Maandag: Cilly Dartelquote:Jeroen Latijnhouwers naar RTL Boulevard
De editie NL presentator is de nieuwe Beau van Erven Dorens.
Althans: voor heel even. Latijnhouwers presenteert woensdag RTL Boulevard voor één keertje. Volgens de presentator van Editie NL wordt hij niet automatisch ook de opvolger van Beau. “Ik heb mijn eigen programma. Dit doe ik 5 keer in de week, en Editie NL is mijn programma. Maar ik vind het wel leuk om een keer op de plaats van Beau te zitten.”
Latijnhouwers weet niet wat hij zou doen als hij gevraagd wordt de de opvolger van Beau te worden. “Ik zeg niet gelijk ja. Maar ik zou er zeker erg goed over na willen denken”.
Boulevard laat deze week elke dag iemand anders de presentatie doen. Zo is Cilly Dartell vandaag aan de beurt, Jeroen Kijk in de Vegte morgen en Martijn Krabbé donderdag. De Oudejaarsuitzending op vrijdag wordt gepresenteerd door Beau van Erven Dorens zélf.
Ze is vreselijk bij RTL Boulevard.quote:Op maandag 27 december 2004 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Nou, Cilly is begonnen en hoe leuk ik haar ook vind. Ze leest de verhaaltjes echt op van de autocue en er is niet echt een losse presentatie
Is zij trouwens weg bij SBS dat ze hier toestemming voor krijgt: een openbare sollicitatie bij de concurrent?????
Nee, ik had liever Winston Het-zeg-me-niks-fiets.quote:Op maandag 27 december 2004 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind er geen potentiele opvolgers tussenzitten.
Nope, ze heeft speciale toestemming.quote:Op maandag 27 december 2004 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Is zij trouwens weg bij SBS dat ze hier toestemming voor krijgt: een openbare sollicitatie bij de concurrent?????
Daar ben ik wel benieuwd naar, geestige vent.quote:
Yep, dan doen ze het jaaroverzicht.quote:Vrijdag: Beau van Erven Dorns
Jeroen is inderdaad erg leuk.Maar ik had liever Carlo of Winston als presentator.quote:Op maandag 27 december 2004 18:51 schreef static het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar, geestige vent.
[..]
Yep, dan doen ze het jaaroverzicht.
Christine was een serieuze optie heb ik begrepen, alleen gooide ze er bij de Generale repetitie steevast om de twee minuten automatisch een belspel tussendoor.....quote:Op maandag 27 december 2004 18:51 schreef wizarddragon het volgende:
Cilly had Christine moeten zijn
[afbeelding]
Ik denk dat de strijd tussen de twee Jeroens gaat: nadeel van Kijk in de Vegte is dat het dan misschien wel iets te veel nichtenhumor wordt, de balans is dan weg.quote:Op maandag 27 december 2004 18:53 schreef mark_03 het volgende:
Denk dat Martijn de grootste kanshebber is van de 4
Ja,maar Carlo is toch de beste opvolger.quote:Op maandag 27 december 2004 18:57 schreef wizarddragon het volgende:
Jeroen Latijnhouwers van editie.nl.. leuke man
Dat is deze vent:quote:Op maandag 27 december 2004 18:56 schreef MissX het volgende:
Jeroen Latijnhouwers wie is dat?
Grappige droge humor en een womanizer.quote:Naam Jeroen Latijnhouwers
Geboortedatum 22-05-1967
Carriere Jeroen ging van de Lokale Omroep Tilburg naar Omroep Brabant naar Veronica Nieuwsradio. In 1996 stortte hij zich in het kortstondige avontuur dat zich Sport 7 noemde, maar vertrok al snel naar RTL 4. Daar werkte hij als commentator en voice-over.
Nu Vanaf 1998 is Jeroen presentator van het RTL Nieuws en verder is hij één van de gezichten van Editie NL.
Hobby
Bijzonderheid
Programma RTL Nieuws
Zender RTL 4![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 19:00 schreef static het volgende:
[..]
Dat is deze vent:
[..]
een womanizer.
Ik kan die vent niet uitstaan. Bij EditieNL is hij erg slecht, zijn duopresentator ook trouwens.quote:Op maandag 27 december 2004 19:00 schreef static het volgende:
Dat is deze vent:
Grappige droge humor en een womanizer.
Is het een soort van verkiezing?quote:Op maandag 27 december 2004 19:11 schreef RaymanNL het volgende:
Maar gaat Cilly Dartel nou weg bij SBS?
En is dit alleen deze week zo?
En gaat Beau echt weg?
Lees het vorige topic eens. Ofzo.quote:Op maandag 27 december 2004 19:11 schreef RaymanNL het volgende:
Maar gaat Cilly Dartel nou weg bij SBS?
En is dit alleen deze week zo?
En gaat Beau echt weg?
Het moet gewoon een man zijn,vind ik.quote:Op maandag 27 december 2004 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind Cilly het leuk doen.
Als je haar soms ziet in Hart v. NL is ze best grappig..
Laat t dr nog 2x doen en ze is leuk!
Alleen Irene
Same here.quote:Op maandag 27 december 2004 20:21 schreef Duiveltja het volgende:
Van het rijtje vind ik Latijnhouwers het beste
*polonaise*quote:
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 27 december 2004 22:09 schreef RedGuy het volgende:
Het moet Winston worden. Of ander Jeroen Latijnhouwers.
goed! ken je de oude wijsheid 'als het goed gaat met je kind(eren) gaat het met jezelf ook goed?' .. dat is echt waarquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 22:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
goed! ken je de oude wijsheid 'als het goed gaat met je kind(eren) gaat het met jezelf ook goed?' .. dat is echt waarmaar 't gaat hier zo goed dat 't gewoon saai is
![]()
Nou,dat valt wel mee hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 23:58 schreef tong80 het volgende:
Ik niet, kijk nu de herhaling en ze doet het goed
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Diealtijd eronder is superirritant.
![]()
Valt wel meequote:Op dinsdag 28 december 2004 00:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Diealtijd eronder is superirritant.
![]()
Ben jij nou een vrouw of een man?Want dat vroeg ik de vorige keer ookal,maar toen had ik je reactie niet meer gezien?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Valt wel mee
vind Martijn Krabbe irritanter
Dan lees je niet goed mee want kpost vaak genoeg foto's van mezelf met celebsquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben jij nou een vrouw of een man?Want dat vroeg ik de vorige keer ookal,maar toen had ik je reactie niet meer gezien?![]()
Ja,is het nu man of vrouw?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed mee want kpost vaak genoeg foto's van mezelf met celebs
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed mee want kpost vaak genoeg foto's van mezelf met celebs
Static to the rescue.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:09 schreef static het volgende:
Zullen we het gewoon weer over Boulevard gaan hebben?
Ik vind het een goede opvolger.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
foto's ok..snap renate wel
Maar als opvolgerZie m eerder als de nieuwe Rolf Wouters..
Nee idd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Ontopic: Ik zit nu naar Cilly te kijken en het is helemaal niet leuk
quote:"Nu eerst heet nieuws.."
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee idd.
[..]
Die tekst is copyrighted door Beau
Lees je eens in.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:58 schreef surferr het volgende:
van mij mag Beau er altijd wel zitten, samen met die andere gast.
Juist die domme opmerkingen en die fouten grappen maken het programma leuk
quote:
Het is Beau & Presentatricequote:Op dinsdag 28 december 2004 01:07 schreef surferr het volgende:
[..]
sorry, maar ik had dat boua (ja ik typ het vast fout) stopt nog in me hoofd.
Maar als nieuwe presentator vind ik kelly wel wat (van big brother ja)
Omdat ze zo lekker dom is, En dan is het echt eenal fout wat daar zit.![]()
Heb je het topic wel gelezen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:45 schreef Frangk het volgende:
Waar gaat dit over?
Ha ha haquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:27 schreef surferr het volgende:
[..]
ja nouja zeg, kelly blijft een moeilijk heval![]()
Ja nouja zeg, zeik dan niet meteen over presentator of presentratricequote:Op dinsdag 28 december 2004 11:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ha ha ha![]()
Ze blijven hilarisch, dit soort grapjes. Zelfs na 3689900054332456 keer
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:23 schreef surferr het volgende:
[..]
Ja nouja zeg, zeik dan niet meteen over presentator of presentratrice
Moeilijke woorden![]()
Ik heb al zon kut toetsenbord, zit ik al zoveel moeite te doen om 1 woord goed in beeld te krijgen en ga je zeiken over zulke dingen!
FOEI![]()
edit: en het was geen grapje
Dan ben je nog dommer dan je overkomt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:23 schreef surferr het volgende:
edit: en het was geen grapje
JAAAAAAAA Patty Brardquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:03 schreef huurhuis222 het volgende:
Patty Brard is ook nog vrij........![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 22:58 schreef Orginial het volgende:
Ik vind Cilly Dartel trouwens een mooie vrouw.![]()
Ik geloof niet dat wij naar hetzelfde programma zitten te kijken....quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:51 schreef mark_03 het volgende:
Hij is goed... moet er nog een beetje inkomen, maar vooralsnog ... erg goed
Ik vind hem niet zo leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:51 schreef mark_03 het volgende:
Hij is goed... moet er nog een beetje inkomen, maar vooralsnog ... erg goed
Cilly kende de Black Eyed Peas niet... das ook slechtquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:57 schreef tong80 het volgende:
Hij kent Farce Majeur niet. Lekker voorbereid jochie.
Voor zo'n snotaap is vrijwel alles van voor zijn tijd. Hij had zich moeten voorbereiden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:11 schreef Ole het volgende:
en Farce Majeur is gewoon van voor zijn tijd.. denk dat 90% van Fok! dat ook niet kent..
Beau weet ook zo vaak niet waar ze het over hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:19 schreef tong80 het volgende:
Voor zo'n snotaap is vrijwel alles van voor zijn tijd. Hij had zich moeten voorbereiden.
Lees maar terug. Maar zulke dingen hebben ook met m'n gevoel te maken. Kan niet zeggen wat precies, maar hij doet me niks. Geen uitstraling en zo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waarom dan?
Jeroen Kijk in de Vegte
![]()
Morgen Jeroenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond m leuk!
Ben sowieso KidV fan!
Ik vraag me daadwerkelijk af of hij wel in de race is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:37 schreef mark_03 het volgende:
Vreemd dat Jeroen Latijnhouwers op 1 staat in de poll,
Daadwerkelijk, wat een mooi woord zo laat op de avond.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:27 schreef static het volgende:
[..]
Ik vraag me daadwerkelijk af of hij wel in de race is.
Hieruit begrijp ik dat het voor hem echt maar 1 keer isquote:Althans: voor heel even. Latijnhouwers presenteert woensdag RTL Boulevard voor één keertje. Volgens de presentator van Editie NL wordt hij niet automatisch ook de opvolger van Beau. “Ik heb mijn eigen programma. Dit doe ik 5 keer in de week, en Editie NL is mijn programma. Maar ik vind het wel leuk om een keer op de plaats van Beau te zitten.”
De vraag is of wij dat ook vinden.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 02:43 schreef static het volgende:
De vraag is of wij dat ook vinden.
Damn heb je Cilly gezien? Die onwetendheid is gewoon DOMheid.. die shit is niet ingestudeerd want zo wil je zeker niet op tv komen!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:26 schreef imago het volgende:
[..]
Beau weet ook zo vaak niet waar ze het over hebben.
Bovendien... is een deel van die onwetendheid juist ook niet ingestudeerd? Zodat de onwetende kijker op deze manier ook hoort waarover het gaat.
Ik denk toch dat hij het word ofnee,Jeroen Kijk in de Vegte.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister die Jeroen gezien, hij deed het niet onaardig. Zou het dus niet erg vinden als hij de nieuwe wordt. Maandag heb ik het niet gezien, maar zo te lezen aan de reacties heb ik niks gemist.En Jeroen Latijnhouwers zit er inderdaad echt maar voor één keer denk ik, het valt niet echt te combineren met Editie NL lijkt mij. Die twee programma's zitten vlak na elkaar, voor allebei moet je je van te voren voorbereiden en alles.
Hierbij.quote:Op maandag 27 december 2004 18:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jeroen is inderdaad erg leuk.Maar ik had liever Carlo of Winston als presentator.![]()
Ja leuk een zwarte.quote:
quote:Boulevard-deskundige: 'KidV mijn favoriet'.
Dinsdagavond was het de beurt aan Jeroen Kijk in de Vegte om RTL Boulevard te presenteren. De meningen zijn verdeelt onder de kijkers, maar Boulevard-crimedeskundige John van den Heuvel ziet in 'KidV' de ultieme opvolger van Beau van Erven Dorens in het RTL 4-showbizzprogramma. "Ik vond dat Jeroen het erg goed deed. Hij is mijn favoriet als opvolger van Beau." Jeroen zelf was erg enthousiast over zijn presentatie. "Ik vond het heel erg leuk om te doen," aldus Jeroen tegen Showtime.
Nee, denk 't ook niet. Altijd met z'n standaard grappen. Vind 'm de laatste tijd niet leuk meer, bij het irritante af, terwijl ik echt wel een Carlo fan ben (misschien wel was). Gister ook bij Andermans Veren,... ook af en toe erg vervelend.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:22 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik denk niet dat Carlo overtuigend serieus nieuws kan brengen (zoals het overlijden van BN'ers) ...
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:15 schreef haagse_elfje het volgende:
vandaag is een van de krabe's aan de beurt maar ben ff vergeten welke...
Martijn.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:15 schreef haagse_elfje het volgende:
vandaag is een van de krabe's aan de beurt maar ben ff vergeten welke...
Timquote:Op donderdag 30 december 2004 11:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Martijn [afbeelding]
Welke andere Krabbé zou er anders nog mee doen? Toch niet Jeroen he?
Mee eensquote:Op donderdag 30 december 2004 19:39 schreef mark_03 het volgende:
Vond Martijn zeker niet slecht ... hij deed me meer aan Beau denken dan Jeroen KidV. Niet dat dat een criterium is maartoch. Erg lastig om een keus te maken tussen deze twee.
Heeft in principe (vanaf het begin vond ik dat al) ook mijn voorkeur, zie nergens dat hij in race is, vermoedelijk gaat de sport bij hem voor. Ook Winston met die moeilijke achternaam mag nog van mij proefdraaien, komtie nog?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ach alles valt in het niets bij Beau. Ik vond er niemand uitspringen.
Waarom Wilfred Genée niet ?
Tja, ik moest er 5 hebben.. De laatste 2 twijfel ik nog over...quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, ik moest er 5 hebben.. De laatste 2 twijfel ik nog over...
Ik denk dat Winston en Jort het erg leuk zouden doen trouwens...
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 30 december 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
Ik lees het topic zometeen pas door, maar was het wat?
Zou Christine van der Horst ook een kans krijgen? Lijkt me wel een leuke kandidaat..
Maar ik deed per pagina.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:36 schreef Duiveltja het volgende:
Originial de poll 1 plaatsen is meer dan genoeg. Het leest ook irritant als je 4x dezelfde poll tegenkomt.
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
Ik lees het topic zometeen pas door, maar was het wat?
Zou Christine van der Horst ook een kans krijgen? Lijkt me wel een leuke kandidaat..
Ja, dat is echt een reden om hem geen Boulevard te laten presenteren?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:29 schreef gimme.shelter het volgende:
jammer dat ie de zoon is van de allerbeste vriend van Prins Bernhard!
Volgens mij ook niet. Wat ik er van gehoord heb, kwam er zo'n geruchtenstroom met mogelijke kandidaat-opvolgers op gang toen bekend werd dat Beau er mee zou kappen dat ze bedacht hebben dat het wel leuk zou zijn om eens de "publieke" opinie te onderzoeken en te kijken hoe het zou gaan met die mensen die in het roddelcircuit het meest genoemd werden. Zou mij niets verbazen als het uiteindelijk totaal iemand anders wordt...quote:Op donderdag 30 december 2004 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kuch kuch*
Er is nooit gezegd dat
A: deze kandidaten echt serieus i/d race zijn om Beau's plek over te nemen
B: dat dit de enige kandidaten waren
volgens mij...
quote:Op donderdag 30 december 2004 22:51 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Wat ik er van gehoord heb, kwam er zo'n geruchtenstroom met mogelijke kandidaat-opvolgers op gang toen bekend werd dat Beau er mee zou kappen dat ze bedacht hebben dat het wel leuk zou zijn om eens de "publieke" opinie te onderzoeken en te kijken hoe het zou gaan met die mensen die in het roddelcircuit het meest genoemd werden. Zou mij niets verbazen als het uiteindelijk totaal iemand anders wordt...
Over de presentatoren van deze week: de humor van Jeroen KidV ligt mij het meest, vind hem het sympathiekst van het stel, maar om naar te kijken ga ik toch absoluut voor Jeroen Latijnhouwers... Dèn doet ginne pien an d'n eugskes...![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is geen nephomo, hij is echt homo.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:34 schreef PLAE@ het volgende:
Niet die nephomo van een kijk in de vegte![]()
Ow,weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is geen nephomo, hij is echt homo.
Ik dacht dat ie al jaren ontkendequote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is geen nephomo, hij is echt homo.
Oh nee tochquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:21 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik was vandaag op de Vakantiebeurs en daar zag ik Geert Hoes (ex-GTST). De vrouw met wie ik was werd aan hem voorgesteld en daarna zei ze: 'Oh, ik had eigenlijk jou moeten voorstellen, want dat wordt de nieuwe presentator van RTL Boulevard'
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:21 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik was vandaag op de Vakantiebeurs en daar zag ik Geert Hoes (ex-GTST). De vrouw met wie ik was werd aan hem voorgesteld en daarna zei ze: 'Oh, ik had eigenlijk jou moeten voorstellen, want dat wordt de nieuwe presentator van RTL Boulevard'
Serieus?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Heb het nu ook gehoord, Geert Hoes wordt de nieuwe presentator..
Bron?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Heb het nu ook gehoord, Geert Hoes wordt de nieuwe presentator..
nee hij is zo irritant...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er een opvolger moet komen voor Beau van Erven Dorens, dan zou Jeroen Kijk in de Vegte er het meest geschikt voor zijn.
Wat zei ie dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
Na de reactie van Geert Hoes bij de IQ test op de vraag wat 'ie nu gaat doen, weet ik het zeker..
Geert Hoes is inderdaad leuk,maar een jonge hond.Die houdt het geen 10 jaar uit en trouwens hij heeft die baan zeker alleen omdat hij familie is van Kwalbert Verlinker.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:28 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Wat zei ie dan?
En Geert hoes is leuk, dus het is ok als hij de nieuwe presentator wordt. Al had ik het ook gevonden als Winston of Jeroen KidV het was geworden, die deden het ook leuk.
Lees anders even die paar posts boven je.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is het nog niet bekend dan, wie de nieuwe presentator wordt?
Want ik hoorde afgelopen week op de radio dat het deze week bekend wou worden gemaakt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:53 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Lees anders even die paar posts boven je.
Dus tot die tijd is dit topic nog lekker open.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:35 schreef static het volgende:
Pas in maart.
Gelukkig maar.quote:Estelle Gullit gaat ondanks eerdere geruchten níet naar RTL Boulevard en ze zal hier dus ook geen screentest voor doen. De vrouw van Ruud Gullit zou in het programma optreden als lifestyledeskundige. Maar volgens RTL-woordvoerder Jaap Paulsen is daar niets van waar: “Ik snap ook niet waar ze dat vandaan halen. Ze is nooit gevraagd voor RTL Boulevard.”
Ook over de opvolging van vertrekkend presentator Beau van Erven Dorens is nog niets bekend. “Geert Hoes wordt het in ieder geval niet,” aldus Paulsen in de Telegraaf. Eerder werden er ook geruchten verspreid dat de voormalig Goede tijden, slechte tijden-acteur een aardige kans zou maken op de vervanging van Beau.
Binnenkort moet bekend worden wie de opvolger van Beau wordt, want na dit seizoen Boulevard houdt de presentator ermee op.
Geert Hoes.. vreemd, om een of andere manier, zie ik hem wel daar zittenquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geert Hoes.. vreemd, om een of andere manier, zie ik hem wel daar zitten
Ik ben Winston Gerstanogiets en dit is RTL Boulevardquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft wordt het Jeroen Kidv of Winston Gerstanogiets.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er een opvolger moet komen voor Beau van Erven Dorens, dan zou Jeroen Kijk in de Vegte er het meest geschikt voor zijn.
Jeeeejquote:Boulevard kan geen opvolger vinden
Het programma heeft nog steeds geen vervanger voor Beau van Erven Dorens gevonden.
Daarom worden er volgende week opnieuw vijf kandidaten getest. Zij presenteren - net zoals eind december -ieder één uitzending. Toen maakten Martijn Krabbé, Jeroen Latijnhouwers, Cilly Dartell en Jeroen Kijk in de Vegte een test-uitzending. De opvolger van Beau van Erven Dorens moet al over een maand aan de slag.
Gerardquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Gerard Gerard Gerard moet het worden
bronquote:Gisteravond werd bij Shownieuws bekend gemaakt dat Martijn Krabbé de opvolger is van Beau van Erven Dorens. Shownieuws heeft deze informatie uit betrouwbare bronnen in tv land. Martijn gaat dus RTL Boulevard presenteren. De laatste tijd werd geroepen dat Geert Hoes de opvolger kon worden maar dat leek ons al erg onwaarschijnlijk omdat Geert totaal geen presenteerervaringen heeft. Krabbé presenteert op Noordzee FM iedere doordeweekse dag zijn programma Showtime en dat programma sluit aan bij het thema van RTL Boulevard. In zijn radioprogramma komt Albert Verlinde ook dagelijks in de uitzending om het laatste nieuws door te nemen en de onderwerpen van Boulevard. Deze samenwerking is blijkbaar zo goed bevallen dat Martijn nu ook op televisie zijn visie op het shownieuws mag gaan verkondigen.
Martijn kan niet meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig geen Geert Hoes dus. Ofja, gelukkig, ik heb geen idee hoe hij het zou doen, maar er moet wel echt íemand zitten. Geert Hoes leek me daarvoor te jong. Ik hoop nog steeds op Martijn of Winston
quote:Jeroen wordt Beau
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Volgens welingelichte kringen in Hilversum is de kogel door de kerk. Jeroen Kijk in de Vegte wordt de nieuwe Beau van Erven Dorens.
Jeroen, die binnenkort zijn opwachting maakt als presentator van het Veronica-televisieprogramma Be a Moviestar, wordt al lange tijd getipt als de nieuwe man naast Albert Verlinde in RTL Boulevard .
Het contract met programmadirecteur Leo van der Goot van RTL zou volgens de gossip de komende dagen worden getekend. Beau zou, zo weet het geruchtencircuit verder, toch nog één dag of meer in de week te zien blijven...
omdat hij sport wil blijven doenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:35 schreef Chepke het volgende:
Waarom niet gewoon Wilfred Genee, die heeft toch al laten zien dat hij het kan...
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:01 schreef Ole het volgende:
Of toch Jeroen? Ik zou het niet erg vinden..
[..]
dat zeg ik ook al maanden!!quote:Op zondag 20 februari 2005 10:08 schreef imago het volgende:
Albert Verlinde zei bij Raymann is Laat dat Jeroen KidV een goede kans maakte...
Jensen vond het net goed voor Jeroen.. Hij mag hem niet zo!quote:Veronica blokkeert komst Jeroen Kijk in de Vegte bij Boulevard
Wie ook de opvolger wordt van Beau bij RTl Boulevard, het is niet Jeroen Kijk in de Vegte!
Hij was weliswaar een goede kandidaat, werkgever Veronica van het concurerende SBS, blokkeert de overstap naar aartsvijand RTL.
Veronica houdt Kjk in de Vegte aan zijn contract bij die omroep, waar hij nu -sinds gisteren- Be a Moviestar presenteert.
Dat is overigens bepaald geen kijkcijfersucces met 150.000 kijkers voor de eerste aflevering...
Voorlopig zal Van Erven Dorens nog een maand bij het entertainmentprogramma te zien zijn.
Albert Verlinde is er overigens van overtuigd dat RTL Boulevard een wisseling van presentator zal overleven, wie dat dan ook wordt.
Zelf blijft hij er in ieder geval nog twee jaar zitten, hij heeft het erg naar zijn zin bij het programma.
quote:John Williams presenteert woensdag Boulevard.
John Williams is aanstaande woensdag presentator van RTL Boulevard en valt daarmee in voor Beau van Erven Dorens, waar een opvolger voor gezocht wordt.
Over een maand vertrekt Beau van Erven Dorens in Boulevard en men is nog steeds bezig met het zoeken naar de opvolger voor Beau. Jeroen Kijk in de Vegte, die in eerste instantie de grootste kanshebber zou zijn, werd vorige week door Albert Verlinde weggestreept. Hij zit vast aan een contract met Veronica, waar hij op het moment Be a moviestar presenteert. RTL Boulevard is iedere werkdag tussen 18:30 en 19:30 te zien op RTL 4.
Ja, leuk! Díe zie ik het nog wel doen (al ben ik geloof ik de enige in NLquote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
wie is de volgende als we zo doorgaan? Mike Staring?
Albert Verlinden is ook dol op Mike Staring, dus wie weetquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, leuk! Díe zie ik het nog wel doen (al ben ik geloof ik de enige in NL)
Dat is precies het probleem wat ze na het vertrek van Beau gaan krijgen. B. en A. (nee, niet Bassie en Adriaan) zijn redelijk aan elkaar gewaagd. Albert blijft daardoor netjes in zijn rol als entertainment 'expert' en laat de presentatie over aan Beau. Als de laatste er straks niet meer is, heeft de nieuwe presentator eigenlijk geen toegevoegde waarde meer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:22 schreef Chepke het volgende:
Albert Verlinde leek gisteren wel de presentator, ipv John Williams. Beetje laf van Verlinde om zoveel de aandacht te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |