Oh nee tochquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:21 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik was vandaag op de Vakantiebeurs en daar zag ik Geert Hoes (ex-GTST). De vrouw met wie ik was werd aan hem voorgesteld en daarna zei ze: 'Oh, ik had eigenlijk jou moeten voorstellen, want dat wordt de nieuwe presentator van RTL Boulevard'
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:21 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik was vandaag op de Vakantiebeurs en daar zag ik Geert Hoes (ex-GTST). De vrouw met wie ik was werd aan hem voorgesteld en daarna zei ze: 'Oh, ik had eigenlijk jou moeten voorstellen, want dat wordt de nieuwe presentator van RTL Boulevard'
Serieus?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Heb het nu ook gehoord, Geert Hoes wordt de nieuwe presentator..
Bron?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Heb het nu ook gehoord, Geert Hoes wordt de nieuwe presentator..
nee hij is zo irritant...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er een opvolger moet komen voor Beau van Erven Dorens, dan zou Jeroen Kijk in de Vegte er het meest geschikt voor zijn.
Wat zei ie dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
Na de reactie van Geert Hoes bij de IQ test op de vraag wat 'ie nu gaat doen, weet ik het zeker..
Geert Hoes is inderdaad leuk,maar een jonge hond.Die houdt het geen 10 jaar uit en trouwens hij heeft die baan zeker alleen omdat hij familie is van Kwalbert Verlinker.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:28 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Wat zei ie dan?
En Geert hoes is leuk, dus het is ok als hij de nieuwe presentator wordt. Al had ik het ook gevonden als Winston of Jeroen KidV het was geworden, die deden het ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |