Dus... ?quote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Dildo het volgende:
Ja, maar zij hebben geen geld.
Het zou eerder een swastika-variant kunnen zijn volgens de redenering van deze site: http://www.adl.org/hate_symbols/neo_nazi_swastika_flag_var.aspquote:Op maandag 27 december 2004 11:04 schreef Dildo het volgende:
http://www.nvu.info/kop__.gif
Schattig SS tekentje helemaal rechts.
Ze hebben gedacht om een teken te nemen dat staat voor verbonden met het het eigen land, de eigen cultuur en de eigen gebruiken, de odal.quote:Op maandag 27 december 2004 14:11 schreef Dildo het volgende:
[..]
Ja, die jongens van de NVU zullen wel gedacht hebben "We zoeken een logo. Laten we de letterklank O nemen."
Ik blijf het aannemelijker vinden dat ze hebben zitten zoeken naar tekens die wel het 1 symboliseren, maar letterlijk iets anders laten zien. SS dus.
Oordeelsdagassociaties worden hier gereduceerd tot iets eigens, een persoonlijke beleving.quote:Op maandag 27 december 2004 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Percepties van Armageddon worden in dit draadje gewoonlijk met de ijverige reductie ter kritiek teruggebracht tot gemanipuleerde beleving, waarbij articulatie van sluimerende vijandbeelden wordt bewerkt door de diligente deconstructie van sweeping statements.
Ik verdenk je ervan sjun te zijn; alleen die kan imitaties van zijn stijl zo vertalen.quote:Op maandag 27 december 2004 15:51 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Oordeelsdagassociaties worden hier gereduceerd tot iets eigens, een persoonlijke beleving.
Onderstreping van (on)bewuste vijandbeelden wordt verlicht door ontleding en opbouw van een gemakkelijk in het gehoor liggende stellingname...
Begrijp ik je zo goed?
Je moet wel een hekel aan me hebben om me met die 'groenlinkse dominee' te vergelijkenquote:Op maandag 27 december 2004 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik verdenk je ervan sjun te zijn; alleen die kan imitaties van zijn stijl zo vertalen.
Dat odalteken staat op een nazi-site..quote:Op maandag 27 december 2004 15:51 schreef aryan8 het volgende:
In dat geval sluit ik het niet uit dat iemand welbewust een onwelriekende geur probeert te koppelen aan gebruik van een odalteken door een ander.
Omdat nazi's een teken hebben gebruikt dat al eeuwen was verklaar jij dat teken tot voor eeuwig besmet. Ik vind het nogal aanmatigend te menen dat een ander het daarom eveneens zo dient te beschouwen.quote:Op maandag 27 december 2004 16:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat odalteken staat op een nazi-site..
die nazi's hebben zelf een koppeling gemaakt
hun stank is verbonden aan dat odalteken op hun website.
meer nazi-groepen gebruikten en gebruiken odal en erda-tekens.
En ik verdenk NVU ervan doelbewust niet het swastika-teken te gebruiken, maar deze substituut..
Doe toch niet zo moeilijk met je vijanden eigenschappen "toeschrijven" als gevolg van hun "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving".
En post toch gewoon onder je hoofdaccount... dat staat een stuk eerlijker.
Ik denk dat de club zowel neonazi's als minder begaafden herbergt. Verder zullene r ook wel wat meelopers, opstandige jongeren, ouderen met een wrok of verongelijktheid en mensen met een bepaald idee over de inrichting van hun samenleving rondlopen. Ik denk ook dat je een groot deel van die club tekort doet door de NVU als een club vol debielen af te schilderen. Denigrerende oordelen willen nog wel eens terugslaan op degene die ze ongenuanceerd toepast. Ik zou als moderator het risico op zo'n etiket niet willen lopen. Ook niet als me dat zou helpen te scoren bij een deel van de forumgebruikers.quote:Op maandag 27 december 2004 16:46 schreef Sidekick het volgende:
Tja, de NVU is een neo-nazistisch clubje vol debielen.
Jij denkt zeker ook dat docenten op een zwarte school allemaal zelf ook zwart zijn?quote:Op maandag 27 december 2004 17:22 schreef Sidekick het volgende:
http://www.leeuwarder-cou(...)54757-1373--,00.html
Daar gaan al de uber-vrome christenhondjes weer, die hier op fok keer op keer hebben lopen verkondigen:
"Nee, ons geloof is zo verlicht!, daar gebeurt dat niet
Dat komt alleen bij de plaatselijke moskee voor
"
En dat wat slimmeren dan riepen "Hey gast, denk ens na, dit soort erge dingen komen overal voor" stoorden ze zich niet aan.
Maar ik zit eigenlijk te wachten op het uit het nest werpen; nu hemel en aarde gaan bewegen om aannemelijk te maken dat'ie helemaal geen christen kan zijn:
"Die christen is helemaal geen christenChristenen doen zoiets immer niet!
"
Heerlijk
Hij ziet er wel lief uit.quote:Op maandag 27 december 2004 17:23 schreef RichardQuest het volgende:
Hij was toch een keer op tv tijdens een demonstratie? Toen vroegen ze hem waarom hij zo'n kapsel had. Wat een vraag
.
Natuurlijk is die docent geen christen.quote:Op maandag 27 december 2004 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat docenten op een zwarte school allemaal zelf ook zwart zijn?
Goede vraag, wie betaalt het falen van de markt eigenlijk?quote:Op maandag 27 december 2004 17:39 schreef pberends het volgende:
300.000 mensen betalen hun ziekenfondspremie niet maar mogen nog wel gebruik maken van het ziekenfonds. Waarom betalen mensen hun premies dan nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |