Dus... ?quote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Dildo het volgende:
Ja, maar zij hebben geen geld.
Het zou eerder een swastika-variant kunnen zijn volgens de redenering van deze site: http://www.adl.org/hate_symbols/neo_nazi_swastika_flag_var.aspquote:Op maandag 27 december 2004 11:04 schreef Dildo het volgende:
http://www.nvu.info/kop__.gif
Schattig SS tekentje helemaal rechts.
Ze hebben gedacht om een teken te nemen dat staat voor verbonden met het het eigen land, de eigen cultuur en de eigen gebruiken, de odal.quote:Op maandag 27 december 2004 14:11 schreef Dildo het volgende:
[..]
Ja, die jongens van de NVU zullen wel gedacht hebben "We zoeken een logo. Laten we de letterklank O nemen."
Ik blijf het aannemelijker vinden dat ze hebben zitten zoeken naar tekens die wel het 1 symboliseren, maar letterlijk iets anders laten zien. SS dus.
Oordeelsdagassociaties worden hier gereduceerd tot iets eigens, een persoonlijke beleving.quote:Op maandag 27 december 2004 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Percepties van Armageddon worden in dit draadje gewoonlijk met de ijverige reductie ter kritiek teruggebracht tot gemanipuleerde beleving, waarbij articulatie van sluimerende vijandbeelden wordt bewerkt door de diligente deconstructie van sweeping statements.
Ik verdenk je ervan sjun te zijn; alleen die kan imitaties van zijn stijl zo vertalen.quote:Op maandag 27 december 2004 15:51 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Oordeelsdagassociaties worden hier gereduceerd tot iets eigens, een persoonlijke beleving.
Onderstreping van (on)bewuste vijandbeelden wordt verlicht door ontleding en opbouw van een gemakkelijk in het gehoor liggende stellingname...
Begrijp ik je zo goed?
Je moet wel een hekel aan me hebben om me met die 'groenlinkse dominee' te vergelijkenquote:Op maandag 27 december 2004 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik verdenk je ervan sjun te zijn; alleen die kan imitaties van zijn stijl zo vertalen.
Dat odalteken staat op een nazi-site..quote:Op maandag 27 december 2004 15:51 schreef aryan8 het volgende:
In dat geval sluit ik het niet uit dat iemand welbewust een onwelriekende geur probeert te koppelen aan gebruik van een odalteken door een ander.
Omdat nazi's een teken hebben gebruikt dat al eeuwen was verklaar jij dat teken tot voor eeuwig besmet. Ik vind het nogal aanmatigend te menen dat een ander het daarom eveneens zo dient te beschouwen.quote:Op maandag 27 december 2004 16:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat odalteken staat op een nazi-site..
die nazi's hebben zelf een koppeling gemaakt
hun stank is verbonden aan dat odalteken op hun website.
meer nazi-groepen gebruikten en gebruiken odal en erda-tekens.
En ik verdenk NVU ervan doelbewust niet het swastika-teken te gebruiken, maar deze substituut..
Doe toch niet zo moeilijk met je vijanden eigenschappen "toeschrijven" als gevolg van hun "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving".
En post toch gewoon onder je hoofdaccount... dat staat een stuk eerlijker.
Ik denk dat de club zowel neonazi's als minder begaafden herbergt. Verder zullene r ook wel wat meelopers, opstandige jongeren, ouderen met een wrok of verongelijktheid en mensen met een bepaald idee over de inrichting van hun samenleving rondlopen. Ik denk ook dat je een groot deel van die club tekort doet door de NVU als een club vol debielen af te schilderen. Denigrerende oordelen willen nog wel eens terugslaan op degene die ze ongenuanceerd toepast. Ik zou als moderator het risico op zo'n etiket niet willen lopen. Ook niet als me dat zou helpen te scoren bij een deel van de forumgebruikers.quote:Op maandag 27 december 2004 16:46 schreef Sidekick het volgende:
Tja, de NVU is een neo-nazistisch clubje vol debielen.
Jij denkt zeker ook dat docenten op een zwarte school allemaal zelf ook zwart zijn?quote:Op maandag 27 december 2004 17:22 schreef Sidekick het volgende:
http://www.leeuwarder-cou(...)54757-1373--,00.html
Daar gaan al de uber-vrome christenhondjes weer, die hier op fok keer op keer hebben lopen verkondigen:
"Nee, ons geloof is zo verlicht!, daar gebeurt dat niet
Dat komt alleen bij de plaatselijke moskee voor
"
En dat wat slimmeren dan riepen "Hey gast, denk ens na, dit soort erge dingen komen overal voor" stoorden ze zich niet aan.
Maar ik zit eigenlijk te wachten op het uit het nest werpen; nu hemel en aarde gaan bewegen om aannemelijk te maken dat'ie helemaal geen christen kan zijn:
"Die christen is helemaal geen christenChristenen doen zoiets immer niet!
"
Heerlijk
Hij ziet er wel lief uit.quote:Op maandag 27 december 2004 17:23 schreef RichardQuest het volgende:
Hij was toch een keer op tv tijdens een demonstratie? Toen vroegen ze hem waarom hij zo'n kapsel had. Wat een vraag
.
Natuurlijk is die docent geen christen.quote:Op maandag 27 december 2004 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat docenten op een zwarte school allemaal zelf ook zwart zijn?
Goede vraag, wie betaalt het falen van de markt eigenlijk?quote:Op maandag 27 december 2004 17:39 schreef pberends het volgende:
300.000 mensen betalen hun ziekenfondspremie niet maar mogen nog wel gebruik maken van het ziekenfonds. Waarom betalen mensen hun premies dan nog?
Ik snap er ook niets meer vanquote:
Het ging om een misselijke grap. NWS-Feedbackquote:
Hij is ijzersterk. Ik geloof alleen dat de meester altijd dit, bij wijze van urine, aan het einde plaatst:quote:Op maandag 27 december 2004 17:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn Extec-imitatie is best goed toch?
quote:Op maandag 27 december 2004 17:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het ging om een misselijke grap. NWS-Feedback
wij ook.quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is ijzersterk. Ik geloof alleen dat de meester altijd dit, bij wijze van urine, aan het einde plaatst:
[afbeelding]
quote:
Hartelijk bedankt dat je zo voor me Opkwamquote:
Ik zou niet meer solliciteren hoor als ik jou wasquote:Op maandag 27 december 2004 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt dat je zo voor me Opkwam
echt erg goed van jou![]()
![]()
aha waarom eigenlijk nietquote:Op maandag 27 december 2004 18:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zou niet meer solliciteren hoor als ik jou was
Ik ook. Ik had speciaal eenquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 18:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had speciaal eenmeki
in paint gemaakt diep in de nacht. Alleen kwam toen de grap uit
quote:Op maandag 27 december 2004 18:33 schreef George-Butters het volgende:
Ik vind de manier waarop grapjes worden gemaakt ook in dat Onzin topic
echt erg sneu
Ik zou niet eens bij de CREW willen horen![]()
![]()
![]()
Ik denk hetzelfde als jouquote:
Ik ben de schuldige ja.quote:
quote:CBS: beter werk voor kinderen migranten
ROTTERDAM, 27 DEC. De kinderen van allochtone migranten uit niet-westerse landen presteren beter op de arbeidsmarkt dan hun ouders. Deze zogeheten tweede generatie-allochtonen zijn hoger opgeleid en hebben vaker een baan die aansluit bij hun niveau.
Dat blijkt uit het onderzoek Allochtonen aan het werk dat het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vandaag heeft gepubliceerd. Volgens het onderzoek zijn de verschillen in generaties met name groot bij Turken en Marokkanen. Van de eerste generatie heeft 20 procent een middelbare of hoge opleiding, van hun kinderen is dat inmiddels 30 procent. Dit aandeel stijgt nog omdat veel van deze kinderen nu op school zitten. Het percentage autochtonen met een middelbaar of hoog opleidingsniveau is 60.
Allochtonen zijn nog steeds ondervertegenwoordigd in beroepen die een hoge opleiding vragen. Van de autochtone mannen werkt circa de helft in een beroep dat een hoge opleiding vereist, maar bij Turkse en Marokkaanse mannen ligt dit percentage onder de 20 en bij Surinamers en Antillianen rond de 40. Van de hoogopgeleide autochtone mannen heeft 90 procent een baan die bij het opleidingsniveau past. Dit geldt in veel minder mate 76 procent voor de eerste generatie niet-westerse allochtonen. Hun kinderen hebben deze achterstand op de arbeidsmarkt echter vrijwel volledig ingehaald. Ook de vrouwelijke allochtonen die hier geboren zijn, presteren beduidend beter dan hun ouders en vinden veel vaker een baan die bij het niveau van de opleiding past.
Volgens het CBS is het verschil grotendeels te verklaren op grond van veranderde sociale en culturele factoren. De eerste generatie immigranten heeft vaak moeite met het leren van de taal en het leggen van contacten in de buitenwereld. Vrouwen, ook de hoger opgeleiden, blijven vaker thuis.
quote:Op maandag 27 december 2004 18:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben de schuldige ja.
Maar kom op, het was toch overduidelijk niet serieus?
De actie was als grap erg matig.quote:Op maandag 27 december 2004 18:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben de schuldige ja.
Maar kom op, het was toch overduidelijk niet serieus?
quote:Op maandag 27 december 2004 19:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou als users weten als iemand een blauw kleurtje krijgt dat het een grap is?
quote:Hoe het rond Hitler toeging kunnen we lezen in Tot het laatste uur, de autobiografie van Traudl Junge, Hitlers secretaresse. Haar herinneringen zijn het fundament van de film Der Untergang.
Een van de aardigste anekdotes in haar boek is afkomstig van Hitler zelf. Hij vertelt over een logeerpartij in hotel Elephant te Weimar: ,,Ik had er een vaste kamer, die weliswaar over stromend water, maar niet over een bad en toilet beschikte. Ik moest een lange gang aflopen en door de laatste deur verdwijnen. Het werd elke keer een gang naar Canossa, want als ik mijn kamer verliet, ging dat direct als een lopend vuurtje door het hele hotel en als ik dan het delicate kamertje verliet, brachten de mensen mij een ovatie en moest ik met geheven arm en enigszins pijnlijke glimlach spitsroeden lopen naar mijn kamer. Later heb ik het hotel laten verbouwen.''
Hitler persend op zijn delicate kamertje, terwijl zijn gevolg ademloos toeluistert - ziehier de tol van de macht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |