Onzin, ga nieuws lezen.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:55 schreef miss_bleu het volgende:
Komt amerika aan met zijn 2miljoen nog wat![]()
als ik me niet vergis heeft Amerika 45 Miljoen beschikbaar gesteld.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:55 schreef miss_bleu het volgende:
Komt amerika aan met zijn 2miljoen nog wat![]()
Idd, ik hoop dat Giro 555 het geld goed gaat besteden iig.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef MociN het volgende:
Goed initiatief van de Gemeente Hoorn!!
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:11 schreef Daalemmer het volgende:
zou minstens 100 miljoen moeten kunnen opbrengen
Ik weet t goed gemaakt, jij verpatst morgen al je luxegoederen (zoals je computer), en dat maak je over op 555. Of niet? Hypocriet noemen ze mensen als jij.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:11 schreef Daalemmer het volgende:
Een land als Nederland zou minstens 100 miljoen moeten kunnen opbrengen voor die mensen die níets meer hebben. Maar dat zit er natuurlijk niet in, want wij zijn teveel gehecht aan onze luxegoederen, onze sigaretten, onze televisie, onze computer, ons vuurwerk, en onze andere rationeel gezien overbodige troep.
Het tekent de mentaliteit die momenteel onder een groot deel van de (wereldvreemde) bevolking heerst. Niet zo gek dat we een rechts kabinet hebben dus. Schoften.
Tvp.. Ben ff benieuwd naar Daalemmer zijn reactiequote:Op woensdag 29 december 2004 22:14 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ik weet t goed gemaakt, jij verpatst morgen al je luxegoederen (zoals je computer), en dat maak je over op 555. Of niet? Hypocriet noemen ze mensen als jij.
Ook al heb je al wat overgemaakt, aangezien je nog steeds achter je computer zit kun je nog veel meer overmaken!
Ik koop dit jaar geen vuurwerk, en maak zoveel mogelijk over op 555, inderdaad. Overigens doneer ik altijd al vrij veel aan goede doelen.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:14 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ik weet t goed gemaakt, jij verpatst morgen al je luxegoederen (zoals je computer), en dat maak je over op 555. Of niet? Hypocriet noemen ze mensen als jij.
Ook al heb je al wat overgemaakt, aangezien je nog steeds achter je computer zit kun je nog veel meer overmaken!
100 miljoen dat is 6,25 euro per inwoner waar hebben we het over?quote:
Wat kost die JSF BULLSHIT ook alweer?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
100 miljoen dat is 6,25 euro per inwoner waar hebben we het over?
BTW ik vind dat het tijd wordt voor een pats-hier-hoeveel-je-wel-niet-op-giro-555-hebt-gestort topic
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat kost die JSF BULLSHIT ook alweer?
Eerst 15 miljoen dollar (ongeveer 11 miljoen euro) en dat hebben ze inmiddels verhoogt naar 35 miljoen (en volgens een functionaris was dit niet omdat ze voor 'krenterig' waren uitgemaakt)quote:Op woensdag 29 december 2004 22:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
als ik me niet vergis heeft Amerika 45 Miljoen beschikbaar gesteld.
Maar ik kan het nieuwsbericht niet vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |