Het blijft kwats hoor.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Logisch denken is een verzameling van vooroordelen die je voor je 18e verzameld hebt.
Andersom.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Grieken: Romeinse goden, enkel een andere naam, omdat het een andere taal is.
quote:300 Christendom wordt de staatsgodsdienst in het Romeinse rijk
Ik hoop dat je bedoelt dat er later een Willem van Nassau koning van Engeland werd.quote:Willem van Nassau (prins van Oranje) (1533 -1584) (later Koning Willem III van Engeland)
Nee, nee en nog eens nee! Niet alleen begon drie jaar later de Grote Vervolging, ook duurde het nog bijna twintig twintig jaar voor het ieder vrij stond Christen te worden dankzij het Edict van Milaan. De staatsvorm was niet eens hetzelfde; Theodosius, die in 380 het Christendom tot staatsgodsdienst verhief, was de enige heerser. In 300 was er nog een tetrarchie.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
300 Christendom wordt de staatsgodsdienst in het Romeinse rijk
Beetje desinformatie denkik.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef djenneke het volgende:
reptilians....Laatst een of andere site gezien waarop ze beweerden dat ons koningshuis uit reptilians bestaan.... en dat konden ze bewijzen door een paar filters van photoshop op foto's van ons koningshuis los te laten..... hylarisch....
Wat is een groot Vrijmetselaar? Heb je ook kleintjes dan?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Willem van Oranje was dan ook een groot Vrijmetselaar.
Ik bedoelde niets van dat al. Ik bedoelde het ironisch.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat is een groot Vrijmetselaar? Heb je ook kleintjes dan?
Bedoel je dat hij tijdens de 80 jarige oorlog in geldnood kwam en zich moest verbergen? Of dat hij aflegde tegen de IJzeren Hertog?
Of bedoel je misschien prins Frederik?
Ja, ik ken dat verhaal ook.. het moest ook wel, het was onrein om met een lagere klasse te huwen, voor de Pharaos.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:29 schreef Pumatje het volgende:
oh, ik was te laat
maar dat was toch ook te weiden aan de incest
ennum, ik ben de naam kwijt, maar toen ik het museum in cairo bezocht kreeg ik het verhaal iig te horen dat de vervormingen te wijden waren aan incest, heb helemaal niets mee kunnen pikken over je verhaal, daarom vind ik het wel intressant. Fuk, ik baal echt dat ik niet om de naam kon komen, iig ze vroegen zich af waarom er van die rare beelden en kunstwerken werden gemaakt van bepaalde farao, dunne taille, langwerpig hoofd, langere armen, dunne benen. En dit was duidelijk een verhaal van incest, dit was ook traditie, om je eigen zus te huwen.
intressant
Je hebt ook kleintjes, 144 vestigingen in Nederland, waar je je zo aan kan melden.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat is een groot Vrijmetselaar? Heb je ook kleintjes dan?
Bedoel je dat hij tijdens de 80 jarige oorlog in geldnood kwam en zich moest verbergen? Of dat hij aflegde tegen de IJzeren Hertog?
Of bedoel je misschien prins Frederik?
Oh, dan snap ik het!quote:Op donderdag 30 december 2004 21:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde niets van dat al. Ik bedoelde het ironisch.
Als je jezelf kunt inwijden, ben je idd. grootsquote:Op donderdag 30 december 2004 21:58 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Je hebt ook kleintjes, 144 vestigingen in Nederland, waar je je zo aan kan melden.
Een echt grote is iemand die zichzelf heeft ingewijdt in die hoogste rangen.
Volgens mij zijn het er 33. Zo was Karl Marx een vrijmetselaar in de 33ste graad.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je jezelf kunt inwijden, ben je idd. groots
Vooral als je bedenkt dat er maar drie rangen zijn. Je kunt wel lid worden van andere clubs als je dat wil.
Uhm wil nie slim komen doen, maar das gewoon turks. En het staat voor vind volk. Gezien de diversiteit van volkeren die je daar kon vinden.quote:Deze laatste naam is overigens eigenlijk een Grieks
Welke ook al weer Habsburg of Medici ofzo tochquote:Op donderdag 30 december 2004 21:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Beetje desinformatie denkik.
Wat wel waar is dat ze allemaal van 1 familie komen. Al die koningshuizen in Europa.
Ehm.. nee hoor.. al zijn er wel een hoop bloedbanden door onderling te trouwen...quote:Op donderdag 30 december 2004 21:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Beetje desinformatie denkik.
Wat wel waar is dat ze allemaal van 1 familie komen. Al die koningshuizen in Europa.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 03:05 schreef Ridvan het volgende:
Tevens is een groot gedeelte gevlucht naar zwitserland!! Zie de kruis op de zwisterse vlag! Dit was een teken van de knight's templers.
Nogmaalsquote:En 1 sterkte punt van die knight's was dat ze heeeeeeel goed waren in geld maken met bankieren en geld transfers door middel van 'tegoed bonnen'. Nou zie ook maar eens hoe goed zwitserland bekend staat om zijn BANKEN![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |