Ik voel me hier niet serieus genomenquote:Op woensdag 29 december 2004 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is niet bedoeld om te spotten, hoor, ik heb hiervoor werkelijk belangstelling.
Zelfs al was dit waar, wat heeft het van doen met het uiteenvallen van Israel?quote:Op woensdag 29 december 2004 18:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Koning Salomon--> voorvader Rothschild.
Dus de Vrijmetselarij bestond toen al, of die heeft het daarvan afgekeken?quote:Alle egyptishe pharaos --> zonne koningen --> hoogste rang binnen vrijmetselarij.
Dit is zo'n beetje het enige verifieerbare feit.quote:Opkomst Rothschild, na slag bij Waterloo --> Rothschild etc wisten uitslag Napoleons slag bij Waterloo, en zijn door een goeie beurs taktiek het rijkst van de toenmalige wereld geworden.
Zou je iets minder summier kunnen zijn?quote:Opkomst van Rome --> Illuminati komen uit het midden oosten, gingen eerst naar Italie.
Opkomst van het Romeinse Rijk.
En hier ook?quote:Toen men vanuit Venetie later naar Britannie ging, vormde zich het Britse rijk.
Zie je het al voor je? "Errrmmm, ja meneer, de Illuminati zit al eeuwen achter de dingen die u daarnet beweerde"quote:Op woensdag 29 december 2004 18:18 schreef SuSHiBRo het volgende:
Waarom komen ze er dan gewoon niet een keer voor uit!! heh al dat geheimzinnige gedoe om gek van te worden!
Salomon is de zoon van David.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Koning Salomon--> voorvader Rothschild.
Rotschild --> belangrijkste persoon illuminati.
Grappigquote:Op woensdag 29 december 2004 18:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Opkomst Rothschild, na slag bij Waterloo --> Rothschild etc wisten uitslag Napoleons slag bij Waterloo, en zijn door een goeie beurs taktiek het rijkst van de toenmalige wereld geworden.
Nu ook hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 03:26 schreef DonGorgon het volgende:
als je straks met je Illuminati verhalen gaat komen, lachen ze je uit..
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat de farao's allemaal zonnekoningen waren, is trouwens maar betrekkelijk. Zie maar wat er gebeurt als er een exclusieve zonnecultus wordt ingesteld.
Maar de Illuminati gaan naar Italie, en *PATS BOEM* Imperium. Dit rijk gaat ten onder (hoe komt dat?), en dan stichten ze meer dan duizend jaar later maar een Brits Rijk.
Maar als ik het goed begrijp, is de plundering van Constantinopel in 1204 ook georganiseerd door de Illuminati? Daar had immers Venetie baat bij.
Overigens is het wel interessant dat de Romeinen, alvorens ze met Caesar voet aan wal zetten in Brittanie, eerst de Venedi in de pan hebben gehakt.
Rotschild (Salomon) --> Rijkste handelaar binnen Israelquote:Op woensdag 29 december 2004 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zelfs al was dit waar, wat heeft het van doen met het uiteenvallen van Israel?
[..]
Dus de Vrijmetselarij bestond toen al, of die heeft het daarvan afgekeken?
[..]
Dit is zo'n beetje het enige verifieerbare feit.
[..]
Zou je iets minder summier kunnen zijn?
[..]
En hier ook?
Logisch denken is een verzameling van vooroordelen die je voor je 18e verzameld hebt.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nu ook hoor![]()
![]()
Wat een kwats!
Ik ben het 200% met je eens.quote:Op donderdag 30 december 2004 03:26 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? "Errrmmm, ja meneer, de Illuminati zit al eeuwen achter de dingen die u daarnet beweerde"
![]()
Ze zullen altijd proberen hun konten te verbergen en achtergelaten sporen dmv media nu (jazeker) weg te poetsen. Ze komen nu toch weer met een nieuwe film? National Treasure. Daar gaan onze potentiele toekomstige gelovigen..als je straks met je Illuminati verhalen gaat komen, lachen ze je uit..
HAHAHA, LEUK, DAT HEB JE UIT NATIONAL TREASURE
overigens wel een goede film, met een goede play van mr Cage
Bewijs dat nu eerst eensquote:
Nogmaals; dit is betwistbaar en nog summier ook.quote:Vrijmetselarij --> Egypte, zonnekoningen
Dat op voet van oorlog verkeerde met Israel en uiteindelijk ook door de Perzen overwonnen werd. Bovendien; waar blijkt uit dat het ''Caucasians'' waren?quote:Reis caucasians, eerst babylon --> gigantisch rijk
Dus ze gaan naar Venetie, en zo komt het Romeinse Rijk tot stand?quote:reis naar venetie --> Romeinse rijk
Zie boven. Maar, dat Britse rijk had het Frankrijk van de zonnekoning tot aartsrivaal! Scheuring binnen de Illuminati?quote:Reis van venetie naar britannie (beeldjes in italie gevonden met de britse vlag) ---> Britse gigantische rijk.
Dit is echt geen bewijsvoering, of zelfs maar een verhaal.quote:Start van de VS --> George Washington ---> Groot vrijmetselaar
Start van de VS --> immense rijk van de VS --> machtigste land op aarde wederom.
Haal jij niet wat tijden door elkaar?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:14 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Rotschild (Salomon) --> Rijkste handelaar binnen Israel
Vrijmetselarij --> Egypte, zonnekoningen
Reis caucasians, eerst babylon --> gigantisch rijk
reis naar venetie --> Romeinse rijk
Reis van venetie naar britannie (beeldjes in italie gevonden met de britse vlag) ---> Britse gigantische rijk.
Start van de VS --> George Washington ---> Groot vrijmetselaar
Start van de VS --> immense rijk van de VS --> machtigste land op aarde wederom.
Wedden dat dit het patroon is dat je moet leren zien?quote:Op donderdag 30 december 2004 20:17 schreef Knarf het volgende:
[..]
De farao's waren ver voor Salomo (zo'n jaar of 1000).
Venetie werd gesticht in de 5e eeuw, toen het romeinse rijk al ongeveer was ingestort.
Hebben ze toen niets gedaan (van romeinse rijk naar Groot brittanie is weer een sprong van 1500 jaar).
Babylon -> romeinse rijk is ook een jaar of 500 (dacht ik).
Omdat ik altijd veel over grote verbanden heb gehoord, maar die altijd pas rond de Amerikaanse en Franse Revolutie concreet schenen te worden, hoewel de heersende families al eeuwen en misschien wel milennia aan de macht moeten zijn geweest.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:13 schreef Pumatje het volgende:
damn hee, hoe komen jullie hier ineens bij
Willem van Oranje was dan ook een groot Vrijmetselaar.quote:En de nederlanders dan, was een tijd het rijkste land ter wereld!
Discovery Channelquote:Op donderdag 30 december 2004 21:13 schreef Pumatje het volgende:
damn hee, hoe komen jullie hier ineens bij
En de nederlanders dan, was een tijd het rijkste land ter wereld!
En verder, hoe weet je zo zeker ExtremeKnowledge dat de farao's hun hoofd lieten aanpassen? waar heb je dat uit, hier heb ik namelijk nog nooit wat over gehoord.:)
Het blijft kwats hoor.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Logisch denken is een verzameling van vooroordelen die je voor je 18e verzameld hebt.
Andersom.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Grieken: Romeinse goden, enkel een andere naam, omdat het een andere taal is.
quote:300 Christendom wordt de staatsgodsdienst in het Romeinse rijk
Ik hoop dat je bedoelt dat er later een Willem van Nassau koning van Engeland werd.quote:Willem van Nassau (prins van Oranje) (1533 -1584) (later Koning Willem III van Engeland)
Nee, nee en nog eens nee! Niet alleen begon drie jaar later de Grote Vervolging, ook duurde het nog bijna twintig twintig jaar voor het ieder vrij stond Christen te worden dankzij het Edict van Milaan. De staatsvorm was niet eens hetzelfde; Theodosius, die in 380 het Christendom tot staatsgodsdienst verhief, was de enige heerser. In 300 was er nog een tetrarchie.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
300 Christendom wordt de staatsgodsdienst in het Romeinse rijk
Beetje desinformatie denkik.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef djenneke het volgende:
reptilians....Laatst een of andere site gezien waarop ze beweerden dat ons koningshuis uit reptilians bestaan.... en dat konden ze bewijzen door een paar filters van photoshop op foto's van ons koningshuis los te laten..... hylarisch....
Wat is een groot Vrijmetselaar? Heb je ook kleintjes dan?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Willem van Oranje was dan ook een groot Vrijmetselaar.
Ik bedoelde niets van dat al. Ik bedoelde het ironisch.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat is een groot Vrijmetselaar? Heb je ook kleintjes dan?
Bedoel je dat hij tijdens de 80 jarige oorlog in geldnood kwam en zich moest verbergen? Of dat hij aflegde tegen de IJzeren Hertog?
Of bedoel je misschien prins Frederik?
Ja, ik ken dat verhaal ook.. het moest ook wel, het was onrein om met een lagere klasse te huwen, voor de Pharaos.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:29 schreef Pumatje het volgende:
oh, ik was te laat
maar dat was toch ook te weiden aan de incest
ennum, ik ben de naam kwijt, maar toen ik het museum in cairo bezocht kreeg ik het verhaal iig te horen dat de vervormingen te wijden waren aan incest, heb helemaal niets mee kunnen pikken over je verhaal, daarom vind ik het wel intressant. Fuk, ik baal echt dat ik niet om de naam kon komen, iig ze vroegen zich af waarom er van die rare beelden en kunstwerken werden gemaakt van bepaalde farao, dunne taille, langwerpig hoofd, langere armen, dunne benen. En dit was duidelijk een verhaal van incest, dit was ook traditie, om je eigen zus te huwen.
intressant
Je hebt ook kleintjes, 144 vestigingen in Nederland, waar je je zo aan kan melden.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat is een groot Vrijmetselaar? Heb je ook kleintjes dan?
Bedoel je dat hij tijdens de 80 jarige oorlog in geldnood kwam en zich moest verbergen? Of dat hij aflegde tegen de IJzeren Hertog?
Of bedoel je misschien prins Frederik?
Oh, dan snap ik het!quote:Op donderdag 30 december 2004 21:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde niets van dat al. Ik bedoelde het ironisch.
Als je jezelf kunt inwijden, ben je idd. grootsquote:Op donderdag 30 december 2004 21:58 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Je hebt ook kleintjes, 144 vestigingen in Nederland, waar je je zo aan kan melden.
Een echt grote is iemand die zichzelf heeft ingewijdt in die hoogste rangen.
Volgens mij zijn het er 33. Zo was Karl Marx een vrijmetselaar in de 33ste graad.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je jezelf kunt inwijden, ben je idd. groots
Vooral als je bedenkt dat er maar drie rangen zijn. Je kunt wel lid worden van andere clubs als je dat wil.
Uhm wil nie slim komen doen, maar das gewoon turks. En het staat voor vind volk. Gezien de diversiteit van volkeren die je daar kon vinden.quote:Deze laatste naam is overigens eigenlijk een Grieks
Welke ook al weer Habsburg of Medici ofzo tochquote:Op donderdag 30 december 2004 21:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Beetje desinformatie denkik.
Wat wel waar is dat ze allemaal van 1 familie komen. Al die koningshuizen in Europa.
Ehm.. nee hoor.. al zijn er wel een hoop bloedbanden door onderling te trouwen...quote:Op donderdag 30 december 2004 21:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Beetje desinformatie denkik.
Wat wel waar is dat ze allemaal van 1 familie komen. Al die koningshuizen in Europa.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 03:05 schreef Ridvan het volgende:
Tevens is een groot gedeelte gevlucht naar zwitserland!! Zie de kruis op de zwisterse vlag! Dit was een teken van de knight's templers.
Nogmaalsquote:En 1 sterkte punt van die knight's was dat ze heeeeeeel goed waren in geld maken met bankieren en geld transfers door middel van 'tegoed bonnen'. Nou zie ook maar eens hoe goed zwitserland bekend staat om zijn BANKEN![]()
...geschiedenis boeken maat... En misschien een beetje discovery... Ik onthoud niet alles wat ik lees, maar ik weet wel dat ik nix lees op www. Ik zou zeggen zoek zelf maar eens op Knigh't Templers op google, is gewoon een ridder orde die op kruistochten ging etc. en die later vervolgd werden..quote:Heb je bronnen voor bovenstaande beweringen? Of is dit weer ergens op internet te lezen en is het daarom waar
Over het mystieke weet ik niet in hoeverre het waar is. Wel is bekend dat deze ridders en de gene die tot de orde behoorden heel veel rijkdom hadden verkregen door o.a. hun kruistochten en hun geld zaken en de gifts die ze kregen. En ze leefden dan ook heel RIJKquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:12 schreef Adnan het volgende:
Hm maar wat willen die gasten nou? Rijk worden? Stinkend rijk worden? Macht? Waarom betrekken ze godsdiensten erbij dan?
De een zegt dat die ridders dus in de tempel van solamon dingen vonden die de kijk van hun op de wereld geheel veranderde(wow spooky)..Wat vonden ze dan? Zijn ze gelovig? Of doen ze al die moeite om hier 50 jaar lekker te kunnen leven?
Over hoe en wat ze nu doen weet ik helaas heel weinig, er is veel BS info. Dat van die knight's templars is geschiedenis.... daar kan je feiten over vindenquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:45 schreef muurjunky het volgende:
Maar wat hebben ze aan het geld? Er MOET toch een hoger doel zijn?
ehm.. nou nee... de Tempelierszijn idd betrokken geweest bij kruistochten, maarquote:Op woensdag 5 januari 2005 03:05 schreef Ridvan het volgende:
[..]
En er word hier 1 grote hoofdstuk overgeslagen. Namelijk de Knight's Templers! << VERKLAAR of connect deze eens in het geheeld EK. Want wat ik weet, is dat zij heel veel macht hadden door europa heen. DIt hadden ze opgebouwd met kruistochten door de jaren heen, waarmee ze veel, heeeeel veel geld hadden geind. Deze kruistochten waren met name tegen de joodse en islamitische volkeren geweest. Later zijn deze uitgegroeid tot de machtigsten in Europa. Het ging zelfs zover dat bijna alle (als niet alle) koninkrijken in europa schulden hadden bij de Knight's. Maar omdat deze zijn later verbannen, en vele leden zijn dan ook vervolgd en gedood.
Het is dus niet 100% zeker, maar er zijn nogal wat aanwijzingen richting de tempeliers...quote:die waren niet tegen Joden gericht... Kruistochten werden gevoerd om het Heilige land te "bevrijden"[q]
En wie zaten daar?? Joden en moslims..
En voor wat betreft het gedeelte van zwitserland, ik weet het niet zeker. Maar een schrijver die de geschiedenis van de Tempeliers had omschreven (John Aron) had in zijn boek het volgende geschreven:
[q] In order to carry on their activities in safety, Templars escaping persecution and arrest in France and some other countries of Europe needed to regroup somewhere. They chose the confederation of cantons now known as Switzerland. The Templars' influence in Switzerland's formation and traditional makeup can still be easily recognized today. Alan Butler, a Mason and co-author of The Warriors and the Bankers is an expert on the subject of Templars. In a discussion forum held in 1999, of he said:
There are a few important reasons why this [that the Knights Templar went to Switzerland after their liquidation] is likely to have been the case. For example:
1. The founding of the embryonic Switzerland conforms exactly to the period when the Templars were being persecuted in France.
2. Switzerland is just to the east of France and would have been particularly easy for fleeing Templar brothers from the whole region of France to get to.
3. In the history of the first Swiss Cantons, there are tales of white-coated knights mysteriously appearing and helping the locals to gain their independence against foreign domination.
4. The Templars were big in banking, farming and engineering (of an early type). These same aspects can be seen as inimical to the commencement and gradual evolution of the separate states that would eventually be Switzerland.
5. The famous Templar Cross is incorporated into the flags of many of the Swiss Cantons. As are other emblems, such as keys and lambs, that were particularly important to the Knights Templar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |