abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24279559
Wie wel eens de ontwikkelingen in dit forum in de gaten heeft gehouden, weet dat er vaak strijd is tussen ''sceptici'' en ''gelovigen.'' Veeal heeft dit van doen met onenigheid over het bestaan van NWO, Illuminati, Reptilians, desinformatie, buitenaardse wezens en wat dies meer zij.

Wat betreft het complot van de Illuminati zijn de Verenigde Staten uiteraard onderwerp van speculatie. 1776, Adam Weishaupt en de alomtegenwoordige sinistere symboliek op bankbiljetten, monumenten enz.

Nu schijnt die infiltratie van de aarde en het staatsbestel al vele eeuwen aan de gang te zijn en ik vraag mij dan ook af; hadden deze samenzweerders ook de hand in de gebeurtenissen van de Oudheid? In de Perzenoorlogen, de Babylonische Ballingschap van de Joden, de opkomst en ondergang van Rome en de zogenaamde ''making of Europe''? Wat hebben zij te maken met Alexander, Charlemagne, de campagnes van Belisarius en Heraclius? Of waren zij toen nog lang zo machtig niet?
Valt er een patroon in te ontdekken, in die opeenvolging van rijken in de Oudheid?

Dit is niet bedoeld om te spotten, hoor, ik heb hiervoor werkelijk belangstelling.
  woensdag 29 december 2004 @ 17:58:34 #2
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24280217
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:

Dit is niet bedoeld om te spotten, hoor, ik heb hiervoor werkelijk belangstelling.
Ik voel me hier niet serieus genomen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 29 december 2004 @ 18:03:03 #3
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24280274
Koning Salomon--> voorvader Rothschild.

Rotschild --> belangrijkste persoon illuminati.

Willem van Oranje (kabbalah, belangrijke vrijmetselaar).
George Washington --> belangrijke vrijmetselaar

Alle egyptishe pharaos --> zonne koningen --> hoogste rang binnen vrijmetselarij.

Opkomst Rothschild, na slag bij Waterloo --> Rothschild etc wisten uitslag Napoleons slag bij Waterloo, en zijn door een goeie beurs taktiek het rijkst van de toenmalige wereld geworden.

Opkomst van Rome --> Illuminati komen uit het midden oosten, gingen eerst naar Italie.
Opkomst van het Romeinse Rijk. .

Toen men vanuit Venetie later naar Britannie ging, vormde zich het Britse rijk.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_24280344
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Zelfs al was dit waar, wat heeft het van doen met het uiteenvallen van Israel?
quote:
Alle egyptishe pharaos --> zonne koningen --> hoogste rang binnen vrijmetselarij.
Dus de Vrijmetselarij bestond toen al, of die heeft het daarvan afgekeken?
quote:
Opkomst Rothschild, na slag bij Waterloo --> Rothschild etc wisten uitslag Napoleons slag bij Waterloo, en zijn door een goeie beurs taktiek het rijkst van de toenmalige wereld geworden.
Dit is zo'n beetje het enige verifieerbare feit.
quote:
Opkomst van Rome --> Illuminati komen uit het midden oosten, gingen eerst naar Italie.
Opkomst van het Romeinse Rijk.
Zou je iets minder summier kunnen zijn?
quote:
Toen men vanuit Venetie later naar Britannie ging, vormde zich het Britse rijk.
En hier ook?
pi_24280514
Waarom komen ze er dan gewoon niet een keer voor uit!! heh al dat geheimzinnige gedoe om gek van te worden!
Oelala!!!
pi_24291609
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:18 schreef SuSHiBRo het volgende:
Waarom komen ze er dan gewoon niet een keer voor uit!! heh al dat geheimzinnige gedoe om gek van te worden!
Zie je het al voor je? "Errrmmm, ja meneer, de Illuminati zit al eeuwen achter de dingen die u daarnet beweerde"

Ze zullen altijd proberen hun konten te verbergen en achtergelaten sporen dmv media nu (jazeker) weg te poetsen. Ze komen nu toch weer met een nieuwe film? National Treasure. Daar gaan onze potentiele toekomstige gelovigen..als je straks met je Illuminati verhalen gaat komen, lachen ze je uit..

HAHAHA, LEUK, DAT HEB JE UIT NATIONAL TREASURE

overigens wel een goede film, met een goede play van mr Cage
  donderdag 30 december 2004 @ 11:10:34 #7
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24293864
quote:

Rotschild --> belangrijkste persoon illuminati.
Salomon is de zoon van David.
14 geslachten voor david zit Abraham
28 geslachten na David (27 na Salomon dus), zit Jezus.
Wie is er dan volgens de bijbel belangrijker?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  donderdag 30 december 2004 @ 11:14:22 #8
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24293953
quote:
Grappig

1815 The Rothschilds supply gold to Wellington

In the closing years of the Napoleonic Wars, the five Rothschild brothers worked to supply gold to Wellington's army.

Spread out across Europe, they developed an unrivalled network of secret routes and fast couriers. It was this same information network that brought Nathan Rothschild in London first news of Wellington's victory at Waterloo, news which he received more than 24 hours before the British government who, famously, failed to believe him.

http://www.rothschild.inf(...)articles/chistory2-1
pi_24294472
Dat de farao's allemaal zonnekoningen waren, is trouwens maar betrekkelijk. Zie maar wat er gebeurt als er een exclusieve zonnecultus wordt ingesteld.

Maar de Illuminati gaan naar Italie, en *PATS BOEM* Imperium. Dit rijk gaat ten onder (hoe komt dat?), en dan stichten ze meer dan duizend jaar later maar een Brits Rijk.
Maar als ik het goed begrijp, is de plundering van Constantinopel in 1204 ook georganiseerd door de Illuminati? Daar had immers Venetie baat bij.

Overigens is het wel interessant dat de Romeinen, alvorens ze met Caesar voet aan wal zetten in Brittanie, eerst de Venedi in de pan hebben gehakt.
pi_24296227
quote:
Op donderdag 30 december 2004 03:26 schreef DonGorgon het volgende:

als je straks met je Illuminati verhalen gaat komen, lachen ze je uit..
Nu ook hoor Wat een kwats!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24298312
Zou er geen illuminati zijn die van Fok het grootste forum van Nederland heeft gemaakt?
pi_24301984
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat de farao's allemaal zonnekoningen waren, is trouwens maar betrekkelijk. Zie maar wat er gebeurt als er een exclusieve zonnecultus wordt ingesteld.

Maar de Illuminati gaan naar Italie, en *PATS BOEM* Imperium. Dit rijk gaat ten onder (hoe komt dat?), en dan stichten ze meer dan duizend jaar later maar een Brits Rijk.
Maar als ik het goed begrijp, is de plundering van Constantinopel in 1204 ook georganiseerd door de Illuminati? Daar had immers Venetie baat bij.

Overigens is het wel interessant dat de Romeinen, alvorens ze met Caesar voet aan wal zetten in Brittanie, eerst de Venedi in de pan hebben gehakt.

Allo, Aaallo.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:14:25 #13
94904 ExtremeKnowledge
pi_24303178
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zelfs al was dit waar, wat heeft het van doen met het uiteenvallen van Israel?
[..]

Dus de Vrijmetselarij bestond toen al, of die heeft het daarvan afgekeken?
[..]

Dit is zo'n beetje het enige verifieerbare feit.
[..]

Zou je iets minder summier kunnen zijn?
[..]

En hier ook?
Rotschild (Salomon) --> Rijkste handelaar binnen Israel

Vrijmetselarij --> Egypte, zonnekoningen

Reis caucasians, eerst babylon --> gigantisch rijk

reis naar venetie --> Romeinse rijk

Reis van venetie naar britannie (beeldjes in italie gevonden met de britse vlag) ---> Britse gigantische rijk.

Start van de VS --> George Washington ---> Groot vrijmetselaar

Start van de VS --> immense rijk van de VS --> machtigste land op aarde wederom.
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:15:15 #14
94904 ExtremeKnowledge
pi_24303196
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nu ook hoor Wat een kwats!
Logisch denken is een verzameling van vooroordelen die je voor je 18e verzameld hebt.
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:22:44 #15
94904 ExtremeKnowledge
pi_24303331
quote:
Op donderdag 30 december 2004 03:26 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

Zie je het al voor je? "Errrmmm, ja meneer, de Illuminati zit al eeuwen achter de dingen die u daarnet beweerde"

Ze zullen altijd proberen hun konten te verbergen en achtergelaten sporen dmv media nu (jazeker) weg te poetsen. Ze komen nu toch weer met een nieuwe film? National Treasure. Daar gaan onze potentiele toekomstige gelovigen..als je straks met je Illuminati verhalen gaat komen, lachen ze je uit..

HAHAHA, LEUK, DAT HEB JE UIT NATIONAL TREASURE

overigens wel een goede film, met een goede play van mr Cage
Ik ben het 200% met je eens.
But now we are awake!.
pi_24303359
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:14 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Rotschild (Salomon)
Bewijs dat nu eerst eens

[/quote]Rijkste handelaar binnen Israel
[/quote]
De koning was zelf geen handelaar, hij bevorderde de handel alleen hogelijk.
quote:
Nogmaals; dit is betwistbaar en nog summier ook.
quote:
Dat op voet van oorlog verkeerde met Israel en uiteindelijk ook door de Perzen overwonnen werd. Bovendien; waar blijkt uit dat het ''Caucasians'' waren?
quote:
Dus ze gaan naar Venetie, en zo komt het Romeinse Rijk tot stand?
Heb je de volgende cartoon wel eens gezien?

Daar doet dit mij aan denken. Kun je iets specifieker beschrijven hoe zij de Romeinse geschiedenis hebben gedirigeerd?
quote:
Reis van venetie naar britannie (beeldjes in italie gevonden met de britse vlag) ---> Britse gigantische rijk.
Zie boven. Maar, dat Britse rijk had het Frankrijk van de zonnekoning tot aartsrivaal! Scheuring binnen de Illuminati?
quote:

Start van de VS --> immense rijk van de VS --> machtigste land op aarde wederom.
Dit is echt geen bewijsvoering, of zelfs maar een verhaal.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:49:58 #17
94904 ExtremeKnowledge
pi_24303887
Rothschild heeft meerdere straten in Jeruzalem naar hem vernoemd.
Om die reden.. tevens heeft hij het zegel van Salomon op de vlag van Israel geprent.

De "davidsster" zoals ge em kent heeft Niks met Israel/Jodendom te maken.
Rothschild eigen Zionistische clubje heeft hier veel meer mee te doen

De pharaos van egypte beweerden aangesteld te zijn door de goden.
Zij gebruikten de Piramide structuur in hun samenleving.
Een gigantische werkklasse, en een hele kleine "Top".

De Top waren de "verlichtten", zij werden gezien alshebbende immense kennis.. ze waren immers in contact met de "goden".
Dat is ook een belangrijke reden waarom men hun schedel liet aanpassen, hij werd geherstructueerd vanaf de geboorte.. om op de goden te lijken.

De Top van die piramide, zaten veelal op een troon van goud.. ook is op de plaats van het hoofd op de sarcofage van de pharaos, de sarcofaag verbreedt en is er een goudstructuur om hoofd en nek gemaakt.

Omdat men letterlijk die kleine top had, en ook geloofden hun sterkste god als de zon.
Mogen we zeggen dat er sterke bewijzen zijn, dat het ook hier deze "illuminati/verlichtten " structuur had.

Nee, het door trekken van de Zonnekoningen uit frankrijk naar britannie.. was al veel eerder.
Het romeinse rijk reikte namelijk al tot aan Britannie.

Wat betreft het dirigeren van het Romeinse rijk:
Doorverwijzing naar het lopende topic over Julius Caesars reptielenclubje.

Dat stukje over de VS is om aan te geven, dat waar deze groep zich ook maar verplaatst., altijd beukt er een gigantisch rijk omhoog.

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 30-12-2004 20:04:45 ]
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 20:17:40 #18
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24304142
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:14 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Rotschild (Salomon) --> Rijkste handelaar binnen Israel

Haal jij niet wat tijden door elkaar?

De farao's waren ver voor Salomo (zo'n jaar of 1000).
Venetie werd gesticht in de 5e eeuw, toen het romeinse rijk al ongeveer was ingestort.

En er zitten nogal grote tijdsprongen in.
Hebben ze toen niets gedaan (van romeinse rijk naar Groot brittanie is weer een sprong van 1500 jaar).
Babylon -> romeinse rijk is ook een jaar of 500 (dacht ik).
De Grieken deden zeker niet mee?
En hoe zit het met de spanjaarden, ook zij hebben een aardig groot rijk gehad.
  donderdag 30 december 2004 @ 20:48:11 #19
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24304754
Even dit topic in myAT gooien, sorry, carry on.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24304910
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:17 schreef Knarf het volgende:

[..]

De farao's waren ver voor Salomo (zo'n jaar of 1000).
Venetie werd gesticht in de 5e eeuw, toen het romeinse rijk al ongeveer was ingestort.

Hebben ze toen niets gedaan (van romeinse rijk naar Groot brittanie is weer een sprong van 1500 jaar).
Babylon -> romeinse rijk is ook een jaar of 500 (dacht ik).
Wedden dat dit het patroon is dat je moet leren zien?
  donderdag 30 december 2004 @ 21:13:25 #21
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24305365
damn hee, hoe komen jullie hier ineens bij

En de nederlanders dan, was een tijd het rijkste land ter wereld!
En verder, hoe weet je zo zeker ExtremeKnowledge dat de farao's hun hoofd lieten aanpassen ? waar heb je dat uit, hier heb ik namelijk nog nooit wat over gehoord.:)
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_24305440
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:13 schreef Pumatje het volgende:
Omdat ik altijd veel over grote verbanden heb gehoord, maar die altijd pas rond de Amerikaanse en Franse Revolutie concreet schenen te worden, hoewel de heersende families al eeuwen en misschien wel milennia aan de macht moeten zijn geweest.
quote:
Willem van Oranje was dan ook een groot Vrijmetselaar.
  donderdag 30 december 2004 @ 21:22:56 #23
94904 ExtremeKnowledge
pi_24305631
Zoals je weet ligt venetie in italie, en is het dus vrij logisch dat het rond de tijd van de instorting van het Romeinse rijk is.

De Pharaos zijn idd al heel oud, maar zoals je op wikipedia kan zien.. heb zij ook lang geregeerd.

Het gaat om de reis van de berg Caucasus, van Mesopotamie, verspreiding richting afrika, en richting Europa.
De religie speelt hierbij een belangrijk punt.
Mesopotamie

Egypte
-->
Koning Salomo: 950-936 v Chr.

Grieken: Romeinse goden, enkel een andere naam, omdat het een andere taal is.
Gaius Julius Caesar (101 - 44 v. chr)

300 Christendom wordt de staatsgodsdienst in het Romeinse rijk
300 De Franken en Saksen komen in NL

768 tot 814 Karel de Grote. Hij dwingt de Saksen en Friezen Christenen te worden.

1568 Inval van Lodewijk in Groningen
Willem van Nassau (prins van Oranje) (1533 -1584) (later Koning Willem III van Engeland)
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 21:26:26 #24
94904 ExtremeKnowledge
pi_24305717
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:13 schreef Pumatje het volgende:

En verder, hoe weet je zo zeker ExtremeKnowledge dat de farao's hun hoofd lieten aanpassen ? waar heb je dat uit, hier heb ik namelijk nog nooit wat over gehoord.:)
Discovery Channel

Ze vroegen zich af waarom ze mummies vonden met van die "rare' hoofden.. en waarom er van die rare tekeningen waren gemaakt in die tijd.

Men scheen vanaf de geboorde, een soort "riem" om het kinds hoofd te plaatsen.. men wist dat op jonge leeftijd de schedel nog zacht is.
Zo groeide de schedel op een bepaalde manier.
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 21:27:27 #25
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24305742
van de farao's extreme knowledge, kun je die vraag van me in mijn bovenstaande post nog beantwoorden ?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')