quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed mee want kpost vaak genoeg foto's van mezelf met celebs
Static to the rescue.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:09 schreef static het volgende:
Zullen we het gewoon weer over Boulevard gaan hebben?
Ik vind het een goede opvolger.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
foto's ok..snap renate wel
Maar als opvolgerZie m eerder als de nieuwe Rolf Wouters..
Nee idd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Ontopic: Ik zit nu naar Cilly te kijken en het is helemaal niet leuk
quote:"Nu eerst heet nieuws.."
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee idd.
[..]
Die tekst is copyrighted door Beau
Lees je eens in.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:58 schreef surferr het volgende:
van mij mag Beau er altijd wel zitten, samen met die andere gast.
Juist die domme opmerkingen en die fouten grappen maken het programma leuk
quote:
Het is Beau & Presentatricequote:Op dinsdag 28 december 2004 01:07 schreef surferr het volgende:
[..]
sorry, maar ik had dat boua (ja ik typ het vast fout) stopt nog in me hoofd.
Maar als nieuwe presentator vind ik kelly wel wat (van big brother ja)
Omdat ze zo lekker dom is, En dan is het echt eenal fout wat daar zit.![]()
Heb je het topic wel gelezen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:45 schreef Frangk het volgende:
Waar gaat dit over?
Ha ha haquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:27 schreef surferr het volgende:
[..]
ja nouja zeg, kelly blijft een moeilijk heval![]()
Ja nouja zeg, zeik dan niet meteen over presentator of presentratricequote:Op dinsdag 28 december 2004 11:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ha ha ha![]()
Ze blijven hilarisch, dit soort grapjes. Zelfs na 3689900054332456 keer
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:23 schreef surferr het volgende:
[..]
Ja nouja zeg, zeik dan niet meteen over presentator of presentratrice
Moeilijke woorden![]()
Ik heb al zon kut toetsenbord, zit ik al zoveel moeite te doen om 1 woord goed in beeld te krijgen en ga je zeiken over zulke dingen!
FOEI![]()
edit: en het was geen grapje
Dan ben je nog dommer dan je overkomt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:23 schreef surferr het volgende:
edit: en het was geen grapje
JAAAAAAAA Patty Brardquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:03 schreef huurhuis222 het volgende:
Patty Brard is ook nog vrij........![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 22:58 schreef Orginial het volgende:
Ik vind Cilly Dartel trouwens een mooie vrouw.![]()
Ik geloof niet dat wij naar hetzelfde programma zitten te kijken....quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:51 schreef mark_03 het volgende:
Hij is goed... moet er nog een beetje inkomen, maar vooralsnog ... erg goed
Ik vind hem niet zo leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:51 schreef mark_03 het volgende:
Hij is goed... moet er nog een beetje inkomen, maar vooralsnog ... erg goed
Cilly kende de Black Eyed Peas niet... das ook slechtquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:57 schreef tong80 het volgende:
Hij kent Farce Majeur niet. Lekker voorbereid jochie.
Voor zo'n snotaap is vrijwel alles van voor zijn tijd. Hij had zich moeten voorbereiden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:11 schreef Ole het volgende:
en Farce Majeur is gewoon van voor zijn tijd.. denk dat 90% van Fok! dat ook niet kent..
Beau weet ook zo vaak niet waar ze het over hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:19 schreef tong80 het volgende:
Voor zo'n snotaap is vrijwel alles van voor zijn tijd. Hij had zich moeten voorbereiden.
Lees maar terug. Maar zulke dingen hebben ook met m'n gevoel te maken. Kan niet zeggen wat precies, maar hij doet me niks. Geen uitstraling en zo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waarom dan?
Jeroen Kijk in de Vegte
![]()
Morgen Jeroenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond m leuk!
Ben sowieso KidV fan!
Ik vraag me daadwerkelijk af of hij wel in de race is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:37 schreef mark_03 het volgende:
Vreemd dat Jeroen Latijnhouwers op 1 staat in de poll,
Daadwerkelijk, wat een mooi woord zo laat op de avond.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:27 schreef static het volgende:
[..]
Ik vraag me daadwerkelijk af of hij wel in de race is.
Hieruit begrijp ik dat het voor hem echt maar 1 keer isquote:Althans: voor heel even. Latijnhouwers presenteert woensdag RTL Boulevard voor één keertje. Volgens de presentator van Editie NL wordt hij niet automatisch ook de opvolger van Beau. “Ik heb mijn eigen programma. Dit doe ik 5 keer in de week, en Editie NL is mijn programma. Maar ik vind het wel leuk om een keer op de plaats van Beau te zitten.”
De vraag is of wij dat ook vinden.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 02:43 schreef static het volgende:
De vraag is of wij dat ook vinden.
Damn heb je Cilly gezien? Die onwetendheid is gewoon DOMheid.. die shit is niet ingestudeerd want zo wil je zeker niet op tv komen!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:26 schreef imago het volgende:
[..]
Beau weet ook zo vaak niet waar ze het over hebben.
Bovendien... is een deel van die onwetendheid juist ook niet ingestudeerd? Zodat de onwetende kijker op deze manier ook hoort waarover het gaat.
Ik denk toch dat hij het word ofnee,Jeroen Kijk in de Vegte.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister die Jeroen gezien, hij deed het niet onaardig. Zou het dus niet erg vinden als hij de nieuwe wordt. Maandag heb ik het niet gezien, maar zo te lezen aan de reacties heb ik niks gemist.En Jeroen Latijnhouwers zit er inderdaad echt maar voor één keer denk ik, het valt niet echt te combineren met Editie NL lijkt mij. Die twee programma's zitten vlak na elkaar, voor allebei moet je je van te voren voorbereiden en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |