De Aldi voldoet niet eens aan het CAOquote:Op donderdag 30 december 2004 12:54 schreef RichardQuest het volgende:
En die Doekle koopt zeker nooit wat bij de Aldi?.
We mogen nog van geluk spreken dat Javier Guzman niet die achterlijke conferentie doet. 2 uur lang SP propaganda en anti-Verdonk anekdotes.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:57 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de voorspelbaarheid van de politiek gekleurde oudejaarsconference-anekdotes van Lebbis en Janssen.
Wat is dit nou weer voor onzin? RQ-logica.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:57 schreef RichardQuest het volgende:
100 miljoen per 16 miljoen is 6,6 euro per persoon. Bij de 3FM-actie was het minimum dacht ik 15 euro. Ze hebben dus minimaal 250% betaald van wat jij betaald hebt.
Er komt zo'n groot ''F'' teken in de lucht te staan, waarop alle fascisten FA's dan reageren.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
Jezus wat waren die FA's er snel bij gister zeg! Hoe wisten ze dat?
Klopt het niet dan?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? RQ-logica.
Ah, dat zal het zijn! Maar ik vond het wel opmerkelijk! Alletwee ook trouwens! (beide hadden ze gereageerd via e-mail op een zeer fascistische wijze).quote:Op donderdag 30 december 2004 12:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er komt zo'n groot ''F'' teken in de lucht te staan, waarop alle fascisten FA's dan reageren.
had jij nog gekeken naar je aangepaste avatar die ik voor je had?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb ook net m'n rotjes opgehaald.
Nooit 's goed de bek van Blair bekeken?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:12 schreef George-Butters het volgende:
Waarom moeten er altijd reptielen bijgehaald worden??
Ja, er zijn veel betere onderwerpen.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:12 schreef George-Butters het volgende:
Waarom moeten er altijd reptielen bijgehaald worden??
Nee, even kijken.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
had jij nog gekeken naar je aangepaste avatar die ik voor je had?
Goeie bal, dank je wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
RQ, bedoel je iets als ditte?
[afbeelding]
Goeie bal???? ik moet denk ik iets meer bier drinken om dat te begrijpenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vrijwel niet te zien... zo zie ik RQ graag...
Leugen!quote:Op donderdag 30 december 2004 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
Wisten jullie dat er islamitische SS divisies bestonden.
"Mijn complimenten".quote:Op donderdag 30 december 2004 13:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Goeie bal???? ik moet denk ik iets meer bier drinken om dat te begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |