ik heb van 9 tot 3 gewerkt en werk normaal van 9 tot 6, ben ik nu ook een man?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:43 schreef velpzuid.nl het volgende:
[..]
Flink hoor, dat je hand er maar af mag knallen, sukkel. En ik zit niet op fok vanavond. Alleen nu omdat ikaan het werk ben. Kun je nog wat van leren, hoef je geen vuurwerk te kopen van het zakgeld dat je van je moeder hebt gekregen.
de bank staat buitenquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Zit jij op de bank illegaal vuurwerk af te steken.![]()
Lijkt me niet erg verstandig. Maar goed, dat jouw IQ niet bijster hoog is, blijkt al uit de rest van dit topic. Doe je wel een beetje voorzichtig? Anders ben je straks zo afhankelijk van anderen he.![]()
nee je bent een jochiequote:Op vrijdag 31 december 2004 18:21 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik heb van 9 tot 3 gewerkt en werk normaal van 9 tot 6, ben ik nu ook een man?![]()
hell yeahquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:31 schreef Darksoulz het volgende:
Jij bent echt zo'n type figuur die enorm egoistisch loopt te schreeuwen over natuurlijke selectie en dat het je geen zak uitmaakt en vervolgens als je zelf iets gebeurd ga je hard janken om hulp. Geloof me dat als ik je dan tegen zou komen ik je lekker zou laten hangen daar aan die ravijnrand
quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:22 schreef luciferist het volgende:
[..]
de bank staat buiten![]()
en ik gooi het vuurwerk wel ver weg
bedankt voor de tip :x
De regering zou dat ook moeten doen, zou onze regering ook moeten doen trouwens, denk aan zeeland en overstromingen enzoquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:43 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik denk niet dat al die krottenwijkbewoners in India premie betalen.
Die man zou best een handje kunnen toesteken denk ik. maar was bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is Jackie Chan dan een gediplomeerde reddingswerker of arts?De link van de Telegraaf werkt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |