*polonaise*quote:
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 27 december 2004 22:09 schreef RedGuy het volgende:
Het moet Winston worden. Of ander Jeroen Latijnhouwers.
goed! ken je de oude wijsheid 'als het goed gaat met je kind(eren) gaat het met jezelf ook goed?' .. dat is echt waarquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 22:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
goed! ken je de oude wijsheid 'als het goed gaat met je kind(eren) gaat het met jezelf ook goed?' .. dat is echt waarmaar 't gaat hier zo goed dat 't gewoon saai is
![]()
Nou,dat valt wel mee hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 23:58 schreef tong80 het volgende:
Ik niet, kijk nu de herhaling en ze doet het goed
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Diealtijd eronder is superirritant.
![]()
Valt wel meequote:Op dinsdag 28 december 2004 00:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Diealtijd eronder is superirritant.
![]()
Ben jij nou een vrouw of een man?Want dat vroeg ik de vorige keer ookal,maar toen had ik je reactie niet meer gezien?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Valt wel mee
vind Martijn Krabbe irritanter
Dan lees je niet goed mee want kpost vaak genoeg foto's van mezelf met celebsquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben jij nou een vrouw of een man?Want dat vroeg ik de vorige keer ookal,maar toen had ik je reactie niet meer gezien?![]()
Ja,is het nu man of vrouw?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed mee want kpost vaak genoeg foto's van mezelf met celebs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |