zien, die aziaten gaan mooi zelf maar werken) ik werk ook, en daarvan word al fucking veel gejat door de overheid... waardoor ik mensen geld kan geven die in de WW zitten terwijl ze niks hebben, afschieten die hap
  donderdag 30 december 2004 @ 19:34:42 #103
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24303571
eerst zorgen dat het goed met ons gaat, daarna pas met de rest van de wereld. kregen wij met die watersnoodramp geld van die aziaten?
pi_24303855
TS, als je echt zo stoer bent vertel je je verhaal ook een keer face to face aan die nederlandse man waarbij zijn dochtertje van 9 maanden uit zijn armen werdt gerukt terwijl hij wegrende voor die tsunami. Hij heeft haar nog niet teruggevonden.
STFU met je verhaal over natuurlijke selectie, je weet niet waar je het over hebt.

JA, IK BEN PISSED
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_24303956
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:34 schreef luciferist het volgende:
eerst zorgen dat het goed met ons gaat, daarna pas met de rest van de wereld. kregen wij met die watersnoodramp geld van die aziaten?
Nee denk het niet
pi_24304165
quote:
Goh wat gaat het slecht met Nederland. Nederland is een van de meest welvarende landen ter wereld stoere jongen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2004 20:19:20 ]
pi_24304461
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:33 schreef luciferist het volgende:

[..]

met wat ik zeg als ze betere ziekenhuizen hadden gebouwf ipv andere domme dingen hadden meer mensen deze selectie overleefd. moet ik medelijden hebben omdat dat land niet voor zichzelf kan zorgen? ik vind het zowiezo al dom dat nederland uberhaubt geld geeft aan ramp gebieden, geef het dan uit aan onderwijs oid (in nederland, wat ik betaal wil ik terug zien, die aziaten gaan mooi zelf maar werken) ik werk ook, en daarvan word al fucking veel gejat door de overheid... waardoor ik mensen geld kan geven die in de WW zitten terwijl ze niks hebben, afschieten die hap
Rot toch op man! Nu ben ik dus echt boos geworden.

"die aziaten gaan mooi zelf maar werken"

Denk je dat die hele bevolking op zijn luie reet zit? Ik wil wedden dat het gemiddelde kind van 10 daar meer heeft gewerkt dan jij in je hele leven zult doen.

Denk je dat die boeren en vissers ook maar iets kunnen doen aan de beslissingen van hun regering?

Godver, nu heb je me dus echt aan het trillen gemaakt van boosheid. Eng ben je, ik snap niet dat een normaal mens met jou kan samenleven.
  donderdag 30 december 2004 @ 20:39:10 #108
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24304546
quote:
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
pi_24304578
Dat je niet wil betalen vind ik best, doe ik ook niet, maar je argumentatie vind ik eng.
  donderdag 30 december 2004 @ 20:41:02 #110
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24304583
Triest persoon dat je bent TS. Dat je niet geeft is je eigen zaak maar dat je er zo'n kut excuus voor hebt is triest. Dit lost het overbevolkingsprobleem niet op want alles wat daar is opgebouwd door de bevolking is kapot, en arme mensen krijgen over het algemeen meer kinderen.
pi_24304820
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef kadoter het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, alleen een smilie he
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_24304838
quote:
Niet uit Azie, wel uit andere Europese landen. Maar de logica doortrekkend zou het dus ook onzin zijn dat niet-Zeeuwse Nederlanders hulp boden in 1953.
Na 1945 werden we (Nederlanders) ook geholpen door de VS mbt de wederopbouw.
Het is maar net hoe ver je je verantwoordelijkheidshorizon stelt. Als iemand voor je op straat struikelt en zijn been breekt, bied je dan hulp of niet.
Zo nee, stel dat het je vriendin is, dan wel?
Het is allemaal een kwestie van: het hemd is nader dan de rok.
Voor welke groep om je heen voel je je verantwoordelijk en wanneer houdt het op.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 30 december 2004 @ 20:55:23 #113
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24304922
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:35 schreef yootje het volgende:

[..]

Rot toch op man! Nu ben ik dus echt boos geworden.

"die aziaten gaan mooi zelf maar werken"

Denk je dat die hele bevolking op zijn luie reet zit? Ik wil wedden dat het gemiddelde kind van 10 daar meer heeft gewerkt dan jij in je hele leven zult doen.

Denk je dat die boeren en vissers ook maar iets kunnen doen aan de beslissingen van hun regering?

Godver, nu heb je me dus echt aan het trillen gemaakt van boosheid. Eng ben je, ik snap niet dat een normaal mens met jou kan samenleven.
Rustig aan joh, het is maar iemand op internet. Waarschijnlijk is het gewoon een pubertje die je probeert op te fokken.
pi_24304950
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:55 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Rustig aan joh, het is maar iemand op internet. Waarschijnlijk is het gewoon een pubertje die je probeert op te fokken.
Ik hoop het
pi_24305214
Hier heb je je natuurlijke selectie:

Edit: lees de policy!

Met deze links probeer ik indruk te maken, maar dat zal waarschijnlijk niet lukken omdat jouw zieke hoofd deze foto's misschien amusant vindt.

[ Bericht 32% gewijzigd door teknomist op 30-12-2004 21:50:49 ]
  donderdag 30 december 2004 @ 21:11:46 #116
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24305323

Ik moet opeens weer denken aan wat mijn vader eens zei over internet, kinderen, en provocatie.

Hé TS!

Jij komt nooit in de hemel!
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_24306787
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Niet uit Azie, wel uit andere Europese landen. Maar de logica doortrekkend zou het dus ook onzin zijn dat niet-Zeeuwse Nederlanders hulp boden in 1953.
Na 1945 werden we (Nederlanders) ook geholpen door de VS mbt de wederopbouw.
Het is maar net hoe ver je je verantwoordelijkheidshorizon stelt. Als iemand voor je op straat struikelt en zijn been breekt, bied je dan hulp of niet.
Zo nee, stel dat het je vriendin is, dan wel?
Het is allemaal een kwestie van: het hemd is nader dan de rok.
Voor welke groep om je heen voel je je verantwoordelijk en wanneer houdt het op.
Maar je vergeet wel te vertellen dat het Marshalplan waar jij het over hebt was om te voorkomen dat de Amerikaanse economie instorte omdat Europa geen geld had voor Amerikaase goederen
  donderdag 30 december 2004 @ 22:25:04 #118
61787 Speedo666
Anti-AEL / anti marokaans
pi_24307279
Edit: niet schreeuwen! .

[ Bericht 96% gewijzigd door teknomist op 30-12-2004 22:30:01 ]
  donderdag 30 december 2004 @ 23:07:58 #119
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24308330
TS, ik vind het echt niet erg als je (er) niks (om) geeft, maar ga nou niet aankomen met natuurlijke selectie, want dat heeft er helemaal niks mee te maken. Als je aan het strand zit en niemand waarschuwt je dan kun je weinig doen als er een golf van 15 meter op je af komt, ook niet als je een IQ hebt van 150.
pi_24308423
Noem mij naïef, maar ik wist werkelijk niet dat er mensen bestaan die zo 'denken' als TS.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 31 december 2004 @ 00:14:50 #121
6290 Dr_Crouton
pi_24309264
quote:
Geen geld, maar wel hulp. Omdat je zo'n dikke blaaskaak bent heb ik het even voor je opgezocht, mien jong: http://www.oneworld.nl/consumptie/p_or_re.asp?BerichtID=226

En nog een:
http://www.delta2003.nl/i(...)lening/buiten_europa

[ Bericht 14% gewijzigd door Dr_Crouton op 31-12-2004 00:24:55 (Nog een keer! Voor de ondankbare hond.) ]
pi_24309288
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:14 schreef luciferist het volgende:

[..]

die aziaten die daar zaten zijn gewoon niet door de selectie gekomen. als het hier was gebeurd was had ik ook niks gegeven...
En wederom is het lastig het niet te zien als rasisme. En als het hier gebeurde hoefde je ook niets te geven, aangezien je zelf een van de gedupeerde was. Je had dan alleen het geld moeten weigeren wat anderen hadden willen geven. Zelf al je vernietigde gebouwen moeten herbouwen etc.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 31 december 2004 @ 00:26:36 #123
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_24309444
ik ga akkoord met luciferist
  vrijdag 31 december 2004 @ 00:45:08 #124
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24309756
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:50 schreef kippiej het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, alleen een smilie he
Iemand uit Europa kan veel makkelijker geld missen dan iemand uit (het getroffen deel van) Azië.
Ben je nu blij?
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:01:41 #125
6290 Dr_Crouton
pi_24310106
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:26 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ga akkoord met luciferist
Ook eens met dezelfde domme onderbouwing zeker, met natuurlijke selectie en dat die Aziaten ook niks deden voor Nederland in 1953...

Zeg dan gewoon dat je een zak bent en dat wel even wilt laten zien in dit sneue topic om aandacht.
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:16:34 #126
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24310474
Behalve dat uit dit topic het racistische (TS, let even goed op hoe je dat woord schrijft) en slechte karakter blijkt van de TS en sommige van zijn medestanders, zitten zij er ook gewoon naast wat betreft de "natuurlijke selectie."

Een mens op zichzelf is maar een zwak en teer wezen. De belangrijkste reden waarom de diersoort "mens" nog bestaat, is het feit dat mensen samen veel kunnen bereiken met behulp van hun intelligentie. Juist doordat mensen zien waar zij elkaar kunnen aanvullen, kunnen zij samen overleven. Het steunen van elkaar door het geven van ontwikkelingshulp kan dus juist ook gezien worden als het overleven van de natuurlijke selectie.
  vrijdag 31 december 2004 @ 08:13:14 #127
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24313605
het gebied was overbevokt, het moet nu eenmaal uitgedund worden, doet de mens dat zelf niet dan de doet de natuur dan wel, is het geen ziekte zoals aids of kanker, dan is het wel een natuurverschijnsel, in dit geval een vloedgolf. het gebied is nu uitgedund.. klaar dus.
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef yootje het volgende:
Hier heb je je natuurlijke selectie:

Edit: lees de policy!

Met deze links probeer ik indruk te maken, maar dat zal waarschijnlijk niet lukken omdat jouw zieke hoofd deze foto's misschien amusant vindt.
staan ze ook op orgisch.com? dan heb ik ze al gezien...

dat wij meer geld kunnen missen dan die aziaten, waarom? omdat wij toendertijd onze tijd vooruit liepen of hun de achterliepen? als hun voor hadden gelopen was het andersom geweest.
moet ik nu medelijden krijgen >_<
  vrijdag 31 december 2004 @ 09:06:24 #128
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24313833
Geeft niets hoor, knul. Over een paar jaar, wanneer je dit nog eens leest, zal je je doodschamen. En anders je toekomstige vrouw en kinderen wel
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:30:06 #129
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24314646
quote:

[..]

sneu figuur. je moet je zelf eens horen

tering ego!
Als je gaat luisteren naar geruchten, luister je naar vervaagde feiten.
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:52:44 #130
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24315135
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 08:13 schreef luciferist het volgende:
dat wij meer geld kunnen missen dan die aziaten, waarom? omdat wij toendertijd onze tijd vooruit liepen of hun de achterliepen? als hun voor hadden gelopen was het andersom geweest.
Gezien jouw schrijfstijl loop ik voor op jou. Maar toch heb ik medelijden met jou en je omgeving.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:10:21 #131
95998 -DailaLama-
pi_24315502
quote:
....
Ook nog een grote egoistische bek en dan ook nog op rotten.com-achtige sites kijken.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:21:06 #132
6290 Dr_Crouton
pi_24315778
quote:
het gebied was overbevokt, het moet nu eenmaal uitgedund worden, doet de mens dat zelf niet dan de doet de natuur dan wel, is het geen ziekte zoals aids of kanker, dan is het wel een natuurverschijnsel, in dit geval een vloedgolf. het gebied is nu uitgedund.. klaar dus.
[..]

Nederland is overbevolkt met racistische zakken, het moet nu eenmaal uitgedund worden. Te beginnen met jou en je medestanders. Mooie schuivers maken in de spijlers onder de vangrails bijvoorbeeld. Beter dus.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:28:46 #133
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24315984
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:01 schreef kippiej het volgende:
Ik geef ook niks.

Maar van een kale kip kan je niet plukken
pi_24316470
Ik heb ook nog niks gegeven maar ik heb zoiets van het is de giro van de samenwerkende hulporganisaties, zit dus ook het rode kruis in.
* Hoeveel gaf het nederlandse rode kruis ook alweer, een ton?
* Welke organisaties zitten er nog meer bij?
* Gaat mijn verdiende geld echt wel naar die mensen die het nodig hebben?

Ook vind ik dat iedereen denkt maar veilig te zijn op deze planeet en we denken dat we alles in de hand hebben, dan gebeurt er een keer iets ergs en dan vind iedereen het vreemd en moet er door iedereen geholpen worden.

Als ik even nakijk hoeveel btw en belasting ik dit jaar heb overgemaakt naar apeldoorn denk ik goh, waar is dat en kan de nederlandse overheid niet wat meer bijspringen in plaats van onze plaatselijke kunstgallery subsidie te geven en mijn op zijn reet zittende buurman elke maand een zak met geld te geven.

Allemaal punten waardoor mij onthouden word een paar tientjes over te maken op 555. ik zou meer vertrouwen hebben in die actie in twente of mensen die er op eigen initiatief gaan helpen.....

Edit: Hulde aan gemeente hoorn
Elke inwoner 1 euro schenken aan Giro 555?

[ Bericht 4% gewijzigd door mikezwet op 31-12-2004 12:18:06 ]
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_24316593
Ik geef niks omdat ik niet weet of mijn geld wel op de plek komt waar ik het voor geef en ik geef niks omdat ik eigenlijk vrijweinig voel voor die mensen daar tis kut dat gebeurd maarja shit happens ik ga natuurlijk niet zeggen had je maar niet bij het water moeten gaan wonen want ze konden dit niet aanzien komen....

Zelfde als bij van Gogh heel erg maarja hij krijgt bij elke krant 5 pagina's vol informatie over zijn leven en als ik dood ga door een bus ongeluk (bv de buschaffeur rijd zichzelf de afgrond in) denk je nou echt dat de hele wereld daar een minuut stilte voor neemt? ze denken goh wat erg en zijn het de volgende dag weer vergeten...
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:05:36 #136
6290 Dr_Crouton
pi_24316969
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:45 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb ook nog niks gegeven maar ik heb zoiets van het is de giro van de samenwerkende hulporganisaties, zit dus ook het rode kruis in.
* Hoeveel gaf het nederlandse rode kruis ook alweer, een ton?
* Welke organisaties zitten er nog meer bij?
* Gaat mijn verdiende geld echt wel naar die mensen die het nodig hebben?

Ook vind ik dat iedereen denkt maar veilig te zijn op deze planeet en we denken dat we alles in de hand hebben, dan gebeurt er een keer iets ergs en dan vind iedereen het vreemd en moet er door iedereen geholpen worden.

Als ik even nakijk hoeveel btw en belasting ik dit jaar heb overgemaakt naar apeldoorn denk ik goh, waar is dat en kan de nederlandse overheid niet wat meer bijspringen in plaats van onze plaatselijke kunstgallery subsidie te geven en mijn op zijn reet zittende buurman elke maand een zak met geld te geven.

Allemaal punten waardoor mij onthouden word een paar tientjes over te maken op 555. ik zou meer vertrouwen hebben in die actie in twente of mensen die er op eigen initiatief gaan helpen.....
Eindelijk argumenten die niet (van een) idioot zijn.

Je hoeft niet te geven, maar voor de mensen die er wel iets aan willen doen en niet zelf ter plekke kunnen of eerder mogen helpen is dit een alternatief. Voor mij doet het niet ter zake of de overheid niet het geld van de belastingbetaler beter kan besteden bij zo'n gigantische ramp. Dat afvragen of de overheid efficiënter kan werken doe ik al tijden, zoals wegen verbeteren, geld voor onderwijs en zorg etc. Maar dat staat bij mij los van de ramp.

Ik wil helpen, maar zit niet in de VN of regering of hulporganisatie, dus is Giro 555 de beste optie.

Dat er mensen zijn die niet willen geven is helemaal niet erg, wat erger is zijn mensen die zichzelf superieur wanen ten opzichte van een ander die buiten zijn eigen schuld slachtoffer is van een ramp. En zo'n wansmakelijke topic openen. Als die zich zo verheven voelen moeten ze dat maar eens recht in het gezicht van een wanhopige vader zeggen, die zijn baby dochter is kwijtgeraakt of een kind die zijn ouders heeft verloren. Dat het 'natuurlijke selectie' is. Anders zijn ze gewoon laf en hebben ze nog niks geleerd.
pi_24317477
quote:
is het een kwestie van: ik help jou alleen als je mij helpt en anders kan je de typhus krijgen?

zielige vertoning zeg zo'n mening zo trots verkondigen.

http://www.onwijsnat53.nl/WoedendWater/sporen/1953/acties.htm , leuke site voor mensen die een grote mond hebben over '53..en bedenk je dan eens hoe landen die het slecht hadden ons hadden moeten helpen???
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24318553
Dat er zulke egoistische wezens op deze aardbol wonen zeg!
Ze zullen trots op je zijn luciferist.
  vrijdag 31 december 2004 @ 13:31:19 #139
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24318952
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:13 schreef Pleun81 het volgende:
Dat er zulke egoistische wezens op deze aardbol wonen zeg!
Ze zullen trots op je zijn luciferist.
Ga toch niet op die loser in. Gastje is 12 of zo en zit vanaaf lekker veilig tegen zijn mama aan.
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
pi_24321276
Omdat mijn topic werd gesloten en ik werd verwezen naar deze topic, hier mijn mening
zeebeving in Azië verschrikkelijk

31-12-2004

Natuurlijk is de zeebeving in Azië verschrikkelijk, maar wat ik niet
begrijp, waar zijn al die miljoenen voor nodig van burgers? Ja voor de
slachtoffers en hun huizen etc,om de zorgen dat ze hun eerste levens
behoeftes weer kunnen krijgen en weer de draad kunnen oppikken, dat weet
ik ook wel.

Maar wat ik eigelijk bedoel. Waarom moeten burgers dit geld inzamelen?
Regeringen en verzekeringmaatschappijen zouden hier toch op voorbereid
moeten zijn?Dat zijn ze dus blijkbaar niet, en kunnen wij er weer voor
opdraven.

Dat mensen naar een ramp gebied worden gestuurd om te gaan helpen juich ik
alleen maar toe, maar zou het niet zo moeten zijn dat een vliegtuig
maatschappij dit kosteloos zou doen?
Als er voor wordt gezorgd dat deze mensen een dak boven hun hoofd hebben,
via de reclame die voor ze wordt gemaakt komen ze in en goed blaadje. Ik
heb het idee dat er mensen winst maken, winst via rampen. Winst over de
rug van de slachtoffer en dat stoot me tegen de borst..

Wat me helemaal irriteerde is een artikel van de telegraaf over Jackie_Chan
http://www.telegraaf.nl/p(...)cef_48.000_euro.html

Een hele grote cheque in zijn hand, waarin hij bijna 48.000 euro schenkt.
Waarom moet die cheque zo groot? Moet dit laten zien “DIT IS ECHT VEEL
GELD” Waarom moet hij ermee op de foto? Is het geen publiciteitsstunt voor
zichzelf? Dus via de rug van de slachtoffers van de ramp reclame voor
jezelf maken, kijk eens hoe goed ik ben. Ik ga toch ook niet lopen gillen
wat ik wel of niet heb lopen storten?

Ik zou meer respect voor hem hebben als ik zou lezen dat meneer Chan daar
zelf heen is gegaan om te helpen, zonder foto of iets en willen lezen dat
hij er eigelijk geen ruchtbaarheid aan had willen geven (en dat moet dan
ook waar zijn ook.)

De echte helden zijn daar nu aan het werk, zo vlak voor oud en nieuw,
VRIJWILLIG of tegen onkosten vergoeding. Zonder dat iemand er iets voor
terug verwacht. Dat zijn pas echte helden. Ik zelf ben geen held. Maar dat
verrijken van mensen via de ramp van andere daar krijg ik grijze haren
van..

(reactie van een vriendin van me:
velen woonden in tenten aan het strand
of in bouwvallen, hutjes ......misschien houden ze er wel een huis aan over
oke ik zeik )) )

Declan

wat ik wilde zeggen is, de giften van particulieren zouden niet nodig moeten zijn. Als men zich verzekerd had, dan zouden de verzekerings maatschappijen de kosten kunnen dragen van vrijwilligers etc. is dat nu zo'n gekke gedachten?

[ Bericht 0% gewijzigd door declan op 31-12-2004 20:26:32 ]
Als krenten liggen te wellen, en rozijnen waren in het recept vermeld
Zijn de krenten dan zinloos geweld?
  vrijdag 31 december 2004 @ 15:43:13 #141
95998 -DailaLama-
pi_24321481
Ik denk niet dat al die krottenwijkbewoners in India premie betalen.
pi_24322545
Ik heb een sociaal voorstel die ook nog eens voordelig is voor ons. Gewoon volgend jaar massaal naar die gebieden op vakantie gaan. Zo hebben wij een leuke vakantie en hun hebben weer welvaart.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 16:37:20 #143
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24322618
Nah, veel te druk, die landen worden overspoeld met toeristen.

Ik sla maar eens over en ga sparen voor de volgende ramp.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:38:28 #144
6290 Dr_Crouton
pi_24322649
Is Jackie Chan dan een gediplomeerde reddingswerker of arts? De link van de Telegraaf werkt niet.
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:47:44 #145
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24322857
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:31 schreef velpzuid.nl het volgende:

[..]

Ga toch niet op die loser in. Gastje is 12 of zo en zit vanaaf lekker veilig tegen zijn mama aan.
vanavond wanneer jij op 0.00 op fok zit te baggeren zit ik bij mijn vrienden op de bank, gezellig het illigale spul aan te steken. van het geld wat ik toch maar opheb gemaakt aan vuurwerk en niet aan 555 heb gegeven
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:48:34 #146
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24322879
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:33 schreef pberends het volgende:
Ik heb een sociaal voorstel die ook nog eens voordelig is voor ons. Gewoon volgend jaar massaal naar die gebieden op vakantie gaan. Zo hebben wij een leuke vakantie en hun hebben weer welvaart.
komt er als iedereen daar is weer zo'n zeebeving
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:43:55 #147
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24324085
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:47 schreef luciferist het volgende:

[..]

vanavond wanneer jij op 0.00 op fok zit te baggeren zit ik bij mijn vrienden op de bank, gezellig het illigale spul aan te steken. van het geld wat ik toch maar opheb gemaakt aan vuurwerk en niet aan 555 heb gegeven
Flink hoor, dat je hand er maar af mag knallen, sukkel. En ik zit niet op fok vanavond. Alleen nu omdat ikaan het werk ben. Kun je nog wat van leren, hoef je geen vuurwerk te kopen van het zakgeld dat je van je moeder hebt gekregen.
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:45:55 #148
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24324129
quote:

[..]

vanavond wanneer jij op 0.00 op fok zit te baggeren zit ik bij mijn vrienden op de bank, blablabla
Het lijkt me trouwens erg sterk dat jij vrienden hebt. als die allemaal zo ego zijn als jij ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer 1 van jullie in de problemen zit en een ECHTE vriend nodig heeft.
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:49:08 #149
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24324188
quote:

[..]

Zit jij op de bank illegaal vuurwerk af te steken.

Lijkt me niet erg verstandig. Maar goed, dat jouw IQ niet bijster hoog is, blijkt al uit de rest van dit topic. Doe je wel een beetje voorzichtig? Anders ben je straks zo afhankelijk van anderen he.
pi_24324552
Neem elkaar anders even erg letterlijk, het lijkt hier wel een advocaten topic.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:21:25 #151
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24324731
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:43 schreef velpzuid.nl het volgende:

[..]

Flink hoor, dat je hand er maar af mag knallen, sukkel. En ik zit niet op fok vanavond. Alleen nu omdat ikaan het werk ben. Kun je nog wat van leren, hoef je geen vuurwerk te kopen van het zakgeld dat je van je moeder hebt gekregen.
ik heb van 9 tot 3 gewerkt en werk normaal van 9 tot 6, ben ik nu ook een man?
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:22:35 #152
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24324756
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:49 schreef Pool het volgende:

[..]

Zit jij op de bank illegaal vuurwerk af te steken.

Lijkt me niet erg verstandig. Maar goed, dat jouw IQ niet bijster hoog is, blijkt al uit de rest van dit topic. Doe je wel een beetje voorzichtig? Anders ben je straks zo afhankelijk van anderen he.
de bank staat buiten
en ik gooi het vuurwerk wel ver weg
bedankt voor de tip :x
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:30:03 #153
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24324920
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:21 schreef luciferist het volgende:

[..]

ik heb van 9 tot 3 gewerkt en werk normaal van 9 tot 6, ben ik nu ook een man?
nee je bent een jochie
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
pi_24324950
Jij bent echt zo'n type figuur die enorm egoistisch loopt te schreeuwen over natuurlijke selectie en dat het je geen zak uitmaakt en vervolgens als je zelf iets gebeurd ga je hard janken om hulp. Geloof me dat als ik je dan tegen zou komen ik je lekker zou laten hangen daar aan die ravijnrand
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:35:33 #155
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24325016
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:31 schreef Darksoulz het volgende:
Jij bent echt zo'n type figuur die enorm egoistisch loopt te schreeuwen over natuurlijke selectie en dat het je geen zak uitmaakt en vervolgens als je zelf iets gebeurd ga je hard janken om hulp. Geloof me dat als ik je dan tegen zou komen ik je lekker zou laten hangen daar aan die ravijnrand
hell yeah

same here
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
pi_24325784
De teller voor nederlandse doden staat nu op 30, meer dan Enschede of Volendam. Ik blijf erbij dat ik de NL-televisie er wel heel erg laat bij vond. Straks krijgen we om 1 uur alweer een extra journaal omdat ergens een paar drugsgebruikende jongeren om zijn gekomen door vuurwerk. Mogen we de hele dag weer horen wat een geweldige jongens het waren.

Ik ben volgende week niet 3 minuten stil, ik heb wel ¤20 gedoneerd.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_24326942
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:22 schreef luciferist het volgende:

[..]

de bank staat buiten
en ik gooi het vuurwerk wel ver weg
bedankt voor de tip :x

Ik zie het al helemaal voor me: een paar kuthangjongeren in de kou buiten op een afgeragde bank die zo quasi-nonchalant mogelijk vuurwek gooien naar voorbijgangers
pi_24327247
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:43 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik denk niet dat al die krottenwijkbewoners in India premie betalen.
De regering zou dat ook moeten doen, zou onze regering ook moeten doen trouwens, denk aan zeeland en overstromingen enzo
pi_24327291
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is Jackie Chan dan een gediplomeerde reddingswerker of arts? De link van de Telegraaf werkt niet.
Die man zou best een handje kunnen toesteken denk ik. maar was bij wijze van spreken.
Ik zie een minister van ons al staan met een grote kaart, om maar te laten zien kijk eens is veel, op de tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')