*polonaise*quote:
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 27 december 2004 22:09 schreef RedGuy het volgende:
Het moet Winston worden. Of ander Jeroen Latijnhouwers.
goed! ken je de oude wijsheid 'als het goed gaat met je kind(eren) gaat het met jezelf ook goed?' .. dat is echt waarquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 22:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
goed! ken je de oude wijsheid 'als het goed gaat met je kind(eren) gaat het met jezelf ook goed?' .. dat is echt waarmaar 't gaat hier zo goed dat 't gewoon saai is
![]()
Nou,dat valt wel mee hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 23:58 schreef tong80 het volgende:
Ik niet, kijk nu de herhaling en ze doet het goed
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Diealtijd eronder is superirritant.
![]()
Valt wel meequote:Op dinsdag 28 december 2004 00:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Diealtijd eronder is superirritant.
![]()
Ben jij nou een vrouw of een man?Want dat vroeg ik de vorige keer ookal,maar toen had ik je reactie niet meer gezien?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Valt wel mee
vind Martijn Krabbe irritanter
Dan lees je niet goed mee want kpost vaak genoeg foto's van mezelf met celebsquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben jij nou een vrouw of een man?Want dat vroeg ik de vorige keer ookal,maar toen had ik je reactie niet meer gezien?![]()
Ja,is het nu man of vrouw?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed mee want kpost vaak genoeg foto's van mezelf met celebs
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed mee want kpost vaak genoeg foto's van mezelf met celebs
Static to the rescue.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:09 schreef static het volgende:
Zullen we het gewoon weer over Boulevard gaan hebben?
Ik vind het een goede opvolger.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
foto's ok..snap renate wel
Maar als opvolgerZie m eerder als de nieuwe Rolf Wouters..
Nee idd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Ontopic: Ik zit nu naar Cilly te kijken en het is helemaal niet leuk
quote:"Nu eerst heet nieuws.."
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee idd.
[..]
Die tekst is copyrighted door Beau
Lees je eens in.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:58 schreef surferr het volgende:
van mij mag Beau er altijd wel zitten, samen met die andere gast.
Juist die domme opmerkingen en die fouten grappen maken het programma leuk
quote:
Het is Beau & Presentatricequote:Op dinsdag 28 december 2004 01:07 schreef surferr het volgende:
[..]
sorry, maar ik had dat boua (ja ik typ het vast fout) stopt nog in me hoofd.
Maar als nieuwe presentator vind ik kelly wel wat (van big brother ja)
Omdat ze zo lekker dom is, En dan is het echt eenal fout wat daar zit.![]()
Heb je het topic wel gelezen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:45 schreef Frangk het volgende:
Waar gaat dit over?
Ha ha haquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:27 schreef surferr het volgende:
[..]
ja nouja zeg, kelly blijft een moeilijk heval![]()
Ja nouja zeg, zeik dan niet meteen over presentator of presentratricequote:Op dinsdag 28 december 2004 11:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ha ha ha![]()
Ze blijven hilarisch, dit soort grapjes. Zelfs na 3689900054332456 keer
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:23 schreef surferr het volgende:
[..]
Ja nouja zeg, zeik dan niet meteen over presentator of presentratrice
Moeilijke woorden![]()
Ik heb al zon kut toetsenbord, zit ik al zoveel moeite te doen om 1 woord goed in beeld te krijgen en ga je zeiken over zulke dingen!
FOEI![]()
edit: en het was geen grapje
Dan ben je nog dommer dan je overkomt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:23 schreef surferr het volgende:
edit: en het was geen grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |